Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Şikayet butonu ne işe yarar, nasıl kullanılır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
0
Cevap
1
Favori
24.064
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Şikayet butonu ne işe yarar, nasıl kullanılır?
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    11232 Mesaj
    Forumda kurallara uygun olmayan bir mesaj/konu, kurallara uygun olmayan imza gördüğümüz zaman ya da yönetime ulaşmamız gerektiğinde her mesajın sağ üst köşesinde bulunan
    butonunu kullanmalıyız.

    Şikayette, mesajın linkini ya da kullanıcının adını yazmamız gerekmez.

    Şikayetimiz ile ilgilenildikten sonra "Teşekkürler.","Sağol." yazıp şikayeti açık bırakmak yerine, teşekkürle beraber puanlamamızı yapıp şikayeti sonlandırmamız iyi olur.




    Şikayetlere bakan modların, şikayete bakar bakmaz imzayı silme, kullanıcı adını değiştirme ya da üyeye ceza verme yetkisi yoktur.Bu konularda sabırlı olmalıyız.

    Üye olarak üstümüze düşen mesajı şikayet etmektir.Şikayetlerde "Ceza verin." gibi taleplerde bulunmamalıyız.

    Şahsa hakaret/Küfür
    Uygunsuz üslup, argo kullanımı veya küfür gördüğümüz zaman bu butonu kullanmalıyız.Hem butonu kullanır, hemde kural dışı mesaja yanıt verirsek bizde ceza alırız.Sadece şikayet etmemiz kâfidir.Şikayet ettiğimiz mesajdaki hakaret ve küfürleri ayrıca şikayete yazmamız gerekmez.Konu başlığına ayrıca açıklama yazmamız gerekmez.Önemliliği duruma göre Normal, Yüksek ya da Acil olabilir.

    İmza kurallarına uygunsuzluk
    Eğer üyenin imzası burada belirtilen kurallara uygun değilse bu seçeneği seçiyoruz.Eğer imza trojan, virus gibi aciliyet gerektiren içeriğe sahip değilse Önemlilik olarak Az'ı seçiyoruz.

    Kural dışı konu
    Konu forum kurallarına uygun değilse bu seçeneği seçiyoruz.Kural dışı konulara ne olursa olsun cevap yazmamalıyız.Sadece şikayet etmemiz yeterlidir.Önemliliği duruma göre Normal, Yüksek ya da Acil olabilir.

    Konu yanlış yerde
    Konu yanlış bölüme açılmışsa bu seçeneği seçiyoruz.Şikayetimizde konunun hangi bölüme taşınması gerektiğini belirtirsek iyi olur.Önemliliği Az ya da Normal olabilir.

    Kural dışı link
    Mesajda verilen link kurallara uygun değilse, bu seçeneği seçip mesajı şikayet ediyoruz.Kural dışı link olan mesajları görmezden gelip, konuya yazmamız gereken birşey varsa mesajımızı yazıyoruz.Kural dışı link olan mesajlardan alıntı yapmamalı, cevap vermemeliyiz.Önemliliği Normal, Yüksek ya da Acil olabilir.

    Diğer
    Yönetime ulaşmak istediğimiz zaman "Acaba hangi bölüme konu açsam?" diye düşünmememiz için şikayet butonunda Diğer seçeneği mevcuttur.Yönetime sormak istediğimiz bir soru, iletmek istediğimiz birşey olduğu zaman herhangi bir mesajın üstündeki şikayet butonunu kullanıp Diğer seçeneğini seçmeliyiz.Bu seçeneğin önemliliği Az ya da Normal olabilir.Şikayet başlığında da şikayet butonunu kullanma sebebimizi 1-2 kelime ile özetlersek iyi olur.2. El bölümü kurallarına aykırı mesaj ve konuları da bu buton ile şikayet edebiliriz.24 saat ihlallerinde açılan diğer konunun da linkini verirsek iyi olur.

    Forumumuzun kalitesini korumak için şikayet butonunu kullanalım.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



    |
    |
    _____________________________


    Yardım talepleriniz için, lütfen özel mesaj atmayın.




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
SEO
Masal
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,172
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.