Şimdi Ara

silinsin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • silinsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ymtn -- 29 Eylül 2012; 16:39:11 >



    _____________________________
  • bildiğim kadarıyla garanti kapsamında annen belki garantisi olan yere değilde sıradan bi bilgisayarcıya götürmüş olabilir.çünkü o kısım kullanıcı hatasından kaynaklanan bi yer değil.ne koparırsam kardır mantığı var adamda heralde.ki zaten bugün garantiye gitse hemen o şu sorunu var 60 lira demezlerpazartesi salı anca ne sorunu olduğunu öğrenebilirisn diye biliyorum.
    _____________________________
  • Bazı dizüstü bilgisayarlarda, ısınmaya bağlı olarak kapanma, çalışamama gibi sorunlar tüketici mahkemelerince "gizli ayıp " statüsünde kabul ediliyor ve gizli ayıp olayının bir süresi olmadığından, direk ürünü iade edip paranızı geri alabilirsiniz. Yapmanız gereken, hangi ilde yaşıyorsanız, adalet sarayına gidin, tüketici mahkemesi bölümü sekreterliğinden, sizin cihazının marka ve modeli hakkında verilmiş böyle bir kararın olup olmadığını sorabilirsiniz. Eğer var ise, emsal teşkil ettiği gerekçesiyle, ürünü iade talebinde bulunabilirsiniz...

    Bırakın sizden 60tl para almalarını, siz ürünü iade edip ödediğiniz ücreti tamamen geri alabilecek durumdasınız. Eğer tanıdığınız bir avukat varsa, iletişime de geçebilirsiniz...
    _____________________________
  • hayır abi sadecenotebook tan almıştık ürünü onlar yönlendirdi garanti servisi diye
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SİLİNSİN
    6 yıl önce açıldı
    . SİLİNSİN
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.