Şimdi Ara

Silinebilir - Konu amacına ulaşmıştır. - Silinebilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
495
Cevap
3
Favori
10.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konu amacına ulaşmıştır. Silinebilir....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dupont81 -- 22 Eylül 2018; 11:54:5 >



  • 14 Ağustos günü 512 gb mavi renk siparişi verdim, benimki de işleniyor görünüyor şu an. Gelişme olursa haberdar ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • vay arkadaş ne çekeceğimiz varmış inşallah beklediğimize değer
    ben 10.08.2018 sabah 09:40 da sipariş verdim note 8 ile değişim kampanyasından aldım
    sipariş işleniyor gözüküyor yurt içi kargo sevk edilmedi gözüküyor
    değişim talepleri kısmında da yönetici onayı bekliyor yazıyor.
  • 17 Ağustos akşamı verdim sipariş. Salı günü görüştüğüm bayan bu hafta içi elinize ulaşır dedi ama ulaşmadı haliyle.
    Grupta 9 ağustosta sipariş veren vardı, o arkadaşınki bile gönderilmediyse ben sanırım daha bekleyeceğim.
  • Ben şimdi yine görüştüm müşteri temsilcisiyle, tabii ki yine klasik dağıtıma başlandı sırayla falan dedi. Ben de 9 Ağustos'ta sipariş veren arkadaşın sipariş numarasını verdim ve hala ona bile gelmemiş dedim. Bize gelen bilgi bu şekilde ama o arkadaşınız cihazı değişim kampanyasından almış o yüzden gecikmiştir dedi.. Yani değişim kampanyasından alanlar biraz prosedüre takılacaklar sanırım :( Ödeme onaylandı yazıyor bende ve durumda da işleniyor yazıyor.
  • dupont81 kullanıcısına yanıt
    Kıvırmış tabiri caizse :)
    Değişim kampanyası siparişi geciktirecek bir durum değil ki. 14 ağustos ta sipariş veren arkadaşınki de gönderilmedi.
    9 ağustos ile 14 ağustos arasında 100.000 adet sipariş mi aldı da ürün yetiştiremiyorlar?
    Hikaye.
  • hasancalis kullanıcısına yanıt
    Haklısınız, bence de hikaye anlatıyorlar. Kendilerine doğruyu söylemelerini ısrarla söylememe rağmen onlara verilen bilginin bu yönde olduğu ve başka bir bilgiye sahip olmadıkları yönünde.. 28.08'e kadar verilen siparişler dağıtıma başlandı, 28.08 ve sonrası siparişler 01.10'da dağıtıma başlanacak deniyor..
    Peki ben arayıp telefonun sadece rengini değiştirip yollayın desem kabul ederler mi acaba???
  • Hani paranla rezillik dedikleri bu olsa gerek. Ben bu kadar amatörce yönetilen bir alışveriş sitesi görmedim. Zaten ibareler bile dandik "işleniyor".. işleye işleye bitmedi.

    Yani arkadaş, herşeyi anlıyorum, gecikir, şöyledir böyledir ama çıkar dersin yada siparişin oraya takipten bakınca bir ibare koyarsın, "şu tarihte kargoya verilecektir" diye. İnsanlar da bilir kendi cihazının gönderim tarihini. Her sorduğumda papağan gibi "sırayla gönderilecek" diyor temsilciler. Renk değiştireyim diye de düşündüm, ondan da korkuyorum. Böyle birşey oluyorsa bile bunlar bu değişimi yaptığım tarihi baz alıp Ekim ayına atarlar kesin teslimatı.

    Şu mavi rengi aldığım güne lanet olsun, keşke siyah alaydım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sky__walker -- 3 Eylül 2018; 12:21:33 >
  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    Hocam siz de sipariş gününüzü ve saatini yazarsanız ana mesaja ekleyeyim. Böylece mesaj gelen arkadaşlar olursa ona göre bilgilenmiş oluruz
  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    Bu arada yazdıklarınızda baştan sona kadar haklısınız. Ben zaten samsung orjinal kılıf almıştım arkası hiç görünmüyor, keşke ben de mavi renk almasaydım =( Siyah ve Mor renkte hemen yolluyorlar hocam o yüzden ekime atmazlar ama renk değiştirirsek kulaklık verirler mi bilmiyorum. Ben bi arayıp sorarım bakalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dupont81

    Hocam siz de sipariş gününüzü ve saatini yazarsanız ana mesaja ekleyeyim. Böylece mesaj gelen arkadaşlar olursa ona göre bilgilenmiş oluruz
    17.08.2018 15:11:50

    Bu şekilde vermişim siparişi.
  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    ekledim teşekkür ederim. Umarım bugün kargolanır hocam cihazlar
  • Aradım sordum biraz evel, sırayla gönderiliyor diyor hala. Dedim 14.08 de benim arkadaşım verdi sipariş, ona da gönderilmedi, ne sırası varmış? Tarih söyleyin lütfen dedim ben belirsiziliği beklemek istemiyorum.. Haklısınız ama 512gb lıklarda tarih belirtemiyoruz, 28.08 den sonra sırayla gönderilecek şekilde bilgi verildi bize, bilgimiz bununla sınırlı diyor. Ben sadece acil beklediğiniz yönünde bir kayıt açabilirim dedi, iyi açın dedim.

    Yani uzun lafın kısası, boşu boşuna arayıp onlara sormayın arkadaşlar ne zaman gönderilecek diye, hiçbirşey bildikleri yok. Onları arayacağınıza vereyim telefonumu beni arayın sorun siparişinizi, aynı hesap.
  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    Aklıma şu geliyor;
    Acaba DRK Aksesuarı direk mi arasak? Ben geçenlerde orayı aradım dedim, siz genel merkezsiniz ve sizin verdiğiniz bilgiyi bize aktarıyor samsung mobile. Ve söylediklerine göre siz onlara tam tarih vermiyormuşsunuz. Numaranızı alayım arkadaş sizi arasın dedi, 1 saat sonra 444 77 11 den arandım, siparişin ne zaman gönderileceğini öğrenmek istiyorum dedim kayıt açalım vs dedi ama gene dönüş mönüş olmadı. Grupta samsung ile bir şekile irtibata geçen iron var idi, acaba ona mı danışsak?
  • hasancalis kullanıcısına yanıt
    Hocam ne gerekiyorsa yapalım. İron arkadaşa özel mesaj attım cevaplarsa onunla da irtibat halinde oluruz.. sky__walker arkadaşın dediği gibi müşteri hizmetleri bir şey aktamıyorlar ve sürekli aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorlar. Bizim esas kargolanan yere ulaşmamız lazım ve görüşme yaparak net tarih almamız lazım.. Ben 128 GB aldığımda bana kargo bilgisini atan bir yer vardı hatırlamadım şimdi orası neresiyse orayla görüşme yapmak lazım
  • Herkese merhaba arkadaşlar,
    Ayrıca konu başlığı açılması mantıklı olmuş benim siparişim 9 Ağustos akşamı gerçekleşti. Herhangi bir hareket yok henüz. Değişim kampanyası ile aldım ama gecikmenin bundan olduğunu zannetmiyorum çünkü doğrudan alanlara da gelmedi diye biliyorum. Ekran görüntüsünü buraya ekleyeyim. Yolda olduğun için yazın yanlışlarım olabilir kusura bakmayın. Silinebilir - Konu amacına ulaşmıştır. - Silinebilir




  • dupont81 kullanıcısına yanıt
    Gönderen yer tuzlada, arvato depoları. Teleservice in de depoları o tarafta ama asıl gönderen depo Arvato Bertelsmann. O tarafı da aramaya çalıştım ama gönderen depoya ulaşmak zor.
  • mehmednaim kullanıcısına yanıt
    Bence de değişim kampanyasıyla vs alakası yok. En erken 12 eylül yazıyor kargolanma tarihi olarak hepsiburada sayfasında. Bence 10 eylüle kadar garanti beklememiz gerekecek.
  • Beni de aranıza katın arkadaşlar. 27.08.2018'de saat 22-23 arası vermiştim siparişi Okyanus Mavisi 512 GB versiyonunu. Sanırım 28 Ağustos'tan itibaren gönderilmesi vaat edilen son siparişi ben verdim.1-2 saat daha geç kalsam 01.10'a kalacaktı. Gerçi bu şekilde de gönderilmiyor 😁

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mehmednaim kullanıcısına yanıt
    hocam sizin cihazınız da 512/8 okyanus mavisi di mi? Ödeme ekranında 6499 Lira değişimden olduğu için mi yazıyor?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.