Şimdi Ara

Şikayet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ttnet mobil abonesiyim. Aylık 200 dakika her yöne ücretsiz konuşma hakkım olmasına rağmen Aveadan sık sık "100 Heryöne dakikanız bitmiştir" uyarı sms gelmektedir. Halbuki "ses" yazıp 6000 e gönderdiğimde 2 gün öncesine ait kalan süreniz Yurtiçi heryöne 200 dk. dir . Mesajı gelmektedir. Zaten ay içi dakika sorgulama kotası da devamlı hatalı gelmektedir. Sonra ummadığım faturalarla karşılaşmak durumunda kalıyorum. Tarifemi şaşırmış durumdayım. Niye 200 dk. her yöne avantaj paketim olmasına rağmen 100 dakika kotanız doldu uyarısı gelmektedir? Niye kalan dakikalar hep yanıltıcı ve yanlış olmaktadır. Bu durumda fazla gelen faturamın sorumluluğu size ait olmaktadir. Gereğini rica ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Korgeneral -- 18 Ekim 2011; 20:10:46 >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Korgeneral

    Ttnet mobil abonesiyim. Aylık 200 dakika her yöne ücretsiz konuşma hakkım olmasına rağmen Aveadan sık sık "100 Heryöne dakikanız bitmiştir" uyarı sms gelmektedir. Halbuki "ses" yazıp 6000 e gönderdiğimde 2 gün öncesine ait kalan süreniz Yurtiçi heryöne 200 dk. dir . Mesajı gelmektedir. Zaten ay içi dakika sorgulama kotası da devamlı hatalı gelmektedir. Sonra ummadığım faturalarla karşılaşmak durumunda kalıyorum. Tarifemi şaşırmış durumdayım. Niye 200 dk. her yöne avantaj paketim olmasına rağmen 100 dakika kotanız doldu uyarısı gelmektedir? Niye kalan dakikalar hep yanıltıcı ve yanlış olmaktadır. Bu durumda fazla gelen faturamın sorumluluğu size ait olmaktadir. Gereğini rica ederim.



    ttmobil müşterisi ne kadar var ki

    sikayetvar.com a yaz belki dönerler oradan




  • Sağol haklisin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.