Şimdi Ara

Sizce bu SESLE olur mu ?? DUBLAJ SANATÇILIĞI [*YENİ KAYIT KOYDUM*]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
2
Favori
3.810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dublaj sanatçısı olmayı düşünüyorum. Sesim uygun mudur ? Sizce ?

    Deneme 2


    Deneme 1


    Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hizligenc -- 19 Mart 2013; 15:33:35 >



    _____________________________




  • Olur.
    _____________________________
    Ekran Kartı. Nvidia GTX 780 TI İşlemci: Intel i7 4930K 4.00 GHz Ram: 16 GB
  • ses biraz taklit olmuş gibi, duymaya alıştığımız duublaj sesleri gibi. az daha özgün olabilirsin. Ama potansiyeli sezdim ben Evet diyorum.
    _____________________________
  • Korkunçlu karı yok beyler...


    Bence sesin kulağa güzel geliyor..
    _____________________________
  • Teşekkür ediyorum arkadaşlar :)


    JimiKié evet taklit gibi duruyor olabilir haklısınız fakat ses tonum budur. Taklit yapmıyorum :) Teşekkür ederim.
    _____________________________
  • _____________________________
  • PongLenis teşekkür ediyorum başvuru yapacağım :) Eyvallah.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hocam sesin oldukça iyi yaşın kaç bilmiyorum ama biraz kalınlaşma gerekli gibi geldi bana.
    _____________________________
  • Yaş 20 hocam :)
    _____________________________
  • western film çevirisi yap "ahbap"
    _____________________________
  • Eyvallah denerim :)
    _____________________________
  • Seslendirme konusunda iyi bir eğitim alırsan güzel işler çıkaracağını düşüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teşekkürler #Ramazan :) Eğitim şart :)
    _____________________________
  • takip ediyorum kısa filmlerden birinde kullanırım belki hocam
    _____________________________


    ESKİŞEHİRSPOR
  • Tabiki hocam :)
    _____________________________
  • konu dışına yakışır bir mesaj yok içim rahat etmedi kardeşim

    sana puanım 9 kankam
    _____________________________
  • gayet iyi.

    benim sesim seninkinden çok daha kötü ama haber seslendiriyorum. sen hayli hayli yaparsın.
    _____________________________
  • Bence harika.
    _____________________________
    Yetenek, sükunet içinde ortaya çıkar. Karakter ise dünyanın fırtınaları içinde.
  • Arkadaşlar gerçekten çok teşekkür ediyorum. Bu kadar iyi tepki alacağımı tahmin etmiyordum :) Eyvallah.
    _____________________________
  • Bence olur dostum ama eğitiminide alman lazım
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.