Şimdi Ara

Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
8.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MEDIA.PK2 nin yedeğini alın mutlaka, Masaüstüne kopyalayın ve ismini değiştirmeyin.
    Ve işiniz bittiğinde save etmeyi unutmayın.

    İçindekiler:
    -->0.Genel Txt Dosyaları
    -->1.Silahları Değiştirme ( Denedim Oldu )
    -->2.Giysileri Değiştirme (denemedim )
    -->3.Kurdu değiştirme (Denemedim)
    -->4.Glow/Seal ın üstünde oynama (Denemedim)
    -->5.Skill Edit (Denedim Yapamadım )
    >>0.Genel Txt Dosyaları<< Hcelalaydin a araştırması için teşekkürlerle
    Birazdan anlatacaklarım sayesinde oyundaki hemen hemen herşeyi değiştirebilirsiniz..Mantığı anlasanız yeterli size txt belgesini nasıl değiştireceğinizi fln anlatmıyacam onları siz yapıcaksınız.ben sadece mantığı anlatıcam,bu da herşeye yeter.

    Herşeyden önce oyunun kurulu olduğu bölgedeki media.pk2 nin yedeğini alın.n'olur nolmaz



    İlk Önce Extractpk2.exe yi (http://rap-idshare.com/files/25767673/extract_pk2.rar.html(- yi kaldır) )ve hexedit programını biyerden bulup indirin.(örn celermin açtığı topic.)sonra ext.pk2 den load a basarak media.pk2 yi seçin ve extract deyin.Tamamlanınca oyunun kurulu olduğu yerde media diye bir klasör oluşacaktır.Onun içinden /server_dep/silkroad/textdata dizinini açın oradaki text belgelerinin hepsini gözden geçirin.Oyundaki yazılar için text ile başlayanlar,Skiller için (malum) skill ile başlayanlar.diğerleri de karışık...


    mesela oyunda npcler görev verirken dediklerini değiştirebiliyorsunuz.. örn/

    textquest i açın orada görevler ve npclerin konuşmaları verilmiş.Oradaki ingilizce kelimeleri(cümleleri de) türkçeye çevirin kaydedin.boyutu orjinalinden küçükse hexedit ile açın metin belgesini ve sonuna hep 00 00 00 koyun.Eğer büyükse ellemeyin açar büyük ihtimal.

    Böyle böyle replace all a gerek kalmadan silahları ve elbiseleri de değiştirebilirsiniz.

    Mesela bi karakter seçtiniz onu geliştirdiniz ama karakterde tip denen bişey yok.bunun için character data yı açın(aynı dizinden) sonra karakterinizin ismi neyse onu bulun (azcık mousenin topunu aşağı indirip sayfayı aşağı götürün )örneğin seçtiğiniz karakterin ismi char\china\chinaman_fighter.bsr olarak geçiyor.bunu buluyoruz (hemen ilk sıralarda) (bsr oyundaki dış görünüşü, ddj ise simgesi anlamına geliyor bunu da unutmayın ) sonra onun yerine daha beğendiğimiz bir tip varsa örn/ char\china\chinaman_adventurer.bsr yapıştırıyoruz..

    Ya işte bunları siz deneye deneye bulursunuz asıl zor olanı şimdi anlatıcam.Bu şekilde Tüm Değişikliklerinizi oyun içinde uygulayabilirsiniz.

    Dikkatle Okuyun Burayı En Önemli Yeri Burası

    Değiştirdiğiniz text belgesini hexedit programı ile açın.ilk satırdaki ilk 22 numarayı bi kağıda yazın (boşluklarla beraber) 22 derken örn/ ff fe 31 00 09 00 31 00 39 00 30 11 tane çift var sonra programı kapatıp media.pk2 dosyasını yine hexeditle açın.sonra arama bölümünden hexacidimal(?) ı seçin (ztn o seçili oluyo açınca) sonra kağıda yazdığınız numaraları yazın (doğru bir şekilde)(gördüğünüzü yazın ) enterlayın ve seçilmiş bir şekilde 11 sayı çifti gelir karşınıza.imleci, seçili olan 11 sayı çitfinin en başındaki çiftin soluna koyun ve sağ tıklayıp paste from deyin.Sonra değiştirdiğiniz metin belgesini seçip yapıştırın.saveleyip oyuna girin ve değişikliği görün

    >>1.Silahları Değiştirme<<

    Herşeyden önce,
    http://www.handshake.de/user/chmaas/delphi/download/xvi32.zip
    Bu dosyayı yükleyin. Zip ten dışarı çıkartın ve xvi32.exe dosyasını bulup açın.
    Açtığınızda,
    File > Open > [Silkroad un bulunduğu klasör(Muhtemelen C:\Program Files\Silkroad] > Media.pk2
    Dosya açıldığında,
    Search > Replace >> 'Find' Bölümü
    Text string in yanındaki işareti etkinleştirin ve Unicode u aktif hale getirin.

    Şimdi yazı kutusuna aşağıdan istediğinizi yazın:
    Silah kodları:

    item\china\weapon\sword_XX.ddj
    item\china\weapon\bow_XX.ddj
    item\china\weapon\spear_XX.ddj
    item\china\weapon\blade_XX.ddj
    item\china\weapon\tblade_XX.ddj (Glavie)
    item\china\shield\shield_XX.ddj

    Tamam, XX kaçıncı degree yi değiştirmek istediğinizi gösteririr.. Mesela 08, 8 degree, 01, 1 degree gibi..
    Örnek:

    Find:
    item\china\weapon\sword_07.ddj (1 degree sword)
    Replace with:
    item\china\weapon\sword_09.ddj (9 degree sword)

    Ve Replace e bastığımızda inventory deki görünüm değişiyor. Şimdi biraz gerçeklik zamanı:

    Find:
    item\china\weapon\sword_07.bsr (1 degree sword)
    Replace with:
    item\china\weapon\sword_09.bsr (9 degree sword)

    Şimdi de toplu olarak değişti... Herşey bu kadar 1 degree sword unuz artık 9 degree görünüyor...

    >>2.Giysileri Değiştirme<<
    Silahlardan daha kolay, yine silahlarla başladığımız gibi başlayıp,

    \clothes_XX (garment)
    \light_XX (protector)
    \heavy_XX (armor)

    **Dikkat:burada DDJ veya BSR yok, sadece yukardakiler örnek:

    Find:
    \clothes_01
    Replace with:
    \clothes_09
    >>3.Kurtla Oynamak<< SS ler ve detaylı açıklama için Camokan a teşekkürlerle
    Tamamen tercüme dir, ingilizce anlatımında bir yanlışlık varsa sorumluluk kabul etmem.
    >>Kurt Modifiyesi<<
    Öncelikleftp://myuueren.my.funpic.org/ e girin.
    (şifre isterse user:myuueren_01 pass: cceelleerrmm)(user:myuueren_02 pass: cceelleerrmm)
    silkroad > ExtractPk2.exe , HexEdit121.zip indirin.
    ExtractPk2 comdlg hatası verirse:
    http://www.vbasicmaster.com/ocx/COMDLG32.OCX
    Bunu yükleyip ve aynı klasöre atın.
    Sonra indirdigimiz dosyayi Silkroad klasörüne atiyoruz. Programi çalistirip Load dan Media.pk2 yi bulup açiyoruz, sonra Extract All diyoruz.
    Daha sonra olusan Media klasörünü açip server_dep > silkroad > textdata yi açiyoruz. Iste silkroad un beyni... Burayi kazabildiginiz kadar kazin derim. Neyse;
    Characterdata.txt nin bir yedegini aliyoruz, sonra Characterdata.txt yi açiyoruz(notepad yada wordpadle).
    Şimdi Characterdata.txt den istediğinizi bulun. Örn: Mangyang: mob\china\mangnyang.bsr
    Sonra kafanıza kestirdiğiniz mobun bsr ini bulduğunuza mob\ dan itibaren tam yolunu not defterine yazın ve kopayalayın. Örnek Soldier Earth Ghost : mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr.
    Daha sonra COS_P_WOLF_0KURDUNUZUNLEVELI(Örn: 44 level kurt için COS_P_WOLF_044) ni buluyoruz.
    Ayni satirda cos\p_wolf_02.bsr i seçip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr(benim kopayaladığım sizinki farklı olabilir) i yapistiriyoruz. Bitti zannetmeyin.
    Simdi bu Joymax her dosyaya büyüklük korumasi yapmis. Atiyorum 100 MB sa 100.01 MB olmuyo, 99.99 MB olmuyo. Terbiyesizler.
    Simdi biz naaptik? cos\p_wolf_02.bsr i silip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr yazdik. Ama yeni yazdigimiz kod öncekinden uzun, haydaaa! Simdi onu halledelim;
    Asagi dogru iniyoruz taaki COS_GUILD_EU_SOLDIER9_140 ve benzeri yazilari görene kadar. Geldigimizde, herhangi bir satirin sag tarafinda cos\guild_eu_soldier9_scroll.ddj var. Bunu seçip üstüne cos\cos_c_horse1.ddj i yapistiriyoruz. Korkmayin degiskilik farkedilmez. Böylece yeni yapistirdigimiz kod kisa oldugu için fazladan yeri atmis olduk ama yine bi sorun var. Ya orjinal dosya ile ayni büyüklükte degilse?
    Bu yüzden, dosyamizi save ediyoruz. Daha sonra Characterdata.txt nin yedegine sag tiklayip özelliklerine bakiyoruz. Sonra degistirdigimiz Characterdata.txt nin özelliklerini açiyoruz ve yanina koyuyoruz. Boyutlari ayniysa sorun yok(byte ına kadar aynı olcak), ayni degilse;
    XVI32 yi açiyoruz(1.adimda yüklemistik), ve modifiye ettigimiz Characterdata.txt yi bulup açiyoruz.
    En son 00 ı bulup biraz daha 00 ekliyoruz arada bi save edip dosyanın büyüklüğünü kontrol ediyoruz. Taaki aynı olana kadar büyüklük 00 eklemeye devam ediyoruz.
    Büyüklükten emin olduğunuzda;
    Media.pk2 ikiyi HexEdit de açıyoruz, "FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52" yi arıyoruz bu bize characterdata.txt nin başını gösterecek. FF nin üstüne tıklıyoruz.
    Sonra Edit > Paste From; diyoruz ve modifiyeli characterdata.txt yi bulup ok diyoruz ve media.pk2 yi save ediyoruz. Bu kadar. Kolay gelsin ;)
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )

     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )

     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )

     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )

     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )

     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )

     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )

     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )

     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    >>4.Glow/Seal ın üstünde oynama<<
    Yine zor bir edit. Bu kurttan daha zor bile gelebilir. Fakat, kurdu yaptıysanız çok zorlanacağınızı zannetmiyorum.
    İkincisi Extractpk2 yi zaten çalıştırıp dosyaları çıkarttığınızı farz ediyorum.
    Yinede tercüme olduğu için yanlışlık varsa sorumluluk kabul etmem.
    >>4.1 +(artı) ların parlak(glow)lığıyla oynamak<<
    1. Media.pk2 Hexedit de açın ve "31 20 09 33" ü Hexadecimal mode arayın.
    2. Toplam 16 satırlık bilgi var, +3 den +9 a kadar 4er kere. Media\Resinfo klasöründeki itemoption.txt dosyasını açın ve şöyle bir bakın.Sol taraftan kendi silahınızı bulun. Bulduğunuz da, sağ taraftaki rakamı biyere not edin ve hexedit e geri dönün.
    3. Hexadecimal modda "3X 20 09 3Y" yi arayın. X not ettiğiniz numara, Y ise parlaklaklığın +(artı) numarası (3, 5, 7, veya 9).
    Örn:
    ITEM_CH_SWORD_01_A (+4) "33 20 09 33" gibi.
    4. Doğru satırı bulduğunuzda, option_textureXX.ddj yi bulun. XX için değerler 13, 14, 20 ve yükseldikçe parlaklığı artar.
    5. Biraz daha bakın ve 1.000,0.340,0.647 ye benzer numaralar bulacaksınız. İşte asıl renkler bunlar. Birinicisi birincil, ikincisi ikincil renk. Renkler R(ed)G(reen)B(lue) formatında ve 0.000 den 1.000 e kadar olabiliyor. Örneğin a tamamen kırmızı olsun isterseniz "1.000,0.000,0.000" yada tamamen yeşil için, "0.000,1.000,0.000".
    Farklı Kombinasyonlarla Güzel renkler elde edebilirsiniz. Bu kadar
    6. Test etmedim ama eminim ki +1 ve +2 leri de bu şekilde yapabilirsiniz ama Y değerini bulduğunuz yeri iyi kazımanız lazım. Kolay Gelsin
    >>4.2 SoX Eklemek<< SinapS a tercüme için teşekkürlerle
    Sox bölümü "itemrare.txt" dosyasında bu da çıkarttıgınız media klasöründe.
    1. Hexedit ile media.pk2 yi açın.. "raretype" aratın fakat dikkat edin bu kez hexadecimal deil ANSI mode de aratacaksınız.
    2. Şimdi ansi modda silahınız için arama yapın.. (mesela 8dg blade arıosanız blade_08 yazın)
    3. Şimdilik karar size kalmış SEAL OF star mı moon mu yoksa sun mu:))
    Eğer sosun istiyorsanız "3.sıraya" bakacaksınız. eğer "ITEM_CH_SWORD_07_B_RARE" diye arattıysanız "ITEM_CH_SWORD_07_C_RARE" yi bulana kadar inin.. sosun 7dg sword için sanırım bu. değerleri kendinize göre ayarlarsınız:)) şimdi dosyanın boyutuna bir bakın.
    4. Şimdi bu haldeyken aramayı yerini kapatın ve "rare" yazsının kaldırın. bunu rare yazısını imleç ile seçin ve deleteye basın böylece yaparbilrisiniz. "ITEM_CH_SWORD_07_C" olacak yani.
    5. Şimdi over moda geçin ve C yi B yapın eğer ikinci derece silahınız varsa.. 2. derece derken şöyle: mesela 56lv sword ikince derecedir. yani bir degreenin, aynı degree içindeki daha güçlü silahları. mesela 1.derece 32 blade 2.derece 35 blade 3.derece 38blade.. burda sizdeki 32 blade ise C yerine A yazacaz..
    6. Şimdi imlecinizin zaten bulundugu yerden "0D" aratın. sonucu buldugunda sol tarafa bakın. bir "0A" göreceksiniz yanında. şimdi bu ikisinin arasına on tane 0 ekliycez. (00 00 00 00 00).. burda dosyanızın daha önceki büyüklükle aynı olduguna dikkat edin. bunu yazarken 0A kayboluyo yapacak bişi yok:))
    7. Şimdi kendi iteminizi itemdata.txt de unicode arama yaparak bulun. itemdata.txt çıkattığınız media klasöründe charachter datanın oldugu dizinde mevcut
    8. Doğru dizini bulduğunuzda "18000" i unicode modda aratın.
    9. 18000 göreceksiniz ve yanında fazladan sıfırlar var. sıfırlardan birini silmeyin 18000 in oldugu yerde şöyle bir görüntü vardır.. 18.0.0.0.0...0..0.0 falan gibi buna benzer.. simdi 18000 den sonra gelen 2. sıfır yerine 2 yazın demiş ingilizcesinde.. ama bunu yazan 7degree 2.derecedeni anlattıgı için.. siz kendi derecenize göre 1-2-3 yazıcaz.
    10. Kaydediin ve test edin
    11. Eğer zaten bir sox iteminiz varsa ve deiştirmek istiyorsanız. basitce silahınızın bilgilerini istediginizle deiştireceksiniz. (deiştirdiğinizden emin olun çünkü ikisi de aynı girişe sahip..)



    Evet Bunlar Celerm Den Alıntıdır

    5.Skill Edit


    Skill Edit İçin Gerekli Şeyler Extract pk2 Ve HexEdit


    Extract pk2 :http://rap-idshare.com/files/25767673/extract_pk2.rar.html
    (-) Yi Kaldırın

    HexEdit:http://rap-idshare.com/files/121898225/HexEdit121.zip.html
    (-) Yi Kaldırın


    Kodlar burada:http://www.silkroadforums.com/viewtopic.php?f=5&t=80310
    skill ikonlarını değiştirme:http://www.silkroadforums.com/viewtopic.php?f=5&t=67425

    Evet Gelelim Nasıl Yapıldığına Yani AÇıklamasına

    Bu rehberimizde lightning nukesinin ikincisini birinci cold nukesine çevireceğiz.

    İlk olarak media.pk2 dosyanısı pk2 extractor ile açın.
    D Resinfo'yu seçin ve "Skilleffect.txt"yi bulun.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Çift tıklayın ve herhangi bir yere (unutmayacağınız bir yere) kaydedin.
    Şimdi bu dosyayı başka bir yere kopyalayın, şuan iki tane skilleffect.txt dosyanız olacak. İkincisini, birincide yapacağımız oynamaları bitirdikten sonra dosya boyutlarını karşılaştırırken kullanacağız. Aksi takdirde oyun çalışmaz (yada aptal ??????? hatasını verir)

    Şimdi oluşturduğunuz skilleffect.txt dosyasını açın. (wordpad tercih edilir.)
    Yapacağımız şey cold'un nukesini bulmak olacak, bu sayede vuruş görüntülerini kopyalayabiliriz. CTRL + F'e basın (bulma kısayoludur) ve içerisine SKILL_CH_COLD_GIGONGSUL_A yazın. Anlayın diye CH= Çin, COLD = cold skill ağacı, Gigongsul = nuke, A= birinci kitap. Şimdi "ENTER"a basın, karşınıza böyle bir şey çıkacak.

     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Bu kısa yazı(kod). Şuan için bunu geçeceğiz. ENTER'a TEKRAR basın, buna benzer bir şeyle karşılaşacaksınız:
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Birinci cold nukesinin altında içerisinde SHOT olan bir yazıyla karşılacaksınız.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Bu asıl nuke, bizim kopyalamak istediğimiz. Seçin ve kopyalayın !. Not: SADECE SHOT YAZANLARI KOPYALAYIN !.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )



    Şimdi değiştirmek istediğimiz skill'e gidiyoruz. (Lightning 2. nuke)
    Başlangıca gidin ! (En tepeye, sadece daha kolay olması için). Şimdi CTRL + F yapın ve bu kodu yazın. SKILL_CH_LIGHTNING_STORM_B (2. light nukesi) Enter'a basın.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Kısa başlık, tekrar basın.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Resimdeki kocaman CH_LIGHTNING_STORM_A yazısını sallamayın, o benim kendi değiştirdiğim nuke. Herneyse, resim göstermiyor, ama biraz daha aşağı inerseniz CH_LIGHTNING_STORM_B yazısının altında "SHOT" yazılarını tekrar göreceksiniz. SADECE SHOT YAZANLAR.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Ve şimdi buraya kopyalayın :)
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Şimdi isimlerini LIGHTNING_STORM_B olarak değiştirmek zorundayız aksi takdirde oyun onları algılamaz. Bütün SKILL_CH_COLD_GIGONGSUL_A yazanları SKILL_CH_LIGHTNING_STORM_B olarak değiştirin ! Hepsinin aynı olduğuna emin olun.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Daha bitmedi ! Şimdi kısa başlıkları halledeceğiz. Kopyaladığımız skill'in kısa olanına gidiyoruz. (birinci ice nuke) Şimdi text dosyasının en başına dönün (HA HA!) ve CTRL+F aracılığı ile CH_COLD_GIGONGSUL_A'yı aratın.

     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Ve kopyalayın.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Şimdi tekrar dosyanın başına (yukarı) dönün. Ve editlemek istediğimiz skill'i aratın.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Seçin.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )

    !
    ve kopyalayın.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Şimdi, ismini değiştirelim, ki oyun bunu algılayabilsin.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Şimdi kaydedin ! CTRL + S! Şimdi Skilleffect.txt'ye sağ tuşla tıklayın, ve özelliklere basın. Hatırlıyorsunuz bir tane daha vardı değil mi ?(orjinalinden) Eğer boyutlarını karşılaştırırsanız farklı olduğunu anlayacaksınız. Eğer büyükse sıradaki adımı yapın, eğer değilse SKILLEFFECT DOSYANIZ ÇOK KÜÇÜK ! yazısını görene kadar bütün adımları geçin.

    Temel programlama dilinde // ifadesi yorum satırlarını belirtir. Bu demektirki program bu satırları SALLAMAZ. Yani başında // olan satırları silmek ve dosyanız büyük olduğu için bize yer açmamız güvenli !
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Şimdi başa dönün ve //'ı aratın. Başında // olan tüm satırları silebilirsiniz !
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Dosyanın boyutunun orjinaline yaklaştığına inanana kadar bunu yapmaya devam edin.


    SKILLEFFECT DOSYANIZ ÇOK KÜÇÜK !, ama bu kötü bir şey değil. HexEdit'i açın ve onunla birlikte skilleffect.txt dosyanızı açın, ve en dibe inin. Şimdi dosyanızın boyutu orjinaliyle aynı olana kadar 00 ekleyin.

     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Kaydedin, sonucu böyle olmalı. (neredeyse bitti be)
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Editlenmemiş dosyanın (orjinalin) boyutu hatırlarsanız XXX,XXX idi. Bununla aynı olmalı.
    Şimdi txt dosyamızı media.pk2'nin içine ENJEKTE edeceğiz. Media.pk2 ve skilleffect.txt dosyalarını HexEdit ile açın. Şimdi skilleffect.txt dosyasını media.pk2 dosyasının içinde arayacağız. Media.pk2 dosyasında CTRL + F yapın ve skilleffect.txt dosyasının HexEdit'teki ilk 2-3 satırını kopyalayıp aratın.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )



    Sonuca ulaştığınızda skilleffext.txt (hexedittekine) gidin ve herşeyi seçin ardındanda kopyalayın.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Şimdi media.pk2'nin içine enjekte edeceğiz, oraya dönün ve 23'ün başını seçin.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )


    Ve yapıştırın, eğer doğru yaptıysanız (boyutu oynanmamış orjinal ile aynı olacak) başı aynı resimdeki gibi "FF FE 31 00 09 00 31" olmalı.
     Silkroad Modifiye Sırları (Hepsi Sayılır )



    KAYDEDİN VE OYNAYIN BU KADAR!



    Skill Editi Çeviri Yapan Flara Abimiz Sağolsun
    Diğer Konularıda Eski Konulardan Buldum Bu Diğer Çevirileride Celerm Yapmış ( Yardım Almışmı ALmamışmı Bilmiyorum ) O Nada Teşekkür Ederiz


    Yani ALıntıdır
    Ve Bu Konulara İhtiyacınız Olur Diye Konuların Hepsini Topladım Bi Konu İçinde Sorunuz Varsa Yazarsınız

    Edit: İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ___SoN___ -- 12 Haziran 2008; 14:13:08 >



    _____________________________




  • bunu yazöaya çalışsam 1 haaftamı alır
    _____________________________
    Scarlett Johansson
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [CyCloNe]

    bunu yazöaya çalışsam 1 haaftamı alır
    Ben Yazmadım Zaten Hepsini Çektim
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ___SoN___

    Ben Yazmadım Zaten Hepsini Çektim

    Alıntıları Göster
    Güzel Paylaşım Benim Bi Sorunum Var Giysileri 9 Dg Yapınca Hep Oyundan Atılıyorum Ne Yapmalıyım Bile nSÖlesin
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlueDangeR

    Güzel Paylaşım Benim Bi Sorunum Var Giysileri 9 Dg Yapınca Hep Oyundan Atılıyorum Ne Yapmalıyım Bile nSÖlesin

    Alıntıları Göster
    Tmm Arkadaşlar Sorunu Çözdüm
    Sıra Skill Editti Şu Light In 90 Ve Buz Un 90 Nukesin iGörmenin Zamanı Geldi
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlueDangeR

    Tmm Arkadaşlar Sorunu Çözdüm
    Sıra Skill Editti Şu Light In 90 Ve Buz Un 90 Nukesin iGörmenin Zamanı Geldi

    Alıntıları Göster
    ya Kardeş Ben Skill Edit Yaparken Skilleffect.txt büyük Çıktı Ne Yapcam
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlueDangeR

    ya Kardeş Ben Skill Edit Yaparken Skilleffect.txt büyük Çıktı Ne Yapcam

    Alıntıları Göster
    Bak Dİkkat Et Orada Ctrl + F İle '''//''' bunu Aratacaksın HAngi Satırın Başında '''//''' Varsa O Satırları Sileceksin Yoksa Olmaz


    Edit:Ctrl Yi Yazamamışım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ___SoN___ -- 12 Haziran 2008; 19:22:33 >
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Denicem Sölediğin İçin Sağol Orayı Görmemişim
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlueDangeR

    Denicem Sölediğin İçin Sağol Orayı Görmemişim
    Up Güzel Paylaşım İşinize Yaraya Bilir Üstte Dursun
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlueDangeR

    Up Güzel Paylaşım İşinize Yaraya Bilir Üstte Dursun

    Alıntıları Göster
    güzel güzel.
    yukarı
    _____________________________
    IMZANIZ GAYET GÜZELDİR | |
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SmAcKDoWn

    güzel güzel.
    yukarı

    Alıntıları Göster
    Yes Bende Öle Diyom Ama Gelip Bakan Yok
    Nese Arkadaşlar Konuyu AÇanark Dh Dan Ayrıldı Bi Sorunuz Olursa Bana Sorabilirsiniz Bende Onunkadar Bilgiliyimdir
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlueDangeR

    Yes Bende Öle Diyom Ama Gelip Bakan Yok
    Nese Arkadaşlar Konuyu AÇanark Dh Dan Ayrıldı Bi Sorunuz Olursa Bana Sorabilirsiniz Bende Onunkadar Bilgiliyimdir

    Alıntıları Göster
    Üstte Dur Ulen
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlueDangeR

    Üstte Dur Ulen

    Alıntıları Göster
    silah skilleri için data.pk2 mi kullancaz silkroad forumstaki kodlar silahlar masteryleri için data.pk2 demiş force masteryler için media.pk2
    _____________________________
    Smart Systems - Artificial Intelligence - Virtual Reality - Programming
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guilty Crown

    silah skilleri için data.pk2 mi kullancaz silkroad forumstaki kodlar silahlar masteryleri için data.pk2 demiş force masteryler için media.pk2

    Alıntıları Göster
    Sen Ona Aldırmıcan Boşwer AYnen Gösterildiği Gibi Yap
    Ben Denedim Denedim Ama Yapamadım Bitürlü Tuturamadım Hala Şu Skill Modifiyesini ya
    Edit:İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlueDangeR -- 2 Temmuz 2008; 15:29:34 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlueDangeR

    Sen Ona Aldırmıcan Boşwer AYnen Gösterildiği Gibi Yap
    Ben Denedim Denedim Ama Yapamadım Bitürlü Tuturamadım Hala Şu Skill Modifiyesini ya
    Edit:İmla

    Alıntıları Göster
    Sen Data Olanları Kullanıcan Tmm Mı Sölemeyi Unutmuşum Çok Dikkatli Yapmalısın Ben Bile Yaptım Ama OLmadı Skiil Edit Olmadı Wolf Değiştirmeyi Denemedim Gerisini Yapıyorum Ama Bunları Yapamıyorum

    Nese Sorunuz Olursa Sorarsınız
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlueDangeR

    Sen Ona Aldırmıcan Boşwer AYnen Gösterildiği Gibi Yap
    Ben Denedim Denedim Ama Yapamadım Bitürlü Tuturamadım Hala Şu Skill Modifiyesini ya
    Edit:İmla

    Alıntıları Göster
    gangaaaa küsel kopi pastee ellerine saqlık
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaatciSylar

    gangaaaa küsel kopi pastee ellerine saqlık

    Alıntıları Göster
    Hepsini Görmüştüm
    _____________________________


    and remember respect is everything


    maybe one day 73' Beetle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aras.

    Hepsini Görmüştüm

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Aras Topuz

    Hepsini Görmüştüm


    Bu Konudan Bu Forumda Bi Tane Daha Var Okadar ZBaşka Yok Sen Nerde Gördün Ayrıca Öbürkonuda Skill Edit Yok
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlueDangeR

    quote:

    Orjinalden alıntı: Aras Topuz

    Hepsini Görmüştüm


    Bu Konudan Bu Forumda Bi Tane Daha Var Okadar ZBaşka Yok Sen Nerde Gördün Ayrıca Öbürkonuda Skill Edit Yok

    Alıntıları Göster
    http://www.youtube.dinamiturk.com/watch?v=hyzeB4fe5Uk&feature=related

    Buda Silahın Görünümüyle Oynaması Videolu Buyrun Bakın Burda

    Buda Sos Som Sun Yapma Videosu
    http://www.youtube.dinamiturk.com/watch?v=cFcNeADUfdk&feature=related
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlueDangeR

    http://www.youtube.dinamiturk.com/watch?v=hyzeB4fe5Uk&feature=related

    Buda Silahın Görünümüyle Oynaması Videolu Buyrun Bakın Burda

    Buda Sos Som Sun Yapma Videosu
    http://www.youtube.dinamiturk.com/watch?v=cFcNeADUfdk&feature=related

    Alıntıları Göster
    silkroad forumsta ingilizce anlatımı var ordan da bakabilirsiniz daha kolay hemde yukarda linki var
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.