Şimdi Ara

Sigortalı çalışıp emekli olamayınca ne oluyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben bazı dönemler sigortalı çalıştım, emekli olabilmek gibi bir gün sayım da yok bundan sonra sigortalı çalışacak durumum da pek yok. Sigortalı çalıştığım günler çöpe mi gidiyor yoksa başka bir işe yarıyor mu?




    _____________________________
  • 27 sene evvel askerliğimi yapmadığım için kimse iş vermedi.

    Nihayetinde Mecidiyeköy' de ofisi bulunan bir kitap satıcısı beni işe aldı.


    Ancak 2 haftalık deneme süresinde yol, sigorta, yemek ve mayış yoktu.

    Gazi Mahallesi gibi varoş semtlerde evleri ziyaret edip kitap seti satmaya çalıştım.


    Baktım yapamıyorum 2 hafta dolmadan işten ayrıldım.

    O gün yaptığım hatanın bedelini 27 sene sonra EYT' li olamayarak çekiyorum...

    _____________________________
  • Sigorta prim günü sayısını dolduramazsan yaşı doldurduğunda prim geri alımı yapabilirsin.

    _____________________________
    Desktop : Ryzen 7 5800x with Corsair Hydro H115i Platinum | Asus Rog Strix X570-E | G.Skill 64 GB 3600Mhz Trident Neo | PNY GeForce RTX 3090 | 500 GB 980 Pro | 2x1 TB Samsung 850 Pro | 1x1 TB PNY XLR8 CS3030 | Corsair Crystal Series 680X | Corsair AX1200i | Corsair Gaming K95 RGB Platinum | Magic-Refiner RK68 | Corsair Ironclaw RGB Wireless | Corsair Void Elite RGB 7.1 Wireless | Corsair ST100
    Monitor : Samsung ODYSSEY G9 | ASUS PG279Q
    Other : Macbook Pro 13" 17 | iPhone 13
  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt
    Sizin adınıza üzüldüm hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Öğretmen maaşı ne kadar
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.