Şimdi Ara

skoda yeti mi nissan qq mi kararsız kaldım yardım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
0
Favori
13.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • QQ gerçekten hoş ve yetiden daha güzel tasarlanmış.
  • Görünüm olarak qq çok başarılı, kesinlikle şık bir araç. Lüks sınıfta bile bu denli güzel bir tasarım çıkartabilmiş marka çok azdır. Fakat yetinin iç mekanda verebildiği konforu ve ferahlığı da veremiyor. Yani bence işin bu kısmı tartışma götürmüyor; tasarım = qq iç mekan geniş ve konforlu= yeti

    Yakıt tüketimi, donanım, yol tutuş, sürüş dinamikleri; zaten her ikisini test etmişsiniz ve sonucu biliyorsunuz.

    Qq alırsanız feraget ettiğiniz konfor, fonksiyonellik, donanım aklınızda hep küçük bir "pişmanlık" olarak kalacak.

    Yeti alırsanız yolda bir qq gördüğünüzde ama şekilli arabaymış diye iç geçireceksiniz


    Aşağı sakal yukarı bıyık. Kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 10 Nisan 2012; 11:47:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Görünüm olarak qq çok başarılı, kesinlikle şık bir araç. Lüks sınıfta bile bu denli güzel bir tasarım çıkartabilmiş marka çok azdır. Fakat yetinin iç mekanda verebildiği konforu ve ferahlığı da veremiyor. Yani bence işin bu kısmı tartışma götürmüyor; tasarım = qq iç mekan geniş ve konforlu= yeti

    Yakıt tüketimi, donanım, yol tutuş, sürüş dinamikleri; zaten her ikisini test etmişsiniz ve sonucu biliyorsunuz.

    Qq alırsanız feraget ettiğiniz konfor, fonksiyonellik, donanım aklınızda hep küçük bir "pişmanlık" olarak kalacak.

    Yeti alırsanız yolda bir qq gördüğünüzde ama şekilli arabaymış diye iç geçireceksiniz


    Aşağı sakal yukarı bıyık. Kolay gelsin






    + 10 Aşağı sakal yukarı bıyık

    bende ondan dolayı soruyorum




  • Bir alışveriş merkezinde tanıtımı vardı Yeti'nin orada biraz inceledim. Her yönüyle çok kaliteli bir araç. Qashqai incelemedim ama bir yeti kadar kaliteli olacağını hiç sanmıyorum.
  • Bende yeti diyorum. Araç bence güzel görünüyor. Özellikle önden gayet heybetli. Özellik olarak ta çok iyi.
  • eğer tasarım sizin için önemli değil ise, kalite ve sürüş özellikleri bakımından tabiri caizse yüksek bir golf gibi olan skoda yeti, bir çok açıdan qq'dan üstün bir araçtır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    eğer tasarım sizin için önemli değil ise, kalite ve sürüş özellikleri bakımından tabiri caizse yüksek bir golf gibi olan skoda yeti, bir çok açıdan qq'dan üstün bir araçtır...

    aslında tasarım o kadar da önemli değil zaten 40 lı yaşlara geldik öyle etiketi falanda sevmem ama QQ i 2007 de bir hakim arkadaşta görmüştüm o zaman çok hoşuma gitmişti yaklaşık 4 aydır araba bakıyorum yeti ye karar kılmıştım ama işin harbisi bayilerin satış yapış şekli yeni piyasaya giren aracın piyasaya sürülüş tarzı falan beni etkiledi hala yetiden vaz geçmiş değilim ama sıkıldım QQ i de aklımı çelmiyor değil bu sebeple ikilemdeyim yani yetinin en büyük handikapı satış stratejisi bence
  • aklın yolu 1
    güzellik QQ dense

    Çalışkan (motor sebebi ile)
    terbiyeli ( yakıt konusunda üzmemesi ile)
    ve Güvenilir ( 9 Hava yastığı ve çarpışma testleri ile )
    yani yine aynı karar SKODA YETİ karar verdim
    inşallah bayi satışı yapabilir

    birde bu etkiledi kararımı

    http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/driver_power/281179/best_car_of_2012.html

    bence çoğunun kararını etkiler




  • fiyat konusunda yeti avantajlı gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buarbu

    İnsanların % 35i aracını sadece tipine bakarak alır. Başka özelliğine bakmaz.

    Yeti nin ne kadar özelliği olsada Ticari araç görünümündedir.

    Avrupada Yeti, Japon QQ nin 1/5 i kadar satış yapamamıştır.

    QQ +1
  • Sorunuzun dışında olucak ama... Birde Tiguan'a baksanız!
  • Skoda'nın tip sahibi bir arabası hiç bir zaman olmadı gibi. Ama elde kalacak bir araç olacağını da düşünmüyorum.

    Ayrıca bu ikinci el muhabbeti, bazen çok saçma ve akıldışı yerlere varabiliyor. Yeti alırsan ikinci elde daha çok zarar edeceksin demeye getiriyorlar ki bunun bir anlamı yok. Diğer yanda QQ alırsan alırken ettiğin zarar, Yeti tercihi durumunda ikinci el satıştaki zararından çok daha fazla olabilir. QQ 78 bine alıyorsun, Yeti 61 bin. İkinci elde Yeti'nin zarar ettirmesi için, atıyorum 6 ayın sonunda, QQ 59 bine satılırken, Yeti'nin 29 binin altında satılması lazım ki QQ lehine ikinci el avantajından bahsedilebilsin. 6 aylık kullanım süresi uzadıkça, araçların tasarımından çok, yedek parça+servis+arıza verme sıklığı daha çok aranılan özellik oluyor.

    Bu "ikinci elde daha çok para eder", "daha tasarruflu" gibi muhabbetler, ancak tüm maliyetler birlikte hesaplanırsa bir anlam taşıyabilir, yoksa, sadece pazarlamacı firmanın dolandırıcılık ayaklarından biri olmanın ötesine geçemez. Parçası ucuz bir araba, genelde hep övülür ve alıcı da bulur, ama nedense kimsenin aklına parça ömrünü düşünmek gelmez. Benzer olarak açtığım konudaki bir arkadaşın yazdığı bir detay, buna açık bir örnek, 200 bin KM sonunda, parçası ucuz olan araç, parçası pahalı olana oranla neredeyse 2 kat daha yüksek rutin bakım maliyetine sahip oluyor.


    quote:

    Orijinalden alıntı: kürşat alp

    bakımları 15000 km de bir. 2007 modellerde partikül filtreside bulunmuyor. bu sayede 10/40 yağ kullanabiliyorsunuz ve partikül filtresinin uzun vadedeki sorun potansiyelinizde yok. 15000 km de bir olan yağ bakımını antalya çakmaklı yetkili servisinde 150 tl ye hallediyorum.45000 km de bir mazot filtresinin değişmesi gerekiyor 70-80 tl civarı, ve 60000 km de bir de şanzıman yağı ve alternatör kayışının değişmesi gerekiyor. triger değişim zamanı ise bi hayli uzun 180000km/10 yıl. yani bakım aralıkları uzun bir araç ve idda ediyorum bir çok avrupalı arasında en ucuz maliyetli olanlardan birisi.

    ...bildiğim kadarıyla eski 1.5 dci 100 bg olanlar 10000 km de bir bakıma gidip, 20000 km de bir mazot filtresi , 80000 km de triger seti değişimi istiyordu. laguna daki 110 bg lik motor da durum nedir bilemiyorum, ama eğer böyle ise bakım aralıkları 407 ye göre daha sık bakım görüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qzwxec -- 12 Nisan 2012; 13:21:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mekselin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    eğer tasarım sizin için önemli değil ise, kalite ve sürüş özellikleri bakımından tabiri caizse yüksek bir golf gibi olan skoda yeti, bir çok açıdan qq'dan üstün bir araçtır...

    aslında tasarım o kadar da önemli değil zaten 40 lı yaşlara geldik öyle etiketi falanda sevmem ama QQ i 2007 de bir hakim arkadaşta görmüştüm o zaman çok hoşuma gitmişti yaklaşık 4 aydır araba bakıyorum yeti ye karar kılmıştım ama işin harbisi bayilerin satış yapış şekli yeni piyasaya giren aracın piyasaya sürülüş tarzı falan beni etkiledi hala yetiden vaz geçmiş değilim ama sıkıldım QQ i de aklımı çelmiyor değil bu sebeple ikilemdeyim yani yetinin en büyük handikapı satış stratejisi bence

    O hakim arkadaşınızın adı Fethi değilse sadece tesadüf. Ama öyleyse kuzenim olur.




    İkinci el düşük denmiş. Keşke...Düşük olsun da bir sene sonra dizel bir Yeti alırız. Sahibinden.com'daki fiyatlara bakarsanız ikinci eli kötü araba yok ama...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345
    İkinci el düşük denmiş. Keşke...Düşük olsun da bir sene sonra dizel bir Yeti alırız. Sahibinden.com'daki fiyatlara bakarsanız ikinci eli kötü araba yok ama...

    Sorma ya, ikinci el araba almaya çalışıyorsun, millet bu aracı alma, ikinci eli zayıf diyor. Eee zaten ikinci elden alıyoruz, zayıf olması alıcı lehine bir durum zaten, daha ucuza alıyoruz işte ne güzel.

    Millet ezberlemiş iki tane galerici argümanı, salladıkça sallıyor. Bulacaksın bunların ilköğretimdeki matematik öğretmenlerini, odunla tabanlarını şişireceksin, bak bakalım bir daha böyle saçmalayan bir nesil yetişiyor mu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    quote:

    Orijinalden alıntı: mekselin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    eğer tasarım sizin için önemli değil ise, kalite ve sürüş özellikleri bakımından tabiri caizse yüksek bir golf gibi olan skoda yeti, bir çok açıdan qq'dan üstün bir araçtır...

    aslında tasarım o kadar da önemli değil zaten 40 lı yaşlara geldik öyle etiketi falanda sevmem ama QQ i 2007 de bir hakim arkadaşta görmüştüm o zaman çok hoşuma gitmişti yaklaşık 4 aydır araba bakıyorum yeti ye karar kılmıştım ama işin harbisi bayilerin satış yapış şekli yeni piyasaya giren aracın piyasaya sürülüş tarzı falan beni etkiledi hala yetiden vaz geçmiş değilim ama sıkıldım QQ i de aklımı çelmiyor değil bu sebeple ikilemdeyim yani yetinin en büyük handikapı satış stratejisi bence

    O hakim arkadaşınızın adı Fethi değilse sadece tesadüf. Ama öyleyse kuzenim olur.




    İkinci el düşük denmiş. Keşke...Düşük olsun da bir sene sonra dizel bir Yeti alırız. Sahibinden.com'daki fiyatlara bakarsanız ikinci eli kötü araba yok ama...

    evet elazığ madenden görev yapmıştık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    Sorunuzun dışında olucak ama... Birde Tiguan'a baksanız!

    Tiguan'da 1.6 TDI ünite maalesef kullanılmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mekselin

    quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    quote:

    Orijinalden alıntı: mekselin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    eğer tasarım sizin için önemli değil ise, kalite ve sürüş özellikleri bakımından tabiri caizse yüksek bir golf gibi olan skoda yeti, bir çok açıdan qq'dan üstün bir araçtır...

    aslında tasarım o kadar da önemli değil zaten 40 lı yaşlara geldik öyle etiketi falanda sevmem ama QQ i 2007 de bir hakim arkadaşta görmüştüm o zaman çok hoşuma gitmişti yaklaşık 4 aydır araba bakıyorum yeti ye karar kılmıştım ama işin harbisi bayilerin satış yapış şekli yeni piyasaya giren aracın piyasaya sürülüş tarzı falan beni etkiledi hala yetiden vaz geçmiş değilim ama sıkıldım QQ i de aklımı çelmiyor değil bu sebeple ikilemdeyim yani yetinin en büyük handikapı satış stratejisi bence

    O hakim arkadaşınızın adı Fethi değilse sadece tesadüf. Ama öyleyse kuzenim olur.




    İkinci el düşük denmiş. Keşke...Düşük olsun da bir sene sonra dizel bir Yeti alırız. Sahibinden.com'daki fiyatlara bakarsanız ikinci eli kötü araba yok ama...

    evet elazığ madenden görev yapmıştık






    Dünya küçük. O araçla, birlikte Balıkesir'den Elazığ'a kına gecesine gitmiştik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    quote:

    Orijinalden alıntı: mekselin

    quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    quote:

    Orijinalden alıntı: mekselin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    eğer tasarım sizin için önemli değil ise, kalite ve sürüş özellikleri bakımından tabiri caizse yüksek bir golf gibi olan skoda yeti, bir çok açıdan qq'dan üstün bir araçtır...

    aslında tasarım o kadar da önemli değil zaten 40 lı yaşlara geldik öyle etiketi falanda sevmem ama QQ i 2007 de bir hakim arkadaşta görmüştüm o zaman çok hoşuma gitmişti yaklaşık 4 aydır araba bakıyorum yeti ye karar kılmıştım ama işin harbisi bayilerin satış yapış şekli yeni piyasaya giren aracın piyasaya sürülüş tarzı falan beni etkiledi hala yetiden vaz geçmiş değilim ama sıkıldım QQ i de aklımı çelmiyor değil bu sebeple ikilemdeyim yani yetinin en büyük handikapı satış stratejisi bence

    O hakim arkadaşınızın adı Fethi değilse sadece tesadüf. Ama öyleyse kuzenim olur.




    İkinci el düşük denmiş. Keşke...Düşük olsun da bir sene sonra dizel bir Yeti alırız. Sahibinden.com'daki fiyatlara bakarsanız ikinci eli kötü araba yok ama...

    evet elazığ madenden görev yapmıştık






    Dünya küçük. O araçla, birlikte Balıkesir'den Elazığ'a kına gecesine gitmiştik.

    inşallah kendisine selamımı söylersin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mekselin

    quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    quote:

    Orijinalden alıntı: mekselin

    quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    quote:

    Orijinalden alıntı: mekselin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    eğer tasarım sizin için önemli değil ise, kalite ve sürüş özellikleri bakımından tabiri caizse yüksek bir golf gibi olan skoda yeti, bir çok açıdan qq'dan üstün bir araçtır...

    aslında tasarım o kadar da önemli değil zaten 40 lı yaşlara geldik öyle etiketi falanda sevmem ama QQ i 2007 de bir hakim arkadaşta görmüştüm o zaman çok hoşuma gitmişti yaklaşık 4 aydır araba bakıyorum yeti ye karar kılmıştım ama işin harbisi bayilerin satış yapış şekli yeni piyasaya giren aracın piyasaya sürülüş tarzı falan beni etkiledi hala yetiden vaz geçmiş değilim ama sıkıldım QQ i de aklımı çelmiyor değil bu sebeple ikilemdeyim yani yetinin en büyük handikapı satış stratejisi bence

    O hakim arkadaşınızın adı Fethi değilse sadece tesadüf. Ama öyleyse kuzenim olur.




    İkinci el düşük denmiş. Keşke...Düşük olsun da bir sene sonra dizel bir Yeti alırız. Sahibinden.com'daki fiyatlara bakarsanız ikinci eli kötü araba yok ama...

    evet elazığ madenden görev yapmıştık






    Dünya küçük. O araçla, birlikte Balıkesir'den Elazığ'a kına gecesine gitmiştik.

    inşallah kendisine selamımı söylersin

    Tabi ki...Yalnıoz kim olduğunuz bilmiyorum .İsterseniz PM atın. Yoksa da konuyu anlatırım.




  • qq
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.