Şimdi Ara

SKODA OCTAVIA 1.2 OPTİMAL ARAÇ BİLGİSİ HK.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Öncelikle Skoda oktavia 1.2 Optimal manuel araç kullananlardan araç ile ilgili her türlü yorumlarını bekliyorum..

    Bu aracı son zamanlarda takip ediyorum, 2015 modeli için 60-65 bin TL fiyat aralığı görünüyor. Performans olarak nasıl ve klima açıldığında performans olarak düşme olsa da ne kadar değer kaybediyor ? Ayrıca bu araç için skoda sayfasında O fiyat aralığı artık çıkmıyor. Çünkü motoru 1.0 a düşürmüşler. Bunun nedenini anlayamadım 1.2 motorun artık üretimi mi yok? yada başka bir nedenle mi satışı yok.

    konu ile ilgili detaylı bilgiye sahip olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.

    Teşekkürler.



  • Bilgisi olan var mı yardım lütfen?
  • FANATİK_25 F kullanıcısına yanıt
    1.2 tsı artık üretilmiyor onun yerine 1.0 tsı üretimi var 1.2 tsı 110 bg 175 nm iken 1.0 tsı 115 bg 200 nm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben dsg'li optimal 1.2 kullaniyorum, cok memnunum. Klima acildiginda performans kaybi oluyor mu bilmiyorum, ben hissetmedim oyle bir durumu. İstanbul ici yakit ortalamam da 6.5lt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle cevaplarınız için teşekkürler,
    bende de 2011 clıo 1,2 benzinli var klimayı açtığımda arabanın jiglesinin devri yükseliyor, ve gaz pedalına birisi basmış gibi oluyor. Ve vites geçişlerinde de yüksek devirli kullanıyormuş gibi hissiyat yaratıyor. Skoda motorlarında da bu durumu bu kadar bariz hissettiriyor mu onu merak ediyorum.
    İstanbul / Ümraniye de oturuyorum, belirli yerlerde kendi aracımla yokuş çıkarken 1. vitesle çıkmak zorunda kalıyorum ki çekişi çok düşük.

    Bu tür kıyaslamaları değerlendirmek açısından soruyorum detayları.
    1,2 Oktavia Optimal Euro 5
    1,0 Oktavia Optimal Euro 6 motora sahip olduğunu okuyorum ama performans olarak kullanımda nasıl değerler verdiğini merak ediyorum. 1,2 varken 1,0 motora düşürmesinin sebebi yeni nesil turbo motor yüksek tork ve güç ürettiği için mi seçildi ? Motor bu kasaya göre çok ufak kalmadı mı sizce de ?

    Son olarak da Optimal olan modelini orta segment olarak mı geçiyor aydınlatabilirseniz sevinirim.

    teşekkürler.




  • 1.2 tsi 2015 haziran itibariyle euro 6 ya gecti oncesi euro 5 ben haziranda aldim 1.2 tsi ambition suan 30 binde aracim gayet memnunum onceki araclarim.jetta ve vectra idi 1.6 hcbir fark yok hatta daha iyi diyebilirim.sollamalarda ara hizlanmalarda uzmez sizi 1.0 dusurmesi hem maliyet acisindan hemde teknoloji ji acisindan dusuruldugunu yorumlayabilirim.Yani sonuc olarak bu motor bu kasayi kaldirmaz diye birsey soz konusu bile degil gayette kaldiriyor😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FANATİK_25 F kullanıcısına yanıt
    Reel tuketim testlerinde aralarinda % 10 fark var ancak performans degerleri hemen hemen ayni ara hizlanmalar ve ilk hizlanma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.