Şimdi Ara

Trt 2'deki kabarık saçlı, 20 dk'da olağanüstü resim yapan adamı hatırlayan var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
9
Favori
8.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu anda TRT Haber adıyla yayın yapan kanalın adı bir zamanlar TRT 2 idi.. İşte o zamanlarda Pazar günleri yayınlanan "Bob Ross ile Resim Sevinci" adında bir program vardı. Bu adam yaklaşık yarım saat içinde ağzımızı açık bırakacak şekilde doğa resimleri yapar ve resimlerini yaparken anlattığı hikayeler ile adeta bizleri tablonun içine hapsederdi.

     Trt 2'deki kabarık saçlı, 20 dk'da olağanüstü resim yapan adamı hatırlayan var mı?


    Bu hafta olağanüstü yetenekli bu adamın 17. Ölüm Yıldönümü.. Dünyanın bir çok ülkesinde çeşitli etkinliklerde, resimleri ile anıldı bu unutulmaz adam..

     Trt 2'deki kabarık saçlı, 20 dk'da olağanüstü resim yapan adamı hatırlayan var mı?



    "Evet şimdi de bu derenin üzerine bir kayalık yapalım, yüzerek gelen kunduz buraya çıksın, dinlensin, etrafa bakınsın... şu kayanın ucunu da biraz sivri yapalım...mutlu ağaçlar, mutlu çalılıklar" şeklinde unutulmaz replikleri vardı..

    Hatta bir ara (2001-2002 yıllarında) Beyaz, kendi show programında bu adamın skeçlerini yapıyordu. Bedri Baykam sürekli telefonla arayarak onu deli ediyordu.


    Ben de hem Bob Ross'u anmak, hem de çocukluk yıllarımızın bir nostaljisi olan bu programı yeniden hatırlamak adına bu konuyu açtım.. Şimdi sizleri O'nun huzur veren birkaç tablosu ile başbaşa bırakıyorum..


     Trt 2'deki kabarık saçlı, 20 dk'da olağanüstü resim yapan adamı hatırlayan var mı?


     Trt 2'deki kabarık saçlı, 20 dk'da olağanüstü resim yapan adamı hatırlayan var mı?


     Trt 2'deki kabarık saçlı, 20 dk'da olağanüstü resim yapan adamı hatırlayan var mı?


     Trt 2'deki kabarık saçlı, 20 dk'da olağanüstü resim yapan adamı hatırlayan var mı?


     Trt 2'deki kabarık saçlı, 20 dk'da olağanüstü resim yapan adamı hatırlayan var mı?


     Trt 2'deki kabarık saçlı, 20 dk'da olağanüstü resim yapan adamı hatırlayan var mı?


     Trt 2'deki kabarık saçlı, 20 dk'da olağanüstü resim yapan adamı hatırlayan var mı?


     Trt 2'deki kabarık saçlı, 20 dk'da olağanüstü resim yapan adamı hatırlayan var mı?


    Aşağıdaki linkten Türkçe olarak videolarını izleyebilirsiniz. Türkçe seslendirmedeki sesde hiçbir zaman aklımdan silinmedi.Birkaç defa Türkçe dublajdaki ses değişsede, ilk olarak seslendiren ve uzunca bir süre devam eden ses, aşağıdaki linkteki video'da yer alan sesdi..

    http://www.egitimvideosu.com/bob-ross-ile-resim-sevinci-egitim-videolari-bolum-4



    _____________________________




  • ben hatırlıyorum babamla izlerdik küçükken
    _____________________________
  • Çocukken izlerdim ilk başlarını izlerken tamam buraya kadar ben de yaparım basit diyordum.Sonra adam bir coşuyordu resim şaheser olup çıkıyordu.
    _____________________________
  • Çok güzel resim yapıyordu
    _____________________________
  • Şimdi hatırladım gördüğüm en iyi ressamdı
    _____________________________
  • Kim unutabilirki, o sakin konuşmasına hastaydım
    _____________________________

    video games, anime and hip-hop
  • Cok ıyı hatırlamasamda hatırlıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    20. katta seni dilediğim kadar izleyebilceğim günü bekliyorum
    hepimiz biçiz
    -------------------
    10.02.13 tarihi itaberi ile foruma 1 yıl ara vermiş bulunmaktayım. 2014 yılında görüşmek üzere :(
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • keşke tekrardan yayınlansa tvde
    trtye mesaj atalım donanım haber olarak yayınlasınlar :D
    _____________________________
  • Ailecek izlerdik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Damızlık

    Çocukken izlerdim ilk başlarını izlerken tamam buraya kadar ben de yaparım basit diyordum.Sonra adam bir coşuyordu resim şaheser olup çıkıyordu.

    aynen
    _____________________________


    ''Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, mensuplar memleketi olamaz. En doğru ve en gerçek tarikat, uygarlık tarikatıdır.''

    ♥♥♥ DH KARDEŞLİK TOPLULUĞU ♥♥♥
  • Bir resim vardı, bunu hatırlıyorsan çok iyi bir çocukluk geçirmişsin diye. Aynen öyle.
    _____________________________
  • fırçayı çata çuta vuruyordu pat diye ağaç, ev çıkıyordu ortaya
    _____________________________
  •  Trt 2'deki kabarık saçlı, 20 dk'da olağanüstü resim yapan adamı hatırlayan var mı?



    Ula bu kadar mı denk gelir yau. Küçükken VHS kasetlere kaydeder, bütün alet edavatımı hazırlar onunla beraber çizerdim. Yukarıdaki resmi çizmeye çalışmıştım. Hala durur mesela. Vay bea..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 津波 -- 6 Temmuz 2012; 15:38:50 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nintendo.

    Kim unutabilirki, o sakin konuşmasına hastaydım

    evet buraya küçük bir de kaya yapalım.belkide burda küçük mutlu çalılıklar yaşıyordur.burada ise yaşlı bir çınar var..eveet kocaman ve yaşlı bir çınar. 90 yaşında olduğunu sanıyorum.. kalın fırçamızı alalım ve vanday kahverengimize batıralım..eveeet.. belki hafiften bir esinti yaşlı dostumuzun yapraklarını havaya saçıyordur..belkide şuracıkta maviyle yeşilin içine kuşlar kendilerine küçücük yuvalar kurmuştur..ve tam bu ağacın altında ölmüş kuşlar vardır kim bilir....

    bu adamın resim yaparken anlattıklarına hastaydım.. adeta resimlerine efekt veriyordu..
    _____________________________




  • İlkte resim anlamsız oluyodu diyodum ne var bunda tek bi fırça atıyodu resim birden anlamlı oluyordu. Az ağzımı açık bırakmadı.
    _____________________________
    Kimseler duymadı, sadece duvarlar ağladı.
  • Rahmetlik babamla ne izlerdik be hey gidi günler
    _____________________________

    SAÇLARIMIZ DÖKÜLMESİN .(
  • vay bob reyiz yaa ben küçükken babamla oturur bu adamı seyrederdik mükemmel resim yapardı iyi adamdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kal Hoo Na Ho -- 6 Temmuz 2012; 15:40:43 >
    _____________________________

    "Bakkalım ben, bakkal !"
  • Müthişti. O zamanlar ne bilgisayar ne de net.. Resim dersinde sulu boyayla bunlara benzer bir şeyler yapmay çalışmıştım. hey gidi günler heyy....
    _____________________________
  • _____________________________
  • Hatırlanmaz mı bu adam. Abimle oturur izlerdik.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.