|
Merhabalar herkese uzun zaman misafir olarak takip ettiğim foruma üye olup yaşadığım sorunu dile getirmek istiyorum. Mayıs ayında Diyarbakır Dicle bayisinde sıfır taigo aldım,araçta üç yol şeklinde bariz boya problemi mevcut.Bunu bayiye ilettiğimde daha bakmadan kesin bir şekilde değişim talebiniz reddedileceğini söylediler. Bayinin yaklaşımı kurumsal firmaya kesinlikle yakışmayacak hareketlerdi bir daha Volkswagen alır mıyım büyük ihtimalle hayır,yok eğer alırsam da eğer kesinlikle Dicle bayisinden değil bu değişim kararı veren yerlerden alırım. Benzer sorun yaşayan en az 5 farklı kişinin farklı servislerde değişim talebinin kabul edildiğini bizzat biliyorum (isim -soyadı bayiye kadar)Bize de dalga geçer gibi 1 bakım hediyesi teklif ettiler. Aynı sorun farklı çözümler!! Bu eşitsizlik uygulama tüketici hakları açısından kabul edilemez. (Nisan-mayıs-haziran gümrük çıkışlı şimdilik gümüş renkli araç sahibi olanlar aracı yıkadıktan sonra güneşte fotoğrafını çeksinler o şekilde belli oluyor.) Dava yoluna gireceğiz sizlerle paylaşmamın amacı daha çok kişiye ulaşıp arabayı alıp bu sorundan habersiz olan arkadaşları bilgilendirmek... Kusurlu araba olur önemli olan markanın o soruna nasıl çözüm sağlayacağı.Volkswagen ya da doğuş oto bu konuda kesinlikle sınıfta kaldı. Elimden geldiği kadar medyaya yayacağım. Ayıplı mal satıp o malına sahip çıkmamaları insanın zoruna gidiyor bir de üstüne bazılarına değişim bazılarına 2 bakım ve bazılarına 1 bakım teklif etmeleri eşitsizlik. Volkswagen Taigo'da Tavan Boya Sorunu Ve Bayi İlgisizliği https://www.sikayetvar.com/volkswagen/volkswagen-taigoda-tavan-boya-sorunu-ve-bayi-ilgisizligidenetle! (@denetlecomtr) on X https://x.com/denetlecomtr/status/1960947684249841664?s=48ZAM Haber (@ZamHaberAjans) on X https://x.com/zamhaberajans/status/1961808133585576288?s=46&t=OcgQJkwquBPjY28EWYD2WQ |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



Hızlı






