Bildirim
Sizce bu balatalar bitmiş mi ?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
resim yok
agresif kullanılırsa balata 10 bin km bile göremeden biter
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Resmin boyutu fazla olduğu için yeni ekleyebildim. -
Bitmemiş. Biri aşınmış gibi geldi. Bazı balatalar sertleşir ses yapar. Özellikle yan sanayi ise. Önler daha çabuk biter ama.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bitmemiş.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Balatanin omru sadece kalınlığı ile olculmez, misal o balatalar 5-6 yildir o arabadaysa kimyasal ozelligini kaybetmesinden dolayı görevini tam yapamayabilir.
Usta agziyla taslasmis bu balata derler sanayide.
Hayirli gunler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Araç 2016 model.. -
seni çok kötü keklemişler 1 litre soğuk su iç.bide balataları elinemi verdiler sana hakaret etmişler bari saklasalardı
balatalar olduğu gıbı duruyor ınce olanlar ön,kalın olanlar arkadır,resimdekilerle rahat 30 bın km daha yaparsın
arkalar ortalama 80 bın-100 bın km gıder..onlerde 40 veya 60 bın km
benım aracta arkalar 70 bın km yaptım onlerde 40 bın km yaptım,sokup baktılar 10 bın km sonra gel dedıler
o ses balata kırlenmesınden oluyor,frene basınca cıyk sesı varsa balata arasına gıren tozlardandır 10 tl ye spreyle temızlenır en cok 50 tl ıscılık alırlar
sana sesı kaybetmenın malıyetı 70 tl.cunku 2 sprey lazım.foruma cok takılma pek kımse bılmıyor.ben boş kaldıkca ustamla araba tamırı yapıyorum hem bana ogretıyor cok sayıda arsıvım var
balatanın kalıtesıde degısır en ıyısı fıat parcacıdan marka almak.araba cok eskı degıl balata orjınalse taşlanmış olmuyor
resımde 1 ve 3 ön.2 ve 4 arka
balataları sen ıstemıssın yoksa vermezlerdı.baska araca takarlardı
bır keresınde 800 tl verıp 4 lastık aldıgımda arac saga cekıyordu.o zaman baska lastıkcı 1 hafta sonra elımdekılere 200 tl teklıf ettı bozuk lastık onlar demıstı megerse balans bozulmustu
bu araba sektorunde kım kımı soyarsa
tamırcıler ıyı kazanıyor benım usta ne zaman bozuk arasa her cepıden toparla para cıkarıyor adam 20 bın tl ıle gezıyor
bıde araba alıp satıyor ve araplara aylıgı 5 bın tl ye kıraya verıyor
aylık kazancı 50 bın tl vardır
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydınayhan -- 30 Ağustos 2018; 19:21:41 >
-
İlk balatanın pimi silikon gresle yağlanması gerek. Bu balataların değişmesi iyi olmuş. Pim yaglanmazsa yeni balataların da kullanılmaz olur kısa sürede.
Pimin taşlanması veya değişim de gerekebilir bi kontrol ettirin.
Aracımdaki balatalar 9 yıllık ve 82 bin km dir kullanılıyor, görevini gayet yapıyor. Kimyasal bir bozulma yok, ses de yok. Her yıl bakımını yapıyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetyilmaz77 -- 30 Ağustos 2018; 19:46:29 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
35 binde sıfır gibi
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yari otomatik dizel(motor benzinliye gore agir oldugundan ufak bir etkisi var dizel olmasinin) c3te, 28bin kmdeyken ses yapmasi uzerine kendim degistirdim.
Trw marka tercih ettim aracımin sase numarasiyla siparis ederek. Bu markayi oneririm. Alman malı. Modele gore degismekle birlikte genel olarak yumusak yapidadir.
75liraya balatalar geldi. Balata spreyi alacak firsatim olmadigindan, firca ve hortumla su tutarak temizligi yaptim. 2013 modelorjinal balatalar sizinki ayarindaydi.Beton gibi olmustu adeta.
Eski balatada yine sizdeki gibi asimetrik asinma vardi; bunun onune gecmek icin pabuc yataklarini firca ile iyice temizledim ki rahat calissin ve duzgun otursun diske.
Bir adet cekic ve ingiliz anahtariyla da pistonlari geri ittim. Sonrasi yenileri takip, iki civata sıkmak..
Balatanin kutusundan, yine aracima uygun kaliper sabitleme civatalari cikti; onlari da kullandim.
7bin km civari yol yapmışım trw ile. Yine dusuk hizlarda ufak bir miktar cik cik yapmaya başladi, 4 kişi + 50km yayla inişinde(2300 metreden deniz seviyesine kadar) zorladiktan sonra. Bir sonraki safha, ya diskleri değiştirmek ya da tornaya vermek
Eskisi gibi balata alıştırma yok, yani ilk frende bile tutusu normal, ilk temas yuzeyinde sürülü olan bir kimyasal sayesinde.hatta trw'de bunun bir adi da vardi. Ama yine de ilk 200km cok zorlanmamasi gerektigi yaziyor.
Yan sanayiyi 100 liraya taktiracagima, trwleri kendim 75e taktim
Not: freni birkac kez pompalayip, pistonlari doldurmazsaniz, ilk engele girersiniz bodoslama
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
trw yi nereden 75 e buldun da taktın sallama.quote:
Orijinalden alıntı: rallier_61
Yari otomatik dizel(motor benzinliye gore agir oldugundan ufak bir etkisi var dizel olmasinin) c3te, 28bin kmdeyken ses yapmasi uzerine kendim degistirdim.
Trw marka tercih ettim aracımin sase numarasiyla siparis ederek. Bu markayi oneririm. Alman malı. Modele gore degismekle birlikte genel olarak yumusak yapidadir.
75liraya balatalar geldi. Balata spreyi alacak firsatim olmadigindan, firca ve hortumla su tutarak temizligi yaptim. 2013 modelorjinal balatalar sizinki ayarindaydi.Beton gibi olmustu adeta.
Eski balatada yine sizdeki gibi asimetrik asinma vardi; bunun onune gecmek icin pabuc yataklarini firca ile iyice temizledim ki rahat calissin ve duzgun otursun diske.
Bir adet cekic ve ingiliz anahtariyla da pistonlari geri ittim. Sonrasi yenileri takip, iki civata sıkmak..
Balatanin kutusundan, yine aracima uygun kaliper sabitleme civatalari cikti; onlari da kullandim.
7bin km civari yol yapmışım trw ile. Yine dusuk hizlarda ufak bir miktar cik cik yapmaya başladi, 4 kişi + 50km yayla inişinde(2300 metreden deniz seviyesine kadar) zorladiktan sonra. Bir sonraki safha, ya diskleri değiştirmek ya da tornaya vermek
Eskisi gibi balata alıştırma yok, yani ilk frende bile tutusu normal, ilk temas yuzeyinde sürülü olan bir kimyasal sayesinde.hatta trw'de bunun bir adi da vardi. Ama yine de ilk 200km cok zorlanmamasi gerektigi yaziyor.
Yan sanayiyi 100 liraya taktiracagima, trwleri kendim 75e taktim
Not: freni birkac kez pompalayip, pistonlari doldurmazsaniz, ilk engele girersiniz bodoslama
-
Bi o kadar daha gidermiş balataların
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sallarım şimdi sana
https://www.citroenmarket.net/urun/citroen-c3-1-4-hdi-2009-on-fren-balatasi-trw-2-teker-fiyati
7bin kmyi 1 haftada yapacak halim yok; yazilani oku.
Şu an 90lira, benim yaz başında 75e aldiklarim
Istersen sana da takayım..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 2 Eylül 2018; 19:33:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
TRW niye benim araç için 210 istiyor. Neredeyse aynı ebatlardaki bir balata 90 lira iken, nasıl öbürü 210 lira oluyor? Bunun mantıklı bir açıklaması olabilir mi? -
Usta bak burda balatadan cızırtı ıslık sürme geldimi anında değiş diyen tipler var bazı hayvanlar var.Sen onları dinledin galiba.Bende ses duydumu giderdim.Araya toz giriyor o ses yapıyor.Bir balatanın ömrü 40 50 bindir.He bakımlarda ara ara kontrol ettirirsin.Ben balatası tamamen bitik sürten direk diske sürtüyor zarrrrrrttt diye onu sürdüm düşün şirket aracıydı benden önceki arkadaş anaaını ağlatmış.Hemde 1 senede yapmış.Kullanımada bakar o iş.Keşke değişmeseydin banada serviste dediler 450 tl diskin tanesi diye kendi ustama gittim.450 tl ye 2 disk 4 balata + işçilik aldı.Ama benim diskler harbi bitikti çok incelmişti.Neyse geçmiş olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Das Volvo
Envai cesit balata var; sensorlu/sensorsuz, dizel/benzinli motora gore. Kimisinden pabuc segmanlari da çıkıyor. Bende sadece balata ve civatalar cikti.
Citreon c3 1.4 ile volvo s40 1.8 ayni capta diske, ayni boyutta kalipere sahip mi diyorsunuz?
Cotec ilk temas yuzeyindeki kaplanmis kimyasal olan modeller. genelde siyah pedli(bendeki)
Bir de dtec var(cotec ozelligi de var); daha pahali ve balata yuzeyi/icerigi daha farkli(daha az balata tozu vaadediyor).Genelde kırmızı pedli. Sizinki bunlardan olabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 2 Eylül 2018; 22:41:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bende balataları kendim değiştirmeyi düşünüyorum. 2010 corsa aracım var. Youtube dan balata değişim videolarına baktım da bazılarında balataya gress gibi birşey sürüyor. Tam olarak ne sürdüğünü bilmiyorum. Bunun herkes yapmıyor. Neden yapıldığını biliyor musunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- peugeot 508 yakıt tüketimi
- sağdan sola direksiyon değiştirme fiyatı
- disk paslanması nasıl giderilir
- sarı ışıkta geçilir mi
- bosch akü üretim tarihi
- yeni megane e-tech fiyat
- voyah araba
- seres araba
- byd han ne zaman türkiye"ye gelecek
- en çok tutulan arabalar
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X