Şimdi Ara

SİZCE EN İYİ MPV ARAÇ HANGİSİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
50
Cevap
0
Favori
28.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • En iyisi , en kötüsü biraz göreceli kavramlar. Kişiye göre beğenilere göre değişir elbet. Ancak benim sahip olduğum Colt ve Cmax tan edindiğim tecrübelerimle olması gereken özellikleri bunlar olmalı;

    *3. koltuk sırası olmalı veya olmamalı tartışılır ancak 2. sıra koltuklar kızaklı ve katlandığında düz zemin vermeli.
    *Ön kol dayama mümkünse hareketli olmalı ve ön yolcu koltuğu da öne doğru yatabilmeli.
    *Arka koltuk zemini mümkünse düz olmalı ve şaft çıkıtıntısı olmamalı.
    *Arka koltuklar çok fazla zorlanmadan araçtan tamemen ayrılabilmeli.
    *Gerektiğinde hafif ticariler gibi kulanılabilmeli, fazla ağır olmayan yükleri taşıyabilmeli.
    *A sütünu dönüşlerde kör nokta yaratacak kadar kalın olmamalı ve arka bagaj kelebek camlarından görüş imkanı olmalı.
    *Ön koldayama arkasında ve bagajda 12v güç soketi olmalı.
    *Dizel veya benzinli ayrımı olmaksızın bence kesinlikle yüksek torklu yani turbo beslemeli olmalı.
    *Mümkünse yol tutuşu için de ekstra bir özen gösterilmiş olmalı.
    *Fiyatı da mümkünse 80-90 bin gibi uçuk seviyelerde olmamalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tergener

    En iyisi , en kötüsü biraz göreceli kavramlar. Kişiye göre beğenilere göre değişir elbet. Ancak benim sahip olduğum Colt ve Cmax tan edindiğim tecrübelerimle olması gereken özellikleri bunlar olmalı;

    *3. koltuk sırası olmalı veya olmamalı tartışılır ancak 2. sıra koltuklar kızaklı ve katlandığında düz zemin vermeli.
    *Ön kol dayama mümkünse hareketli olmalı ve ön yolcu koltuğu da öne doğru yatabilmeli.
    *Arka koltuk zemini mümkünse düz olmalı ve şaft çıkıtıntısı olmamalı.
    *Arka koltuklar çok fazla zorlanmadan araçtan tamemen ayrılabilmeli.
    *Gerektiğinde hafif ticariler gibi kulanılabilmeli, fazla ağır olmayan yükleri taşıyabilmeli.
    *A sütünu dönüşlerde kör nokta yaratacak kadar kalın olmamalı ve arka bagaj kelebek camlarından görüş imkanı olmalı.
    *Ön koldayama arkasında ve bagajda 12v güç soketi olmalı.
    *Dizel veya benzinli ayrımı olmaksızın bence kesinlikle yüksek torklu yani turbo beslemeli olmalı.
    *Mümkünse yol tutuşu için de ekstra bir özen gösterilmiş olmalı.
    *Fiyatı da mümkünse 80-90 bin gibi uçuk seviyelerde olmamalı.


    Cok guzel degerlendirmissiniz.




  • Sierre34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, sadece ihtiyaçlarımı ve beklentilerimi yazmaya çalıştım
  • xiamen kullanıcısına yanıt
    hocam güzel araç ama 2012 den sonra kardeşi ix20 gibi ülkemize gelmedi getirmediler... kıa venga dizel otomatikle gelse oldukça iyi satabilecek bi araç ama maalesef..
  • bu konuda ford'un max serileri ve citroen'in picassoları öne çıkar.

    fransız araçlarına malum ekstra önyargılı olan ingilizler bile en iyi mpv citroen diyorlarsa picasso serisidir.
  • Bence de C4 picasso hatta dev gibi bagaj için grand picasso. Bakınız kullananından detaylı inceleme: https://www.kullananlar.com/citroen-c4-picasso.html
  • Galaxy

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tomofil tutkunu kullanıcısına yanıt
    Bende içindekini alayim. Zira mpv ker benimde ilgi alanım dışında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su siralar aracimizi degistirme planimiz var. 4 sene ve 70bin km'dir scenic dci edc kullaniyoruz. Ufak tefek sikintilar haric bizi guzel tasidi. Piyasadaki mpv'lere bakiyorumda oyle heyecan uyandiran bir arac yok. Yeni scenic guzel gozukuyor ama Renault getirmeyecek gozukuyor.O yuzden hayalim olan d sinifi icin hanimi ikna ettim. Kismetse bayramdan sonra passat variant icin siparisi verecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.