Şimdi Ara

SKODA KAROQ ANA KONU (39. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.485
Cevap
64
Favori
320.100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VagKullanicisi V kullanıcısına yanıt
    Gelişme var :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ömür yıldızı Ö kullanıcısına yanıt
    Uzun süreli kullanmadım, iki kez test sürüşü yaptım. Birincide Skoda Rapid Stationvagon araçtı, boş bir yoldu ve tüketim, performans gayet iyi geldi. Hızlanma esnasında genelde 20 küsürlerde gösteriyordu ama çabuk hızlandığı için hemen normale dönmek mümkün olıyordu. 100'e sabitleyince 4,5 ortalaması vardı. Bu bakımlardan bana gayet iyi geldi. Motorda zerre kadar zorlanma, aşırı gürültü, gecikme vs görmedim. İkinci sürüşümü daha yoğun olan bir yolda Audi A3 Sedan'la gerçekleştirdim. Test sonunda 6.6 gösterdi. Hız sabitleyici olmadığından ve yol dolu olduğundan makul hız koşullarında ne yaktığını pek anlayamadım. Ama araba zorlanıyor, geç hızlanıyor, düşük viteslerde tıpkı atmosferik motor gibi hareket ediyordu. İlginç, aynı motor olmasına rağmen çok farklı iki karakteristik sergilediklerini gördüm. Bu sürüşleri tamamen, Karoq 1.0 hakkında izlenim edinmek için yapmıştım ama çok farklı iki durum olunca net bir görüş edinemedim. Yine mecburen aracın kendisini test edeceğiz. Beklentime göre, bu motor çok tutumlu bu kesin, performans vasatın biraz üstünde olacaktır. Dikkatli kullanıldığı taktirde, bakımlı tutulursa bence hiç sorun yaşanmaz. 1.6 atmosferik Corolla kullanıyorum. Bana göre bu motor bendeki ile muadil seviyeye yakın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bombar Dıman -- 14 Şubat 2018; 2:39:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lodosunoglu L kullanıcısına yanıt
    HE YAV HE HE :))))
  • Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba,



    Uzun bir süredir forumda yazılanları takip ediyorum ve çok farklı yorumlarla karşılaştım. Özellike karoq ile qq ve benzeri araçların kıyaslaması çok dikkatimi çekti.

    Karoq hangi fiyattan gelir, donanımı ne olur, ne yakar veya ne satar tahmin etmek zor ancak yorum yapan herkesin kendi açısından değerlendirdiği çok açık.

    Birkaç örnek verecek olursak; şehirden uzak dağ başında mandıra sahibi biri için en ideal araç duster olabilecekken, şehirde yoğun araç kullanan biri qq tercih edebilir.

    Donanıma ve elektroniğe önem veren biri 3008 tercih edebilecekken, sadelikten ve vw alışkanlığından vazgeçemeyecek biri karoq tercih edecektir.



    Kendimden örnek vermek gerekirse, halihazırda 1.4 tsi dsg ambition kodiaq kullanıcısıyım ve aracımdan son derece memnunum ve mayıs ayından beri aracı kullanmaktayım.

    Bu aracı tercih etmeden önce hyundai tucson, vw tiguan, kia sportage, nissan qq ve crv gibi araçları bizzat gidip test ettim ve kodiaqta karar kıldım.



    Açık ve net söyleyim bugün olsa yine aynı tercihi yapardım. Bazı arkadaşlar tabiki bu tercihi sorgulayabilir ve yanlış bulabilir ancak her ne kadar xtronic şanzımanın uzun ömürlü ve sağlam olduğu söylensede benim tarzım değil ve kesinlikle tercih etmem. 1.6 turbo motor ve dct kombinasyonu güzel bi ikili ancak yakıt insanı korkutmakta. Sürüş konforundan oturma pozisyonuna, araç içi diz mesafesinden aksesuarına, yaşanılan ilden kullanılan trafiğin yoğunluğuna herkesin tercih sebebi elbette farklı. Ben sürekli ikaz veren sistemleri sevmediğim için ileri teknoloji ürünleri ile ilgilenmedim, benim için önemli olan sürüş kefyi ve iç mekan genişliği belirleyici oldu. Aramıza muhakkak tam tersini tercih edecek veya etmiş arkadaşlar vardır doğal olarak.



    Ayrıca bazı arkadaşlar qq ve dusterın yüksek satış adetlerinden bahsetmişler. Konuya hakim değilim ancak bahse konu satış rakamlarına; kurumsal filo kiralamalarda bulunan qqlar ile medaş ve benzeri kamu kurumlarında yer alan dusterlar dahilse, bahse konu total satışlar yanıltıcı olabilir.



    Sonuç olarak 1.2 xtronic qq tekna kampanyalı 124.500 TL iken, 1.0 tsi dsg karoq için bu rakamların normal olacağını düşünmekteyim.

    Yine şahsi kanaatimi söylüyorum, bahse 124 e qq yerine 130 a 1.0 tsi dsg karoq tercih ederdim.

    Hele hele polo, fiesta ve benzeri küçük sınıf araçların otomotiklerinin 100 bini aştıkları bu piyasada, tereddüt etmezdim bile karoqta.



    Çok uzun yazdım, okuyan arkadaşlar yoruldularsa haklarını helal etsinler. Karoq için bi fikrim yok ama kodiaq konusunda sorusu olana elimden geldiğince yardım olmaya çalışırım.



    Saygılar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar tartışmaya gerek yok, sonuçta serbest piyasa kuralları gereği, onlar da baz modeli nispeten uygun fiyattan başlatmak zorundalar, tabi ki dizel otomatiğin fiyat baremi önemli, yine söylüyorum, bir de işin psikolojik boyutu vardır, 150 bin üstü psikolojik sınırdır, o paranın üstü ne derseniz deyin 2. el de olsa premium markaların yani 3 bilemedin 4 büyüklerin sahasıdır, diğer markalar deplasmanda gibi olurlar, dizel otomstik full de olsa 150 binin üstü premiumların temiz 2. ellerinden dolayi tehlikeli sınırlardadır. Mutlaka onlar da bunun farkındadırlar, bu nedenle en azindan baz donanım dizelotomatiği 150 binin altında başlataklardır, tabi bu baz donanım da yine olmazsa olmaz donanımları içerecektir, benim tahminim bu yönde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi klaudio -- 14 Şubat 2018; 7:5:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SKODA KAROQ ANA KONU



    Gemiden inmiştir....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar daha 2 hafta önce burda 89lu 99lu fiyatlardan bahsediliyordu.

    Ne ara baslangic fiyati 120leri buldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 14 Şubat 2018; 9:25:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • paylaştığınız resim turkiye topraklari mi?

    cekici de yabanci plakali ama.turkiyede bu araçlar gemiden inse şimdiye kadar fiyatlari çoktan belli olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TyLDgR kullanıcısına yanıt
    Benim gibi az kilometre yapıp benzinli araç bakan arkadaşlar için Karoq 1.0 DSG 110-115 arasi idealdir.
    130'lara çıkıldığında bayiden "0" 2017 tucson T-gdi elite yada 2016 model comfortline tiguan daha mantikli geliyor.

    Tabii ki zevkler ve renkler tartışılmaz :)
  • Avrupa fiyatları açıklanmış. Oranlarsak 1.0TSI düz vites başlangıç fiyatı 115-118binTL aralığında olacak. 1.0 DSG nin de 125binTL dan aşağı olacağını sanmıyorum.
  • Nerde bunlarda hibrid araba yok güvenlik donanımları birçok markanın gerisinde iyi algı oluşturmuşlar rahat satıyorlar bilinçli tüketici kitlesi az malesef, dün birisi diyordu 10 yıl sonra ne olur hic o zamana gerek yok 5 yıla kadar trafikde hibrit elektirikli otonom yarı otonom araçlarla dolunca ikinci eldede yüzüne bakmazlar, netice kazık yeyip adamları zengin ediyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duman2008

    Nerde bunlarda hibrid araba yok güvenlik donanımları birçok markanın gerisinde iyi algı oluşturmuşlar rahat satıyorlar bilinçli tüketici kitlesi az malesef, dün birisi diyordu 10 yıl sonra ne olur hic o zamana gerek yok 5 yıla kadar trafikde hibrit elektirikli otonom yarı otonom araçlarla dolunca ikinci eldede yüzüne bakmazlar, netice kazık yeyip adamları zengin ediyoruz

    İlk hibrit otomobil yapılalı 20 yıl oldu. Ben hibrit teknoloji konusunda o kadar iyimser değilim. Ama tamamen elektrikli petrol türevi yakmayan motorsuz teknoloji gelişebilir. Örneğin Tesla. Tek full şarj ile 1000km yi geçebiliyor araç. Çok yakın gelecek değil ama tahminim 15-20 yıl sonra çok yaygın olabilir. Motor üreticisi büyük fabrikaların kapandığına tanıklık edebiliriz belki de. Adamlarda devletten bağımsız uzaya roket gönderebilecek teknoloji var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 14 Şubat 2018; 14:32:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: klaudio

    Arkadaşlar tartışmaya gerek yok, sonuçta serbest piyasa kuralları gereği, onlar da baz modeli nispeten uygun fiyattan başlatmak zorundalar, tabi ki dizel otomatiğin fiyat baremi önemli, yine söylüyorum, bir de işin psikolojik boyutu vardır, 150 bin üstü psikolojik sınırdır, o paranın üstü ne derseniz deyin 2. el de olsa premium markaların yani 3 bilemedin 4 büyüklerin sahasıdır, diğer markalar deplasmanda gibi olurlar, dizel otomstik full de olsa 150 binin üstü premiumların temiz 2. ellerinden dolayi tehlikeli sınırlardadır. Mutlaka onlar da bunun farkındadırlar, bu nedenle en azindan baz donanım dizelotomatiği 150 binin altında başlataklardır, tabi bu baz donanım da yine olmazsa olmaz donanımları içerecektir, benim tahminim bu yönde.

    Aynen sana katılıyorum, benimde burda günlerdir anlatmaya çalıştığım şey bu işte. Malesef burda numune bi kafa var, dizel otomatik suv oldumu ne fiyat çekerlerse çeksinler satar algısı oluşturmaya çalışıyordu, sonraki cevaplarına bakınca adamın TROLL olduğunu anladım malesef. En nihayetinde bahsettiğimiz marka Skoda , her markanın bi ederi var, dizel otomatikte olsa herşeyin bi sınırı var, fiyat çekmeye kalkarlarsa mantıklı bi insanın yapacağı iş aynı fiyatlarda 1-2 yaşında premium markalara, yada qashqai gibi daha uygun fiyatlara araç bakmak olur. Daha yeni çıkacak bi aracın, sanki yıllardır bilinen, oturmuş, beğenilmiş bi araç gibi, premium markaymış gibi hava estiriyolar ve ben bunu iyi niyetli bulmuyorum. İSTER BENZİN OTOMATİK OLSUN , İSTER DİZEL OTOMATİK OLSUN FİYAT UYGUN OLMADIĞI SÜRECE BU ARAÇTA ATECA GİBİ ELLERİNDE PATLIYACAK.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VagKullanicisi -- 14 Şubat 2018; 21:24:3 >




  • aklın yolu bir hocam, her malın bir ederi vardır, mesela premium da olsa 5 veya E ye 2.0 dizel kimse 500 bin vermez, zaten satamıyorlar o fiyata, illa 5 veya E binmek isteyen gider 1 yıllığına kiralar, zaten 500 bini faize yatirsa aylık faiziyle kiralama bedelini karşılar, parası da cebine kalır, kasko masko uğraşmaz, firmalar fırsatçı olabilir ama piyasa tepkisini verir bir süre sonra, ateca örneğin de olduğu gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısınız piyasayı dikkate almayanı fırsatcılık yapanı piyasa çöpe gömer örneği ateca anca üç beş hevesliye satarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı kardeşlerimiz Arap alfabesine daha vakıf olsa da biz Türkçeyle ifadeye devam edelim: Son dönemde insanımızın SUV tarzı araçlara meylinin arttığı bir gerçek. Aynı şekilde otomatik şanzımana. Firmaların da bu tarz araçların fiyatlarını belirlerken pek vicdanlı olduklarını da söyleyemeyiz. Özellikle de dizel otomatik olanların. .. Zira ben farklı düşünsem de bunlara olan ilgi benzinli otomatik olan araçlara göre çok daha fazla. Örneğin Qq'nun benzinli versiyonu ile dizel versiyonu arasında 35-40 bin TL fark var, ne var ki benzinli tek tük satılırken dizel sebil. İnsanımızın meylini gayet iyi çözmüş olan firmalar da dizel otomatik versiyonlu araçları varsa bu durumu ganimete çevirmek için her türlü cinliği gösteriyor. Bu noktada; Karoq'a gelirsek.. wag grubu bunu en iyi yapan firmalar arasında olduğu için bu aracın fiyatını belirlerken dizel otomatik varlığını da kullanarak-umarım yanılırım ama- ya lansmandan itibaren ya da sonrasında yurdum insanını ufak ufak öpecektir.

    Söylemlerimizin en sade hali...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyu daha fazla uzatmadan araç Hakkında yetkili ağızdan bilgi alan varsa paylaşsa daha verimli olur. Fiyatlar açıklanana kadar sabredelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phatron_23 -- 15 Şubat 2018; 8:53:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • duman2008 D kullanıcısına yanıt
    Aynen durum budur hocam. Biz böyle bilinçli tüketici olup almadıkça firmalar yola gelir. "Dizel otomatik oldumu fiyat pahalıda olsa satar", "suv meraklsıyız abi ne fiyat derlerse alırız" algılarını oluşturmaya çalışan ÇİYANlar çıkacaktır, ama biz halk olarak bilinçli oldukça ne bu algıyı oluşturabilirler, ne de fırsatçılar bu araçları satabilirler. En nihayetinde bu araçları bizlere satmaya çalışacaklar, biz bilinçli tüketici olup almadıkça yılda 800-900 gibi komik adetlerde satarlar ona da satmak denmez. Yeter ki adapte etmek istedikleri fiyatlardan bu araçları almayıp fırsatçılara meydan vermeyelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VagKullanicisi -- 14 Şubat 2018; 20:47:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duman2008

    Yeni subaru xv 2018 de ileri güvenlik en alt modelde bile standarmış gidip birde ona bakayım beğenirsek neden olmasın üstelik awd artısı

    XV'de motor yok koymayı unutmuşlar yoksa bu fiyat / donanım ile satışlara yetişmeleri imkansızdı :)
  • Skoda dan düzgün bir fiyat beklemeyin. Tiguan 2.0 higline 200bin ken kodiaq 2.0 277bin fiyat yazıldı şimdi 350 galiba. 1.4 tsi kodiaq en dolu 190 dı 2.0 için 297bin fiyat almıştım. Tiguanla sınıf farkı olsada 100bin fark olur mu arkadaş. Yurtdışındaki fiyat belli mercedesten pahalı araba şaka gibi. Yeni 5 veya E kasa daha ucuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.