Şimdi Ara

Silkroad a donus

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
1.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar silkroad in cok eski oyuncusuyum oyuna donmeyi dusunuyorum acilan en yeni server hangisi veya yeni server acilr mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Unutun, hiç bulaşmayın. iSRO tamamen ölmüş durumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam baktim da serverlar dolu eski gunler gibi olmasi imkansiz ama zevk alirim heralde siz oynuyor musunuz normal sro

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clientless bot'lar sayesinde dolu. Herkes 8-16 char açıyor. Server'lar 3 kez birleşti. Şu anda gördüğünüz her bir server, neredeyse 10 server'ın birleşimi. Server'lara girmek imkansız gibi bir şey.



    Ben Ağustos 2016'dan beri oynamıyorum. Oyun bitti çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladim cok tesekkur ederim private oynamakta istemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O halde hiç oynamayın derim. Boşuna zaman kaybı olur iSRO.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana sorarsanız oyun bir anda kapatılırsa belirli kesim oyuncuların ne oluyoruz denmemesi için oyuncuları oyundan soğutma taktiği yapılıyor. 10 defa server birleştirilip üstüne oyuna girememek nedir ya? Ayrıca yıl kaç oldu server doluluğundan oyuna girememek diye bi problem mi kaldı ya? Oyuna girememekle başladı oyuna girememekle bitti oyun resmen. Lag olayını demeye gerek bile yok heralde 2006-2008 yılları arasında ismini LagRoad koymuşlardı. Şu oyun hep hevesimizi kursağımızda bırakarak miladını tamamladı resmen ona yanarım. Wow felan oynamış olsaydık eminim tadını alırdık oyunun. Ama silkroadda basit +2 den +3 e basmak bile o levele kadar kastığın tüm parayı yemeye müsaitti. Resmen mmorpg oyunların darksoulsu ne deyim. Bi dönem hacklenme furyası vardı onca emek verdiğim çara bi girmiştim çar duruyo ama her item gitmiş o günden sonra oynamamıştım. Böyle güzel oyun böyle güzel atmosfer kendi kendini bitirdi. 80 capte hadi diyelim 90 capte durmalıydı avrupadan sonra bi daha hiç yükselişe geçmedi zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HighLimit

    Bana sorarsanız oyun bir anda kapatılırsa belirli kesim oyuncuların ne oluyoruz denmemesi için oyuncuları oyundan soğutma taktiği yapılıyor. 10 defa server birleştirilip üstüne oyuna girememek nedir ya? Ayrıca yıl kaç oldu server doluluğundan oyuna girememek diye bi problem mi kaldı ya? Oyuna girememekle başladı oyuna girememekle bitti oyun resmen. Lag olayını demeye gerek bile yok heralde 2006-2008 yılları arasında ismini LagRoad koymuşlardı. Şu oyun hep hevesimizi kursağımızda bırakarak miladını tamamladı resmen ona yanarım. Wow felan oynamış olsaydık eminim tadını alırdık oyunun. Ama silkroadda basit +2 den +3 e basmak bile o levele kadar kastığın tüm parayı yemeye müsaitti. Resmen mmorpg oyunların darksoulsu ne deyim. Bi dönem hacklenme furyası vardı onca emek verdiğim çara bi girmiştim çar duruyo ama her item gitmiş o günden sonra oynamamıştım. Böyle güzel oyun böyle güzel atmosfer kendi kendini bitirdi. 80 capte hadi diyelim 90 capte durmalıydı avrupadan sonra bi daha hiç yükselişe geçmedi zaten.

    Eskiden 5 adet gateway server vardı. Şu anda iSRO'da 2 adet gateway server var. Server'lar 3 kez birleştirildi. Resmen her server 10 server'ın birleşimi. Herkeste auto login yapan clientless bot'lar ve herkes bu 2 gateway server'dan oyuna girmeye çalışıyor ve sistem çöküyor.



    Server'lar birleşiyor diye, oyunun bittiğini düşünmeyin sakın. Joymax işini çok iyi biliyor. Size şöyle anlatayım;



    Ağustos 2016'ya kadar 2 parti char'la oynuyordum bu oyunu ve en son ne zaman silk aldığımı bile hatırlamıyorum. Toplamda 17 char ile oyundaydım ve Joymax'a kuruş bile koklatmıyordum. Çoğu oyuncu da benim gibiydi. Benim gibi oyuncular, Joymax için "kuru kalabalık". Benim gibi oyuncuları elemek için server'ları birleştiriyorlar. Böylelikle oyuna büyük miktarda para harcayan oyuncuları bir araya getirmeye çalışıyorlar. Oceanus server'ında oynuyordum, şimdi server Minerva olmuş. Geçenlerde girip baktım, herkes VIP olmuş. Bu ne demek? Server'a girmek zor olunca, insanlar VIP silver ve üstü olup, oyuna tek denemede girme özelliğine kavuşuyorlar. Ayda 300-999 silk harcayanlar bu statüye kavuşuyor. 10 server 5 server'a indi, Joymax battı gibi gözüküyor dışarıdan. Tam tersi, daha çok para kazanıyorlar.



    Türkiye'den oynayan oyuncuların ezelden beri bir derdi daha var: Kur farkı. Premium plus almak için 120 TL para vermek gerekiyor. Yabancılar aynı parayla bizim 4 katımız silk alıyor ve bizi eziyorlar. İşin bu yönü de çok önemli.



    Oyuna binlerce lira para dökebilecek kişiler için hâlâ oynanabilir bir oyun olduğunu düşünüyorum. Emin olun, her şeyi full olan oyuncular eskisi gibi zevk alıyorlar. Bizler için çoktan bitmiş bir oyundu zaten...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de zamanında oyuna çok para harcayanlardandım oyuna girmemeyle baş edemeyince ve şu premium gelince hem exp 2 katı hem de tek tıkla oyuna girme gelince düşünmeden almıştım kaç silkti hatırlamıyorum ama aylık sadece premium için o zamanlar 50-70 lira arası bişi verdiğimi hatırlıyorum.

    Oyundan zevk almaya gelince her şey iyi güzel de level kasma kasma olayı hiç de bi mmorpg için normal seviyelerde değil bence en azından günümüz için düşünecek olursak 'level kasma' tabiri diye bi tabir kalmadı silindi bence yer yüzünde buna ek olarak sp kasması da biriktirmesi de ayrı sıkıntı gap bırakmadan sp kasılmıyor sp için gap bırakılınca da exp gelmiyor amaç tamamen oyuncuyu bilgisayara bağlamak. Ya da bot kurmak çözüm ama bota bırakıp başından kalktığım şeyden neyin zevkini alabilirim ki? Misal 1 den 80 küsür levela kadar powerlevel party yapılıp sp kasarken level de atlanabiliyor ama arada atlanan her canavarı kesmesi ayrı her mekanda dolanılması ayrı zevkliydi. Günümüz şartlarında artık zaman kavramı çok değişti sabır kavramı nerdeyse tamamen kalktı. Her şey hemen anında olmalı ve pvp ye savaşa çıkılmalı. Bunun en güzel örneği dotadır loldür. Herkese verilen haklar aynıdır kimse kimseden item olarak üstün değildir gerisi senin taktiğine oynayışına kalmıştır. Ama düşünelim sroda dımdızlak max level olan biriyle devilıyla parasıyla puluyla ful donanımlı biri arasında ne kadar fark var? Böyle yetişen yeni nesle gel bizim yıllardır efsane oyunumuz var ama oyuna giriş bedava olmasına rağmen giremezsin bedava gösterip premium aldırıyoruz önce onu al gel ama oyunda insan görmeyince şaşırma oyuna efsane dedik ama grafiklere aldırma git saatlerce level kas bakalım delikanlı üstüne sp yi de unutma dersen ki bunu diyemezsin sesin çıkmaz bile. O yüzden yeni nesil srodan bir haberdir bunu kimse inkâr edemez. Yeni neslin bilmediği bi oyun zaten bitiktir.

    Wow halen milyon oyuncusu olmasına rağmen ve giriş için aylık para almasına rağmen silkroad bu kadar düştüyse server merge yapmak zorunda kaldıysa olsa olsa 10 bin kişiden kazandığı parayla joymax işini gayet de iyi biliyor diyemeyiz. Aksine tiksindirici bi durum bedava gösterip sürekli cebine bakan bir oluşuma döndü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HighLimit

    Ben de zamanında oyuna çok para harcayanlardandım oyuna girmemeyle baş edemeyince ve şu premium gelince hem exp 2 katı hem de tek tıkla oyuna girme gelince düşünmeden almıştım kaç silkti hatırlamıyorum ama aylık sadece premium için o zamanlar 50-70 lira arası bişi verdiğimi hatırlıyorum.

    Oyundan zevk almaya gelince her şey iyi güzel de level kasma kasma olayı hiç de bi mmorpg için normal seviyelerde değil bence en azından günümüz için düşünecek olursak 'level kasma' tabiri diye bi tabir kalmadı silindi bence yer yüzünde buna ek olarak sp kasması da biriktirmesi de ayrı sıkıntı gap bırakmadan sp kasılmıyor sp için gap bırakılınca da exp gelmiyor amaç tamamen oyuncuyu bilgisayara bağlamak. Ya da bot kurmak çözüm ama bota bırakıp başından kalktığım şeyden neyin zevkini alabilirim ki? Misal 1 den 80 küsür levela kadar powerlevel party yapılıp sp kasarken level de atlanabiliyor ama arada atlanan her canavarı kesmesi ayrı her mekanda dolanılması ayrı zevkliydi. Günümüz şartlarında artık zaman kavramı çok değişti sabır kavramı nerdeyse tamamen kalktı. Her şey hemen anında olmalı ve pvp ye savaşa çıkılmalı. Bunun en güzel örneği dotadır loldür. Herkese verilen haklar aynıdır kimse kimseden item olarak üstün değildir gerisi senin taktiğine oynayışına kalmıştır. Ama düşünelim sroda dımdızlak max level olan biriyle devilıyla parasıyla puluyla ful donanımlı biri arasında ne kadar fark var? Böyle yetişen yeni nesle gel bizim yıllardır efsane oyunumuz var ama oyuna giriş bedava olmasına rağmen giremezsin bedava gösterip premium aldırıyoruz önce onu al gel ama oyunda insan görmeyince şaşırma oyuna efsane dedik ama grafiklere aldırma git saatlerce level kas bakalım delikanlı üstüne sp yi de unutma dersen ki bunu diyemezsin sesin çıkmaz bile. O yüzden yeni nesil srodan bir haberdir bunu kimse inkâr edemez. Yeni neslin bilmediği bi oyun zaten bitiktir.

    Wow halen milyon oyuncusu olmasına rağmen ve giriş için aylık para almasına rağmen silkroad bu kadar düştüyse server merge yapmak zorunda kaldıysa olsa olsa 10 bin kişiden kazandığı parayla joymax işini gayet de iyi biliyor diyemeyiz. Aksine tiksindirici bi durum bedava gösterip sürekli cebine bakan bir oluşuma döndü.

    130 level partim 24 saatte %2 kasıyordu ya, gerisini siz düşünün. 50-60 günde 129'dan 130'a kasılıyor, böyle bir şey olmamalı.



    Dediğiniz gibi, maksimum level olunca da olay bitmiyor. SP problemi 2010'dan beri yaşanmıyor, orada sıkıntı yok. Yeni derdimiz job level ve job item yapma. Zaten normal level'ı kasmak çok zor, bir de job level kasıyor oyuncular.



    Bilmiyorum D12 ve üstü item'lardaki alchemy sisteminden haberiniz olup olmadığını. D12 ve üzerine item'lara +1 bile basarken item'ı kaybetme riski var. +1 bile basarken proof stone denen ve silk ile alınan şeyi kullanmak gerekiyor. D12 ve üstü item'larda +1 bile zor tutuyor.



    D12 ve üstü item'lar maksimum +12 oluyorlardı. Geçen sene silahlara +15 basılabilme özelliği geldi. +12'ye kadar yaratıktan düşen enhancer (eski sistemdeki elixir gibi düşünün) ve silk ile alınan proof stone ile gidiliyor. +12'den +15'e ise elixir bile silk ile alınıyor. Proof stone'un yerini ise yine silk ile satılan max protector alıyor. D15 legend (eski sistemdeki sun) +15 silahlar binlerce liraya satılıyor. Ki gayet de normal. Size 1000 TL'lik silk ve D15 legend +0 silah vereyim, +15 yapma ihtimaliniz çok az.



    Gelelim blue işine. Silk'i basan, bir item'da birden fazla str-int-durability gibi şeyler basabiliyor.



    Server'larda VIP Silver (ayda 300-999 silk harcayan), VIP Gold (ayda 1000-4999 silk harcayan), VIP Platinum (ayda 5000 silk ve üzeri harcayan) statüsünde olan birçok oyuncu var. İnanılmaz paralar kazanıyor Joymax, inanması güç ama öyle. Yeni açtıkları 90 cap Avrupa server'larında abartısız herkes VIP Silver üstü ya da premium plus'lı.



    Eskiden 48 server vardı, hepsi full çekiyordu, evet. Yarısı gold kasan site char'ları ve benim gibi kuruş koklatmayan ortaokul-liseli ergenlerden oluşuyordu. "Çok oyuncu = çok para" olmadığını çok iyi biliyor Joymax. Dediğiniz gibi, yeni nesil bu oyundan bihaber. Oyunu oynayanlar ve binlerce lira dökenler, şimdi 20'li-30'lu yaşlarında olan eski SRO'cular. Bu kitle kemikleşmiş bir kitle. Joymax ne yaparsa yapsın, bu adamlar bu oyunu bırakmıyorlar.



    Size JoySRO'dan bahsedeyim, Joymax'ın ne kadar para kazandığını hayal etmek size kalsın.



    JoySRO'nun 1500 kapasiteli 80 cap server'ı, 1000 kapasiteli 110 cap server'ı ve 1000 kapasiteli 120 cap server'ı var. 100 silk'i 5 TL'den satan bu adamlar, ayda 80.000 TL ile 100.000 TL arası gelir elde ediyorlar.



    Ben size Joymax'ın sadece Aeolus ve Ephesus server'larından ayda milyonlarca dolar kazandığını garanti edebilirim. İşler eskisinden daha iyi gidiyor Joymax için. Oyundan nefes almak bile silk ile ve bunu gözünü kırpmadan alan oyuncular kaldı yalnızca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben yazılanları okurken içim fena oldu zamanında sadece + basarken fail durumunda mevcut artıdan düşürmeyen bi taş almıştım adını hatırlamıyorum ona bile içim gitmişti bu paraya yazık diye şu yazılanları yapmak zorunda kalsam silk almak zorunda kalsam stresten kafayı yerdim heralde. O kadar ayrıntı var ki ve nerdeyse her şey bi şekilde silke bağlandırılıyor az mı sp geliyor sp scroll karakterin tipinden mi sıkıldım character skin change token artı mı basıcan eşyayı koruma yok olmamasını sağlama iksiri kadın kıyafeti mi gender change kit oyunda şu olsa aslında iyi olurdu denen her şey var ama hepsi paraya bağlanmış durumda. Ben daha silk mevzusu yokken oynuyodum oyunu Aege serverı vardı harici xian ve adını hatırlamadığım bi server daha vardı babel ya da oasis olabilir ben diğer serverlara server traffic yüzünden giremedim ama aegeye tek tıklayışla girdim o zamanlar çok ingilizcem olmadığından diğer serverlar sorunlu sanıp orda başlamıştım. O kadar zevkliydi ki çok türk de yoktu knight gibi kalitesiz bi ortam değildi elit bi oyundu evden okula diye çıkıp kafeyi sahibiyle açtığım oluyodu ama bi güncelleme geldi her yerde maymun dolanmaya başladı tüm npcleri dolaştım ilk stable a baktım hiçbi yerde maymun yok o gün anladım oyunun artık bozmaya başlayacağını zorlaşacağını daha doğrusu oyunu tanıttı sevdirdi ve pamuk eller cebe demeye başladı çünkü aynı talihsizlik başıma ondan önce oynadığım rose onlineda da geldş avatarımda ordan bi karakter var o oyun ilk çıktığı zaman insanı bulutların üstünde bambaşka bi dünyaya götürüyodu sonradan paralı oldu gittim para verdim girdim kimse kalmamış free to play diye reklam yapıp pay to play e döndürünce insanlar çok sinirlenmişti sonradan tükürdüklerini yalayıp bedava yaptılarsa da dikiş tutmadı şu an sro ile aynı kaderi paylaşıyor private serverlar çaldı oyuncularını ya da bazıları tamamen bıraktı. Sro nun yeri gerçekten dolabilecek tarzda bir oyun değil trade thief hunter olayıyla yeni bi soluk getirmişti hoş onun bile hilesini yapan vardı thief tek yıldıza saldıramıyodu ama kendi atına gelen npc thiefleri düşük level garip tek yıldızlı tradera saldırıyodu kaç sene sonra akıllarına geldi bunu patchlemek.. Eskiden çoğu sitede satılık karakter ilanı olurdu şimdi tek tük ya var ya yok. Çağa ayak uydurmayıp kemikleşen kitleyi sömürmek de akılcıl sayılabilir ama içlerinden kimsenin çıkıp aga bu nedir demeyip her türlü şeyi kabullenmeleri hiç akılcıl değil

    He bi de şu da var ilk Item Mall çıktığında im eşyaları stalla konabiliyodu belirli bi piyasa oluşmaya başlıyodu hatta ona da hile bulan olmuştu şu binlik hp mp potlarının sadece 1 tanesini 1000 gibi gösterip satanlar türemişti ben de düşmüştüm o zokaya 100k yı 1 pota vermiştim ki 50k bile çok değerliydi. Onu düzeltip patchleyebilirlerdi düzeltip patchlemekle kalmayıp im eşyalarının stalla koyulmasını tamamen kaldırdılar bi şekilde oyun içi parası olup oyuna gerçek para vermek istemeyenlerin önünü de kesmiş oldular.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HighLimit -- 19 Nisan 2017; 4:6:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HighLimit

    Ben yazılanları okurken içim fena oldu zamanında sadece + basarken fail durumunda mevcut artıdan düşürmeyen bi taş almıştım adını hatırlamıyorum ona bile içim gitmişti bu paraya yazık diye şu yazılanları yapmak zorunda kalsam silk almak zorunda kalsam stresten kafayı yerdim heralde. O kadar ayrıntı var ki ve nerdeyse her şey bi şekilde silke bağlandırılıyor az mı sp geliyor sp scroll karakterin tipinden mi sıkıldım character skin change token artı mı basıcan eşyayı koruma yok olmamasını sağlama iksiri kadın kıyafeti mi gender change kit oyunda şu olsa aslında iyi olurdu denen her şey var ama hepsi paraya bağlanmış durumda. Ben daha silk mevzusu yokken oynuyodum oyunu Aege serverı vardı harici xian ve adını hatırlamadığım bi server daha vardı babel ya da oasis olabilir ben diğer serverlara server traffic yüzünden giremedim ama aegeye tek tıklayışla girdim o zamanlar çok ingilizcem olmadığından diğer serverlar sorunlu sanıp orda başlamıştım. O kadar zevkliydi ki çok türk de yoktu knight gibi kalitesiz bi ortam değildi elit bi oyundu evden okula diye çıkıp kafeyi sahibiyle açtığım oluyodu ama bi güncelleme geldi her yerde maymun dolanmaya başladı tüm npcleri dolaştım ilk stable a baktım hiçbi yerde maymun yok o gün anladım oyunun artık bozmaya başlayacağını zorlaşacağını daha doğrusu oyunu tanıttı sevdirdi ve pamuk eller cebe demeye başladı çünkü aynı talihsizlik başıma ondan önce oynadığım rose onlineda da geldş avatarımda ordan bi karakter var o oyun ilk çıktığı zaman insanı bulutların üstünde bambaşka bi dünyaya götürüyodu sonradan paralı oldu gittim para verdim girdim kimse kalmamış free to play diye reklam yapıp pay to play e döndürünce insanlar çok sinirlenmişti sonradan tükürdüklerini yalayıp bedava yaptılarsa da dikiş tutmadı şu an sro ile aynı kaderi paylaşıyor private serverlar çaldı oyuncularını ya da bazıları tamamen bıraktı. Sro nun yeri gerçekten dolabilecek tarzda bir oyun değil trade thief hunter olayıyla yeni bi soluk getirmişti hoş onun bile hilesini yapan vardı thief tek yıldıza saldıramıyodu ama kendi atına gelen npc thiefleri düşük level garip tek yıldızlı tradera saldırıyodu kaç sene sonra akıllarına geldi bunu patchlemek.. Eskiden çoğu sitede satılık karakter ilanı olurdu şimdi tek tük ya var ya yok. Çağa ayak uydurmayıp kemikleşen kitleyi sömürmek de akılcıl sayılabilir ama içlerinden kimsenin çıkıp aga bu nedir demeyip her türlü şeyi kabullenmeleri hiç akılcıl değil

    He bi de şu da var ilk Item Mall çıktığında im eşyaları stalla konabiliyodu belirli bi piyasa oluşmaya başlıyodu hatta ona da hile bulan olmuştu şu binlik hp mp potlarının sadece 1 tanesini 1000 gibi gösterip satanlar türemişti ben de düşmüştüm o zokaya 100k yı 1 pota vermiştim ki 50k bile çok değerliydi. Onu düzeltip patchleyebilirlerdi düzeltip patchlemekle kalmayıp im eşyalarının stalla koyulmasını tamamen kaldırdılar bi şekilde oyun içi parası olup oyuna gerçek para vermek istemeyenlerin önünü de kesmiş oldular.

    Ben Mayıs 2007'de başlamıştım, EU gelmeden birkaç ay önce. O zamanlarda da parası olan eziyordu ama bu kadar değildi. Level'ın bir gücü vardı o zamanlar. 80 olup NPC set bile giysen, gidip Donwhang PvP alanında zevk alabiliyordun. Şimdi 130 level bir full str blader'a D12-D13 set giydir, şamar oğlanına çevirirler. Mesela, eskiden full str blader dediğinde "tank" sıfatı eklenirdi. İşte SRO o zamanlar SRO'ydu.



    Son 5-6 senedir premium silk ile alınan tüm item'lar başka char'lara transfer edilebiliyor, stall'a koyulabiliyor. Premium silk yalnızca e-pin ile yüklenebiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eu nun ezici bi üstünlüğü oldu oyunda chinese tamamen bitik durumda eu ya karşı. Benim full str blade karakterim de vardı full str glaive karakterim de vardı avrupa çıkınca hiç adapte olamadım kafam hep çine gitti belki oyuna başlayan biri çok daha kolay adapte olurdu ama ben hiç ısınamadım eu ya hala da öyle karakter tipleri bile itici duruyor. Level 70 dahil olan kıyafetler üstünde çalışılmış akılda kalan güzel tasarımlardı çoğu hala aklımda özellikle level 60-70 teki garmentların ayrı yeri var ama sonradan sanki tüm kıyafetler yalap şalap yapılmış gibi. Ama en başta da dediğim gibi şu oyuna doyamadan kaldı öyle içimde buruk çoğu kişinin de böyle hissettiğine eminim eskilerden belirli periyotlarla kolay private server sormasının nedeni de o zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HighLimit

    Eu nun ezici bi üstünlüğü oldu oyunda chinese tamamen bitik durumda eu ya karşı. Benim full str blade karakterim de vardı full str glaive karakterim de vardı avrupa çıkınca hiç adapte olamadım kafam hep çine gitti belki oyuna başlayan biri çok daha kolay adapte olurdu ama ben hiç ısınamadım eu ya hala da öyle karakter tipleri bile itici duruyor. Level 70 dahil olan kıyafetler üstünde çalışılmış akılda kalan güzel tasarımlardı çoğu hala aklımda özellikle level 60-70 teki garmentların ayrı yeri var ama sonradan sanki tüm kıyafetler yalap şalap yapılmış gibi. Ama en başta da dediğim gibi şu oyuna doyamadan kaldı öyle içimde buruk çoğu kişinin de böyle hissettiğine eminim eskilerden belirli periyotlarla kolay private server sormasının nedeni de o zaten

    90 cap ile birlikte avatar dress'ler üzerine çalıştılar, millet avatar dress alsın diye, normal item'ları Knight-Metin2 gibi yaptılar resmen. D11 ve sonrasında garment-robe, protector-light armor, armor-heavy armor tip olarak birebir aynı oldu.



    CH-EU dengesizliğinin önüne geçildi diyebilirim. Artık CH'de cold-lightning-fire üçlüsünden herhangi birini up'ladığınızda, diğer ikisi de aynı level'a geliyor. Yani 130 level olan bir CH char'da cold-lightning-fire üçlüsü 130 olabiliyor. Bu da CH'nin EU karşısındaki ezikliğinin son bulmasına sebep oldu. Artık oyundan her şey item'a bağlı. Item'ın iyiyse, CH ya da EU olmak çok önemli değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Katılıyorum. Ve bunun sebebi de level artışı olmadan oyunda degree artışı yapılması. Normalde 76/9= ortalama ~8 levelda bir degree silah değişiyordu. Dolayısıyla 8 levelda gelen str-int, mp-hp veya skill farkıyla levelda avantajı olan karakter item farkını tolere edebiliyordu. Fakat 101 level'da gelen 11 degree, daha sonra 12 degree, 13-14-15 derken yaklaşık 30 level için 5 degree silah oluştu ve bu silahlar arasında çeşitlilik çok arttı (bknz:, standart 101 novalar, egy weapon a&b , 12-13-14-15 için magic rare legend), şimdi level ve skill farkı çok olmadığından ve pek çok stat scroll ile basılabildiğinden ister istemez eskiden level > item durumu, item > level oldu.

    Bence en başta proof stone fikri mantıklıydı, zira oyunda bu sistem hali hazırda vardı bunun adı da 1 degree den itibaren başlayan immortal stone'du. Madem elixir yerine farklı bir araçla + basma işlemi yapılıyordu o zaman farklı bir immortal stone kullanılabilirdi, immortal stone 30 silk ise bu 45 silk'den satılabilirdi, ancak işin ucunun kaçtığı nokta 0-5 arası + basma işleminde item'ın tamamen kaybolması. Normalde 0-5 arası 30-40 elixir kullanılırken immortal kullanmaya gerek duyulmazken, 0 dan başlayarak proof stone kullanma gerekliliği maliyeti çok arttırdı.

    Olay pay to win'den ziyade bence content yığılması yüzünden bu hale geldi, ve ayrıca gelen patch'lerde herhangi bir yönerge bulunmamasından kaynaklı. Örnek olarak 10dg güncellemesiyle gelen jangan cave'de yolları nasıl bulacağımızı forum sitelerinde yayınlanan yarısı korece yazılarla dolu olan resimlerden öğrendik. Yada 11 degree güncellemesinde 110 title görevleri vs. tamamen dış kaynaklardan ulaşılan bilgiyle yapıldı. Veya bunlardan önce gelen Roc güncellemesiyle alakalı spawn point/drop rate vs gibi hiçbir bilgi paylaşılmadı. Patch note'ları her zaman 7-8 madde halinde yayınlandı ki bunlar Legend adı verilen güncellemelerdi, bu kadar geniş çaplı güncellemeler için notlar çok yetersizdi.




  • Onu bilmiyodum ama şu para mevzusundan dolayı asla oynamayı düşündüğüm oyun değil bi de 24 saatte %2 den bahsediyoruz ölünce exp düşmesi de cabası hoş kesin super hot vip platinum premium silkle alınan exp scroll felan çıkarmışlardır ölünce exp düşmemesi için :) ha ama eski kadro arkadaşlarım oynayalım dese sırf zevkine uygun fiyata wizard alıp muzurluk yaparım günlerce 10 kişi aynı adama saldırırsak öldüremeyeceğimiz kişi olmaz wizardlarla :) ama onun dışında asla ciddiye alıp emek vereceğim bi oyun olamaz artık. Paragöz olduğunu biliyoruz sonuçta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kirkyedi kullanıcısına yanıt
    130 cap'te D15 item var şu an, şaka gibi. Şu anda olması gereken D13. Günlük görevden de D13 item'lar düşüyor halihazırda, oyun bu halde kalsaydı bile canlı olurdu.



    Proof sisteminin kötü yanı, +1 bile tutmuyor. D1-D11 item'lar eski sistemle devam ediyor, dediğiniz gibi +5'e kadar hiçbir sorun çıkmadan basılabiliyor. Artı kolay tutuyor bu degree'deki item'lara. Fakat D12 ve üstü item'larda +5 yapmak inanılmaz derece zor ve maliyetli. D15 proof stone (legend) fiyatı 48 silk. Yani 1 adet proof stone 20 TL. Item'ınız +0 ve +1 basmak için 20 TL'nizi kullanıyorsunuz, +1 tutmuyor ve 20 TL gitti. Maksimum item'ın D13 olduğu zamanlarda, D13 legend takısını +12 yapabilmek için 2000 silk (700-750 TL) para harcayan arkadaşlarım vardı. D13 proof stone legend 32 silk, D15'i siz düşünün.



    "Weapon'lar +15'e kadar gidiyor." demiştim, +12'den sonrası için tanesi 10 silk olan max enhancer (elixir gibi düşünün) ve yine tanesi 10 silk olan max protector (immortal-proof stone gibi düşünün) kullanılıyor. +12'den sonra kullandığınız premium plus'daki %5 lucky, avatar dress'inizdeki %4 lucky, oyunun kalıcı olarak verdiği %10 lucky'den muaf oluyorsunuz. Yani +15 yapmak için verilmesi gereken parayı siz düşünün.



    Proof stone hiçbir zaman gelmemeli, immortal sistemine devam edilmeliydi. İnsanlar en azında +5 set yapar, yine zevk alırlardı. Yaratıklardan immortal blue'lu item'lar düşerdi, onlar da +7 falan yapılırdı. Güzel olurdu.



    Job sistemini de unutmamak gerek. Job level kasmak, job item yapmak, job item'a blue basmak gibi saçmalıklar yüzünden, job sistemi de 6-7 senedir bitik diyebiliriz. Sırf kervan için, job savaşları için bu oyunu oynayan kitle uzaklaştı seneler önce.



    Dediğiniz gibi, Joymax rehber hazırlama konusunda da çok vasat bir firma. Neyse ki quest rehberi gayet iyi, neredeyse kusursuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • HighLimit kullanıcısına yanıt
    Ben de bu sebeple private server'lara geçtim. İnanın ki orijinal oyundan daha sorunsuz ve daha çok ilgilenen kişiler tarafından yönetilen server'lar var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SixSixSix

    Unutun, hiç bulaşmayın. iSRO tamamen ölmüş durumda.

    .
  • Hangi private server oynuyosunuz level cap rateler felan nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.