Şimdi Ara

Sınavsız Geçiş İçin Acil Yardım Durum Biraz Karışık(Lütfen)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
1
Favori
191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Giriş
Mesaj
  • merhaba ben meslek lisesi bilişim teknolojileri mezunuyum bu sene sınavsız geçiş yapıcam aslında şöyle anlatayım ben geçen sene mezun oldum ve geçen sene hem ygsye girip hemde sınavsız geçiş için başvurdum ygsden istediğim puanı almayınca sınavsız geçiş hakkımı kullandım ilk tercihlerde hiçbiryer çıkmadı 2.tercihlerde epey uzak biryer çıktı ve maddi nedenler ile çıkan okula kayıt olmadım ne kayıt oldum ne hakkımı dondurdum bu senede sadece sınavsız geçiş için başvuru yaptım ama geçen sene biryere yerleştiğim ve kayıt olmadığım için okul puanımın düşmüş olabilceğini söylüyorlar biraz araştırdım evet öyleymiş ve mezuniyet yılı önceliği varmış yani açıkçası ben biraz arka plandayım ayrıca lisedede 1sene kaldım ama aklım başıma geldi ve bu sene tercih yapıp 2yıllık okumak ve arkasından dgs yada açıktan okumak istiyorum ama dediğim gibi okul puanım ve mezuniyet yılım var sizce tercih yapmalımıyım ? ve tercih yapsamda nelere dikkat etmeliyim bilişim teknolojileri mezunuyum ve bilgisayar programcılığı okumak istiyorum 2 yıllık bursada yaşıyorum sizce nasıl bir tercih listesi yapmalıyım çevremde hiç yardım edicek biri yok yardımlarınızı bekliyorum şimdiden çok teşekkürler.



    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1 sonraki

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.