Şimdi Ara

SİLİNSİN (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ekip hala gelmedi gelip bına hat kutusuna benim hat kablomu bağlayacak konuşunda gelsin bugün artık bir haftayı geçti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • isyancı2 İ kullanıcısına yanıt
    21.08.2020' de arızanız için teknik arkadaşımız ile yaptığınız görüşmede aboneliği iptal ettirmek istediğinizi belirtmeniz üzerine arıza kaydınız kapatılmış. 24.08.2020' de açılan yeni kayıt üzerinden hızlı bir şekilde kontrolleri yaparak bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    ya gerekirse kendi cebinizden verin de müşteriniz bir aya yakın internetsiz kalmasın dimi bir tane adam göndereceksiniz 10 gündür ekip yok iptal işlemi devam etmesi sebebi bu yüzden bu hafta içinde ekip gelmezse iptal ediyorusunz onayı verdim zaten ayrıca YAPADAN ÇIKARIN BENİ TÜRK TELEKOM ALT YAPISINA ALIN BENİ iki dklık iştir buda eminim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isyancı2 -- 25 Ağustos 2020; 10:34:12 >
  • isyancı2 İ kullanıcısına yanıt
    VAE geçiş işlemleri ortalama 7 iş günü içinde tamamlanıyor. Kontrol ederek bilgi vereceğiz.
  • 1- Yaklaşık 2 ay önce yalın internet paketine geçtik halen talep alındı beklemede yazıyor. 5 tl düşmemek için yalın internet aktif olmuyor
    2-18.08 tarihinden beri İnternetim yok. Sürekli online işlemlere yazın diyorlar.
    3-Müşteri hizmetleri yok adamların ya. Sene olmuş 2020 müşteri hizmetleri telefonu yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolga_yakup kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yalın geçişleri sırasında bir sorun olması nedeniyle geçişler şu anda durdu. Ama sorun giderildiğinde tekrar yapmaya başlayacağız. Temmuz ve Ağustos faturasında telefon için ücretlendirme yapmadık. Eğer faturanıza yansıdıysahttps://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek bilgi verelim. 22.08.2020' de açılan arıza kaydınız için saha ekiplerine iş emrini iletti. Gelişmeleri paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    vae geçişi sırasında internet kesiliyor mu kesilmiyorsa bir adam yollayıp bina hat kutusundaki hat kablomu bina hat kutusuna bağlasın şuan o hat kablosu kopuk
  • isyancı2 İ kullanıcısına yanıt
    VAE geçişisi sırasında hizmetinizde kesinti yaşanıyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Olsun biri gelip kabloyu bağlasın sadece sonra vae geçişi sonrası açılır hemen umuyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • isyancı2 İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızın çözümü için hattınızı yapa'dan vae'ye geçiriyoruz. Kısa süre içerisinde başvurunuzu yaparak size bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Fatura kesilme tarihi değişmesini istiyorum kullanmadığım internetin faturası kesilmesin ayın birinde kesiliyor ileri güne alabilir miyiz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Destek Numarası
    35897491
    Destek Konusu
    İnternet Arıza

    GERÇEKTEN GERİ ZEKALI EKİBİNİZ VAR VAE GEÇİŞ İÇİN TAM 2-3 AY UĞRAŞTIK BÜTÜN ANKESTRE BAĞLANTILARINA VARANA KADAR TÜM İŞLEMLERİ BİZ YAPTIK SÖZDE SAHA EKİBİNİZ HALLEDECEKTİ
    NEYSE 1 AYDIR KULLANIYORDUK NE GÜZEL SORUN BİTTİ ÇOK UĞRAŞTIK AMA MUTLU SON DERKEN ERKEN SEVİNMİŞİZ BU HAFTA İNTERNET BİRDEN KESİLDİ
    SORUN BIRAKTIK İŞ BİLEN EKİBİNİZDEN SONGUL HANIM ARADI SİSTEM İNTERNET SÖZLEŞMENİZİ İPTAL ETMİŞ

    E NE OLACAK SİL BAŞTAN YENİ TELEFON NUMARASI İLE BAVURU YAPILACAK

    ANA BEN BU HİKAYEYİ BİLİYORUM

    VAE GEÇİŞTE TARAFIMIZA TAM 5 NUMARA TAHSİS EDİLDİ. BİNA GİRİŞİNDE AYNI ANDA 4 TANE ANKESTRE KABLO SARKITILMIŞTI HEPSİNDE FARKLI NUMARA VE SADULLAH SUNKU YAZIYORDU.



    ŞİMDİ YANDIK SANIRIM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talip68

    Destek Numarası
    35897491
    Destek Konusu
    İnternet Arıza

    GERÇEKTEN GERİ ZEKALI EKİBİNİZ VAR VAE GEÇİŞ İÇİN TAM 2-3 AY UĞRAŞTIK BÜTÜN ANKESTRE BAĞLANTILARINA VARANA KADAR TÜM İŞLEMLERİ BİZ YAPTIK SÖZDE SAHA EKİBİNİZ HALLEDECEKTİ
    NEYSE 1 AYDIR KULLANIYORDUK NE GÜZEL SORUN BİTTİ ÇOK UĞRAŞTIK AMA MUTLU SON DERKEN ERKEN SEVİNMİŞİZ BU HAFTA İNTERNET BİRDEN KESİLDİ
    SORUN BIRAKTIK İŞ BİLEN EKİBİNİZDEN SONGUL HANIM ARADI SİSTEM İNTERNET SÖZLEŞMENİZİ İPTAL ETMİŞ

    E NE OLACAK SİL BAŞTAN YENİ TELEFON NUMARASI İLE BAVURU YAPILACAK

    ANA BEN BU HİKAYEYİ BİLİYORUM

    VAE GEÇİŞTE TARAFIMIZA TAM 5 NUMARA TAHSİS EDİLDİ. BİNA GİRİŞİNDE AYNI ANDA 4 TANE ANKESTRE KABLO SARKITILMIŞTI HEPSİNDE FARKLI NUMARA VE SADULLAH SUNKU YAZIYORDU.



    ŞİMDİ YANDIK SANIRIM
    nasıl ya 2 3 ay vae geçemediniz mi bir mesaj ile ! bana 4 7 gün arası diyorlar ! bina hat için teknik ekip gelmedi mi ! şaka mı bu ya bu nasıl firma böyle hat sorunlarını bile halletmeyip size mi bıraktılar anlaşılan bu hafta türknet ile işimiz bitiyor size böyle yapan bana da beterini yapar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    VAE geçiş işlemleri ortalama 7 iş günü içinde tamamlanıyor. Kontrol ederek bilgi vereceğiz.
    yarın 7 gün bilginiz olsun yarın işlem bitmeli ! ve bir bina hat kutusuna hattımı tanımlayacak biri gelsin hafta sonu
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evet sesiniz çıkmıyor hayırdır ! 7 gün oldu vae geçiş işlemi bügün bitmesi gerekiyordu ne oldu o iş ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • isyancı2 İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, vae geçiş işlemlerinin önceliğini ilgili birimimize ilettim. En kısa süre içerisinde geçişi tamamlayarak bilgi vereceğiz.
  • talip68 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, başvuru işlemlerinizi başlattık. En kısa süre içerisinde sonuçlandırarak hizmeti aktif edeceğiz. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, vae geçiş işlemlerinin önceliğini ilgili birimimize ilettim. En kısa süre içerisinde geçişi tamamlayarak bilgi vereceğiz.
    en kısa süre diye birşey yok 7 gün dediniz 7 gün doldu bugün yarında olmazsa iptal dilekçekmi onaylayınız !
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.