Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (326. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
98
Favori
292.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 324325326327328
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TP Link Deco M3 aldık. 2'li set. İçinden 1 adet Deco M4R çıkıyor ana cihaz olarak.


    Aldığımız günden beri hayatımız alt üst oldu.


    Eşimin Windows 10 çalıştıran HP marka laptop'ı Deco Mesh ağından sürekli kopuyor. Habire "bağlanıyor"a dönüyor ağ durumu. Bu arada, laptop'ı uzakta falan kullanmıyoruz. Deco'nun 1.5 metre yanında, aynı odada oluyor bu. Hani şu ağ kapsama alanını "çok" geliştiren Deco ile aynı odada. Hani şu E serisini bile almayıp, daha iyi olsun, daha güvenilir olsun diye M serisi aldığımız Deco'da.


    TP Link'in müşteri hizmetleri ile 2 kez görüştüm. "Sıfırlayıp tekrar kurun"dan başka bir şey söylemiyorlar.


    En son bir tanesi mobil app'ten yapılması gereken bir ayardan bahsetti ama mobil app'te öyle bir ayar yok! Hayır, ben yanlış yere bakmıyorum. Bire bir dedikleri yere girdim. Telefonda da teyit ettim. Ama söyledikleri türden bir ayar çıkmıyor.


    Kısacası, TP Link müşteri hizmetleri, Deco serisi ürünlerle ilgili bilgi sahibi değil.


    Şimdi bana diyecekler ki, ürünü yolla bakalım. Peki yollayayım, ama sizde sorun gözükmeyecek. Boşuna yolladığımla kalacağım. Zaten evdeki diğer bir bilgisayar bu kadar sık kopmuyor. Ama eşiminki kopuyor. Sizin ürün, yemek seçer gibi bilgisayar mı seçiyor? Böyle şey olur mu? Windows 10'lu bilgisayarda bile sorun çıkıyorsa, insanlar ürün alırlen "bakalım bana piyango vuracak mı" diye mi bekleyecek?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkelios -- 18 Mayıs 2021; 17:41:6 >




  • .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babanizm -- 24 Mayıs 2021; 17:8:54 >
  • Merhaba @TP-Link Türkiye

    TL-MR150 ile TL-MR6400 arasında ne fark var acaba?


    Bu tip routerlarda cep telefonunda kullandığımız mevcut sim kartları çalışıyor mu?

    Yoksa özel data hattı mı almak gerekiyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: babanizm

    .

    .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babanizm -- 24 Mayıs 2021; 17:9:10 >
  • .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babanizm -- 24 Mayıs 2021; 17:9:25 >
  • serkelios S kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Client bazlı bağlantı problemlerinde aşağıdaki adımları izleyerek Mesh Teknolojisini cihaz için devre dışı bırakarak kontrol etmenizi önermekteyiz. Çevrimiçi Cihazlar Listesinde cihazı bulunuz ve üzerine tıklayınız. Ardından , açılan sayfada sağ üst köşedeki ayarlar butonuna tıklayıp aşağıdaki sayfaya erişiniz ve "Mesh Teknolojisi" seçeneğini devre dışı bırakıp deneyiniz. Sorun devamı halinde cihaza ait logları tarafımıza support.tr@tp-link.com mail adresi üzerinden paylaşmanızı rica ederiz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye




  • karateboy kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    İşlev olarak bir farklılıkları mevcut değildir. Chipset farklılıkları mevcuttur.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • babanizm B kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Şirket politikası gereği TP-Link merkez yurtdışı R&D birimi cihazlar üzerinde bazı donanım ve yazılım bilgilerini gizli tutmaya başlamıştır. Talep ettiğiniz donanım bilgisi gizlilik prosedüründe yer almaktadır. Bu bilgileri maalesef paylaşamıyoruz.

    Anlayışınız için teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz.

    Saygılarımızla

    TP-Link Türkiye
  • Merhabalar,

    modemde bulunan "Bandwidth Control" özelliği modem "Access Point" modundayken çalışmıyor, yazılımsal bir hata olduğunu düşünüyorum konu hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim.


    TD-W8960N V6, 1.1.1 Build 160407 Rel.61424




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koiewee -- 25 Mayıs 2021; 19:25:22 >
  • koiewee K kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Access Point olarak kullanımlarda, cihazların bazı fonksiyonları devre dışı kalmaktadır. Bu yüzden bandwidth özelliğini yalnızca DSL Modem Router veya Wireless Router modunda kullanım sağlayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TP-Link Türkiye -- 27 Mayıs 2021; 10:49:41 >
  • Merhabalar ben TP-Link kullanmak istiyorum TP-LINK ARCHER VR2100 modeline göz attım ancak yorumlarda "kopma yaşanıyor" gibi bir söylenti var sizce o müşterilerin sorunu nelerdir, ve bu modemde bu sorun olmaması için ne yapmalıyız?

  • serkelios S kullanıcısına yanıt
    Gereksiz bir soru olacak gibi ama sormak istiyorum. Eşinizin laptopunda ki Wi-Fi sürücüsü güncel mi ? Güncel ise nereden teyit ettiniz güncel olduğunu.

    Laptopun sitesinden degil de Wi-Fi sürücüsünün firma sitesinden driverin son sürümünü kontrol edebilir misiniz ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba. Biraz absürt bir soru olabilir ama cahilliğime verin. Oğlum için bi wireless kulaklık aldım derslerde falan rahat etsin diye. o günden beri laptopta sürekli internet kopması yaşıyor. diğer cihazlar da bir sıkıntı yok. En son bunun wifi bluetooth ikisinin de 2.4 ghz frekansını kullanmasından olduğunu tahmin ettim biraz araştırınca. laptopun ag kartı 5ghz desteklemiyor. evdeki modem destekliyor. 5ghz destekli usb adaptörlerden alsam bu şekilde o bilgisayarda 5ghz frekansından bağlantı sağlayabilirmiyim. mesela TP-Link Archer-T2U-Nano AC Adaptör bu konuda işimi görürmü.

  • TP link archer vr300 kullanıcısıyım. 2.4 ghz wifi ağına bağlı iken aşrı derecede ping sorunu yaşıyorum. çok eski modemimde böyle bir sorun olmuyordu. ayrıca modemde sık sık kopma yaşıyorum.(dsl ışığı gidiyor resliyor kendini) ne yapmalıyım?

  • Translasyon kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Merhabalar,

    Cihaz ara yüzünde WPS fonksiyonunu kapatmanız ve kablosuz kanalı 2.4GHz için 13, 5GHz için 36 kanallarına sabitlemenizi tavsiye ederiz. Kanal genişliği olarak 40 MHz seçiniz.

    Ayrıca cihazın bulunduğu yerde mikrodalga sinyaller yayan veya sinyal bozan farklı bir cihazın olmamasına (telsiz telefon, mikrodalga fırın, vb. diğer aygıtlar) dikkat ediniz.


    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • Merhaba Airties 5650v3 marka/model modeme sahibim. Router olarak Huawei AX3 model/markayı kullanıyorum. Merak ettiğim konu ise şu; router üzerinden interneti alıyorum fakat modem eski olduğu için değiştirdiğimde internet hızında ve ping konusunda bana bi faydası olur mu ?

  • AX10, AX20 , AX50 cihazlarınızın hangilerinde One-Mesh desteğiniz vardır?

    @TP-Link Türkiye

  • Merhaba, TP-Link TD-W9970 v3 modem kullanıyorum fakat uzak odada çekim gücü yetersiz. O uzak odaya kablo çekip router alsam hem o routerdan kablolu/kablosuz, hem de TD-W9970 v3 modemden kablolu/kablosuz bağlanabilir miyim? Cevap evet ise nasıl bir cihaz almam gerekiyor? Access point mi, router mı, yoksa başka bir şey mi? Ben bu terimlerden pek anlamıyorum açıkçası.

  • kadircandar K kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Bahsettiğiniz şekilde kullanım sağlamanız durumunda hem ana modeminiz olan TD-W9970v3 üzerinden , hem de kullanacağınız router üzerinden kablolu ve kablosuz yayın alabilirsiniz.

    Access Point IP dağıtmaz, ana modem üzerinden kendisine bağlı clientlar IP almaktadır. Router ise kendisi bir ağ oluşturup, kendisine bağlanan cihazlara IP dağıtabilmektedir.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    OneMesh destekli ürünlerimize linkten göz atabilirsiniz.
    https://www.tp-link.com/tr/onemesh/product-list/

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • 
Sayfa: önceki 324325326327328
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.