Şimdi Ara

silinsin (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Şu an parça ellerinde yok ve yurtdışından sipariş edilmesi gerekiyormuş. Ancak parça ellerinde vardır sonuçta çok yeni bir ürün. İlerleyen aylarda cihaz eskidikçe parça sorunu artacaktır o zaman göndermek daha mantıklı değil mi sizce?

    Ayrıca diyelim ki ben belki ellerinde parça yoktur diye düşünüp bir anda servise gönderdim diyelim. Ancak parçalar geldi diyelim o zaman tamir istemiyorum deyip reddedemez miyim bunu? Böyle bir hakkım yok mu?

    @zBrave Sizde kasa değişimi olmuş sanırım. Bilgi verebilir misiniz rica etsem?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NomadCRY -- 27 Mart 2015; 17:30:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an parça ellerinde yok ve yurtdışından sipariş edilmesi gerekiyormuş. Ancak parça ellerinde vardır sonuçta çok yeni bir ürün. İlerleyen aylarda cihaz eskidikçe parça sorunu artacaktır o zaman göndermek daha mantıklı değil mi sizce?

    Ayrıca diyelim ki ben belki ellerinde parça yoktur diye düşünüp bir anda servise gönderdim diyelim. Ancak parçalar geldi diyelim o zaman tamir istemiyorum deyip reddedemez miyim bunu? Böyle bir hakkım yok mu?

    @zBrave Sizde kasa değişimi olmuş sanırım. Bilgi verebilir misiniz rica etsem?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Şu an parça ellerinde yok ve yurtdışından sipariş edilmesi gerekiyormuş. Ancak parça ellerinde vardır sonuçta çok yeni bir ürün. İlerleyen aylarda cihaz eskidikçe parça sorunu artacaktır o zaman göndermek daha mantıklı değil mi sizce?

    Ayrıca diyelim ki ben belki ellerinde parça yoktur diye düşünüp bir anda servise gönderdim diyelim. Ancak parçalar geldi diyelim o zaman tamir istemiyorum deyip reddedemez miyim bunu? Böyle bir hakkım yok mu?

    @zBrave Sizde kasa değişimi olmuş sanırım. Bilgi verebilir misiniz rica etsem?

    o parça geldiğinde ben değiştirmiyorum demen mantıksız olur hem kargo sırasında daha çok hasar alabilir onun için parça kalmadı durumu olmaz en iyi ihtimal gönderirsin parça geç gelir o zaman değişim yaparlar, çünkü adam gönder parça isteriz der servistir bu gönderme yapmayız demezler sana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SMTZHR

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Şu an parça ellerinde yok ve yurtdışından sipariş edilmesi gerekiyormuş. Ancak parça ellerinde vardır sonuçta çok yeni bir ürün. İlerleyen aylarda cihaz eskidikçe parça sorunu artacaktır o zaman göndermek daha mantıklı değil mi sizce?

    Ayrıca diyelim ki ben belki ellerinde parça yoktur diye düşünüp bir anda servise gönderdim diyelim. Ancak parçalar geldi diyelim o zaman tamir istemiyorum deyip reddedemez miyim bunu? Böyle bir hakkım yok mu?

    @zBrave Sizde kasa değişimi olmuş sanırım. Bilgi verebilir misiniz rica etsem?

    o parça geldiğinde ben değiştirmiyorum demen mantıksız olur hem kargo sırasında daha çok hasar alabilir onun için parça kalmadı durumu olmaz en iyi ihtimal gönderirsin parça geç gelir o zaman değişim yaparlar, çünkü adam gönder parça isteriz der servistir bu gönderme yapmayız demezler sana

    İki ucu boklu değnek ne yapacağımı şaşırdım vallahi. Neyse satmaya yakın bi vakit veya daha önce gönderirim artık. Umarım ellerinde parça kalmamış olur o gün geldiğinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY


    quote:

    Orijinalden alıntı: SMTZHR

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Şu an parça ellerinde yok ve yurtdışından sipariş edilmesi gerekiyormuş. Ancak parça ellerinde vardır sonuçta çok yeni bir ürün. İlerleyen aylarda cihaz eskidikçe parça sorunu artacaktır o zaman göndermek daha mantıklı değil mi sizce?

    Ayrıca diyelim ki ben belki ellerinde parça yoktur diye düşünüp bir anda servise gönderdim diyelim. Ancak parçalar geldi diyelim o zaman tamir istemiyorum deyip reddedemez miyim bunu? Böyle bir hakkım yok mu?

    @zBrave Sizde kasa değişimi olmuş sanırım. Bilgi verebilir misiniz rica etsem?

    o parça geldiğinde ben değiştirmiyorum demen mantıksız olur hem kargo sırasında daha çok hasar alabilir onun için parça kalmadı durumu olmaz en iyi ihtimal gönderirsin parça geç gelir o zaman değişim yaparlar, çünkü adam gönder parça isteriz der servistir bu gönderme yapmayız demezler sana

    İki ucu boklu değnek ne yapacağımı şaşırdım vallahi. Neyse satmaya yakın bi vakit veya daha önce gönderirim artık. Umarım ellerinde parça kalmamış olur o gün geldiğinde.

    neden bizim kafamız direk çakallığa çalılıyo arkadaş yaa

    benim de aklıma direk bu geldi... ne kadar geç gönderirsen o kadar değişim ihtimali artar...




  • Eyvallah her şey için sağolun. Artık satacağım vakit gönderirim servise. Değişir inşallah. Bu konuyu da uplarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Şu an parça ellerinde yok ve yurtdışından sipariş edilmesi gerekiyormuş. Ancak parça ellerinde vardır sonuçta çok yeni bir ürün. İlerleyen aylarda cihaz eskidikçe parça sorunu artacaktır o zaman göndermek daha mantıklı değil mi sizce?

    Ayrıca diyelim ki ben belki ellerinde parça yoktur diye düşünüp bir anda servise gönderdim diyelim. Ancak parçalar geldi diyelim o zaman tamir istemiyorum deyip reddedemez miyim bunu? Böyle bir hakkım yok mu?

    @zBrave Sizde kasa değişimi olmuş sanırım. Bilgi verebilir misiniz rica etsem?

    Bazı arkadaşlar gönder parayı öde değişmezse yenisi al gibi bişeyler söylemişlerde tek akıllı siz değilsiniz. Adamlar ellerinde olmadığı için süreyi başlatmıyorlar. Yani 20 günü geçsede hiç bişey yapamazsınız. Ama uğraşırım mahkeme vs. derseniz buyrun uğraşın. Ben servisler çok içli dışlı oldum sağolsunlar alır almaz serviste 2 ay geçirdi. Ama yenisini alamadım. Sonra kasa için gönderdim bataryamı kaybedip üstüne üstlük suçu kargo şirketine ve aracılık yapan vatanın kaybetmiş olabileceğine inanmanı söylediler. Sonra akıllarınca beni mağdur etmemek için çakma batarya alıp gönderdiler. İşim çok düşmedikçe kesinlikle servise vermem cihazımı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zBrave

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Şu an parça ellerinde yok ve yurtdışından sipariş edilmesi gerekiyormuş. Ancak parça ellerinde vardır sonuçta çok yeni bir ürün. İlerleyen aylarda cihaz eskidikçe parça sorunu artacaktır o zaman göndermek daha mantıklı değil mi sizce?

    Ayrıca diyelim ki ben belki ellerinde parça yoktur diye düşünüp bir anda servise gönderdim diyelim. Ancak parçalar geldi diyelim o zaman tamir istemiyorum deyip reddedemez miyim bunu? Böyle bir hakkım yok mu?

    @zBrave Sizde kasa değişimi olmuş sanırım. Bilgi verebilir misiniz rica etsem?

    Bazı arkadaşlar gönder parayı öde değişmezse yenisi al gibi bişeyler söylemişlerde tek akıllı siz değilsiniz. Adamlar ellerinde olmadığı için süreyi başlatmıyorlar. Yani 20 günü geçsede hiç bişey yapamazsınız. Ama uğraşırım mahkeme vs. derseniz buyrun uğraşın. Ben servisler çok içli dışlı oldum sağolsunlar alır almaz serviste 2 ay geçirdi. Ama yenisini alamadım. Sonra kasa için gönderdim bataryamı kaybedip üstüne üstlük suçu kargo şirketine ve aracılık yapan vatanın kaybetmiş olabileceğine inanmanı söylediler. Sonra akıllarınca beni mağdur etmemek için çakma batarya alıp gönderdiler. İşim çok düşmedikçe kesinlikle servise vermem cihazımı.

    20 günü geçtiği halde bir şey yapamamanız ilginç yalnız. Çünkü servise bıraktığınız anda o gün işlemeye başlar. Ellerinde olmadığı için süreyi başlatmama gibi bir opsiyonları yok ki. İlginç valla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY


    quote:

    Orijinalden alıntı: SMTZHR

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Şu an parça ellerinde yok ve yurtdışından sipariş edilmesi gerekiyormuş. Ancak parça ellerinde vardır sonuçta çok yeni bir ürün. İlerleyen aylarda cihaz eskidikçe parça sorunu artacaktır o zaman göndermek daha mantıklı değil mi sizce?

    Ayrıca diyelim ki ben belki ellerinde parça yoktur diye düşünüp bir anda servise gönderdim diyelim. Ancak parçalar geldi diyelim o zaman tamir istemiyorum deyip reddedemez miyim bunu? Böyle bir hakkım yok mu?

    @zBrave Sizde kasa değişimi olmuş sanırım. Bilgi verebilir misiniz rica etsem?

    o parça geldiğinde ben değiştirmiyorum demen mantıksız olur hem kargo sırasında daha çok hasar alabilir onun için parça kalmadı durumu olmaz en iyi ihtimal gönderirsin parça geç gelir o zaman değişim yaparlar, çünkü adam gönder parça isteriz der servistir bu gönderme yapmayız demezler sana

    İki ucu boklu değnek ne yapacağımı şaşırdım vallahi. Neyse satmaya yakın bi vakit veya daha önce gönderirim artık. Umarım ellerinde parça kalmamış olur o gün geldiğinde.

    en mantıklısı yani dostum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SMTZHR

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY


    quote:

    Orijinalden alıntı: SMTZHR

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Şu an parça ellerinde yok ve yurtdışından sipariş edilmesi gerekiyormuş. Ancak parça ellerinde vardır sonuçta çok yeni bir ürün. İlerleyen aylarda cihaz eskidikçe parça sorunu artacaktır o zaman göndermek daha mantıklı değil mi sizce?

    Ayrıca diyelim ki ben belki ellerinde parça yoktur diye düşünüp bir anda servise gönderdim diyelim. Ancak parçalar geldi diyelim o zaman tamir istemiyorum deyip reddedemez miyim bunu? Böyle bir hakkım yok mu?

    @zBrave Sizde kasa değişimi olmuş sanırım. Bilgi verebilir misiniz rica etsem?

    o parça geldiğinde ben değiştirmiyorum demen mantıksız olur hem kargo sırasında daha çok hasar alabilir onun için parça kalmadı durumu olmaz en iyi ihtimal gönderirsin parça geç gelir o zaman değişim yaparlar, çünkü adam gönder parça isteriz der servistir bu gönderme yapmayız demezler sana

    İki ucu boklu değnek ne yapacağımı şaşırdım vallahi. Neyse satmaya yakın bi vakit veya daha önce gönderirim artık. Umarım ellerinde parça kalmamış olur o gün geldiğinde.

    en mantıklısı yani dostum

    Yukarıdaki arkadaş servis ellerinde parça olmadığından süreyi başlatmıyor tarzı bir şey demiş. Benim bildiğim bu imkansız, ürün servise bırakıldığında o süre başlar. Yanlış mıyım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    quote:

    Orijinalden alıntı: SMTZHR

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY


    quote:

    Orijinalden alıntı: SMTZHR

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Şu an parça ellerinde yok ve yurtdışından sipariş edilmesi gerekiyormuş. Ancak parça ellerinde vardır sonuçta çok yeni bir ürün. İlerleyen aylarda cihaz eskidikçe parça sorunu artacaktır o zaman göndermek daha mantıklı değil mi sizce?

    Ayrıca diyelim ki ben belki ellerinde parça yoktur diye düşünüp bir anda servise gönderdim diyelim. Ancak parçalar geldi diyelim o zaman tamir istemiyorum deyip reddedemez miyim bunu? Böyle bir hakkım yok mu?

    @zBrave Sizde kasa değişimi olmuş sanırım. Bilgi verebilir misiniz rica etsem?

    o parça geldiğinde ben değiştirmiyorum demen mantıksız olur hem kargo sırasında daha çok hasar alabilir onun için parça kalmadı durumu olmaz en iyi ihtimal gönderirsin parça geç gelir o zaman değişim yaparlar, çünkü adam gönder parça isteriz der servistir bu gönderme yapmayız demezler sana

    İki ucu boklu değnek ne yapacağımı şaşırdım vallahi. Neyse satmaya yakın bi vakit veya daha önce gönderirim artık. Umarım ellerinde parça kalmamış olur o gün geldiğinde.

    en mantıklısı yani dostum

    Yukarıdaki arkadaş servis ellerinde parça olmadığından süreyi başlatmıyor tarzı bir şey demiş. Benim bildiğim bu imkansız, ürün servise bırakıldığında o süre başlar. Yanlış mıyım?

    sen gidip verirsen sana verilen kağıt servis kağıdı verilir ama kargoyla gönderdiğinde dediği gibi oluyor senin kargo kağıdın servise gönderdiğin tarihi belirtmediği için böyle oyun oynayabilirler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SMTZHR

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    quote:

    Orijinalden alıntı: SMTZHR

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY


    quote:

    Orijinalden alıntı: SMTZHR

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Şu an parça ellerinde yok ve yurtdışından sipariş edilmesi gerekiyormuş. Ancak parça ellerinde vardır sonuçta çok yeni bir ürün. İlerleyen aylarda cihaz eskidikçe parça sorunu artacaktır o zaman göndermek daha mantıklı değil mi sizce?

    Ayrıca diyelim ki ben belki ellerinde parça yoktur diye düşünüp bir anda servise gönderdim diyelim. Ancak parçalar geldi diyelim o zaman tamir istemiyorum deyip reddedemez miyim bunu? Böyle bir hakkım yok mu?

    @zBrave Sizde kasa değişimi olmuş sanırım. Bilgi verebilir misiniz rica etsem?

    o parça geldiğinde ben değiştirmiyorum demen mantıksız olur hem kargo sırasında daha çok hasar alabilir onun için parça kalmadı durumu olmaz en iyi ihtimal gönderirsin parça geç gelir o zaman değişim yaparlar, çünkü adam gönder parça isteriz der servistir bu gönderme yapmayız demezler sana

    İki ucu boklu değnek ne yapacağımı şaşırdım vallahi. Neyse satmaya yakın bi vakit veya daha önce gönderirim artık. Umarım ellerinde parça kalmamış olur o gün geldiğinde.

    en mantıklısı yani dostum

    Yukarıdaki arkadaş servis ellerinde parça olmadığından süreyi başlatmıyor tarzı bir şey demiş. Benim bildiğim bu imkansız, ürün servise bırakıldığında o süre başlar. Yanlış mıyım?

    sen gidip verirsen sana verilen kağıt servis kağıdı verilir ama kargoyla gönderdiğinde dediği gibi oluyor senin kargo kağıdın servise gönderdiğin tarihi belirtmediği için böyle oyun oynayabilirler

    Tabi ki kargoyla göndermem, gidip kendim teslim ederim. Dolayısıyla ben servise bıraktığımda 20 iş günü başlamış olacak değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    quote:

    Orijinalden alıntı: SMTZHR

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    quote:

    Orijinalden alıntı: SMTZHR

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY


    quote:

    Orijinalden alıntı: SMTZHR

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    Şu an parça ellerinde yok ve yurtdışından sipariş edilmesi gerekiyormuş. Ancak parça ellerinde vardır sonuçta çok yeni bir ürün. İlerleyen aylarda cihaz eskidikçe parça sorunu artacaktır o zaman göndermek daha mantıklı değil mi sizce?

    Ayrıca diyelim ki ben belki ellerinde parça yoktur diye düşünüp bir anda servise gönderdim diyelim. Ancak parçalar geldi diyelim o zaman tamir istemiyorum deyip reddedemez miyim bunu? Böyle bir hakkım yok mu?

    @zBrave Sizde kasa değişimi olmuş sanırım. Bilgi verebilir misiniz rica etsem?

    o parça geldiğinde ben değiştirmiyorum demen mantıksız olur hem kargo sırasında daha çok hasar alabilir onun için parça kalmadı durumu olmaz en iyi ihtimal gönderirsin parça geç gelir o zaman değişim yaparlar, çünkü adam gönder parça isteriz der servistir bu gönderme yapmayız demezler sana

    İki ucu boklu değnek ne yapacağımı şaşırdım vallahi. Neyse satmaya yakın bi vakit veya daha önce gönderirim artık. Umarım ellerinde parça kalmamış olur o gün geldiğinde.

    en mantıklısı yani dostum

    Yukarıdaki arkadaş servis ellerinde parça olmadığından süreyi başlatmıyor tarzı bir şey demiş. Benim bildiğim bu imkansız, ürün servise bırakıldığında o süre başlar. Yanlış mıyım?

    sen gidip verirsen sana verilen kağıt servis kağıdı verilir ama kargoyla gönderdiğinde dediği gibi oluyor senin kargo kağıdın servise gönderdiğin tarihi belirtmediği için böyle oyun oynayabilirler

    Tabi ki kargoyla göndermem, gidip kendim teslim ederim. Dolayısıyla ben servise bıraktığımda 20 iş günü başlamış olacak değil mi?

    tabi ki o zaman 20 gün başlamış oluyor, itiraz ederlerse değişim yapmayız 20 gün geçmedi derlerse tüketici haklarına başvurup servis kağıdını gösterdiğinde olay biter




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SMTZHR


    tabi ki o zaman 20 gün başlamış oluyor, itiraz ederlerse değişim yapmayız 20 gün geçmedi derlerse tüketici haklarına başvurup servis kağıdını gösterdiğinde olay biter

    Tamamdır çok teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.