Şimdi Ara

Skoda Kodiaq Ana Konu (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.607
Cevap
91
Favori
454.324
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vodaveacell

    İlginin azlığı maalesef bir gerçek. Ben birinci sebebin Skoda markasının Türkiye'deki algısı olduğunu düşünüyorum. Avrupa'da yazılanlar ve ilgi buradan daha farklı.
    Öte yandan bence bu model de Superb gibi Skoda markasının önüne geçecektir.
    Bir de bu tip daha büyük SUV'ler sınıf olarak da çok ilgi görmüyor ülkemizde. En çok satan Xtrail sanırım ve o bile düşük.
    Eğer 1.6 dizel seçeneği olsa kesinlikle daha çok ilgi görürdü ama benim gibi 15 bin kmden az yapanlar için yakıt konusu büyük bir sıkıntı değil.
    Aracın testlerinin başlaması, Türkiye fiyatları açıklanması gibi gelişmelerin ardından rağbet artacaktır ama yine de kısıtlı kalacağını düşünüyorum maalesef Skoda'ya 100 bin mi verilir muhabbetinden dolayı.

    Hocam ucuz olursa ilgi görür .

    Örnek captiva ve 2.0 motor olarak satıldı.

    Xtrail falan ucuk rakamlar .yani qq ya 2 koltuk dışında bir artisida yok.

    5008
    Grand duster
    Tiguan xl
    Sanırım crv ninde 7 koltuk versiyonları gelecek 2017 de.

    Duster yine peynir ekmek gibi satar heleki birde otomatik gelirse çok alan olur.

    Tam piknik arabası olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi INTRUDERTR -- 29 Ekim 2016; 2:30:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CRV ve Tiguan'in 7 koltukları 2017'de tanıtılacak deniyor ancak Türkiye'ye gelmeme ihtimalleri var. Tiguan xl muhtemelen 15-20 bin daha pahalı olur Kodiaq'a göre. 5008 de bir alternatif olabilir ancak 3008 fiyatlarına bakarsak 5008 de en az Kodiaq civarı fiyata sahip olur.
    Grand Duster'a bakacak olursak bence kalite anlamında Kodiaq dengi olmayacağı için hedef kitlesi farklı olur. Ancak Sizin yazmadığınız bir de Renault Koleos var gelmek üzere olan. Xtrail'in kasasının en güncel hali olacak. O da uygun fiyatlı bir alternatif olabilir.
    Benim açımdan önemli bir detay 7 koltuk açıkken geriye kalan bagaj hacmi. Kodiaq içim bu 270 litre ki gayet iyi. Bu rakam Xtrail için sadece 135 litre ve Koleos için de benzer olacaktır.
    Bu yüzden benim için fiyat yüksek olmadıkça en mantıklı seçim halen Kodiaq



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vodaveacell -- 29 Ekim 2016; 11:39:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirce

    İngiltere fiyatları

     Skoda Kodiaq Ana Konu


    Avrupadaki otomobil fiyatları ile bizdekiler karşılaştırmak mantıklı ama sakın olan aynı şeyi SUV'larda yapmayın zira ülkemizde bir SUV hastalığı/takıntısı olduğu için bu araçlar avrupa fiyatlarından yani ülkemizde olması gerekenden 10-15 bin fazlasına satılıyor. Bu demek oluyor ki 7 kişilik Kodiaq orta paket 1.4 125 HP araç 91 .000 TL olması gerekirken 105-110 bin aralığında gelecek. Bu rakam da makul seviyenin epeyce üzerinde...




  • Koskoca araç, ağırlık olarak da yüksek, Suv olduğu için Aerodinamiği de sıkıntılı, böyle bir araç kesinlikle 1,4 benzinli bir motorla alınmaz arkadaş, doğasında ters bu ne saçmalıktır ya hu.
    1,6 Tdi 'yi bira genişlet, tork için azıcık oyna motorlar, koy bu arabaya be gerzek firma, bu araba 1,4 benzinli bir motorla tad vermez arkadaşlar, çok saçma.
  • EnginAKB E kullanıcısına yanıt
    Detayları öğrenince belli fikriniz değişir. Araç 4,70 metre boyunda, yani Octavia'dan sadece 4 Cm uzun ve çok uzun bir SUV değil. Ağırlığı ise 1,5 ton civarı. Yani çok ağır da değil.
    Öte yandan 1.4 dediğiniz motor 150 bg güce sahip. Sonuç olarak da bu kasayı 10 saniyenin altında çok da yakıt harcamadan 100 km hıza çıkartabiliyor. 1.6 TDI motorun 120 bg olanı gelse bile bu çok mümkün olmaz ve 12 saniyeye yakın olurdu.
    Dolayısıyla herhangi bir sürüş zevki sıkıntısı olmayacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vodaveacell

    Detayları öğrenince belli fikriniz değişir. Araç 4,70 metre boyunda, yani Octavia'dan sadece 4 Cm uzun ve çok uzun bir SUV değil. Ağırlığı ise 1,5 ton civarı. Yani çok ağır da değil.
    Öte yandan 1.4 dediğiniz motor 150 bg güce sahip. Sonuç olarak da bu kasayı 10 saniyenin altında çok da yakıt harcamadan 100 km hıza çıkartabiliyor. 1.6 TDI motorun 120 bg olanı gelse bile bu çok mümkün olmaz ve 12 saniyeye yakın olurdu.
    Dolayısıyla herhangi bir sürüş zevki sıkıntısı olmayacaktır.

    Araç genel olarak benim çok çok hoşuma gitti.
    Ama olmaz yani bu araç 1.4 Tsi ile kullanılmaz.
    Bal gibi gidiyor, Tiguanda uçuyor diyenler kusura bakmasın normalde uçan araba nasıl olur bilmiyorlar.
    Benim bir Suvdan beklediğim araç tıkabasa doluyken bile rampa bayır üzmeyecek, ayağınıjin altında başka 20Lt leri görmeden, basbas bağırmadan, stres yapmadan yol almasıdır. Biz fındık motorlara iyice alıştığımız için artık herşey performanslı geliyor sanırım. Baz aldığım araç nedir halihazırda 320ed kullanıcısıyım o aracın rampa performansı bile benim açımdan gayet eleştiriye açık, kaldı ki bir SUV de daha güçsüz bir motor nasıl hissettirir. Yanlış anlamayın yeterli bulana bir sözüm yok ama düz yolda motosiklet motoru da iş yapar mesele stres altında araçların gösterdiği performanslardır. Yeri geliyor uzun yolda 20-30 Km yüzde 8-10 eğimlerle tırmanma şeritleri tırmanıyoruz, performans orada belli olur. Ve ben bu tür bir aracın hakkının kesinlikle Optimum seviyesinin 2.0LT dizel olduğunu düşünüyorum, 1.4 benzinli motorlu araçları yeterli bulmak falan bizim züğürt tesellimiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 30 Ekim 2016; 14:00:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yetiye ne olacak peki? Fiyatina nazaran sunduklari cok iyiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onun da küçük kodiaq olacak şekilde güncelleyecekleri söyleniyor. Şu an ticari arabayla küçük SUV arasındaki tasarımı daha agresif ve SUV şeklinde olacak muhtemelen. Kodiaq 4,70 boyunda olduğu için 4,50'nin altında kalacak olan Yeti en az bir segment altta olacaktır.
  • vodaveacell V kullanıcısına yanıt
    Juke cok iyi bir alternatifti. Bu segmentte jeep renegade,nissan juke,opel mokka falan var. Hepsini inceledim ama en ferah ic mekani yeti sunuyor, bir de panoromik sunroif ile alindi mi cok daha ferah bir mekana sahip olabiliyorsunuz.
    İnternetteki liste fiyati sunroofla beraber ve ful donanim benzinli ile 78.800 olarak hesaplaniyor.

    Golf v ile ayni uretim altyapisina sahip oldugu icin o kasa mithis yol tutuyor.

    Bekleyelim buraz dha bakalim dizel otomatikle yeni yeti yollara yeniden cikarsa hos olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vodaveacell

    Henüz resmi detaylar paylaşılmasa da bazı Avrupa sitelerinde donanım paketleri ile ilgili bilgi var. Fransızcadan çevirebildiğim kadarıyla paylaşıyorum;

    Active paket:

    7 hava yastığı
    Manuel klima
    led gündüz farı
    Arka park sensörü
    Hız sabitleyici
    6,5" ekran
    Bluetooth
    Kapı koruma plastiği
    Katlanabilir arka koltuk
    Acil Durum freni
    17" jant


    Ambition paket farkı;

    Otomatik çift bölgeli klima
    Anahtarsız çalıştırma
    4 yerine 8 hoparlör
    Ön park sensörü
    Arka kol dayama
    Otomatik far ve yağmur sensörü
    Alarm
    Ön kapı içinde şemsiye
    8" ekran
    Navigasyon
    Karartılmış arka camlar
    Katlanır ayna
    Trafik işareti algılayıcı
    18" jant


    Style paket farkı;

    Geri görüş kamerası
    Kör nokta tespit sistemi
    Full led far
    Led stop lambası
    Elektirikli bagaj kapağı
    Anahtarsız Eller serbest giriş
    Ambiyans aydınlatması
    Renkli ekranlı yol bilgisayarı
    Adaptif hız sabitleyici
    Alcantra / deri koltuk
    Elektrikli şoför koltuğu
    Isıtmalı ön koltuklar
    Arka cam perdesi


    Benim düşüncem orta pakette otomatik klima hariç çok da elzem bir şey yok eğer bütçe müsade etmiyorsa. Klima da manuel olabilir gerekirse. Asıl fark üst pakette kendini gösteriyor. Hem görsel olarak, hem de teknoloji olarak. Güvenlik bütün Volkswagen Audi grubu arabaları gibi standart zaten.


    Giriş paketinde otomatik klima, far ve yağmur sensörü ve katlanır ayna olmaması gerçekten çok acı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kodiak 1.4 tsi en boşu 90 ın altına düşmez düşemez. Ateca bile o fiyatta değil. Hayal kurmayalım boşuna. Bence Kodiak orta paket 110.000 tl den Türkiye'ye girer.
  • bu kodiac bugun için en fulü 125 bin tl ile girmez ise(tiguan highline dan daha ucuz) sa-ta-maz bu çok net.satış stratejileri şu olabilir 1-2 ay düşük bir lansman fiyatıyla girip alıştırıp sattıktan sonra fiyatını tiguanın üzerine çıkarabilirler.aksi olursa ateca da kodiac ta satmaz.
  • Tiguan falan konuşuluyor ama araç daha kalıplı görünüyor boyutlarına bakmadan dahi görünebiliyor.C suv değil bu araç direkt D suv bence.
    Fiyatlar yüksek olursa D sınıf pek ilgi görmüyor zaten bu da o kervana katılır Nissa. Xtrail Fiat Freemont kadar anca satar.

    1.6 tdi olsaydı çok farklı olurdu herşey ama Vw engel oluyor bu kesin.
    Çatısı altına alıyor ama Skoda satsın da para kazanayım demiyor benim modelimden az satsın diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tiguan satacağız diye mi 1.6 koymadılar bilmiyorum ama bu motor seçenekleriyle Türkiye'de çekici değil bence. Suv sınıfında Türkiye'de ekmek yemek istiyorsan koyacağın motor seçeneği belli, diğer türlü gaza basmaktan korkarak kullanacağın araba zevk vermez bunu herkes biliyor.
  • Euro bu rakamlarda ve yeni ötv artışı ile bu araçta hayal olur bize...
  • Euro aşırı yükseldi bi nevi devalüasyon aslında ve kriz hali ancak dile getirilmiyor.
    Üstüne ötv zammı da yapılırsa ekonomiyi şuan ayakta tutan orta kesim için tüm araçlar hayal olacak.sektor kilitlenir ve dibe vurur.
    Biz en kötü ihtimalle ya nakitte kalır ya da mevcut araçlarımızla devam ederiz.
    Distribütörler düşünsün bence.doğuş bmw audi mercedes başta olmak üzere piyasadaki hemen her marka çöker fiat dahil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kodiaq için evvelki gün İngiliz otomotiv basınına tanıtım yapıldı ve Autocar, CAR, AutoExpress gibi dergilerin temsilcileri aracı test etme fırsatı buldu.

    5 tane testin Üçünden Kodiaq 4 yıldız alırken, birinden 5 yıldız, birinden de 5 üzerinden 4,9 aldı.

    Aracı genel olarak beğendiklerini fiyat/performans olarak çok iyi bulduklarını söylüyorlar.

    Kur ve ötv çalışmaları Türkiye pazarını nasıl etkiler bilinmez ama yapılan incelemelerde Xtrail, Sorento gibi 7 koltuklu orta boy SUV sınıfı için yeni lider deniyor ve hatta abartı Discovery Sport ile Q7 ile kıyaslayıp onlara bu kadar para vermeye gerek var mı diyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kodiaq için 5 yıldız veren İngiliz Auto Express'in incelemesini buradan okuyabilirsiniz.http://www.autoexpress.co.uk/skoda/kodiaq/96276/new-skoda-kodiaq-suv-2016-review

    Bu haftaki sayısında da kapağa Kodiaq konmuş durumda.
  • Thomastan full incelemesi geldi ;

  • helsloot kullanıcısına yanıt
    detaylı incelemiş tasarım olarak güzel araç ufak detaylarda çok sağlam özellikler mevcut
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.