Şimdi Ara

ŞİMŞEK OTOGAZ -Ankara Destek ve Cevaplıyor (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
697
Cevap
8
Favori
27.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi günler. Lpg ile ilgili bir sorunum oluştu size sorayım.
    Geçtiğimiz hafta LPG nin standart bakımını yaptırdım. Dünden beri aracın LPG göstergesi çalıştıktan bir süre sonra turuncu-mavi yanıyor sürekli devamında kısa bir süre LPG ye geçmiş şekilde görünüp LPG göstergesi kapanıp tekrar açılıyor yine aynı şekilde yol boyunca tekrarlanıyor bu olay. Sizce ne olmuş olabilir?
    Bir de ayrıca yine LPG bakımı sonrası aracı kontak kapatmaya yakın park halindeyken rolantide araç sönecek gibi oluyor kendi kendine gaz verip devir biraz yükseliyor sonra tekrar düşüyor. Bunun LPG ile bir alakası olabilir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paco de Lucia kullanıcısına yanıt

    ARACINIZDA NE MARKA SİSTEM VAR

  • simsekotogazankara kullanıcısına yanıt
    Atiker marka. Simit tank var bagajda
  • Paco de Lucia kullanıcısına yanıt

    rpm bağlantısını ve aküde bağlı olan sigortalığı kontrol edin gevşeme yahut kopma olabilir

  • simsekotogazankara kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler çok anladığım birşey değil ama bakarım. Peki bu sorunda yakıt LPG den alınır mı yoksa benzinden mi günlük 30-40 km arası kullandığım için çok fark edemiyorum.
  • SİSTEM HER DEFASINDA BENZİN GAZ YAPIYOR BENZİN TÜKETİR .

  • ŞİMŞEK OTOGAZ  -Ankara  Destek ve Cevaplıyor
  • ŞİMŞEK OTOGAZ  -Ankara  Destek ve Cevaplıyor
  • Merhaba prins technomax lpg takılı toyota 1.6 aracımda. 7 km yi buluyor lpgye gecmesi bazen -1, -2 derecede. bu normal midir. ek olarak simit tüpte hareket halinde şamandıradan ses geliyor tın tın şeklinde bu sesi tamamen kesmek münkün müdür. ne yapılmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selamlar renault kadjar 1,2 tce motor aracıma lpg taktırmak isitiyorum prins vsi 2 di ve nazorati vega di olarak iki secenek sundular fiyatları yarı yarıya değişiklik gösteriyor sizce nazorati iyimidir hiç kullandınız mı sorun çıkarır mı?

  • lzn L kullanıcısına yanıt

    sayın ızn


    7 veya 8 km gidip gaza geçmek normal değil bunun çeşitli nedenleri olabilir

    1-araç geç ısınıyor olabilir .bu termostat ve/veya devridaim probleminden ötürü.

    2-ısı müşürü eksik okuma yapıyor arızalı olabilir

    3- müşür regülatörden çıkmış olabilir

    4-gaza geçme ayarı yüksek ayarlanmıştır.



    ayrıca şamandran gelen ses ise şamandra teli takar iken ayarlanamamıştır ondan dır .

  • profesör35 P kullanıcısına yanıt

    renault kadjar 1,2 tce motor nazorati vega di 2014 ve 2015 modele takıldı .sıkıntı yok .Prins montajımız daha fazla .

  • ŞİMŞEK OTOGAZ  -Ankara  Destek ve Cevaplıyor
  • Sayın Yetkili, yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. 2001 ML430 Mercedes SUV sahibiyim. Prins otogaz takılı. Sorunum şu: Aracım gaza geçişte stop ediyor. Ama bunu sabahları ve/veya 3 saat kullanılmamışsa ve hava soğuksa yapıyor. Hava sıcaksa sorun yok. Veya araç daha önce gazda kullanılmışsa sorun olmuyor. Prins siteminin elektrik kabloları orjinaliyle değişti, diafram bakımı, LPG filtresi, MAP sensörü değişti, enjektör temizliği yapıldı. Sonuç yok. Önerilerinize açığım. Ankara'dayım.

  • Mehmet Z. M kullanıcısına yanıt

    SAYIN MEHMET BEY TARAFINIZA TELEFONDA BİLGİ VERİLDİ .

  • ŞİMŞEK OTOGAZ  -Ankara  Destek ve Cevaplıyor
  • ŞİMŞEK OTOGAZ  -Ankara  Destek ve Cevaplıyor
  • Öncelikle merhaba ;

    Suzuki Swift 1.5 Otomatik 2008 model bir aracım var. Aracın ilk sahibiyim ve 55.000 kmde İstanbul Merkez serviste BRC my11 kit taktırdım. Şu anda aracım 132.000 km de. Sorunum : Araba durur vaziyetteyken kalkış yapmak için gaz verdiğimde rolanti ibresi aşağı 300 -400 rpm lere kadar düşüyor ve sonra tekrar yükseliyor.(Bu durum 1 saniye bile sürmüyor ancak milisaniyelerle ölçülebilir.) Hatta çoğunlukla devir düştüğü zaman toparlayamayıp stop ediyor. Aracımı 3 farklı BRC yetkili servisine gösterdim. Yol ayarlarımın iyi olduğunu ancak aracın ateşlemesinde sorun olabileceği söylendi. Denilenlere istinaden aracımdaki buji(NGK iridium) , buji kabloları (NGK) ve ateşleme bobinini (NGK) orijinali ile değiştirdim. Boğaz kelebeği temizliği yapıldı. Regülatör diyaframı yenilendi. Enjektörleri İstanbul'da yetkili BRC servisinde test ettirdim bir cihaza bağlayarak açıp kapamasına baktılar , herhangi bir sorun olmadığını söylediler (BRC turuncu enjektör). Sorunum düzelmedi. Daha sonra aracımı yaklaşık 2.000 km benzinde kullandım. Benzinde hiçbir sıkıntım yok. Motor saat gibi çalşıyor. Elm327 cihazıyla ltft stft değerlerini de benzinle kullandıktan sonra kontrol ettim. Onda da problem yok. Daha sonra kendime bir ayar kablosu ve BRC ayar map sensörü alıp kendim önce otomatik kalibasyon, sonrasında yola çıkıp yolda da ayar yaptım (turuncu ve mavi noktalar üst üste gelecek şekilde ayarladım. Sonrasında internette araştırırken edindiğim kitmtm montajcı el kitabındaki yazılanlara istinaden sürüş konforları menüsünde geçişler menüsünden tip-in bölümünü % -15 olarak ayarladım. Yaptığım işlem sonrasında 1 hafta 10 gün kadar sorun yoktu ancak şimdi yine aynı sorunla karşı karşıyayım. Bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir ve çözüm için ne yapmalıyım.





  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.