Şimdi Ara

Sınav iyi geçmesine rağmen kontrol etmemek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 13
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 40 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • makarnasa (3 mesaj) 2019Rank1 (3 mesaj) udaril7 (3 mesaj) Guest-AD5657499 (2 mesaj) darkblade36 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (14 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> Sınav iyi geçmesine rağmen kontrol etmemek
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    1 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Var mı benim gibi bu durumda olan? Böyle yeltendim bi kere bir tane yanlışı gördüm kafayı yiyip kapadım hemen.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



    |
    |
  • Şu an zaten hatırlamazsın,benim sözüm kitapçığı hiç açıp bakmayanlara.Çevremde de vardı sınav çok iyi geçti diyenler ama sonuçlar açıklandığında iyi diyenler patlamıştı.O yüzden diyorum,bilerek bakmayanların %90ının sınavı kötü geçmiştir.
    Hocam allah askina bugüne kadar sınavı kontrol edip de şu kadar net bekliyorum diyenlerden 1 tane bile beklediği sonucu alanı görmedim. Sınavı kontrol etmediysen sınavın kötü geçmiştir diye bisey yok yani herkes aynı degil, adamlar en azından sınav aciklanana kadar 1 ay kafam rahat olsun deyip bakmıyor genelde ki haklılar da
  • Yüzbaşı
    857 Mesaj
    bende öyle fendeki mantar ve türkçedeki noktalama yanlışını görünce bir şeye bakmadım tabi doğruda çok gördük
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Ben .Ayt mattam bir 15 filan soruya baktım doğru ama gerisini hatırlamıyorum. Sanki hiç sınava girmemiş gibiyim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    8 Mesaj
    Yanlış anlama ama demek ki sınav iyi geçmemiş,iyi olsaydı 10 kere bakardın şimdiye kadar.
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: 2019Rank1

    Yanlış anlama ama demek ki sınav iyi geçmemiş,iyi olsaydı 10 kere bakardın şimdiye kadar.
    Hocam hatırlamıyorum nasıl bakayım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Er
    8 Mesaj

    Şu an zaten hatırlamazsın,benim sözüm kitapçığı hiç açıp bakmayanlara.Çevremde de vardı sınav çok iyi geçti diyenler ama sonuçlar açıklandığında iyi diyenler patlamıştı.O yüzden diyorum,bilerek bakmayanların %90ının sınavı kötü geçmiştir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    makarnasa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Ee o zaman da hatırlamıyordum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    2019Rank1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj

    Hocam allah askina bugüne kadar sınavı kontrol edip de şu kadar net bekliyorum diyenlerden 1 tane bile beklediği sonucu alanı görmedim. Sınavı kontrol etmediysen sınavın kötü geçmiştir diye bisey yok yani herkes aynı degil, adamlar en azından sınav aciklanana kadar 1 ay kafam rahat olsun deyip bakmıyor genelde ki haklılar da



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    2019Rank1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    33 Mesaj

    Öyle diyorsun da sonuç ekranında beklediğinden çok daha kötü bir sıralama görürsen ne yapacaksın?
    Hiç değilse bakanlar ne ile karşılaşacağını az çok biliyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    samosam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    13 Mesaj
    ben de öncülleri doğru işaretleyip sorunun vurgusunu yanlış okuduğumdan şıklarda tam tersini işaretlediğim bir soru keşfettim sonra da bunu bile yanlış okuduysam ne mallıklar yapmışımdır diye açamadım...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj

    Hocam ben kontrol ettim zaten :D ve sınavdan şimdiye kadar maalesef sınav dışında bir şey düşünmüyorum keşke kontrol etmeseymisim diyorum sürekli, yanlışlarımı düşünüp aqliorum anlicagin.....



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    dubleonursuz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    33 Mesaj

    İyi yapmışsın hocam.
    Ben de yanlış hatırladığım var mıdır diye korkuyorum :D



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    samosam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    54 Mesaj
    mattan 39 tane bilinçli çözdüm ama bakmaya cesaret edemiyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    8 Mesaj

    Ee ben oraya boşuna mı %90 yazdım? Herkes aynı değil zaten,üst mesajda genelleme yaptım.%10 içindeysen ne mutlu sana...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    samosam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj
    Hocam şu an ağzınızla kuş tutsanız sonuç değişmicek zaten.Gerçekler er ya da geç insanı yakalar.
    O yüzden bir an önce bakmalısınız
    18 temmuzda sürprizlerle karşılaşmayın.
    Ben geçen sene sınavdan çıkar çıkmaz kontrol etmiştim kontrol ederken ellerim titriyordu aşırı heyecanlıydım zor oluyor farkındayım ama sadece 1 günüm zor geçti.Kalan 29 günüm, sonuç beklediğim gibi olmasa da ne gibi bir sıralama gelceğini kestirdiğim için rahat geçmişti.
    _____________________________
  • Onbaşı
    23 Mesaj

    Netler aynı grldi mi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    udaril7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj

    Daha düşük geldi ***
    |
    |
    Anliyorumm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    694 Mesaj
    Herkesin kendi tercihi ama kendi sınav yılımda kontrol ettim. Tecrübelerime göre senin durumun en tehlikelisi çünkü kötü geçen adam zaten morali kötü olduğu için kötü olduğunu bildiğinden etmez bi beklentisi olmadan sonucu bekler. Ama iyi geçip de hata yapmış olma şansın çok fazla ki sen de diyorsun yanlışı görünce kapadım diye. E durum bu olunca sonuç açıklandıktan sonra sürpriz bir sonuç gelirse afallama şansı ve yanlış tercih etme şansı olabiliyor. Bu yüzden sen her sıralama bandı için şimdiden kafanda planlar kur. Umarım beklediğin gibi gelir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    253 Mesaj

    2017 YGS ve LYS'de tek attım sıralamalarıma.

    YGS'de 17-18 civarı bekliyordum 17.5 geldi. LYS'de 27-28 bekliyordum. 29 geldi.

    Eğer doğru ölçüm yaparsan neredeyse tek atıyorsun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    samosam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
kripto para haberleri
Cancer Clinical Trials
Sohbet
Ekonomi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.