Şimdi Ara

Sim Racing Ekipmanları [ANA KONU] (84. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
9.233
Cevap
243
Favori
482.369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu anda yaptıkları ne kadar iade alırsak o kadar iyi. Sona kadar diretenler bence avantajlı çıkıcak.
  • antking kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle sonuçta bu ürünün satışını da bir an önce başlatmak isteyeceklerdir.
    Tedarik edemiyoruz durumu çok uzun süremez.
  • Ben de G29 talebinde bulundum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Madao

    Ben de G29 talebinde bulundum.

    Neden hocam aynı fiyattan temin etmezler ki
  • Daha öncede böyle durumlar fazlasıyla oldu boşuna umutlanmayın en fazla yapıcaklar hesabınıza hediye çek tanımlamak olucak. Piyasa değeri 1700 tl olan bir ürünü 490 tl ye almaya çalışmanız fiyatın o yazması sizi haklı çıkarmıyor malesef istediğiniz kadar dava edin kızın kırın ama bu iş olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enis bu konularda sonuna kadar gidenlerin örnekleri ile, bıkıp pes edenlerin örnekleri hep farklı sonuçlanıyor.
    Aslında genel kanı bu olduğu ve herkes hemen pes ettiği için bu kadar rahat hata yapabiliyor bu adamlar.
    Sonuçlanırsa, sonuçlanır, sonuçlanmazsa, sonuçlanmaz. Bu durumu onlar için konforlu bir hale getirmemizi gerektirmiyor.
    Hatta bu hataların ne kadar çok olduğuna bakarak artık neredeyse pazarlama yöntemi olduğuna inanmaya başlayacağım.
    İmkanları bu kadar geniş bir firma, trump towers da oturup, bu hataların olmasına müsade ediyor, "bişey olmaz beeeeaaaah, veririz hediye çeki geçer gideriz" kafası ile iş yapıyorlarsa, bende diretirim.
    Direksiyona ihtiyacımız yok. Ama artık tüketici olarak batılı emsallerimiz kadar ciddiye alınmaya ihtiyacımız var.
    Hepsiburada.com yada hepsiorada.com fark etmez...

    Edit: Birde "Yanlış fiyat girmişiz özür dileriz yerine ürün tedarik edilemiyor" yalanı var ortada. Yani iş her tarafından kokuşmuş durumda. Herşeye eyvallah diyerek bir yere gelmeyi yada bir şeylerin değişmesini bekleyemeyiz. Yasa açık, yasa net ve bu site yasama organı değil. Hakem heyeti ne karar verirse onlarda bizde ona saygı duyacağız bu kadar basit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Assasin_2015 -- 19 Kasım 2015; 11:27:18 >




  • Atladığınız başka bir durum var. Hepsiburada bize gönderdiği mailde fiyat konusunda sorun yaratmıyor. Temin edemediğini iletmiş. Bizde sabırla bekleyeceğimizi kendilerine ilettik.

    duruma bir de şöyle bakın. Ben direksiyon fiyatlarından anlamayan biriyim. Oğluma hediye olarak siteye giriş yapıp beraber bir tane sipariş vermek istedik. Logitech markasını da biliyoruz. o an da da sitede logitech markalı en uygun direksiyon bu. sipariş verdik ve beklemeye başladık. böyle bir durumda sipariş verenin haksız olması nasıl mümkündür.

    Ben hepsiburadanın yanlış fiyat verdiğini yada kampanya yapıp yapmadığını sorgulamak zorunda değilim. fiyat bana uygun geldiyse alırım. değilse zaten sipariş vermem. Hepsi buradanın pardon yanlış yazdık deme hakkı maalesef yok. Bu işi bu riskler altında yapıyorlar.
  • ersinx81 kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle arkadaşlar ve batıda tüm büyük firmaların iş riski sigortası var.
    Doktorsan yanlış ameliyata, satışçı isen iptallere iadelere, avukatsan hukuksal risklere vs. karşı sigorta yapılıyor.
    Hata da kasıt yoksa, firmanın kaybı sigorta dan karşılanıyor. Türkiye de de var bu sigortalar.
    Bu işin doğrusu bu. Sigortanı yaptıracaksın, hatanı kabul edip müşterini üzmeyeceksin, kaybını da sigorta dan alıcaksın.
    Kimse mağdur olmayacak.
  • Hep olmaz olmaz diye bu hale geldik. Şu olay amazonda olsa adamlar siparişi kapatırdı satın alanlara ürünü gönderirlerdi bu konu konuşulmazdı bile.
  • Assasin_2015 kullanıcısına yanıt
    Tolga tüm kalbimle yanınızdayım inşallah
    Bu heriflere iyi bir ders verirsiniz akıllarını başlarına alırlar
    Nedir bu ciddiyetsizlik

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağol Ali abi.

    Biz yasada yazan neyse ona göre hareket edeceğiz.
    Neticesinde siparişi iptal etmemiz gerekirse ederiz.
    Ama bunu firma istedi diye yapmayacağız.
    ISO standardında çalışan firmalar bunlar hesapta, fiyat beyanında denetim eksiklikleri varsa gidersinler.
    Bizde ticaret yapıyoruz, müşterimize proforma gönderdiysek, proforma da yazan neyse odur. Yanlış yazmışız etmişiz yok.
    Hata bizdeyse sineye çekip bir daha yapmamaya çalışıyoruz.
    Onlarında yapması gereken bu.
  • Banada mail gelmiş temin edemiyoruz diye...nasıl ve nereye nasıl bir cevap vermeliyim siparişi iptal eymek istemiyorum o ürün nede olsa temin edilecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartal2339

    Banada mail gelmiş temin edemiyoruz diye...nasıl ve nereye nasıl bir cevap vermeliyim siparişi iptal eymek istemiyorum o ürün nede olsa temin edilecek

    verdikleri link çalışmıyor ben attıkları mesaja karşılık cevap verdim ama dönüş olmadı.
  • Herhangi bir geri dönüş alan varmı arkadaşlar?
    Spariş halen hazırlanıyor şeklinde görünüyor. Geri dönmedikleri gibi sparişide iptal etmemişler.
  • Motion kokpit edinirsem ilk deneyeceğim şey sim olmayacak

    https://www.youtube.com/watch?v=EkPXLPIbIQY





  • galiba hepimiz aynı durumdayız. Henüz geri dönüş yapan olmadı. siparişte hazırlanıyor şeklinde duruyor.
  • MtkP HuSnU kullanıcısına yanıt
    Buna birde Oculus Rift eklenirse hakikaten şahane olur.
  • forumdan bir arkadaşımız baya görüştü. İade için ısrar etmişler güzel bir yazı ile tüketici hakem heyetine başvuruda bulundu.
  • Sistem üzerinden geri dönüş yapmışlar. Tüm tedarik kanallarını araştırdık bulamıyoruz ürünü demişler.

    Cevaben:

    Merhaba,

    Ürünün stoklara giriş tarihini beklemek istiyorum. Başka bir ürün ile değiştirmem yada siparişimi iptal etmem söz konusu değildir.
    Ürün yeni bir ürün olduğu için mutlaka er yada geç stoklarınıza girecektir. Her yerde rahatlıkla bulunan bir ürünün "tüm kanalların denendiği ama bulunamadığı" şeklinde bir beyanla, sparişimden vazgeçmemin istenilmesini Hepsiburada.com gibi bir kuruma kesinlikle yakıştıramıyorum. Bahsi geçen ürün üretimi durdurulmuş, mevcudiyeti stoklarla sınırlı bir ürün değildir. Dolayısı ile bugün ithalatçının stoklarında yoksa bile çok yakında mutlaka girecektir. En kısa zamanda ürünün tedarik edilerek, tarafıma gönderilmesini rica ederim. Siparişimde iptal yada değişiklik yapmamayı, ürünün en kısa sürede tedarikini beklemeyi seçtiğimi beyan ederim.

    Saygılarımla

    yazdım.

    Büyük ihtimal ile Hakem heyetine gidecektir konu.
    Gitsinde zaten. Kanun neyse o. Bizde kanuni bir dayanak ile hak talebinde bulunuyoruz zaten.




  • Hakem heyetine nasıl gidiliyor.
  • 
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.