Şimdi Ara

Skyrim'e ufak bir eleştiri (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
1
Favori
7.190
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyi de ona göre taşıma kapasitesini de gerçekçi yapabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Yazdıklarının çoğu kağıt&kalem RPGlerde rahat yapılan şeyler, eski bazı oyunlarda da var.(Yenilerden Witcher 2 ve New vegas var, bir kaç sene geriye gidersek de Gothic serisi)
    Ama oyun yapımcıları bu tip detaylarla uğraşmıyorlar. Biowaredeki adamlar "DA:O büyücü kulesinde/v.b. yerlerde bulunan kitap yığınları kimsenin dikkatini çekmiyor diye kaldırdık." dedikten sonra çok umut bağlamayın derim ben detaylı oyun çıkmasına.



    oyunlar konsolun değil kapitalist mantığın kurbanı o zaman
    ben oyunda her detaya dikkat etmeye çalışan biri olarak üzücü şeyler bunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Adept zorluk seviyesinde oynuyorum, hiç yere inmeden sürekli tepemden üfleyerek geçe bir ejderhayı deşik ettim oklarla.
    Bir vuruşluk canı kalmıştı, ben stamina dolsun headshot atayım diye beklerken uçtu uzaklara bir yere düştü.
    ve 2 mudcrap tarafından kesildi... MUDCRAP.... vay be birader Morrowind zamanı ağlayanlar haklıymış.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: utku191

    Kerow ve siberari de cok guzel seylere deginmis.Ana konuda vardı ben de bir kac sey demistim ama kaynadı arada.Benim de diyebilcegim oyunun yeniden oynanabilirligi cok az ki bi rpg icin en onemli ozellik bu.Bi kere oyunda verdigimiz kararların agırlıgını hissedemiyoruz bu da hadi bi daha baslayım bu sefer soyle diyim burda bunu yapıyım olmuyor belki kızcak cogu kisi ama bence lineer bi oyun olmus .Hatta fallout taki gibi karma sistemi ve en son new vegasta gelen belli bir gruba yonelik gorevleri yaptıgmızda o grubun sizi sevmesi ona dusman grubun da sizi gordugu yerde oldurmeye calismasi gibi seyler olsaydı oyundaki rp yuzdesi belki daha cok aratablirdi ya da diger bi konu yeniden oynanabilirlik hakkında daggerfall dan sonra elder scrolls yapımlarında hep skill cesitlerinde bi azalıs goruldu bu oynanısı bi bakıma kolaylastırırken -oyuncu kitlesini buyutmek icin yapılmıs bisey (casual gamerlarda oynasın amaclı) - fakat aynı zamanda oyunda yaratabilcegimiz karakter cesitlerini de sınırlandırıyor.hep new vegas la karsilastiryonuz diceksiniz ama vegas da aynı firmanın urunu oldugu icin yapıyorm.nese gidip modlardan her level perk olayı yapmazsanız lvl 50 bi karakter bile anca pure unarmed/melee ya da energy weapons ya da guns perklerin hepsine sahip oluyordu bu da birden cok karakter acmay goturen sebepler arasındayı kaldı ki fallout'ın bi kac sonunun olmasını bırakın bir cok side questte bile 2 3 yapılması gereken sey arasından birisni secip o sectiginiz seye gore oyun sekilleniyordu.

    Biraz dagınık oldu yazdıklarım ama umarım anlatabilmisimdir demek istedigimi

    tamamen katılıyorum, mesela Dragon Age'i bile 5-6 defa oynadım, ama bu öyle olmayacak heralde




  • "Beğenmiyorsan daha iyisini kendin yap" dünyanın en zayıf savunma biçimi olsa gerek. Aldıkları ayakkabı, üç-beş gün sonra dikişlerinden patladığında ve kişi bundan şikayet ettiğinde üretici/satıcı "elden gelen bu birader, beğenmiyorsan kendin yap" gibi bir yaklaşım içine giriyor mu? Aldıkları üründe kusur (bir nevi fiziksel bug) bulan müşteriler mağazaya dönüp avaz avaz ürünlerini değiştirmek istiyorlar mı? Mağaza görevlileri onlara, "kendiniz yapın, kendiniz dikin" diyor mu? İşler böyle yürümüyor değil mi? Bunun adı ticaret. Biz para veriyoruz, firmalar da ürünlerini bize sunuyorlar. Zor kazandığımız parayı sayıp da satın aldığımız ürünler hakkında konuşma hakkımız her zaman bizde saklıdır. Yeri gelir bunu kullanırız.

    Bir de oyuncular arasında sık sık duymaya başladığım hak-emek kavramlarına değinmek istiyorum.
    Oyun piyasası kapitalist bir piyasadır. Kapitalizmin doğasında "hak ve emek" kavramları bulunmaz. Son tahlilde kapitalizm, hak ve emeğin sömürüsünden güç alır. Hukuk ise kapitalist sömürünün devamlılığını güvence altına alan bir unsurdur. Kavramları ortaya saçmadan önce kökenlerine bakmak lazım. Uzun uzun açıklama yapmak istemiyorum. İnternet burada, bilgi elinizin altında. Az bir uğraş ile kapitalizmin tarihine ve bugününe ulaşabilirsiniz.

    Bu mevzuya gelirsek; konuyu açan arkadaş gayet rasyonel eleştiriler yapmış. Sıkıntı, eleştirinin eleştirilerinin rasyonel olmamasından kaynaklanıyor. Olan Skyrim ile olması gereken Skyrim arasında büyük bir uçurum var. Yapımcıların hakkını yemeyelim; oyun gayet güzel. Özellikle aradaki role play eksiklerini kendi hayal gücümüz ile tamamlarsak tatmin edici bir his yaratıyor. Ancak oyun, sürekli eksik olan bir şeylerin varlığını bize hissettiriyor. Sanki bu havalı görünümlü yemeğin içinde bir malzeme eksik. Ejderha etinde sıkıntı var gibi. Sanki aşçı ejderha eti konusunda cimri davranmış. Dragonborn özü de yemeğin içinde sırıtıyor gibi. Ah aşçı ah! Ya adam gibi koysaydın ya da hiç koymasaydın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stabwound

    quote:

    Orijinalden alıntı: trident02

    Skyrim kadar ozgurluk hissi verebilen, Rpg olup ayni zamanda adventure sevenlere de hitap eden baska Skyrim den daha iyi bir Rpg varsa soyleyin oynayalim, vampire masquerade bloodlines yi oynadim birakin SKyrim den daha iyi olmasini, Skyrim ile ayni siklette bile sayilamaz bence tabi zevkler renkler tartisilmaz ama o oyunun genel olarak aldigi paunlar da cok yuksek degil en azindan Skyrim ile kiyaslanamaz.


    o senin düşüncen :) Klasik ortaçağ RPG'lerinden farklı günümüz dünyasını, vampirleri konu alan bir RPG. Bir birinden farklı değişik monoton olmayan görevleri, şehir atmosferi, karakter ve seslendirmeler, dialogları çok etkileyiciydi oyunun. tek kötü yanı grafik ve programlama hataları.

    vampire masquerade'nin hakları satın alınsa, unreal motorunun editlenmiş haliyle yapılsa, havok fizik motoru eklense, LA noire'deki yüz ve vücut animasyonları eklense, birbirinden farklı dövüş animasyonları yapılsa. Bir de bu oyun gta oyunlarındaki harita kadar büyük 2-3 şehri kaplasa.. ne diablo 3 ne elder scrolls'un yenisi yada dragon age hiçbir oyun çıkmasa bile sorun olmaz benim açımdan. Oyundaki o atmosfer ingilizce bilmeyip RPG den anlamayanların bile ilgisini çekiyor fakat fps oyuncuları oyundaki buglar yüzünden oyunu 5.dk oynamadan siliyor.

    LA noireı yapanlar o kadar para harcadıgı için battılar. Ayrıca vmb'de o kadar büyük bir dünya olsa mal olursun onu bunu hatırlamaya çalışmaktan. Ben bu oyunu 4 sene boyunca defalarca oynadım. Artık sıkıldım bütün nlasılıkları biliyorum neredeyse.




  • genelde oyundaki şöhretimizle ilgili eleştiriler gelmiş.
    ben oynanışla ilgili eleştirilerimi belirteceğim. şimdilik sadece ırklarla alakalı eleştirilerimi yazacağım, malum yazı uzun olunca okuyası gelmiyo insanın.

    Oyundaki ırklardan başlayayım. Irk mırk yok! Orc olmuşsun, elf olmuşsun, nord olmuşsun, kertenkele olmuşsun hiçbir önemi yok, oynanışa nereyse hiç etki etmiyor. Orcların dövüş yeneteklerinin iyi büyü yeteneklerinin kötü , elflerin büyü alanında uzman , dövüş yeteneklerinin kısıtlı, khajiitlerin hırsızlık, cepcilik gibi gizli işlerle uzman olmasını bekleriz ama daha çok bekleriz. Orc başlayıp büyücü, elf başlayıp hayvan gibi savaşçı olabiliyoruz. Ee böyle oluncada oyunca dakkalarca düşündüğümüz sınıf seçmenin bir anlamı kalmıyor. Orclar büyü alanında bi yere kadar uzmanlaşabilse mesela adept seviyesinin üstündeki büyüleri öğrenemeseler, aynı şekkilde diğer ırklar için sınırlamalar getirilseydi o zaman ırk seçerken düşünmemizin anlamı olacaktı.

    devam edeceğim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GATIRCAN

    genelde oyundaki şöhretimizle ilgili eleştiriler gelmiş.
    ben oynanışla ilgili eleştirilerimi belirteceğim. şimdilik sadece ırklarla alakalı eleştirilerimi yazacağım, malum yazı uzun olunca okuyası gelmiyo insanın.

    Oyundaki ırklardan başlayayım. Irk mırk yok! Orc olmuşsun, elf olmuşsun, nord olmuşsun, kertenkele olmuşsun hiçbir önemi yok, oynanışa nereyse hiç etki etmiyor. Orcların dövüş yeneteklerinin iyi büyü yeteneklerinin kötü , elflerin büyü alanında uzman , dövüş yeteneklerinin kısıtlı, khajiitlerin hırsızlık, cepcilik gibi gizli işlerle uzman olmasını bekleriz ama daha çok bekleriz. Orc başlayıp büyücü, elf başlayıp hayvan gibi savaşçı olabiliyoruz. Ee böyle oluncada oyunca dakkalarca düşündüğümüz sınıf seçmenin bir anlamı kalmıyor. Orclar büyü alanında bi yere kadar uzmanlaşabilse mesela adept seviyesinin üstündeki büyüleri öğrenemeseler, aynı şekkilde diğer ırklar için sınırlamalar getirilseydi o zaman ırk seçerken düşünmemizin anlamı olacaktı.

    devam edeceğim...

    Bu söylediklerin bütün elder scrolls serisinde arayıp da bulamadığımız şeyler. Bi üniversite bitsin, ben yapıcam onları bekle




  • Eleştrilere katılıyorum. Benim de sevmediğim olay sadece seçtiğimiz ırk`a özel questlerin yada özellilerin olmasından ziyade bu seçtiğimiz ırkın diğer tüm ırk görevlerini yapması ve perklerini açabilmesiydı. Yani ben Barbarian olmuşum koca bir bölüm Hırsız oluyor, yine koca bir bölüm Büyücü oluyorum gibi, doğal olarak oyunun gidişhatına da pek bir etki edemiyor senaryo ne ise ona uyuyoruz bu bakımdan rpg den ziyade bir hack`n slash olmuş.
    Herşeye rağmen 300 saatin üzerinde zevkle ve sıkılmadan oynadım. Şu an witcher 2 oynuyorum ama aynı tadı vermiyor mesela.
  • Oblivion'da ırkları biraz daha hissediyorduk. Yani bir Orc balta satan "Slash'n Smash" dükkanını işletiyordu misal.
    Orc açan bir oyuncu kesinlikle 2 elli silahlarda uzmanlaşmalı. Büyü öğrenmeye ya da hançer kullanmaya heveslense bile başarılı olamamalı (Adept seviyesini geçemeyebilir)
    Silahların bir yıpranması ve hasar dengesi olmalı ve bu uzmanlığımıza göre değişmeli. Düşünsenize hayvan gibi baltaları savurmaya alışmış bir Orc'un elinde bir Shortsword ne kadar süre sağlam kalabilir ki? Ya da Shortsword + Shield giden bir şovalye 2 metrelik bir baltayı nasıl kaldırıp savurabilir? Hız ve damage düşer yani. Bu da çok basit bir denklemdir aslında. Rappelz oynayanlar varsa aranızda bilir, bir itemin istediği minimum gereksinimler ile o itemi en verimli halde kullanmak için gerekli gereksinimler vardır. 37 levelde takabildiğiniz bir sword 45 levelde daha yüksek damage, hız oranına sahiptir. Zor birşey değil yani.

    Sonra oyunda ırkların sadece avantajları var. Hiç birinin dezavantajı yok? Wood Elf'in kalın çelik zırh yığınının içinde 60 kiloluk bir baltayı savurabilecek kadar güçlü olmaması gerekir değil mi?
    Ya da bir Orc ortalığa novalar yağdıramaz zannedersem.




  • elma soyma bıçağıyla ejderha kovalayan yaşlı teyze gördüm ben siz ne diyorsunuz :D

    yazılanlara katılıyorum ama bazı yerlerde fazla abartmışsınız. yok casus bizi görcekmişte imperial askerlere söylicekmişte vs. bu kadar uçmaya gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Banzai!

    elma soyma bıçağıyla ejderha kovalayan yaşlı teyze gördüm ben siz ne diyorsunuz :D

    yazılanlara katılıyorum ama bazı yerlerde fazla abartmışsınız. yok casus bizi görcekmişte imperial askerlere söylicekmişte vs. bu kadar uçmaya gerek yok.

    O kadar takılmaya gerek yok. Misal verdim. Yani Stormcloak olarak gidip Rikke'den görev alıp Imperial'lerle yapabilmek, Fenerbahçe formasıyla Galatasaray kadrosunda maçına çıkmak gibi birşey.
  • eleştiriye silahların, zırhların hasarlanmamasından devam edeyim.

    oblivionda vardı eşyaların hasarlanması, silahlar bi süre sonra oyuluyor, zırhların koruması azalıyordu ama onda da sevmediğim yanı çekiçle hemen tamir edebiliyoduk, uyuz oluyordum bu duruma. savaş sırasında kılıcın mı oyuldu? Etrafındakileri defettikten sonra hemen onarıp devam edebiliyorduk.
    Skyrime mis gibi smithing özelliği eklemişler, gidip zırhlarımızı kendimiz workbench te onarsak. Mesela dwerven armorumuz mu oyuldu, madenleri karıştırarak dwarven külçesi yapıp onla zırhımızı workbench te dövee dövee onarsak kötü mü olurdu. Smiting levelimiz dwarven zırhı onarmaya yetmiyorsa silah ustalarına parayla onartabilirdik.
    Hem paramızı harcayacak bi yerler olurdu( para konusuna da sonra değineceğim) hem de gerçekçilik gelirdi oyuna.

    Hasar- tamir olayı oblivion a göre çok daha müsait, neden kaldırdılar anlamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GATIRCAN

    eleştiriye silahların, zırhların hasarlanmamasından devam edeyim.

    oblivionda vardı eşyaların hasarlanması, silahlar bi süre sonra oyuluyor, zırhların koruması azalıyordu ama onda da sevmediğim yanı çekiçle hemen tamir edebiliyoduk, uyuz oluyordum bu duruma. savaş sırasında kılıcın mı oyuldu? Etrafındakileri defettikten sonra hemen onarıp devam edebiliyorduk.
    Skyrime mis gibi smithing özelliği eklemişler, gidip zırhlarımızı kendimiz workbench te onarsak. Mesela dwerven armorumuz mu oyuldu, madenleri karıştırarak dwarven külçesi yapıp onla zırhımızı workbench te dövee dövee onarsak kötü mü olurdu. Smiting levelimiz dwarven zırhı onarmaya yetmiyorsa silah ustalarına parayla onartabilirdik.
    Hem paramızı harcayacak bi yerler olurdu( para konusuna da sonra değineceğim) hem de gerçekçilik gelirdi oyuna.

    Hasar- tamir olayı oblivion a göre çok daha müsait, neden kaldırdılar anlamıyorum.

    Güzel bir noktaya değinmişsiniz, ayrıca hasar alan eşyanın görüntüsü de bozulabilirdi. Devamını bekliyorum...




  • diğer bir değineceğim konuda para

    Bu tür açık dünya oyunlarında para hep geri planda kalıyor. Oyuna para koymuşlar ama öylesine ,sırf bulunsun diye, eksikliğini ya da varlığını hiç hissetmiyoruz.Oyun yarısına gelindiğinde gereğinden fazla paranız oluyor ve parayı harcayacak birşey yok.İhtiyaç duyduğunuz silahları, zırhları, iksirleri vs. görevler sırasında buluyorsunuz hemde en iyilerini. 100-150 saatlik oyunum var bir kere gidip silah, zırh falan satın almadım. Niye alayım ki satıcılardakinden çok daha iyisini o zamana kadar bulmuş oluyorum.Satıcılar oyunu hep geriden takip ediyor, onlardaki en iyi eşyanın daha iyisini siz çoktan bulmuş oluyosunuz. Hal böyle olunca harcama ihtiyacı hissetmiyoruz. Satıcılarda da en az sizdekiler kadar iyi eşyalar bulunmalıydı.

    Paranın önemi daha fazla olmalıydı, eksikliğini hissetmeliydik. Parayı gerçekten ihtiyacımız olan şeyler için harcayacağımız yerler olmalıydı. Mesela fast travel yerine rehberlere para verip gideceğimiz yere gitseydik, dükkanlarda para vermeye değecek eşyalar olsaydı, zırhları, silahları para karşılığı tamir ettirseydik vs örnekler çoğaltılabilir

    Daha zor para kazanmalıydık. Çoğumuzun yapmaya tenezzül etmediği getirgötür görevleri bile 1000-1500 altın veriyor. 5000 altına ev alınıyor 1500 altın ne demek. Bunu sadece bu tür kolay görevler için demiyorum genel anlamda böyle olmalı.Hazıra konmak yerine oyun bizi ticarete, hırsızlığa para getirecek başka işlere zorlasa daha iyi olurdu.
    Bunu bana oblivion ilk saatlerinde yaşatmıştı. İlk defa rpg oynuyordum level atlamaymış, skill miş falan bilmiyorum ,level atlamayı öğrendiğimde 10 level falan olmuştum. Bir yerde takıldım, geçemiyorum, scampları öldüremiyordum. Elimdeki dandik iron sword dan olduğunu düşüyordum. En yakın dükkana gidip silahlara baktım, gümüş bi kılıç beğendim ama param çıkışmadı. O kılıcı almak için geceleri hırsızlığa çıktım, cepçilik yaptım en sonunda aldım kılıcı ama sonra anladım ki sorun iron sword da değilmiş. Bu kadar abartılı olmasına gerek yok ama oyun hazıra konmak yerine istediğimiz şeyler uğrunda biraz uğraştırmalıydı.




  • Ya en basitinden Dungeon Siege II ya da Diablo II'de bir sefer aldığınız ve uzun süre götüreceğini düşündüğünüz itemin 25-30 saat sonunda aslında çokta yetersiz kaldığını görmek...

    DSII'nin başlarında 5000 golda aldığım Mace'nin 6 saat sonra gelen Unique'in altında kalması müthiş trajedi olmuştu bana :))
  • Dragon age:origins best rpg

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süper yazı hocam tamamen haklısın. Dragonlar harbiden çok basit olmuş. Oyun ilerledikçe daha da berbat oluyor. Dragona tek atma olayları falan. Daedric itemların aşırı kolay yapılıyor oluşu. 1 Tane daedra kesmeden sadece companionların orda masadan kalp aşırarak bile set dizilebiliyor :). Kalp respawn oluyor sürekli. Yazdığın herşeye katılıyorum böyle büyük beklentili bir oyunda bütün maddeler olabilirdi. Gta 2 deki polislerin önünde araba boyatıp 5 yıldız polisten kurtulmaya benzemiş bu detaylar =). Firma istese yapabilir. Üstünde 1 tane debuff oldumu towndakiler demediğini bırakmıyor. Bide her yanından geçtiğin npc birşeyler söylemek zorundamı onu anlamadım =). Adamın yanından geçiyon sana hayat hikayesini anlatıyor. Ayriyetten en uyuz oldugum nokta oyun içinde zorluk değiştirme ve zorluğun zorluktan başka bir anlam ifade etmemesi. Droplar falan iyi olabilirdi zorluk yükseltince en basitinden. Meslekleri tamamen aceleye getirmişler. Blacksmith i 100 yapmak için sürüyle Iron Dagger yapmak yeterli oluyordu en son oynadığımda. Bu guardların tepki olayına örnek olarak deus ex hr. Polis binasında olsun diğer yerlerdede aynı. Uyarı alıyorsunuz giremezsin diyo. Son uyarıyı yapıyor yine tepki vermezsen ateş açıyor. Böyle şeyler olmalı oyunlarda. Wowda bile bi mobu keserken yaratıgın hp si az kaldığında sağda solda adam varsa ona koşturup yardım çağırıyor. Skyrimde de olmalıydı bu tarz şeyler. Mod yapanlara yarışma yapacaklarına oyun çıkmadan önce sitelerinde yada herhangi bir sosyal paylaşım sitesinde kendi resmi sayfalarında " Skyrim de neler olmalı " gibisinden bir anket olabilirdi. Oyuncuların fikirleri alınabilirdi. Onun yerine adamlar aceleye getirdiler oyunu. Ama yinede herşeye rağmen güzel oyun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Majesthion -- 20 Mayıs 2012; 0:28:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: |Mafia|

    Dragon age:origins best rpg

    Bu aralar NW2'ye sardım k. bakmasın DA:O

    @Majestyca işte benim kafadan düşünen birisi
  • Oyunda bu da bulunsun diye eklenen ama bir işe yaramayan , içi boş şeyler hakkında bashedeceğim.

    Birincisi para, alışveriş konusu yukarıda bahsettim. Paranın eksikliğini veya varlığını hissetmiyoruz, alışveriş yapma ihtiyacı duymuyoruz.
    Para daha zor kazanılmalıydı, olmazsa olmaz olmalıydı, bir çok iş için para gerekmeliydi.

    Rehberler. Bu rehberler sizi para karşılığında diğer şehirlere götürüyor. Sadece oyunun başlarında henüz keşfetmediğim şehirler için 3-4 kere kullandım. Rehberler fast travel yerine kullanmalıydı, ama her yere götürmemeliydi. Sadece şehir ve kasabalara götürmeliydi. Bir zindana gideceksek rehber yardımyla zindana en yakın şehre gidip gerisini at ya da yürüyerek gitmeliydik.

    Atlar. Atları üzerimizde çok ağırlık varsa fast travel yaparken kullanıyoruz. Atlar bir ulaşım aracı da olmalıydı. Yukarıda dediğim gibi rehberler gideceğimiz yerin yakınına bir yere bırakıp gerisini biz atla falan gitseydik o zaman gerekli olurdu.
    Ayrıca at üstünde kılıç sallamakta çok iyi olurdu.

    Ev satın alma. Çoğumuz eşya koymak için kullanıyoruz evleri, eşya saklamak için evede gerek yok.Bu da sırf bulunsun diye eklenen bir özellik.
    Evlerle ilgili görevler olabilirdi. Mesela eve gelip bi bakıyoruz, her şey çalınmış, hırsızın peşini düşüp eşyaları aradığımız bir görev olabilirdi.

    Evlilik. Herkes çok uğraşmıştı beğendiği kadınla evlenmek için hatta bazılarımız hile bile kullandık. Ama bu da içi boş bir özellik.
    Evlendik bitti gitti. Biraz sorumluluk hissettirmeliydi. Evliliğin derecesi olabilirdi, karımız ev masrafları için para isteseydi, bana hiç zaman ayırmıyorsun diye şikayet edebilirdi, arada bir eve gitmek zordunda hissetmeliydik. Bunları yapmayan biri için sonunda boşanma falan olsa ne güzel olurdu.
    Şöyle bir görevde düşünülebilirdi. Karımızın gizli bir hayranı varmış, bizimle evlenmesini sindirememiş, biz yokken karımızı kaçırmış falan...
    Komşulara sorup kaçıranın izini bulmaya çalışıp adamın peşine düşüyoruz falan... çok hoş olurdu bence.

    Uyku ve açlık.Uyumak ve acıkmak bir ihtiyaç haline getirilmeliydi. Uykusuzken veya acıkmışken skill lerimizde azalma, stamina, mana, sağlık yenilenmesinde yavaşlama olmalıydı. Uykunun, acıkmanın bir işlevinin olmaması hanlarıda gereksiz yapıyor. Oyuncu bir hana gidip orda karnını doyurup, oda kiralayıp uyuma zorunluluğu hissetmeliydi.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.