Şimdi Ara

Silinsin lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Silinsin lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-1D65AFB91 -- 11 Ocak 2017; 2:50:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • "ERROR 53" hatasını bilmeyenler için açıklama ;

    Error 53 olarak adlandırılan problem, iPhone'larını üçüncü parti bir tamir servisine götüren kullanıcıların başına gelen bir sorun olarak karşımıza çıktı. Bu tarz servislerde tamir edilen cihazların ekranı ve TouchID sensörünü tamamen yenilemesi, ilk güncellemeyle birlikte iPhone'ları kilitleyerek kullanılmaz hale getiriyor.

    Aslında böyle bir durum karşısında doğrudan Apple'ın kendisini suçlamanın pek bir anlamı yok. Zira, Apple açıkça hatayı; yetkili bir servise gitmeyerek sizin yaptığınızı söyleyebilir. Fakat, öyle görünüyor ki bazı kullanıcılar bu sorun karşısında Apple'ın o kadar da masum olmadığını düşünüyor.

    PCVA adlı bir hukuk firması Kuzey Kaliforniya Bölge Mahkemesi'nde açtığı bir davayla bu sorun nedeniyle teknoloji devinden 5 milyon dolar talep ediyor. Sorunun yarattığı zararlara karşı böyle bir dava açan firma, ayrıca müşteriler için ücretsiz tamir hakkı ve soruna uzun süreli bir çözüm sağlayan bir yazılım güncellemesi de istiyor.

    Konuyla ilgili yaptığı basın açıklamasında "madem güvenlik Apple için çok önemli, o halde telefonlar neden bazen aylarca yazılım güncellemesi olmadan sorunsuz çalışabiliyor" diyen firma, "Error 53 gibi sorunların yalnızca Apple'ın işletim sisteminin yeni versiyonunu indirirken ortaya çıkmasına" dikkat çekiyor.

    Alıntı adresi




  • iphone 5 parçası değişmiş telefonda ios 9'a güncelleme sorun yaratır mı.touch id yok ama yine de insan tırsıyor.
  • Upp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.