Şimdi Ara

sıralı sistemde neden landi renzo (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
767
Cevap
7
Favori
169.309
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    konuyu açan arkadaşa bir kaç sorum var...

    1) opelin 115hp lik ecoteck motorunda bir sorun oluyormu?

    okuduklarımdan sanki biraz sorun var gibi..

    2) lpg li araçlar için özel motor yagları kullanmak gerekirmi?

    3) sübap başlarıda yıpranma sorunu oluyormuş?

    4) sübap başlarını korumak için özel yağlama cihazları varmış, nedir bunlar?

    5) ateşleme bobini arızasını nasıl önleyebiliriz?

    1.ecotech motorlarla ilgili sorun olduğunu ben de duymuştum. Ama ne kadar doğru bilemiyorum.
    2. Özel motor yağı kullanmaya gerek yoktur.
    3. Bazı araçlarda sübap erimesine kadar sorun oluşturduğu biliniyor.
    4. Bunu hiç duymadım
    5. Ateşleme bobin arızası büyük ihtimalle distribütör veya sinyaj jeneratörünün (hangisi aracınızda var ise) fazla elektrik göndermesinden kaynaklanabilir.

    opeldeki 115lik motor 105liklerin az yakısn diye hafif alaşımlı parça kullanılmasından kaynaklanıyormuş.
    bu linkteki bayiyi arayıp neden taktınız yağlama sistemini diye sorunca "abi parçalar yıpranmasın,az yaksın" diye gayet kalfa-çırak vari bir atmasyon cevap aldım.

    http://www.lpghaber.com/montaj-galerisi/cag-lpg-opel-insignia-16-180hp-turbo-landirenzo-elektronik-yaglama-sistemi-20642/4



    Gerçi bazı araçlarda LPG nin sübap erimelerine yol açtığını duydum. Bunun sebebi de farklı alaşım kullanmaları ve LPG ısınının yüksek oluşundan kaynaklanan erime olayı. Bunu engellemek için takmışlarsa doğrudur, ama ne kadar görevini başarı ile yapabilir bunu bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanery_2

    2007 model honda civic dream marka aracıma acilen lpg taktırmak istiyorum. forumlarda araştırma yaparken landi renzo marka lpg yi duydum. yetkili montajcı ile telefonda görüştüm 1450 tl ye aracıma takabileceğini söyledi. fiyat olarak brc ve telefex den daha uygun. ama performansı nasıldır bilemiyorum. burdaki mesajlardan okuduğum kadarı ile güzel bir ürünn. trabzondayım ve burda honda servisinde bu marka lpg yi takmıyorlar. servis dışında montaj yaptırısam bir sıkıntı olurmu?

    Garanti olayı olmadığına göre serviste taktırmanın bir anlamı yok zaten. Landirenzo oldukça iyi bir sistemdir. Benzinde mi LPG de mi gittiğinizi hiç anlayamazsınız. Ama en önemli olanı iyi bir usta ve çok iyi bir işçilik ile sistemin takılması gerekir. Buna özen göstermezseniz başınız çok ağrır. Yani ilk gördüğünüz LPG ci de veya ucuz fiyat veriyor diye LPG ci seçmeye kalkmayın. İşinin ehli ustayı bulun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: tanery_2

    2007 model honda civic dream marka aracıma acilen lpg taktırmak istiyorum. forumlarda araştırma yaparken landi renzo marka lpg yi duydum. yetkili montajcı ile telefonda görüştüm 1450 tl ye aracıma takabileceğini söyledi. fiyat olarak brc ve telefex den daha uygun. ama performansı nasıldır bilemiyorum. burdaki mesajlardan okuduğum kadarı ile güzel bir ürünn. trabzondayım ve burda honda servisinde bu marka lpg yi takmıyorlar. servis dışında montaj yaptırısam bir sıkıntı olurmu?

    Garanti olayı olmadığına göre serviste taktırmanın bir anlamı yok zaten. Landirenzo oldukça iyi bir sistemdir. Benzinde mi LPG de mi gittiğinizi hiç anlayamazsınız. Ama en önemli olanı iyi bir usta ve çok iyi bir işçilik ile sistemin takılması gerekir. Buna özen göstermezseniz başınız çok ağrır. Yani ilk gördüğünüz LPG ci de veya ucuz fiyat veriyor diye LPG ci seçmeye kalkmayın. İşinin ehli ustayı bulun.

    öncelikle yorumunuz ve tavsiyeleriniz için teşekkürler. yanlız iyi usta ve iyi işçilik olmalı doğru ama bunu nasıl anlıyacağım. kime sorsan kötü ustayım demez!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanery_2

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: tanery_2

    2007 model honda civic dream marka aracıma acilen lpg taktırmak istiyorum. forumlarda araştırma yaparken landi renzo marka lpg yi duydum. yetkili montajcı ile telefonda görüştüm 1450 tl ye aracıma takabileceğini söyledi. fiyat olarak brc ve telefex den daha uygun. ama performansı nasıldır bilemiyorum. burdaki mesajlardan okuduğum kadarı ile güzel bir ürünn. trabzondayım ve burda honda servisinde bu marka lpg yi takmıyorlar. servis dışında montaj yaptırısam bir sıkıntı olurmu?

    Garanti olayı olmadığına göre serviste taktırmanın bir anlamı yok zaten. Landirenzo oldukça iyi bir sistemdir. Benzinde mi LPG de mi gittiğinizi hiç anlayamazsınız. Ama en önemli olanı iyi bir usta ve çok iyi bir işçilik ile sistemin takılması gerekir. Buna özen göstermezseniz başınız çok ağrır. Yani ilk gördüğünüz LPG ci de veya ucuz fiyat veriyor diye LPG ci seçmeye kalkmayın. İşinin ehli ustayı bulun.

    öncelikle yorumunuz ve tavsiyeleriniz için teşekkürler. yanlız iyi usta ve iyi işçilik olmalı doğru ama bunu nasıl anlıyacağım. kime sorsan kötü ustayım demez!

    Ustalardan değil çevrenizden kullanıcılara sorarak öğreneceksiniz. Mutlaka tanıdıklarınız içinde LPG kullananlar vardır. Ayar tutturamamış, veya ayar tutturana kadar eğeyce başı ağrımış, ya da sürekli sorunu olanların ustalarından kaçınarak araştırmaya başlayabilirsiniz. Ayrıca forumda da Trabzondaki en iyi LPG ustası veya ustaları kimdir şeklinde yeni bir başlık açarak bunu netleştirebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: ss01

    arkadaşlar aracım 96 efi escort. yaklaşık 8-9 ay önce landi omegas kit taktırdım. sorun şu ki ilk takdırdığım zamandan bu yana araç lpg de giderken (depo ister full ister yarım olsun) kendiliğinden benzine geçmekte. önceki mesajlarda da belirtildiği gibi tekrar gaza geçmek için sağa çekip kontak kapatıp tekrar açmak gerekiyor. bu da çok can sıkıcı bir durum. bu sorun bazen ilk çalıştırma sonrası 8-10km yol aldıktan sonra bir ya da iki kez bazen de sürekli şekilde yapıyor. montaj yapılan yere 3 kez baktırdım. ancak her defasında yeniden yazılım yüklendiği ve sorunun giderildiği söylendi ama nafile. van da görev yaptığım için aracı götürebileceğim çok fazla alternatifim yok ve değerli fikirlerinize ihtiyacım var.

    Regülatörün, şamandıranın, filtrenin, enjektörlerin, hasılı kelam tüm sistemin tek tek kontrolü gerekiyor. Benzine geçerken LPG bitti sesli uyarısı yapıyorsa regülatör, filtre gibi kısımlarda sorun var demektir. Sesli uyarı yapmıyorsa yazılımsal bir sorun üzerinde inceleme yapmak gerekiyor.

    teşekkür ederim. önceki gün yol testine çıktık ustayla beraber. gaz basınç sensörü arıza verdi. serviste değiştirildi şimdilik sorun yok.




  • sayın coskunismail , sanırım uzunca yıllar kullandığım Landi Renzo kitim ben iflas ediyorum diyor.

    Size bir sorum olacak.

    Aracımda LPG var iken , tam gidiyor ,

    tık tık tıktık tık tık tıkkkk diye ses geliyor ve benzine geçiyor. LPG Bitti uyarı sesinden farklı bir ses geliyor.

    Bu sesin anlamı nedir? Dün OLGUN LPG ' Ye götürdüm aracı bilgisayara bağladı hiçbir hata vermedi.

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuRCo

    sayın coskunismail , sanırım uzunca yıllar kullandığım Landi Renzo kitim ben iflas ediyorum diyor.

    Size bir sorum olacak.

    Aracımda LPG var iken , tam gidiyor ,

    tık tık tıktık tık tık tıkkkk diye ses geliyor ve benzine geçiyor. LPG Bitti uyarı sesinden farklı bir ses geliyor.

    Bu sesin anlamı nedir? Dün OLGUN LPG ' Ye götürdüm aracı bilgisayara bağladı hiçbir hata vermedi.

    Saygılar.

    Aracı bilgisayara bağlayarak yazılım kontrol edilebilir, bir de arıza hata kodu öğrenilebilir. Eğer benzinde hiç bir sorun yok ve gayet stabil çalışıyorsa sorun LPG sisteminde demektir. Sanırım sizin sorununuz da diğer arkadaş gibi, şamandıra, regülatör, filtre kontrolünden sonra, enjektör, boru tesisatları, ısı ve gaz basınç sensörleri gibi bir yerde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coskunismail -- 17 Ekim 2011; 21:41:30 >




  • Mrb. aracımda landi renzo LPG sistemi takılı, landirenzodan çok memnunum hiç bir sorunum yok

    Sadece son zamanlarda havaların soğumasından olsa gerek sanki araç LPG ye geç geçiş yapıyor. yaklaşık 5 km kadar LPG lambası yanıp sönüyor 5 km sonra tam yeşil yanarak LPG ye geçiyor.

    İş yerim zaten 5 km olduğu için tam LPG ye geçince iş yerime yetişmiş oluyorum. Bu demek oluyorki kış boyunca hep benzinlemi kullanacağm yoksa LPG ye geçişte bir geçikme sözkonusu varmı?

    Yazın bu sorunu yoktu durumu montajı yaptırdığım bayiye söyledim derecesini 40 dereceden 35 e düşürdüler ve daha aşağıya kesinlikle inemeyeceğini söylediler. acaba daha aşağı indirilmesinde bir sıkıntı olurmu yoksa bu durum sizce normal mi? tşk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mehmetgenco -- 17 Ekim 2011; 21:59:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmetgenco

    Mrb. aracımda landi renzo LPG sistemi takılı, landirenzodan çok memnunum hiç bir sorunum yok

    Sadece son zamanlarda havaların soğumasından olsa gerek sanki araç LPG ye geç geçiş yapıyor. yaklaşık 5 km kadar LPG lambası yanıp sönüyor 5 km sonra tam yeşil yanarak LPG ye geçiyor.

    İş yerim zaten 5 km olduğu için tam LPG ye geçince iş yerime yetişmiş oluyorum. Bu demek oluyorki kış boyunca hep benzinlemi kullanacağm yoksa LPG ye geçişte bir geçikme sözkonusu varmı?

    Yazın bu sorunu yoktu durumu montajı yaptırdığım bayiye söyledim derecesini 40 dereceden 35 e düşürdüler ve daha aşağıya kesinlikle inemeyeceğini söylediler. acaba daha aşağı indirilmesinde bir sıkıntı olurmu yoksa bu durum sizce normal mi? tşk.

    Bazı kitlerde 25 dereceye kadar düşürüyorlar ama kesinlikle motor için oldukça zararlı. Bence 40 derece bile az. Çünkü LPG nin ideal yanma ısısı 60 derecede başlıyor. Kışın motorun geç ısınması ve daha fazla benzin yakılması normal. Radyatöre su yerine -40 derecelik antifiriz koyarsanız motor daha çabuk ısınır ve 2 km civarında LPG ye geçebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: BuRCo

    sayın coskunismail , sanırım uzunca yıllar kullandığım Landi Renzo kitim ben iflas ediyorum diyor.

    Size bir sorum olacak.

    Aracımda LPG var iken , tam gidiyor ,

    tık tık tıktık tık tık tıkkkk diye ses geliyor ve benzine geçiyor. LPG Bitti uyarı sesinden farklı bir ses geliyor.

    Bu sesin anlamı nedir? Dün OLGUN LPG ' Ye götürdüm aracı bilgisayara bağladı hiçbir hata vermedi.

    Saygılar.

    Aracı bilgisayara bağlayarak yazılım kontrol edilebilir, bir de arıza hata kodu öğrenilebilir. Eğer benzinde hiç bir sorun yok ve gayet stabil çalışıyorsa sorun LPG sisteminde demektir. Sanırım sizin sorununuz da diğer arkadaş gibi, şamandıra, regülatör, filtre kontrolünden sonra, enjektör, boru tesisatları, ısı ve gaz basınç sensörleri gibi bir yerde.


    Aracım Lacetti olduğu için zaten OLGUN LPG ' de böyle bir yazılım yok. Opel yazılımından kontrol ediyor bildiğim kadarı ile..

    Zaten bilgisayara bağladı kontrolleri yaptı.. Herhangi bir hata kodu vermiyor. Zaten verse sorunu çözecezde vermedi alett.

    Hayırlısı dedim bende..




  • Sayın AC Öncel bey yaklaşık üç yıldır sizin formunuzu takip ediyorum sayenizde landi renzo lpg sistemiyle tanıştım beşinci aracım ve tamamı landi renzo lpg taktırdım bunun dışında çevreme ve çalıştıgım şirketede epeyce bir sistem taktırdım zaman zaman telofonla ,formla fikirlrlerinize başvurduk ve hiç birinde en ufak bir sorunla karşılaşmadım,soruma gelince 2012 model yeni focus 3 aldım ve araçıma yine landi renzo omegaz lpg taktırdım yine gayet memnunum ancak araç lpg iken kontagı kapatıp ayagımı depriyajdan kaldırdıgımda aracımın ileri fırlıyor( sanki araç çalışır vaziyette gibi) stop etmediğini fark ettim (bu sorun benzinde olmuyor)yani arac kontakgı kapattıgımda dahi çalışıyor aracım daha bir haftalık yardmlarınızı bekler çalışmalarınızda başarılar dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1998onur -- 18 Ekim 2011; 14:17:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuRCo

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: BuRCo

    sayın coskunismail , sanırım uzunca yıllar kullandığım Landi Renzo kitim ben iflas ediyorum diyor.

    Size bir sorum olacak.

    Aracımda LPG var iken , tam gidiyor ,

    tık tık tıktık tık tık tıkkkk diye ses geliyor ve benzine geçiyor. LPG Bitti uyarı sesinden farklı bir ses geliyor.

    Bu sesin anlamı nedir? Dün OLGUN LPG ' Ye götürdüm aracı bilgisayara bağladı hiçbir hata vermedi.

    Saygılar.

    Aracı bilgisayara bağlayarak yazılım kontrol edilebilir, bir de arıza hata kodu öğrenilebilir. Eğer benzinde hiç bir sorun yok ve gayet stabil çalışıyorsa sorun LPG sisteminde demektir. Sanırım sizin sorununuz da diğer arkadaş gibi, şamandıra, regülatör, filtre kontrolünden sonra, enjektör, boru tesisatları, ısı ve gaz basınç sensörleri gibi bir yerde.


    Aracım Lacetti olduğu için zaten OLGUN LPG ' de böyle bir yazılım yok. Opel yazılımından kontrol ediyor bildiğim kadarı ile..

    Zaten bilgisayara bağladı kontrolleri yaptı.. Herhangi bir hata kodu vermiyor. Zaten verse sorunu çözecezde vermedi alett.

    Hayırlısı dedim bende..

    Eğer yazılımla aracınızın beyni tam olarak okunmuş ve LPG ecu suna birebir aktarılmışsa sorun olmaz. Fakat farklı araçların yazılımları bibirine ne kadar uyabilir, düşünmek lazım. Bence siz ne yapıp edip aracınıza uygun yazılım bulmanız gerekiyor. Ayrıca LPG sisteminin özellikle ısı ve gaz basınç sensörlerinin de kontrol edilmesi gerekiyor. Olgun LPG servisinden usta ile deneme sürüşüne çıkın, o sesleri ve benzine geçiş sürecini ustanın birebir görmesi en iyisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coskunismail -- 18 Ekim 2011; 19:46:05 >




  • İsmail bey merhabalar.
    Bir Lancer kullanıcısı ve yeni bir Landirenzo LPG kiti taktırmış biri olarak yardımınıza ihtiyacım var.
    Bugün itibariyle Landirenzo LPG kiti taktırdım.
    Usta çok güvenilir ve işinin ehli biriydi.
    Önce yeşil renki enjektör taktı ancak bilgisayar değerleri enjektörün yetersiz kaldığını gösterdi dedi bu aracın motoru daha kuvvetli demek ki dedi ve siyah enjektör taktı.Enjektörü inceledim üzerinde Landirenzo yazıyor ama Bosch yazmıyor. Bu araç 2006 lancer OV ruhsatta 72 KW yazıyor yani bildiğim kadarıyla bu araçlar 98 BG gücünde.
    Ustanın takmış olduğu kit acaba doğru kitmiydi.

    2. Sorum ise 3 defa ışıklarda kırmızı da bekledim. İlk durma anında 4-5 saniye normal enjektör vurma sesi yanında hafif bir ses daha duyulyor ve o ses dediğim gibi 4- 5 saniye sonra kendiliğinden kesiliyor. Durduğum her ışıkta bu sesi duydum. Normal midir acaba.

    3. Sorum usta şehir içinde yaklaşık 300 kuruş yakar dedi LPG litre fiyatı 2.29 TL. Ben çok sakin kullanan biriyim. Çok nadir sollamalarda gaza yüklenirim. KM de 300 kuruş yüksek bir değer değil mi? Bİldiğim kadarıyla Mitsu Lancer OV benzerleri içinde en az yakan otomatiklerden değil midir?

    Bana verilen garanti belgesi ve kullanım kitapçığı üzerinde üretim yılı olarak 03/2007 yazıyordu. Neredeyse 4.5 yıldır Landirenzo aynı malzemleri mi kullanıyor yoksa sistemi yenilediler mi?

    Bir de sizde arıza lambası yandı mı?

    İyi Geceler dilerim




  • yeni landi renzolandım dün itibariyle..... astra sedan 2009 115hp.....
    hayırlısı bakalım.....

    bir kaç sorum var?

    1) daha önceki arabamda brc vardı, ısınınca tüpe geçiyordu,5dk sonra durduğumda ve tekrar arabayı çelıştırdığımda hemen tüpe geçerdi. bunda ise araba sıcakta olsa bayaa geç geçiyor tüpe? ve bu arada benzi kullanıyor, bunun çaresi nedir?

    2) enkektörlerde bosch yazmıyor? 3harfli bişeydi ama unuttum. aynı şey lpg filtresinin de üzerinede yazıyordu? bu nedir? bosch demişlerdi?

    3) kısa süreli stop edip açlıştırmalarda usta 15sn bekler dedi tüpe geçerken , bu çok değilmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirci

    İsmail bey merhabalar.
    Bir Lancer kullanıcısı ve yeni bir Landirenzo LPG kiti taktırmış biri olarak yardımınıza ihtiyacım var.
    Bugün itibariyle Landirenzo LPG kiti taktırdım.
    Usta çok güvenilir ve işinin ehli biriydi.
    Önce yeşil renki enjektör taktı ancak bilgisayar değerleri enjektörün yetersiz kaldığını gösterdi dedi bu aracın motoru daha kuvvetli demek ki dedi ve siyah enjektör taktı.Enjektörü inceledim üzerinde Landirenzo yazıyor ama Bosch yazmıyor. Bu araç 2006 lancer OV ruhsatta 72 KW yazıyor yani bildiğim kadarıyla bu araçlar 98 BG gücünde.
    Ustanın takmış olduğu kit acaba doğru kitmiydi.

    2. Sorum ise 3 defa ışıklarda kırmızı da bekledim. İlk durma anında 4-5 saniye normal enjektör vurma sesi yanında hafif bir ses daha duyulyor ve o ses dediğim gibi 4- 5 saniye sonra kendiliğinden kesiliyor. Durduğum her ışıkta bu sesi duydum. Normal midir acaba.

    3. Sorum usta şehir içinde yaklaşık 300 kuruş yakar dedi LPG litre fiyatı 2.29 TL. Ben çok sakin kullanan biriyim. Çok nadir sollamalarda gaza yüklenirim. KM de 300 kuruş yüksek bir değer değil mi? Bİldiğim kadarıyla Mitsu Lancer OV benzerleri içinde en az yakan otomatiklerden değil midir?

    Bana verilen garanti belgesi ve kullanım kitapçığı üzerinde üretim yılı olarak 03/2007 yazıyordu. Neredeyse 4.5 yıldır Landirenzo aynı malzemleri mi kullanıyor yoksa sistemi yenilediler mi?

    Bir de sizde arıza lambası yandı mı?

    İyi Geceler dilerim

    mailinize yazdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    yeni landi renzolandım dün itibariyle..... astra sedan 2009 115hp.....
    hayırlısı bakalım.....

    bir kaç sorum var?

    1) daha önceki arabamda brc vardı, ısınınca tüpe geçiyordu,5dk sonra durduğumda ve tekrar arabayı çelıştırdığımda hemen tüpe geçerdi. bunda ise araba sıcakta olsa bayaa geç geçiyor tüpe? ve bu arada benzi kullanıyor, bunun çaresi nedir?

    2) enkektörlerde bosch yazmıyor? 3harfli bişeydi ama unuttum. aynı şey lpg filtresinin de üzerinede yazıyordu? bu nedir? bosch demişlerdi?

    3) kısa süreli stop edip açlıştırmalarda usta 15sn bekler dedi tüpe geçerken , bu çok değilmi?

    1. Landirenzo da motor sıcaksa bile rölantide çalışıyorsa araç benzinde kalır, çünkü motorun maksimum korunması amaçlanmıştır. Bunun için az biraz gaza basıp 1100 deviri geçirince LPG ye geçer.
    2. Enjektörlerin markası MED. Bu marka da özel olarak landirenzo için üretilen ve oldukça kaliteli ennjektörlerdir. Bosch olan kısmı ise enjektör sürgüsüdür.
    3. Beklemeyip hemen 1100 devire çıkarırsanız LPG ye geçer. Unutmayın ki motor daha önemli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    yeni landi renzolandım dün itibariyle..... astra sedan 2009 115hp.....
    hayırlısı bakalım.....

    bir kaç sorum var?

    1) daha önceki arabamda brc vardı, ısınınca tüpe geçiyordu,5dk sonra durduğumda ve tekrar arabayı çelıştırdığımda hemen tüpe geçerdi. bunda ise araba sıcakta olsa bayaa geç geçiyor tüpe? ve bu arada benzi kullanıyor, bunun çaresi nedir?

    2) enkektörlerde bosch yazmıyor? 3harfli bişeydi ama unuttum. aynı şey lpg filtresinin de üzerinede yazıyordu? bu nedir? bosch demişlerdi?

    3) kısa süreli stop edip açlıştırmalarda usta 15sn bekler dedi tüpe geçerken , bu çok değilmi?

    1. Landirenzo da motor sıcaksa bile rölantide çalışıyorsa araç benzinde kalır, çünkü motorun maksimum korunması amaçlanmıştır. Bunun için az biraz gaza basıp 1100 deviri geçirince LPG ye geçer.
    2. Enjektörlerin markası MED. Bu marka da özel olarak landirenzo için üretilen ve oldukça kaliteli ennjektörlerdir. Bosch olan kısmı ise enjektör sürgüsüdür.
    3. Beklemeyip hemen 1100 devire çıkarırsanız LPG ye geçer. Unutmayın ki motor daha önemli.

    mmm.. sevdim bu işi... hakkatten güzel mantık,motoru korumasını sevdim ama o sırada cebi sevmiyor:))
    peki bu med marka enjektörü kim üretiyor.?
    sürgünün bosch olmasımı enjektörün bosch olmasımı daha iyi? bence olmuşsa da hepsi olsun bari....
    rolantide tıkırtı olur sesli çalışır demişlerdi ,hakkattten bayaa şıkırtı tıkırtı geliyor.. sanki dizel gibi:)) allahtan içeri fazla gelmiyor ses... dışardan bayaa belli ama....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    quote:

    Orijinalden alıntı: coskunismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    yeni landi renzolandım dün itibariyle..... astra sedan 2009 115hp.....
    hayırlısı bakalım.....

    bir kaç sorum var?

    1) daha önceki arabamda brc vardı, ısınınca tüpe geçiyordu,5dk sonra durduğumda ve tekrar arabayı çelıştırdığımda hemen tüpe geçerdi. bunda ise araba sıcakta olsa bayaa geç geçiyor tüpe? ve bu arada benzi kullanıyor, bunun çaresi nedir?

    2) enkektörlerde bosch yazmıyor? 3harfli bişeydi ama unuttum. aynı şey lpg filtresinin de üzerinede yazıyordu? bu nedir? bosch demişlerdi?

    3) kısa süreli stop edip açlıştırmalarda usta 15sn bekler dedi tüpe geçerken , bu çok değilmi?

    1. Landirenzo da motor sıcaksa bile rölantide çalışıyorsa araç benzinde kalır, çünkü motorun maksimum korunması amaçlanmıştır. Bunun için az biraz gaza basıp 1100 deviri geçirince LPG ye geçer.
    2. Enjektörlerin markası MED. Bu marka da özel olarak landirenzo için üretilen ve oldukça kaliteli ennjektörlerdir. Bosch olan kısmı ise enjektör sürgüsüdür.
    3. Beklemeyip hemen 1100 devire çıkarırsanız LPG ye geçer. Unutmayın ki motor daha önemli.

    mmm.. sevdim bu işi... hakkatten güzel mantık,motoru korumasını sevdim ama o sırada cebi sevmiyor:))
    peki bu med marka enjektörü kim üretiyor.?
    sürgünün bosch olmasımı enjektörün bosch olmasımı daha iyi? bence olmuşsa da hepsi olsun bari....
    rolantide tıkırtı olur sesli çalışır demişlerdi ,hakkattten bayaa şıkırtı tıkırtı geliyor.. sanki dizel gibi:)) allahtan içeri fazla gelmiyor ses... dışardan bayaa belli ama....

    Aslında dolaylı olarak cebinizi de koruyor. Çünkü motoru korumazsa ileride motora yapacağınız masraf daha fazla olacaktır. Med enjektörleri kim üretiyor bilmiyorum ama gerçekten çok kaliteli enjektörler, bosch olmuş veya olmamış hiç önemli değil. Çünkü gayet kaliteli ve oldukça da güçlü enjektörler. Diğer bazı markaların enjektörleri sınırlı kapasitede olduğundan 4000 devri geçince ya sürekli açık kalıyor ya da benzine geçiyor. Tabi kullanıcı bunu farketmiyor ve aşırı bir LPG tüketimi veya benzin tüketimi yapıyor.
    Bu enjektörlerin sesi evet biraz fazla ama olsun. Ben bu sese alıştım, hatta hoşuma bile gidiyor, tıkır tıkır ses gayet muntazam çalıştığını, hiç bir sorunun olmadığını araç içindeyken ve kullanırken bile takip edebiliyorsunuz. Dizel gibi ses de ayrı bir hava katıyor araca.




  • merhaba, aracım 97 model volkswagen polo classic, 1.6 100 beygir.
    bu araca en uygun sıralı sistem lpg kiti hangi markadır ?
    daha önce lpg taktığınız polo var mı , sorunla karşılaşılıyorsa ne gibi sorunlar ortaya çıkıyor ?
    stefanelli,lovato,brc,landirenzo gibi markalar birbirinden kalite olarak çok farklı mıdır ?
    şimdiden teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olek1988

    merhaba, aracım 97 model volkswagen polo classic, 1.6 100 beygir.
    bu araca en uygun sıralı sistem lpg kiti hangi markadır ?
    daha önce lpg taktığınız polo var mı , sorunla karşılaşılıyorsa ne gibi sorunlar ortaya çıkıyor ?
    stefanelli,lovato,brc,landirenzo gibi markalar birbirinden kalite olarak çok farklı mıdır ?
    şimdiden teşekkürler..


    Saydığınız markaların hepsi de sorunsuz çalışabilir. Listenize tartarini yi de ekleyebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.