Şimdi Ara

Sinema Üzerine Notlar, Tavsiye Filmler (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
196
Cevap
39
Favori
12.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synchro

    Koca çınarın başındaki sonundaki şeyler değişmiş sanki Var da ingilizce filmi rusça dublaj ve ispanyolca altyazıyla koymuşlar her yere 3 aydır düşemedi torrente

    Aynen öyle
    Filmin diline dikkat etmemişim Bir de ben baktığımda UNCUT versiyonu vardı. Demek ki o da sahte olduğu için kaldırıldı.
    Neyse, en azından diğer filmler için işine yarayabilir
    _____________________________

    We Know The Truth, Cause We Told The Lies




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaRKN'

    quote:

    Orijinalden alıntı: synchro

    Koca çınarın başındaki sonundaki şeyler değişmiş sanki Var da ingilizce filmi rusça dublaj ve ispanyolca altyazıyla koymuşlar her yere 3 aydır düşemedi torrente

    Aynen öyle
    Filmin diline dikkat etmemişim Bir de ben baktığımda UNCUT versiyonu vardı. Demek ki o da sahte olduğu için kaldırıldı.
    Neyse, en azından diğer filmler için işine yarayabilir

    Alıntıları Göster
    Evet hala yaşadığını öğrenmek güzel oldu ben kapatıldığını sanıyordum
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synchro

    Evet hala yaşadığını öğrenmek güzel oldu ben kapatıldığını sanıyordum

    Alıntıları Göster
    Konuyu gördüm açan kişi pek tanıdık gelmedi sonra okumaya başladım forumda sinema konusunda bu kadar bilgili tek kişi De-Niro üstad dır dedim kendi kendime baktım kullanıcı adınızı değiştirmişsiniz De Profundis olmuş.İlk sayfada burada Öğretmen/öğrenci değiliz deyişinizde alçak gönüllü olmanıza bağlıyorum.
    Ben bu gün sinema konusunda az buçuk bir şey öğrenebildiysem bu sizin sayenizde olmuştur ve sizin yazılarınızı okudukça hala daha bu sinema olayında yolumun uzun olduğunu görüyorum, ufkumu ve diğer sinema severlerin ufkunu genişlettiğiniz içinde size teşekkür ediyorum.
    Yalnız bir kaç sayfa önce bir yazı dikkatimi çekti yaş konusuna falan değinilmiş şu an 17 yaşındayım 2 sene önce Clockwork Orange ı izlediğimde şuan anladığım şeylerin 4/1 ini anlamıştım ama bu benim için bi adım olmuştu, genç nesil bence futbol holiganlığına kafa yoracağına sinema ya yorsa çok daha iyi olur.
    Velhasılkelam üstadıma teşekkür ediyorum ve benim gibi sinema sever arkadaşların olduğunu görmekte beni çok mutlu ediyor.
    _____________________________
    Noided.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerow

    Konuyu gördüm açan kişi pek tanıdık gelmedi sonra okumaya başladım forumda sinema konusunda bu kadar bilgili tek kişi De-Niro üstad dır dedim kendi kendime baktım kullanıcı adınızı değiştirmişsiniz De Profundis olmuş.İlk sayfada burada Öğretmen/öğrenci değiliz deyişinizde alçak gönüllü olmanıza bağlıyorum.
    Ben bu gün sinema konusunda az buçuk bir şey öğrenebildiysem bu sizin sayenizde olmuştur ve sizin yazılarınızı okudukça hala daha bu sinema olayında yolumun uzun olduğunu görüyorum, ufkumu ve diğer sinema severlerin ufkunu genişlettiğiniz içinde size teşekkür ediyorum.
    Yalnız bir kaç sayfa önce bir yazı dikkatimi çekti yaş konusuna falan değinilmiş şu an 17 yaşındayım 2 sene önce Clockwork Orange ı izlediğimde şuan anladığım şeylerin 4/1 ini anlamıştım ama bu benim için bi adım olmuştu, genç nesil bence futbol holiganlığına kafa yoracağına sinema ya yorsa çok daha iyi olur.
    Velhasılkelam üstadıma teşekkür ediyorum ve benim gibi sinema sever arkadaşların olduğunu görmekte beni çok mutlu ediyor.



    Güzel sözlerin için teşekkür ederim azizim. Bir faydamız olabildiyse ne âlâ. Saygılar.
    _____________________________
    "En iyi film, sağır ve dilsiz kişiler için yapılan filmdir. Çok fazla konuşuyoruz, çok fazla kelime var. Benim niyetim, konuşmanın ötesine geçen saf güzelliği bulabilmektir”
    Sergei Parajanov




  • quote:

    Orijinalden alıntı: De-Niro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kerow

    Konuyu gördüm açan kişi pek tanıdık gelmedi sonra okumaya başladım forumda sinema konusunda bu kadar bilgili tek kişi De-Niro üstad dır dedim kendi kendime baktım kullanıcı adınızı değiştirmişsiniz De Profundis olmuş.İlk sayfada burada Öğretmen/öğrenci değiliz deyişinizde alçak gönüllü olmanıza bağlıyorum.
    Ben bu gün sinema konusunda az buçuk bir şey öğrenebildiysem bu sizin sayenizde olmuştur ve sizin yazılarınızı okudukça hala daha bu sinema olayında yolumun uzun olduğunu görüyorum, ufkumu ve diğer sinema severlerin ufkunu genişlettiğiniz içinde size teşekkür ediyorum.
    Yalnız bir kaç sayfa önce bir yazı dikkatimi çekti yaş konusuna falan değinilmiş şu an 17 yaşındayım 2 sene önce Clockwork Orange ı izlediğimde şuan anladığım şeylerin 4/1 ini anlamıştım ama bu benim için bi adım olmuştu, genç nesil bence futbol holiganlığına kafa yoracağına sinema ya yorsa çok daha iyi olur.
    Velhasılkelam üstadıma teşekkür ediyorum ve benim gibi sinema sever arkadaşların olduğunu görmekte beni çok mutlu ediyor.



    Güzel sözlerin için teşekkür ederim azizim. Bir faydamız olabildiyse ne âlâ. Saygılar.

    Alıntıları Göster
    İncelemenizi beklediğim bir film birde yönetmen var Brazil ve Kubrick.
    _____________________________
    Noided.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaRKN'

    @De Profundis, Hocam bakıyorumda güncellemişsiniz listeyi. Devamının gelmesini dilerim. Sizin gibi bir sinema üstadının zaman ayırıp böyle tavsiyelerde bulunması bizler için büyük nimet. Tekrar teşekkür ederim.

    @maviyolcu, Üstad, filmleri torrentten, altyazıları da malûm siteden indiribilirsiniz Bazı filmlerin seederları az olabilir, hâliyle inmesi de biraz zaman alabilir.

    Alıntıları Göster
    o değilde hocam,benim sorum şu:
    o imdb film tanıtım bilgilerini nasıl ekliyoruz?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysfbkrcn

    o değilde hocam,benim sorum şu:
    o imdb film tanıtım bilgilerini nasıl ekliyoruz?

    Mesaj kısmında BSC butonunun yanında IMDB butonu var ordan istediğiniz filmin imdb linkini yapıştırıp tanıtım bilgilerini gösterebiliyorsunuz.
    _____________________________
    Noided.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerow

    quote:

    Orijinalden alıntı: ysfbkrcn

    o değilde hocam,benim sorum şu:
    o imdb film tanıtım bilgilerini nasıl ekliyoruz?

    Mesaj kısmında BSC butonunun yanında IMDB butonu var ordan istediğiniz filmin imdb linkini yapıştırıp tanıtım bilgilerini gösterebiliyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    De Profundis şurada yazdığınız her kelime Sinema kültürüne olan bağlılığınız ve saygınızın ne kadar büyük olduğunu gösteriyor gerçekten şu konu için size binlerce kez teşekkür edebilirim hepsi de çok güzel yazılar hepsini okurken ileri düzeyde bilgilendim ve de meraklandım varolduğum şu hayatta minnettar olacağım iki şeydir bu insanlara böyle şeyler kazandırabilmeniz ne büyük bir değer. Bu konu dışında başka konulara olan başka yorumlarınızı da okumak isterdim ancak erişimimiz yokmuş İçerikte geçen bütün yönetmenlerin ötesinde biraz fazla popüler kaçacak ama ben David Lynch hakkındaki yorumlarınızı merak ediyorum.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerow

    quote:

    Orijinalden alıntı: ysfbkrcn

    o değilde hocam,benim sorum şu:
    o imdb film tanıtım bilgilerini nasıl ekliyoruz?

    Mesaj kısmında BSC butonunun yanında IMDB butonu var ordan istediğiniz filmin imdb linkini yapıştırıp tanıtım bilgilerini gösterebiliyorsunuz.

    teşekkürler,bende imdb sitesinden embed kodlarıyla yapılıyor diye ümitlenmiştim.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Mirliva.

    De Profundis şurada yazdığınız her kelime Sinema kültürüne olan bağlılığınız ve saygınızın ne kadar büyük olduğunu gösteriyor gerçekten şu konu için size binlerce kez teşekkür edebilirim hepsi de çok güzel yazılar hepsini okurken ileri düzeyde bilgilendim ve de meraklandım varolduğum şu hayatta minnettar olacağım iki şeydir bu insanlara böyle şeyler kazandırabilmeniz ne büyük bir değer. Bu konu dışında başka konulara olan başka yorumlarınızı da okumak isterdim ancak erişimimiz yokmuş İçerikte geçen bütün yönetmenlerin ötesinde biraz fazla popüler kaçacak ama ben David Lynch hakkındaki yorumlarınızı merak ediyorum.


    Estağfurullah hocam, nacizane paylaşıyoruz bilgilerimizi. Birbirimize faydalı olabiliyorsak ne güzel.

    David Lynch için normal ve vasat derim sürekli. Yani kimseye izlemesini tavsiye etmem, izlemeyin de demem. Neticede kompleks filmler çeker fakat Lynch'in bir duruşu yoktur. Sanata yüklediğim anlamın içine sokamam yani Lynch'i fakat bir başkası için efsane yönetmendir, onu da anlarım.
    _____________________________
    "En iyi film, sağır ve dilsiz kişiler için yapılan filmdir. Çok fazla konuşuyoruz, çok fazla kelime var. Benim niyetim, konuşmanın ötesine geçen saf güzelliği bulabilmektir”
    Sergei Parajanov




  • quote:

    Orijinalden alıntı: De-Niro

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Mirliva.

    De Profundis şurada yazdığınız her kelime Sinema kültürüne olan bağlılığınız ve saygınızın ne kadar büyük olduğunu gösteriyor gerçekten şu konu için size binlerce kez teşekkür edebilirim hepsi de çok güzel yazılar hepsini okurken ileri düzeyde bilgilendim ve de meraklandım varolduğum şu hayatta minnettar olacağım iki şeydir bu insanlara böyle şeyler kazandırabilmeniz ne büyük bir değer. Bu konu dışında başka konulara olan başka yorumlarınızı da okumak isterdim ancak erişimimiz yokmuş İçerikte geçen bütün yönetmenlerin ötesinde biraz fazla popüler kaçacak ama ben David Lynch hakkındaki yorumlarınızı merak ediyorum.


    Estağfurullah hocam, nacizane paylaşıyoruz bilgilerimizi. Birbirimize faydalı olabiliyorsak ne güzel.

    David Lynch için normal ve vasat derim sürekli. Yani kimseye izlemesini tavsiye etmem, izlemeyin de demem. Neticede kompleks filmler çeker fakat Lynch'in bir duruşu yoktur. Sanata yüklediğim anlamın içine sokamam yani Lynch'i fakat bir başkası için efsane yönetmendir, onu da anlarım.

    Alıntıları Göster
    Macar Sineması'nın son dönemdeki en büyük yönetmenlerinden biridir Bela Tarr. Kendisi Tarkovsky'nin karamsar bir iz sürücüsüdür. Durağan sekanslar, imge bombardımanı ve tabiki Tarkovsky'nin Artemyev'i gibi onun da filmlerini müzikal bir şölene çeviren Mihaly Vig. Bela Tarr, tıpkı Avusturyalı yönetmen Michael Haneke gibi filmlerinde eleminasyon sistemine gider ve kendi seyirci portföyünü düzenler. 7,5 saatlik bir film yaparak 'alelade' seyirciyi kendinden uzaklaştırır ve sabır gösteren sadık bir kitlesi olsun ister. Kendisi Tanrı'ya inanmaz lakin O'nun tanrısızlığı Tanrı'dan değil insandan kaynaklanır tıpkı Nietzsche gibi. İşte karamsarlığı da tam bu noktadan gelir. Müntesibe bakıp intisaptan soğur fakat inançsızlığında bile müthiş bir inanç bulur. Bela Tarr'ı efsane yapan da budur.



    Bela Tarr'ın ilk dönem filmleri arasında en dikkat çekenlerden biridir Almanac Of Fall. Modern zamanla birlikte kopmaya başlayan insan ilişkilerinin röntgenini çeker Tarr bu filmde. Bilindik Tarr Sineması'nın başlangıç noktası diyebiliriz bu film için. Uzun planlarla öne çıkar.



    Bela Tarr'ın en zor filmlerinden biridir Lanet. Hem film için hem de filmin kahramanı Karrer için kafkaesk yakıştırmasını yapabiliriz. Yağmurun hiç durmadığı, melankolinin zirveye çıktığı müthiş bir yapım. Karrer'in filmin sonunda yaptığı köpek taklidinin gerçekçiliği ve bu sahneye Bela Tarr'ın yüklediği anlam unutulmaz. Melankolinin ve yağmurun en güzel harmanlandığı filmlerden biridir. Videodan bu sahneyi izleyebilirsiniz.





    Karanlık Armoniler, Bela Tarr'ın en meşhur filmidir belki de. Tarr'ın içinde kopan kıyameti hiçbir süzgeçten geçirmeden sunduğu bir kimlik sunumudur bu film. Savaşların, yıkımların ortasında insanoğlunun başkaldırışı ve yitmeyişini anlatır. Müthiş bir sessizlikle, müthiş bir sakinlikle yapar bunu üstelik. Mihaly Vig'in olağanüstü müzikleriyle harmanlar bunu. Balina metaforuyla Hermann Melville'in Moby Dick'ine gönderme de yapar Tarr. Bir balina gibi uçsuz bucaksız bir denizdeyiz fakat biz mi balinayız yoksa hayat mı? İşte bunun sorusunu soruyor Tarr.



    Torino Atı, Bela Tarr'ın son filmi. Tarr'ın artık kıyametin koptuğunu fısıldadığı balyoz gibi bir filmdir Torino Atı. Nietzsche'den yola çıkan hikaye, oldukça depresif bir sessizlikte ilerliyor ve doğaya hükmetmenin değil doğaya esir olmanın kurtuluş reçetesi olduğunu söylüyor. Rüzgar sahnesinde o hissettiğimiz ama anlayamadığımız şey biraz da bununla alakalıdır. Filmde Dostoyevski'nin Suç ve Ceza'daki kahramanı Raskolnikof'un çocukken yaşadığı at hikayesine dair göndermeler de bulabiliyoruz. Tarr'ın kendisinin ve evrenin tükenişini gözyaşları içinde bağırışı. Bu film insanın içini acıtır. Zira 'dokundukları her şeyi değersizleştirdiler. dokunulup da değersizleşmeyen hiçbir şey kalmadı' der ve sessizliğe gömülür.



    Şeytan Tangosu, Tarr'ın başyapıtı. Bir daha benzeri çekilemeyecek kadar büyük bir sinema olayı. Tam 7,5 saat süren şiirsel bir şölen. Mihaly Vig'i filmde İrimias rolünde görürüz. Ağır işleyişi ve 7,5 saatlik süresi göz önüne alındığında zor gibi gelse de; Bela Tarr bu filmi ara vermeden izlemeyi tavsiye ediyor. Çünkü hakikatin bölünemezliğine inanıyor. İnançsız ve karamsar olan Bela Tarr'ın en inançlı ve en ümitvar filmi. Hiçbir yerin olmadığı, hiçbir umudun olmadığı yerde rüzgarın ve çerçöpün eşliğinde yürümenin başka ne olabilir ki hem? Ne demek istediğimi anlamak için aşağıdaki videoyu izlemenizi tavsiye ederim. Gelmiş geçmiş en büyüleyici sahnelerden biridir hem.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi De-Niro -- 17 Eylül 2012; 10:45:22 >
    _____________________________
    "En iyi film, sağır ve dilsiz kişiler için yapılan filmdir. Çok fazla konuşuyoruz, çok fazla kelime var. Benim niyetim, konuşmanın ötesine geçen saf güzelliği bulabilmektir”
    Sergei Parajanov




  • quote:

    Orijinalden alıntı: De-Niro

    Macar Sineması'nın son dönemdeki en büyük yönetmenlerinden biridir Bela Tarr. Kendisi Tarkovsky'nin karamsar bir iz sürücüsüdür. Durağan sekanslar, imge bombardımanı ve tabiki Tarkovsky'nin Artemyev'i gibi onun da filmlerini müzikal bir şölene çeviren Mihaly Vig. Bela Tarr, tıpkı Avusturyalı yönetmen Michael Haneke gibi filmlerinde eleminasyon sistemine gider ve kendi seyirci portföyünü düzenler. 7,5 saatlik bir film yaparak 'alelade' seyirciyi kendinden uzaklaştırır ve sabır gösteren sadık bir kitlesi olsun ister. Kendisi Tanrı'ya inanmaz lakin O'nun tanrısızlığı Tanrı'dan değil insandan kaynaklanır tıpkı Nietzsche gibi. İşte karamsarlığı da tam bu noktadan gelir. Müntesibe bakıp intisaptan soğur fakat inançsızlığında bile müthiş bir inanç bulur. Bela Tarr'ı efsane yapan da budur.



    Bela Tarr'ın ilk dönem filmleri arasında en dikkat çekenlerden biridir Almanac Of Fall. Modern zamanla birlikte kopmaya başlayan insan ilişkilerinin röntgenini çeker Tarr bu filmde. Bilindik Tarr Sineması'nın başlangıç noktası diyebiliriz bu film için. Uzun planlarla öne çıkar.



    Bela Tarr'ın en zor filmlerinden biridir Lanet. Hem film için hem de filmin kahramanı Karrer için kafkaesk yakıştırmasını yapabiliriz. Yağmurun hiç durmadığı, melankolinin zirveye çıktığı müthiş bir yapım. Karrer'in filmin sonunda yaptığı köpek taklidinin gerçekçiliği ve bu sahneye Bela Tarr'ın yüklediği anlam unutulmaz. Melankolinin ve yağmurun en güzel harmanlandığı filmlerden biridir. Videodan bu sahneyi izleyebilirsiniz.





    Karanlık Armoniler, Bela Tarr'ın en meşhur filmidir belki de. Tarr'ın içinde kopan kıyameti hiçbir süzgeçten geçirmeden sunduğu bir kimlik sunumudur bu film. Savaşların, yıkımların ortasında insanoğlunun başkaldırışı ve yitmeyişini anlatır. Müthiş bir sessizlikle, müthiş bir sakinlikle yapar bunu üstelik. Mihaly Vig'in olağanüstü müzikleriyle harmanlar bunu. Balina metaforuyla Hermann Melville'in Moby Dick'ine gönderme de yapar Tarr. Bir balina gibi uçsuz bucaksız bir denizdeyiz fakat biz mi balinayız yoksa hayat mı? İşte bunun sorusunu soruyor Tarr.



    Torino Atı, Bela Tarr'ın son filmi. Tarr'ın artık kıyametin koptuğunu fısıldadığı balyoz gibi bir filmdir Torino Atı. Nietzsche'den yola çıkan hikaye, oldukça depresif bir sessizlikte ilerliyor ve doğaya hükmetmenin değil doğaya esir olmanın kurtuluş reçetesi olduğunu söylüyor. Rüzgar sahnesinde o hissettiğimiz ama anlayamadığımız şey biraz da bununla alakalıdır. Filmde Dostoyevski'nin Suç ve Ceza'daki kahramanı Raskolnikof'un çocukken yaşadığı at hikayesine dair göndermeler de bulabiliyoruz. Tarr'ın kendisinin ve evrenin tükenişini gözyaşları içinde bağırışı. Bu film insanın içini acıtır. Zira 'dokundukları her şeyi değersizleştirdiler. dokunulup da değersizleşmeyen hiçbir şey kalmadı' der ve sessizliğe gömülür.



    Şeytan Tangosu, Tarr'ın başyapıtı. Bir daha benzeri çekilemeyecek kadar büyük bir sinema olayı. Tam 7,5 saat süren şiirsel bir şölen. Mihaly Vig'i filmde İrimias rolünde görürüz. Ağır işleyişi ve 7,5 saatlik süresi göz önüne alındığında zor gibi gelse de; Bela Tarr bu filmi ara vermeden izlemeyi tavsiye ediyor. Çünkü hakikatin bölünemezliğine inanıyor. İnançsız ve karamsar olan Bela Tarr'ın en inançlı ve en ümitvar filmi. Hiçbir yerin olmadığı, hiçbir umudun olmadığı yerde rüzgarın ve çerçöpün eşliğinde yürümenin başka ne olabilir ki hem? Ne demek istediğimi anlamak için aşağıdaki videoyu izlemenizi tavsiye ederim. Gelmiş geçmiş en büyüleyici sahnelerden biridir hem.



    Alıntıları Göster
    İşte bunu bekliyordum,çok iyi olmuş kritikler,suç ve cezayı okumaya geçen hafta başladım ve bahsettiğiniz gibi benimde aklıma direkt olarak Torino Atı geldi Raskolnikovun rüya sahnesinde

    Tarr gerçekten büyük bir sinema adamı,21. yüzyılda böylesi filmler çekip bizleri hazdan uçurduğu için kendisine binlerce kez teşekkür etmeliyiz

    Yalnız sizden birşey isteyeceğim,Özsi Almananach filmini bir ara indirmiş ancak altyazısı bulamamıştım türk altyazı sitelerinde,siz ingilzice altyazı ile falan mı izlediniz acaba?
    _____________________________
    Bilincin her türlüsü hastalıktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Domates Kızartması

    İşte bunu bekliyordum,çok iyi olmuş kritikler,suç ve cezayı okumaya geçen hafta başladım ve bahsettiğiniz gibi benimde aklıma direkt olarak Torino Atı geldi Raskolnikovun rüya sahnesinde

    Tarr gerçekten büyük bir sinema adamı,21. yüzyılda böylesi filmler çekip bizleri hazdan uçurduğu için kendisine binlerce kez teşekkür etmeliyiz

    Yalnız sizden birşey isteyeceğim,Özsi Almananach filmini bir ara indirmiş ancak altyazısı bulamamıştım türk altyazı sitelerinde,siz ingilzice altyazı ile falan mı izlediniz acaba?


    Ben ingilizce altyazı ile izledim hocam. Az bekle çıkar Türkçe altyazısı.

    Suç ve Ceza çok iyi okunup üstüne çok düşünülmeli hocam. Sevindim okumanıza.
    _____________________________
    "En iyi film, sağır ve dilsiz kişiler için yapılan filmdir. Çok fazla konuşuyoruz, çok fazla kelime var. Benim niyetim, konuşmanın ötesine geçen saf güzelliği bulabilmektir”
    Sergei Parajanov




  • quote:

    Orijinalden alıntı: De-Niro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Domates Kızartması

    İşte bunu bekliyordum,çok iyi olmuş kritikler,suç ve cezayı okumaya geçen hafta başladım ve bahsettiğiniz gibi benimde aklıma direkt olarak Torino Atı geldi Raskolnikovun rüya sahnesinde

    Tarr gerçekten büyük bir sinema adamı,21. yüzyılda böylesi filmler çekip bizleri hazdan uçurduğu için kendisine binlerce kez teşekkür etmeliyiz

    Yalnız sizden birşey isteyeceğim,Özsi Almananach filmini bir ara indirmiş ancak altyazısı bulamamıştım türk altyazı sitelerinde,siz ingilzice altyazı ile falan mı izlediniz acaba?


    Ben ingilizce altyazı ile izledim hocam. Az bekle çıkar Türkçe altyazısı.

    Suç ve Ceza çok iyi okunup üstüne çok düşünülmeli hocam. Sevindim okumanıza.

    Alıntıları Göster
    6-7 aydan fazladır bekliyorum,olmadı bende ingilizce altyazı ile izleyeyim madem anladığım yere kadar

    aynen söylediğiniz gibi bir kitap Suç ve Ceza,kısmet olursa yazarın diğer kitaplarını da okuyup bitirmeye çalışacağım

    şu Tarkovski-Tarr benzerliğini de iyiden iyiye merak etmeye başladım,Ivanın Çocukluğu Tarr'ın tarzı hakkında yorum yapmanın Tarr'a hakaret oluşturabileceği bir filmdi,gerçi sizde giriş filmi falan dediniz o film için ama,gerçekten merak ediyorum bu kadar benziyor mu tarzları,bu akşam Andrey Rublev i izleyeyim bakalım
    _____________________________
    Bilincin her türlüsü hastalıktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Domates Kızartması

    6-7 aydan fazladır bekliyorum,olmadı bende ingilizce altyazı ile izleyeyim madem anladığım yere kadar

    aynen söylediğiniz gibi bir kitap Suç ve Ceza,kısmet olursa yazarın diğer kitaplarını da okuyup bitirmeye çalışacağım

    şu Tarkovski-Tarr benzerliğini de iyiden iyiye merak etmeye başladım,Ivanın Çocukluğu Tarr'ın tarzı hakkında yorum yapmanın Tarr'a hakaret oluşturabileceği bir filmdi,gerçi sizde giriş filmi falan dediniz o film için ama,gerçekten merak ediyorum bu kadar benziyor mu tarzları,bu akşam Andrey Rublev i izleyeyim bakalım



    Tarr'ın da ilk dönem filmlerindan birkaçı vasattır. Fakat bunlar denemedir zaten. Tarkovsky'nin takipçisidir Tarr. Zerkalo, Nostalghia, Offret, Andrei Rublev, Stalker. Hepsinden esinlenmiştir Tarr bilhassa imge kullanımı ve ağır çekim planlarda. Andrei Rublev zor bir filmdir bu arada, uyarayım:)
    _____________________________
    "En iyi film, sağır ve dilsiz kişiler için yapılan filmdir. Çok fazla konuşuyoruz, çok fazla kelime var. Benim niyetim, konuşmanın ötesine geçen saf güzelliği bulabilmektir”
    Sergei Parajanov




  • quote:

    Orijinalden alıntı: De-Niro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Domates Kızartması

    6-7 aydan fazladır bekliyorum,olmadı bende ingilizce altyazı ile izleyeyim madem anladığım yere kadar

    aynen söylediğiniz gibi bir kitap Suç ve Ceza,kısmet olursa yazarın diğer kitaplarını da okuyup bitirmeye çalışacağım

    şu Tarkovski-Tarr benzerliğini de iyiden iyiye merak etmeye başladım,Ivanın Çocukluğu Tarr'ın tarzı hakkında yorum yapmanın Tarr'a hakaret oluşturabileceği bir filmdi,gerçi sizde giriş filmi falan dediniz o film için ama,gerçekten merak ediyorum bu kadar benziyor mu tarzları,bu akşam Andrey Rublev i izleyeyim bakalım



    Tarr'ın da ilk dönem filmlerindan birkaçı vasattır. Fakat bunlar denemedir zaten. Tarkovsky'nin takipçisidir Tarr. Zerkalo, Nostalghia, Offret, Andrei Rublev, Stalker. Hepsinden esinlenmiştir Tarr bilhassa imge kullanımı ve ağır çekim planlarda. Andrei Rublev zor bir filmdir bu arada, uyarayım:)

    Alıntıları Göster
    Werckmeister Harmoniak,The Turin Horse,hatta pek zevk aldığımı söylemesemde Satantango'dan sonra hiç bir filmin beni hiç bir şekilde zorlayamayacağını düşünüp duruyorum,pişman olmam umarım umarım Tarr'dan sonra ilk kez bir yönetmenin filmlerinden insanüstü bir zevk alabilirim,Tarr'dan sonra film anlayışım değişti resmen

    var mıdır plan sekansları ile ünlü bildiğiniz bir yönetmen? Sokurov düşünüyorum malum filmlerden birisini tek seferde çekmiş
    _____________________________
    Bilincin her türlüsü hastalıktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebercet

    Werckmeister Harmoniak,The Turin Horse,hatta pek zevk aldığımı söylemesemde Satantango'dan sonra hiç bir filmin beni hiç bir şekilde zorlayamayacağını düşünüp duruyorum,pişman olmam umarım umarım Tarr'dan sonra ilk kez bir yönetmenin filmlerinden insanüstü bir zevk alabilirim,Tarr'dan sonra film anlayışım değişti resmen

    var mıdır plan sekansları ile ünlü bildiğiniz bir yönetmen? Sokurov düşünüyorum malum filmlerden birisini tek seferde çekmiş

    Alıntıları Göster
    @Domates

    Satantangoyu izlemedim daha ama Tarkovsky'nin Solyaris'i daha ağır bence, hatta en beğendiğim filmi şuana kadar ama yine de Harmony Korine diyorum
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synchro

    @Domates

    Satantangoyu izlemedim daha ama Tarkovsky'nin Solyaris'i daha ağır bence, hatta en beğendiğim filmi şuana kadar ama yine de Harmony Korine diyorum

    Alıntıları Göster
    Harmony Korine düşsün kafana
    _____________________________
    Bilincin her türlüsü hastalıktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Domates Kızartması

    Werckmeister Harmoniak,The Turin Horse,hatta pek zevk aldığımı söylemesemde Satantango'dan sonra hiç bir filmin beni hiç bir şekilde zorlayamayacağını düşünüp duruyorum,pişman olmam umarım umarım Tarr'dan sonra ilk kez bir yönetmenin filmlerinden insanüstü bir zevk alabilirim,Tarr'dan sonra film anlayışım değişti resmen

    var mıdır plan sekansları ile ünlü bildiğiniz bir yönetmen? Sokurov düşünüyorum malum filmlerden birisini tek seferde çekmiş

    Andrei Rublev'i izledikten sonra tekrar uğra buraya Domates

    Stalker, bana kalırsa en anlaşılır ve en muhteşem filmi. Solaris'i de izlemek istiyorum, bu adamın bilim-kurgu sinemasına böyle örnekler bahşetmesi çok güzel bir şey gerçekten.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jokě

    quote:

    Orijinalden alıntı: Domates Kızartması

    Werckmeister Harmoniak,The Turin Horse,hatta pek zevk aldığımı söylemesemde Satantango'dan sonra hiç bir filmin beni hiç bir şekilde zorlayamayacağını düşünüp duruyorum,pişman olmam umarım umarım Tarr'dan sonra ilk kez bir yönetmenin filmlerinden insanüstü bir zevk alabilirim,Tarr'dan sonra film anlayışım değişti resmen

    var mıdır plan sekansları ile ünlü bildiğiniz bir yönetmen? Sokurov düşünüyorum malum filmlerden birisini tek seferde çekmiş

    Andrei Rublev'i izledikten sonra tekrar uğra buraya Domates

    Stalker, bana kalırsa en anlaşılır ve en muhteşem filmi. Solaris'i de izlemek istiyorum, bu adamın bilim-kurgu sinemasına böyle örnekler bahşetmesi çok güzel bir şey gerçekten.

    Alıntıları Göster
    konuyu açan arkadaşın eline sağlık gerçekten film kültürünün iyi olduğunu anlıyoruz iyi şekilde yazmış teşekkür ettim 'konuda yukarda kalsın'
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.