Şimdi Ara

SKODA YETI KULUBU (182. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.626
Cevap
78
Favori
552.346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 180181182183184
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yolgezer80

    Dizel gelmeyecek olması çok kötü...
    umarım dizel 0 bulabilirim.

    Alıntıları Göster
    Dün satış görevlisi ile tekrardan görüştüm seneye gelecek modellerde dizel gelecekmiş. Sadece kısa süreliğine gelmeyecek sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IstanbulDH

    Dün satış görevlisi ile tekrardan görüştüm seneye gelecek modellerde dizel gelecekmiş. Sadece kısa süreliğine gelmeyecek sanırım.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bende chevrolet captiva high otomatik 7 kişilik araç var. Aracımı satıp yeni bir araç almayı düşünüyorum. Captivadaki konfor ve rahatlığı bu araçta bulabilirmiyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smalatyali

    Arkadaşlar bende chevrolet captiva high otomatik 7 kişilik araç var. Aracımı satıp yeni bir araç almayı düşünüyorum. Captivadaki konfor ve rahatlığı bu araçta bulabilirmiyim

    Bir test sürüşü yapmanız en doğrusu olur. Dışarıdan bakınca dünyaları farklı izlenimi veriyorlar. 1900kg-1400kg.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: smalatyali

    Arkadaşlar bende chevrolet captiva high otomatik 7 kişilik araç var. Aracımı satıp yeni bir araç almayı düşünüyorum. Captivadaki konfor ve rahatlığı bu araçta bulabilirmiyim

    Bir test sürüşü yapmanız en doğrusu olur. Dışarıdan bakınca dünyaları farklı izlenimi veriyorlar. 1900kg-1400kg.

    Alıntıları Göster
    Merhaba bende 2014 yeti ambition var. Normalde anahtarın kapatma tuşuna uzun basınca aracın yan aynaları otomatik olarak kapanıyordu ancak geçen gün kapanmadığını fark ettim hatta normalde açma düğmesine uzun basınca camların hepsi açılıyordu ancak ben bastığımda 3 camın açılıp birinin açılmadığını fark ettim. Sorunu anlamak için aracın içinden yan aynaların ve camların açılıp kapanmasını test ettim görülen o ki ayna ve cam motorlarında bir sıkıntı yok. Sorunun yazılımsal olabileceğini düşünmeye başladım. Siz ne dersiniz? Bir çözüm önerebilecek olan var mı?




  • Arkadaşlar selam. Elegance donanimda artik anahtarsiz surus yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit446644

    Merhaba bende 2014 yeti ambition var. Normalde anahtarın kapatma tuşuna uzun basınca aracın yan aynaları otomatik olarak kapanıyordu ancak geçen gün kapanmadığını fark ettim hatta normalde açma düğmesine uzun basınca camların hepsi açılıyordu ancak ben bastığımda 3 camın açılıp birinin açılmadığını fark ettim. Sorunu anlamak için aracın içinden yan aynaların ve camların açılıp kapanmasını test ettim görülen o ki ayna ve cam motorlarında bir sıkıntı yok. Sorunun yazılımsal olabileceğini düşünmeye başladım. Siz ne dersiniz? Bir çözüm önerebilecek olan var mı?

    Bu tür elektronik sorunlar bazen oluyor amw bir süre sonra problem kendiliğinden son buluyor
  • corova kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkür ederim.
  • yigit446644 Y kullanıcısına yanıt
    geçenlerde benimde başıma geldi,
    sürücü tarafı cam otomatik açmıyor ve kapatmıyor. bağlantısı olduğunu zannediyorumki aynalarda otomatik (kumandadan) kapatmıyordu.
    sürücü tarafı panelden tek tık mantığıyla yukarıya camı kapat 2-3 cn bekle tekrar kapatma düğmesini kaldır. bu şekilde programlanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhakanhanci

    geçenlerde benimde başıma geldi,
    sürücü tarafı cam otomatik açmıyor ve kapatmıyor. bağlantısı olduğunu zannediyorumki aynalarda otomatik (kumandadan) kapatmıyordu.
    sürücü tarafı panelden tek tık mantığıyla yukarıya camı kapat 2-3 cn bekle tekrar kapatma düğmesini kaldır. bu şekilde programlanıyor.
    Arkdşlar Merhaba.Ben bugün skoda yeti 1.6 tdı dsg yeti test ettim muhteşem bir araba 1-2 hafta içinde Allah izin verirse alıcam Bütün suvları test ettim kararı bunda kılıcam inş.Ama Size Bir sorum var arkadaşlar Bu dsg hakkında 2014ten sonraki dsgler sorun cıkarmıyor deniliyor bilmiyorum daha önce hiç dsgli araç kullanmadım ama İnternette dolaşılan yorumlar vs.3000 5000 km den sonra şanzımandan örneğin cukura girdiğinde şırıltı, Bazı yerlerde vuruntu sesleri,bazen ise Titreme ve sıkışık trafikte şanzımanın ısınması ile dsgnin sorun cıkarması,balata yemesi vs.Bunlar gerçekten varmı? Yoksa bu sorunlar tamamen 2014ten sonra kalktımı ya da balatayı yememesi için sıkışık trafikte önlem falan almamız gerekiyormu? Son 2 tane araba kalmış dahada Dizel otm yeti gelmiycekmiş 2016 ya kadar o yüzden biraz aceleci davranıyorum.Cevap Verirseniz sevinirim arkadaşlar İyi Günler Dilerim....




  • mhakanhanci M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yapmam gereken şeyi tam olarak anlayamadım kusura bakmayın. Tekrar anlatabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit446644

    Merhaba, yapmam gereken şeyi tam olarak anlayamadım kusura bakmayın. Tekrar anlatabilir misiniz?

    Camı düğmesinden kapatın ve 10 sn düğmeye basılı tutun. Sonra bırakıp tekrar bir 10 sn basılı tutun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OğuzQ7

    Arkdşlar Merhaba.Ben bugün skoda yeti 1.6 tdı dsg yeti test ettim muhteşem bir araba 1-2 hafta içinde Allah izin verirse alıcam Bütün suvları test ettim kararı bunda kılıcam inş.Ama Size Bir sorum var arkadaşlar Bu dsg hakkında 2014ten sonraki dsgler sorun cıkarmıyor deniliyor bilmiyorum daha önce hiç dsgli araç kullanmadım ama İnternette dolaşılan yorumlar vs.3000 5000 km den sonra şanzımandan örneğin cukura girdiğinde şırıltı, Bazı yerlerde vuruntu sesleri,bazen ise Titreme ve sıkışık trafikte şanzımanın ısınması ile dsgnin sorun cıkarması,balata yemesi vs.Bunlar gerçekten varmı? Yoksa bu sorunlar tamamen 2014ten sonra kalktımı ya da balatayı yememesi için sıkışık trafikte önlem falan almamız gerekiyormu? Son 2 tane araba kalmış dahada Dizel otm yeti gelmiycekmiş 2016 ya kadar o yüzden biraz aceleci davranıyorum.Cevap Verirseniz sevinirim arkadaşlar İyi Günler Dilerim....

    Dizel DSG'lerde balata yok. Tork konvertörü mevcut. Yani fiziksel(mekanik) bir temas olmadan hareket iletiliyor. Çift kavramlılara göre oldukça sorunsuz makineler.

    Dizel-DSG Yeti bulduysanız bu şansı kaçırmamanızı tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: OğuzQ7

    Arkdşlar Merhaba.Ben bugün skoda yeti 1.6 tdı dsg yeti test ettim muhteşem bir araba 1-2 hafta içinde Allah izin verirse alıcam Bütün suvları test ettim kararı bunda kılıcam inş.Ama Size Bir sorum var arkadaşlar Bu dsg hakkında 2014ten sonraki dsgler sorun cıkarmıyor deniliyor bilmiyorum daha önce hiç dsgli araç kullanmadım ama İnternette dolaşılan yorumlar vs.3000 5000 km den sonra şanzımandan örneğin cukura girdiğinde şırıltı, Bazı yerlerde vuruntu sesleri,bazen ise Titreme ve sıkışık trafikte şanzımanın ısınması ile dsgnin sorun cıkarması,balata yemesi vs.Bunlar gerçekten varmı? Yoksa bu sorunlar tamamen 2014ten sonra kalktımı ya da balatayı yememesi için sıkışık trafikte önlem falan almamız gerekiyormu? Son 2 tane araba kalmış dahada Dizel otm yeti gelmiycekmiş 2016 ya kadar o yüzden biraz aceleci davranıyorum.Cevap Verirseniz sevinirim arkadaşlar İyi Günler Dilerim....

    Dizel DSG'lerde balata yok. Tork konvertörü mevcut. Yani fiziksel(mekanik) bir temas olmadan hareket iletiliyor. Çift kavramlılara göre oldukça sorunsuz makineler.

    Dizel-DSG Yeti bulduysanız bu şansı kaçırmamanızı tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    Çok teşekkür ederim dediğiniz gibi yaptım sıkıntı çözüldü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yigit446644 -- 23 Haziran 2015; 13:01:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit446644

    Çok teşekkür ederim dediğiniz gibi yaptım sıkıntı çözüldü.
    Nasıl yok anlamadım dsg benim bildiğim ki herkeste öyle diyor ama baskı balata sistemi ile calışan çift kavrama.Skoda Yeti Turkey Forumundan aldığım bilgiler bu yöndeki duyumlarımda bu şekilde ama kafam karıştı şimdi :D
  • OğuzQ7 O kullanıcısına yanıt
    Forumda kullanan arkadaşlar bir kaç sayfa geride öyle yazmışlardı. Eğer kuru tip ise çift kavramalı şanzımanın kaldırabildiği tork limiti 250 N.m ve 1.6 TDI motor da 250 N.m

    Öyle olunca debriyajların erken tükenebileceğini ön görmek zor değil
  • 7 ileri DSG ler kuru tip 6 ileri olanlar yağlı. Yetide kullanılanlar kuru tip benzin dizel fark etmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mşah

    7 ileri DSG ler kuru tip 6 ileri olanlar yağlı. Yetide kullanılanlar kuru tip benzin dizel fark etmiyor
    Merhaba, bende 2014 yeti var ilk bakımı olan 10000km bakımını yaptıracağım acaba fiyatlar hakkında bilgisi olan var mı?
  • yigit446644 Y kullanıcısına yanıt
    480 ile 420 arası yerine göre değişiyor, yağ kendiniz götürürseniz aldığınız yağa göre 100 tl ye yakın bir avantajınız olur.
  • mşah kullanıcısına yanıt
    Servisin kullandığı yağ hangisi acaba?
  • yigit446644 Y kullanıcısına yanıt
    normalde skoda CASTROL ile anlaşmalı ama bazı servisler farklı marka kullanıyor. Yağ olarak PETRONAS öneririm 5000 AV özellikle WV motorları için üretilmiş bir yağ dır 85 TL civarı 4 lt si

     SKODA YETI KULUBU
     SKODA YETI KULUBU




  • 
Sayfa: önceki 180181182183184
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.