Şimdi Ara

Smile ADSL (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
173
Cevap
0
Favori
65.523
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar smile adsl konusunda ne düşünüyorsunuz alınmaz mı kesinlikle ? bende değiştirmeyi düsünüyordum ttnet i ama burda yazanlardan sonra düşünmeye başladım gelen gideni aratır mı diye :(
  • sikayetvar.com a bir gözatmanızı öneririm
  • 12 ay abone ol sonra yakanı bir daha alama.
    2009 senesi Ekim ayında Smile Adsl’e abone olma enayiliğini yaptım. Abone olurken bağlantı ücreti yok, iptal ettirmek isterseniz 3 günde iptal ederiz, nakil ücretsiz gibi bir sürümartaval okudular. Sonra zamanla gerçekler ortaya çıktı! Eğer faturayı ödemezseniz kapatıyorlar, açma parası 9 TL, nakil ücreti toplamda 24 TL, bağlantı ücreti 31 TL ve daha müşteriyi yolmak için ne bahaneler.iptal ettirmeye karar verdim.

    Aboneliğimin bitmesine yaklaşık iki ay kala birkaç kez arayıp kampanyanın ne zaman biteceğini sordum. Her seferinde 1 Kasım dendi. 1 Kasım sabahı iptal ettirmek için aradım. Sistem çalışmıyor hem 2 Kasım’dan sonra iptal ettirme hakkınız var dendi. Asıl bundan sonrasını dinleyin. 2 Kasım’da aradım, 48 saat içinde sizi arayacaklar dendi, 2 gün sonra aradım 72 saattir size yanlış bilgi verilmiş dendi. 3. gün aradığımda: “ sizi aramışlar fakat size ulaşamamışlar, 3 gün daha bekleyeceksiniz. “ dendi. Tüketici Mahkemesi’ne başvuracağım deyince, 2 saat sonra aradılar ve e-mail ile gelen evrakları Aps ile bize gönderin dendi. 6.5 TL de öyle masraf ettim. Ayın 6’sında “ evraklar elimize ulaştı “ şeklinde bir mesaj geldi. Bu arada internet hep açık, bağlantı iptali yok. Ayın 8’inde aradım, evraklar bugün elimize ulaştı dendi.( 6 sında smsle evraklar elimize ulaştı diyordu yalanın böyle kör göze sokulması)

    Ve ayın 9'unda iptal ettikleri gün asıl sürprizi yaptılar! Ayın 1’inde faturalar kesilir,” kullanın ya da kullanmayın, 13. ayın parasını da ödeyeceksiniz. “ dendi ve bu 9 günlük kullanım için 46 TL daha fatura ettiler. Sözüm ona 3 günde kapanacaktı. Meğer Smile Adsl’e abone olarak, ürünlerini kullanın ya da kullanmayın, baştan borçlanıyormuşuz .12 ay abone olunca 13 ay ödemeye mecburmuşuz.




  • ben 1 hafta once 1 dost kampanyası kapsamında arkadaşımı smile adsl ye abone yaptım
    bağlantı 3 gun içinde bağladılar ama bana 26 tl fatura indirimi bana vermiyeceklerini soyluyorlar.

    goruşme esnasında arkadaşım benim ismimi soylemiş
  • Sahibinden almak varken 2. satıcılara gerek yok!

    Sakın 12 ay 24 ay gibi taahhütlere girmeyin. Canınız her an yanabilir.

    Ancak superonline fiber kablo çekiyor. Bölgenizde varsa araştırın 10 mbit iyi bir hız aynı paraya.

    Yoksa kablo internet varsa bakın bazen kablotv ile hesaplı olabiliyor.
  • arkadaşlar lütfen ama lütfen kendinize kalp krizi geçirtmeyin...smileadsl'den fersah fersah uzak durun...iptal ettirmek istedim çin işkencesi yapıyorlar...başvurudan 10 gün içinde iptal dilekçeniz bize ulaşmalı diyorlar, dilekçe için telefon numarası veriyorlar...kimse size geri dönmüyor ta ki 10 günün bitimine birkaç gün kalana kadar...sonra da mektup yetişmezse üyeliğinizin iptali olanaksız diyorlar!!!Alcatraz hapsanesi gibi smileadsl...isterseniz deneyin de görün!
  • Bende bir tavsiye verim eğer smile adsl kullanıyorsanız sakın ama sakın otomatik ödeme talimatı vermeyin. Ocak ayından beri faturayı çekmemişler bende hiç dikkat etmedim bu ay ekstrede 4 ay faturasını görünce şaşırdım. Aradım müşteri hizmetlerini durumu izah ettim yok efendim kredi kartınızda limit yoktur, kartınızı değiştirdiniz mi gibi saçma sapan sorular sordular. Ne limit sıkıntım vardı ne de kartla ilgili bir değişiklik yaptım.Bu durum bir daha başıma gelmemesi için otomatik ödemeyi iptal ettim son ödeme gününde yatırmazsan artık ne olayım.
  • Dün itibariyle uzun uğraşlar sonucu Smile ADSL den kurtulmuş bulunmaktayım. 2 hafta önce 8mbit tarifeden 16mbit lik tarifeye geçi yapmak için müşteri hizmetlerini aramıştım fakat 2 senedir abone olduğum için geçen ay dsmart göndermişlerdi bedava. Dsmart kampanyasına sokmuşlar beni, 16mbit lik tarife dsmart kampanyasında olmadığı için bu tarifye geçiremiyorlarmış. E diyorum iptal edin dsmart ı, 16mbit e geçmek istiyorum diyorum, sistem izin vermiyormuş. Tek çaresi aboneliği iptal ettirip terkrar abone olmakmış. Neyse dediğiniz olsun yapalım dedik. Başvurudan sonra sizi iptal için arayacaklar, iptal den sonra hemen başvurunuzu tekrar yaparsınız dediler. 10 gündür ne arayan var ne soran. 2 gün önce tekrar aradım üst bir yetkilinin o gün bana döneceği söylendi fakat nafile, gece 12 ye kadar telefon bekledim abartısız. Neyse dün artık sabrım taştı tekrar aradım hemen bana müdür seviyesinde birisini bağlamalarını söyledim, 2-3 dk hatta beklettiler ve ekip lideri konumundaki birisi geldi. 1 saat içinde de iptal için aradılar. Bugün baktım hattım iptal olmuş çok şükür. Smile'a abone olurken iptal edeceğiniz günü düşünerek abone olmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Yoksa muhattap bulamamaktan kafayı yiyebilirsiniz.




  • İptalde ne kadar sorun yaşatıyorlar, bunun kötü referans olduğunun farkında değiller.
  • komsumun sabit hatti uzerine smile adsl 3 aylik hazir paket baglatmistim adsl aktif oldu komsumun hattini sese kapatmislar ariza kaydi olusturduk iki gun sonra hatti konusmaya acmislar komsuyada telefon etmisler komsunuz smile adsl baglatmis ceza yersiniz komsunuz sabit hat alsin onun icin kapattik telefonunuzu gorusmeye demisler komsu inanmis internetini hattimdan kapatirmisin dedi su ttnet ve turk telekom ne nekbet bir kurulusmus ya
  • Değerli arkadaşlar,
    Smile ADSL yüzünden o kadar rezil bir duruma düştüm ki!
    Başkaları da aynı dertleri yaşamasın ve uzak dursunlar diye anlatma gereği duydum.
    Nisan 2011 in başında abone oldum ve hız vs 'den memnun kalmayınca iptal için Nisan 26 'da müşteri hizmetlerini aradım. 72 saat içinde iptal biriminin beni arayacağını belirttiler
    Bu tarihten sonra zaten ADSL hattım da gitti zaten ve defalarca aramama rağmen sorunu çözemedikleri gibi iptal için beni aradıklarını ve ulaşamadıklarını belirttiler. Benim evde olduğumu ve cep telefonumun da 24 saat açık olduğunu belirtmem gerek. Her gün aramaya başladım ve hep aynı şeyleri söylediler, iptal için aranacakmışım vs. En sonunda 3.5.2011 tarihinde beni aradılar ve dilekçe yazıp 10 gün içinde onlara APS ile göndermemi istediler. Dilekçenin üzerinde de düzenlenecek her türlü faturayı kabul edeceğim vs gibi ibare yazmışlar.

    Lütfen ama lütfen bu Smile ADSL 'den uzak durun !

    Bu kadar eziyet yapılırmı? Benim ne kabahatim var ? Bu nasıl rezillik?
    Şimdi Tüketici Hakları mahkemesine başvuracağım ve internet üzerinden heryerde başıma gelenleri anlatacağım.

    İnanılır gibi değil? 10 gün daha bekleyecekmişim iptal işlemi gerçekleşsin diye ve 20 günlük internet için de 60 TL para ödeyecekmişim.
    Bu arada mesleğimn Bilgisayar uzmanı olduğunu da belirtmeden geçemeyeeğim. Bir iptal işlemi bu kadar mı uzun sürer? Çıldrmak üzrereyim.




  • Dayımın evinde kullandığı smile internet içinde APS ile dilekçe göndermiştik. Fatura göndermişler bonelik sonlandırma ücreti diye 60 küsür TL ne yapacağız bu faturayı şimdi. Tüketi hakem heyetine başvursak hallolur mu acaba.
  • Merhaba 2011 yılı kasım ayında dsmart + d smile internet paketi aboneliğim dolmuş ve aralık faturasında d smart faturam giriş paketi olmama rağmen 29 tl gelmişti bunun üzerine ben müşteri hizmetlerinizi aradığımda ( 9 ocak tarihli görüşmemizin kayıtları tarafınızda mevcuttur ) Aralık d smart faturamın iptal edildiği yeniden bir paket seçebilmem için hem interneti hem de d mart üyeliğimin iptalini yaptırmam gerektiği söylendi. Cihazı teslim etmem için de ..... oturmama rağmen ne gariptir ki ...45 km uzaktaki bir ilçede olan.... ticaret adındaki bayiye yönlendirildim. Bayii önce cihazı alırken kumandadan 25 tl ücret almaya kalktı , kumandanın üzerinde sadece birkaç küçük çizik olmasına rağmen hasarlı diyeceğini söyledi ben de itiraz ederek müşteri hizmetlerini aradığımda herhalde çekinerek cihaz iptalini yaptığını söyledi ve para almaktan vazgeçti interneti sorduğumda ise d smart + d smile paket halinde olduğundan otomatik olarak internetin iptal edileceğini söyledi . )9 ocakta arandığımda bu ikisinin iptalinin gerçekleştiğinde takrar aranarak bana paketlerle ilgili teklifte bulunulacağı söylenmişti. Dün akşam müşteri hizmetlerinizi aradığımda internet iptali için bayide sözleşme verilmesi lazımdı gibi ifadeler kullanması üzerine az önce bayii aradım ve bayii de benlik bir şey yok beni hiç ilgilendirmez gibi şeyler söyledi bu konuyla ilgili yetkili birisi tarafından aranmak istiyorum.. konu acildir …iyi çalışmalar dilerim

    Arkadaşlar bugün attığım şikayet maili tarafıma dönmelerini bekliyorum 2 günde 1.5 saat telefonda bekledim (muhtelif zamanlarda müşteri temcilcileriyle konuşmak için) resmen çin işkencesi geri dönen olursa buraya yazacağım ama ne yazık ki hiç tahmin etmiyorum...




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.