Şimdi Ara

silvermoon ally guild

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
519
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 gün 50 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Darion (5 mesaj) Kril (3 mesaj) Hesperiush (1 mesaj) aschil (1 mesaj) kvo35 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (10 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    862 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    evet, guild arıyorum. demon hunter 908ilvl bir karakterim var tek takıldıgım. bu realmde ally tarafında insanlar varsa iletişimde olmak isterim.

    battlenet: redmourne#2865



    |
    |
  • Binbaşı
    1007 Mesaj

    silvermoonda ki guildlere bu linkten ulaşabilirsin. silvermoon da trade de falan pek türkçe konuşan olmadıgı gibi. Forumda da pek gel kardeşim diyen olmayacaktır.
    pek cool dur bizim serverın guildleri.bazıları sosyal player almaz ,casual adama KJ kestinmi diye sorar..guildin progress e bakıyorsun mythic te 1 tane boss u yok.

    https://www.wowprogress.com/?faction=alliance&raids_week=&lang=tr&class=&spec=
    |
    |
    Bahsedilenler: Darion
  • Yüzbaşı
    862 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    egoist bi guild aramıyorum hocam, gerekirse yabancı arkadaşlarla oynarım guild sıkıntı değil. aradıgım kafadar bir ortamdı. zaten çalışan adamlarız akşam 1 2 saatimi ayırmak bana yetiyor
    |
    |
  • Binbaşı
    1950 Mesaj
    Türk guilde girme. Ben yıllardır tek tabanca oynuyorum, Türk guildlerin çoğundan iyi progress yapıyorum kendi pug gruplarımla. Saçma sapan düşük seviye muhabbetler, dramalar, bence hiç girme. İngilizce varsa hiç gerek yok. İyi ise seviyen, zaten gerek yok Türk ortamına; zayıf ise de geliştirirsin ne güzel.
  • Yüzbaşı
    935 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kril

    Türk guilde girme. Ben yıllardır tek tabanca oynuyorum, Türk guildlerin çoğundan iyi progress yapıyorum kendi pug gruplarımla. Saçma sapan düşük seviye muhabbetler, dramalar, bence hiç girme. İngilizce varsa hiç gerek yok. İyi ise seviyen, zaten gerek yok Türk ortamına; zayıf ise de geliştirirsin ne güzel.

    Kesinlikle katılıyorum. En son Tomb of Sargeras çıkmadan önce puglarla Heroic NH yapmıştık. Abi genel olarak günlük hayatta da bu böyle bizim Türk insanının en büyük sorunu yaptığı iş ne olursa olsun olumlu ya da olumsuz inanılmaz bir duygu yoğunluğu yaşıyor. En son bulunduğum Türk guildinin discord kanalında ayrı bir kanal vardı memleket meselelerini tartışıyorlardı adamlar. Tartışabilir sorun yok ama ben bu oyuna eğlenmeye geliyorum saçma sapan şeyleri konuşmaya değil.

    Ben Silvermoon sunucusun da oynuyorum. Bir kez Türk guildine katıldım hepsi o. İlla ki iyi insanlar vardır ama özellikle raid günleri müthiş bir drama yaşanıyor Türk guildlerinde. Bundan kurtulmaları lazım. Çok fazla küfür gırla gidiyor, bundan da kurtulmaları lazım. Yabancıya yapamadığını kendi insanına yapıyor insanımız bundan da kurtulmak lazım, işler hakaret seviyesine varıyor bazen discord'da konuşmak istemiyorsunuz. Sanki dünyayı kurtarıyoruz.

    Arkadaşın da dediği gibi naçizane tavsiyem yabancı guildler ile oynayıp ingilizcenizi geliştirip kendinize mümkün olduğunca en azından dil öğrenme adına değer katın.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    862 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    hocam zaten yabancı bir guildde oynuyorum, her hafta robot misali tombu heroic temizliyoruz. ama hiç etkinlik muhabbet yok. adamlar en güncel raidi kesmek için dogmuş sanki. diyorum şu achi var ona koşalım, şurda mount var, şurda transmog kasarız, ne işime yarayacakki diyorlar. iLVL aldı başını gitti ama oyundan gram zevk alamaz oldum kafa dengi adam bulamadığım için. beni tatmin etmiyor aynı raidleri aylarca farmlamak artık, o yüzden sordum belki kimyamızın uyuşcagı birileri çıkar diye
  • Binbaşı
    1950 Mesaj

    Bu dediklerinizi solo veya pug ile yapabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Darion kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    862 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    o zaman bir guild ede ihtiyacım yok bu mantıkla? ben bi guilde giriyosam, discorduna giriyosam, yerli ve ya yabancı olsun, bi muhabbet edebilmek, bişeyleri o muhabbetle yapabilmek isterim. siz bu oyunu monoton bi şekilde oynuyor olabilirsiniz ama bu bana hitap etmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darion -- 27 Eylül 2017; 4:12:28 >
    |
    |
    Kril kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1950 Mesaj

    Muhabbeti gerçek hayattaki arkadaşlarımla yapıyorum, oyun oynarken aramıyor insan o zaman.
    |
    |
    Darion kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    862 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    single player bi oyun değil bu dikkatinizi çekerim, çarpıtmayın konuyu o yüzden boş boş yorumlarla
    |
    |
    Kril kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6223 Mesaj

    uzun süre 2 arkadaşımla beraber çoğu zaman da solo oynadım taaki kendime gore guzel bir guilde girene kadar
    oyun zevkinizi 2x arttırıyor %100 garanti
    |
    |
    Kril kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
En ucuz kedi maması fiyatları
Webtures SEO;SEO Nedir?
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.