Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (57. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
305.768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi

    TD-W8151N model modemi kullanıyorum sürekli bağlantıda kopmalar yaşıyorum kaç kere ttnet ile görüştüm her defasında hattı yeniliyolar farklı şeyler yapıyorlar fakat sorun bir türlü çözülmedi en son sorunun modemde olduğuna karar verdim ne yapmam gerekir.

    Sayın @yetkilibirabi

    Konuyla ilgili daha iyi yardımcı olabilmemiz için lütfen SSS ID: 547'deki talimatlarda gösterilen hat değerlerinizi belirtiniz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayme

    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: hayme

    Sayın TP link tamda bu konu üzerine bir cihaz aldım fakat sanırım yanlış cihaz aldım.
    Hızlıal.comdan WA901ND aldım. Wifi sağlayıcı bir firma var(wifinet).
    Tek kullanıcı ve şifre aylık 24 tl. bu sebeple ben bu satın aldığım tek kullanıcı ve şifreyi yalnız bir cihazda kullanabilirmişim.
    fakat evde 3 laptop ve 4-5 andorid telefon var. Sanırım WA901ND işime yaramıyor.
    Geri verme sürem dolmadı daha. geri gönderip değişik bir cihaz alabilirim.. Cevabınızı bekliyorum..

    Sayın @hayme

    Bu konu ile ilgili aşağıdaki bağlantıda sorulan soruda bilgi verilmiştir. Yani şu anda sahip olduğunuz TL-WA901ND ihtyacınız olan bağlantı için uygun değildir. AP Client Router (WISP Client Router) moduna sahip ürün modellerimizi (TL-WR743ND ,TL-WR843ND, TL-WA7210N, TL-WA7510N, TL-WA5210G, CPE210, CPE510, TL-WR710N) tercih etmelisiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=100279851


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Tavsiyeniz üzerine listedeki TL-WR843ND aldım fakat resimde gösterilen "Operation mode" menüde yok!! Menülerin her yerine girip çıktım fakat bu yada diğer menüleri göremedim... "WISP Station Setting" ve Local Wireles AP Setting" Menüleri falanda yok.
    Ayrıca şuanda Mevcut aboneliğimin devam ettiği adsl aboneliğim var. Modemim kablosuz. devamında başka katta kablosuz dönüştüren acces pointimde var.. ikiside airties.. notebook normalde iki kablosuz ağada bağlanıyor. Dışarıdan daha kablosuz abonelik almadım bu arada.. denemek için kendi kablosuz modemime bağlanıp yeni bir kablosuz ağ oluşturup farklı isim ve şifreyle bağlanayım dedim. Fakat TL-WR843ND sadece acces pointi görüyor. fakat kablosuz modemimi göremiyor!! notebook normalde iki ağada sorunsuz bağlanabiliyor, yani çekim sorunu yok.. Ne yapmamız lazım?

    Sayın @hayme

    Working Mode > WISP Client Router menüsünden aygıtın çalışma modunu WISP Client Router'a dönüştürebilirsiniz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Çalışma modunu WISP olarak değiştirdikten sonra Wireless > Wireless Settings menüsünden Client ve AP ayarlarını yapılandırabilirsiniz. AP Settings ayarları için Wireless > Wireless Security menüsünden kablosuz şifreleme yapmalısınız. Böylece Cleint Settings bölümünde WiFi sağlayıcıya bağlantı için kullandığınız şifre ile paylaştığınız kablosuz ağın şifresini farklı belirleyebilirsiniz.

    Amacınız ADSL/VDSL/Fiber veya Kablo Modeminizdeki bağlantıyı farklı bir şifre ile paylaştırmak istiyorsanız WAN arayüzünden (Network > WAN) PPPoE yerine Dynamic IP (Dinamik IP) seçmelisiniz.

    TL-WR843ND'yi hangi kablosuz erişim noktasına bağlamak istiyorsanız o ağın kapsama alanı içinde bulunmalısınız.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuatturkrap

    @TP-LINK TURKIYE merhaba, uydunet'in kablolu modeminden kablosuz bağlantı sağlamak için wr710n model kodlu ürünü araştırdım ve almayı düşünüyorum ancak kafama takılan bir konu var. bu cihaz prize direkt takılıyor malum. bu durum ısınma sorunu yarayabilir mi? kışın neyse de yazın türkiye'nin en sıcak şehrinde bi yangına sebep vermeyelim.

    Sayın @fuatturkrap

    Aygıtın çalışma ve depolama sıcaklığı & nemi aşağıdaki gibidir.

    Çalışma Sıcaklığı: 0℃~40℃ (32℉~104℉)
    Depolama Sıcaklığı: -40℃~70℃ (-40℉~158℉)
    Çalışma Nem Oranı: 10%~90% yoğuşmasız
    Depolama Nem Oranı: 5%~90% yoğuşmasız


    Ayrıca kısa devre koruması ile elektrik hatlarınızda herhangi bir sorun olduğunda kendini koruma almaktadır.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • TP-LINK MODEL NOSU:TL-WN722N daha önce masaütü bilgisayarımı internete bağlamak için aynı markanın bi ürünün kullandım gayet iyiydi onun başına bişeyler geldi aynı bilgisayara bu model nounu yazdığın ürün aldım sürücü yazılımını yükledim. Wifi oldu adaptör ama bağlanmıyo internete. bu sorun neden. yükleme yaparken sadece 32 bit işletim miztemi için sürücü kuruyı falan diyo ondan mı acaba acil cevap. İnternete ihtiyacım var masaütümden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: fuatturkrap

    @TP-LINK TURKIYE merhaba, uydunet'in kablolu modeminden kablosuz bağlantı sağlamak için wr710n model kodlu ürünü araştırdım ve almayı düşünüyorum ancak kafama takılan bir konu var. bu cihaz prize direkt takılıyor malum. bu durum ısınma sorunu yarayabilir mi? kışın neyse de yazın türkiye'nin en sıcak şehrinde bi yangına sebep vermeyelim.

    Sayın @fuatturkrap

    Aygıtın çalışma ve depolama sıcaklığı & nemi aşağıdaki gibidir.

    Çalışma Sıcaklığı: 0℃~40℃ (32℉~104℉)
    Depolama Sıcaklığı: -40℃~70℃ (-40℉~158℉)
    Çalışma Nem Oranı: 10%~90% yoğuşmasız
    Depolama Nem Oranı: 5%~90% yoğuşmasız


    Ayrıca kısa devre koruması ile elektrik hatlarınızda herhangi bir sorun olduğunda kendini koruma almaktadır.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    çok teşekkürler tp link türkiye piyasasına girdikten sonra başka marka bi network ürünü aramaya gerek kalmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba sayın temsilci. Ben gigabit ethernet kartı alacağım ama slotum şöyle:

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Sizin sattığınız ethernet kartının tipi ise şöyle:

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Anakartım: ASUS M4A88tdm-evo


    Sorum şu: Ben bu kartı bu slotta çalıştırabilir miyim?

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LGatakan

    Merhaba sayın temsilci. Ben gigabit ethernet kartı alacağım ama slotum şöyle:

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Sizin sattığınız ethernet kartının tipi ise şöyle:

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Anakartım: ASUS M4A88tdm-evo


    Sorum şu: Ben bu kartı bu slotta çalıştırabilir miyim?

    Saygılar...

    Calisir neden calismasin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LGatakan

    Merhaba sayın temsilci. Ben gigabit ethernet kartı alacağım ama slotum şöyle:

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Sizin sattığınız ethernet kartının tipi ise şöyle:

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Anakartım: ASUS M4A88tdm-evo


    Sorum şu: Ben bu kartı bu slotta çalıştırabilir miyim?

    Saygılar...

    Sayın @LGatakan

    Anakartınızdaki göstermiş olduğunuz slot PCI girişidir. TG-3269 Gigabit PCI Ağ Adaptörünü bu slota takabilirsiniz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Wi-Fi Akademi hakkında detaylı için buraya tıklayınız!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TP-Link Türkiye -- 16 Aralık 2014; 15:27:10 >




  • Merhana 1043nd ap modunda kullanıyorum 11g de çalışıyor. 11n ye aldığımı zaman ipad ve bazı telefonlar bağlantı kuramıyor kuranlarda ara sıra (5-10 dk da)bir kesilip yeniden geliyor çözümü varmıdır
  • merhaba tp link markalı powerline almayı düşünüyorum
    ps4 için kullanacağım online oyunlarda bir sıkıntı yaratırmı ping de oynamalar olur mu?
    vede uzatma kablosuyla kullanmak sorun yaratır mı?

    teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi There goes your life -- 17 Aralık 2014; 13:46:15 >
  • Merhabalar,
    TP-Link TL-WN722N wireless usb network adaptörüm var. Windows 7 Ing 64 bit bilgisayarıma internet sitesinden son driverları yükleyip kurdum. Windows Driver i görüyor Ancak bir türlü ağa bağlan diyemiyorum çünkü sürekli adaptörde hata var uyarısı alıyorum. Herşey düzgün görünüyor bir öneriniz olabilir mi?
    Resimleri de koyuyorum fikir olması açısından.
    Şimdiden teşekkürler...
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • Cihazı bugün aldım ve kurdum sorunsuz bir şekilde telefondan internete girebiliyorum fakat bilgisayarımda bağlanmaya çalışıtğımda sınırlı erişim hatası alıyorum wifi simgesi üzerindeki ünlem ne yapsam gitmedi ama telefondan sıkıntısz bir şekilde bağlanabiliyorum. Model TL-WA854RE
  • hocam şu şekilde görüntü sürekli kopmalar meydana geliyor daha modem 2 aylık bir türlü çözülmedi sorun
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi


    hocam şu şekilde görüntü sürekli kopmalar meydana geliyor daha modem 2 aylık bir türlü çözülmedi sorun
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Hat zayiflamasi cok kötü
    Modemin yapacagi birsey yok burda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi


    hocam şu şekilde görüntü sürekli kopmalar meydana geliyor daha modem 2 aylık bir türlü çözülmedi sorun
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Hat zayiflamasi cok kötü
    Modemin yapacagi birsey yok burda

    hocam her hafta ttneti arıyorum 2 gün sonra düzelttik hattı yeniledik diyorlar yine aynı yine aynı ne yapmam gerekiyor çözülmesi için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi

    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi


    hocam şu şekilde görüntü sürekli kopmalar meydana geliyor daha modem 2 aylık bir türlü çözülmedi sorun
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Hat zayiflamasi cok kötü
    Modemin yapacagi birsey yok burda

    hocam her hafta ttneti arıyorum 2 gün sonra düzelttik hattı yeniledik diyorlar yine aynı yine aynı ne yapmam gerekiyor çözülmesi için

    Bina ici kablolama da sorun olabilir
    Port değişikliği talep edin isterseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi

    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi


    hocam şu şekilde görüntü sürekli kopmalar meydana geliyor daha modem 2 aylık bir türlü çözülmedi sorun
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Hat zayiflamasi cok kötü
    Modemin yapacagi birsey yok burda

    hocam her hafta ttneti arıyorum 2 gün sonra düzelttik hattı yeniledik diyorlar yine aynı yine aynı ne yapmam gerekiyor çözülmesi için

    Bina ici kablolama da sorun olabilir
    Port değişikliği talep edin isterseniz

    binada da sorun olacağını sanmıyorum tek katlı bir bina zaten camdan direk içeri giriyor kablo 2 metre bağlantı yerini kontrol ediyim mi daha önce geldiler değerlere baktılar kendileri cihazla hat sinyali zayıf dediler 2 saat sonra aradılar hattınızı yeniledik dediler. Ttneti arayıp port değiştirin mi diyeyim direk...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi

    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi

    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi


    hocam şu şekilde görüntü sürekli kopmalar meydana geliyor daha modem 2 aylık bir türlü çözülmedi sorun
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Hat zayiflamasi cok kötü
    Modemin yapacagi birsey yok burda

    hocam her hafta ttneti arıyorum 2 gün sonra düzelttik hattı yeniledik diyorlar yine aynı yine aynı ne yapmam gerekiyor çözülmesi için

    Bina ici kablolama da sorun olabilir
    Port değişikliği talep edin isterseniz

    binada da sorun olacağını sanmıyorum tek katlı bir bina zaten camdan direk içeri giriyor kablo 2 metre bağlantı yerini kontrol ediyim mi daha önce geldiler değerlere baktılar kendileri cihazla hat sinyali zayıf dediler 2 saat sonra aradılar hattınızı yeniledik dediler. Ttneti arayıp port değiştirin mi diyeyim direk...

    Bunu santralden hallettirmeniz gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi

    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi

    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi


    hocam şu şekilde görüntü sürekli kopmalar meydana geliyor daha modem 2 aylık bir türlü çözülmedi sorun
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Hat zayiflamasi cok kötü
    Modemin yapacagi birsey yok burda

    hocam her hafta ttneti arıyorum 2 gün sonra düzelttik hattı yeniledik diyorlar yine aynı yine aynı ne yapmam gerekiyor çözülmesi için

    Bina ici kablolama da sorun olabilir
    Port değişikliği talep edin isterseniz

    binada da sorun olacağını sanmıyorum tek katlı bir bina zaten camdan direk içeri giriyor kablo 2 metre bağlantı yerini kontrol ediyim mi daha önce geldiler değerlere baktılar kendileri cihazla hat sinyali zayıf dediler 2 saat sonra aradılar hattınızı yeniledik dediler. Ttneti arayıp port değiştirin mi diyeyim direk...

    Bunu santralden hallettirmeniz gerek

    tamam hocam çok sordum ama kusura bakmayın hallolmadı bir türlü :) santrale nasıl ulaşırım ki ya da ttnet yönlendirmez mi zaten teknik ekip daha önce santralden değiştirmişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi

    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi

    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi

    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: yetkilibirabi


    hocam şu şekilde görüntü sürekli kopmalar meydana geliyor daha modem 2 aylık bir türlü çözülmedi sorun
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Hat zayiflamasi cok kötü
    Modemin yapacagi birsey yok burda

    hocam her hafta ttneti arıyorum 2 gün sonra düzelttik hattı yeniledik diyorlar yine aynı yine aynı ne yapmam gerekiyor çözülmesi için

    Bina ici kablolama da sorun olabilir
    Port değişikliği talep edin isterseniz

    binada da sorun olacağını sanmıyorum tek katlı bir bina zaten camdan direk içeri giriyor kablo 2 metre bağlantı yerini kontrol ediyim mi daha önce geldiler değerlere baktılar kendileri cihazla hat sinyali zayıf dediler 2 saat sonra aradılar hattınızı yeniledik dediler. Ttneti arayıp port değiştirin mi diyeyim direk...

    Bunu santralden hallettirmeniz gerek

    tamam hocam çok sordum ama kusura bakmayın hallolmadı bir türlü :) santrale nasıl ulaşırım ki ya da ttnet yönlendirmez mi zaten teknik ekip daha önce santralden değiştirmişti.

    İşi ttnetin inisiyatifine birakirsaniz cok cekersiniz
    Gerekirse sert cikin
    Musteri hizmetleri size santral ile bilgi vermez
    Sadece sizin ariza kaydini bildirir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.