Şimdi Ara

Sıfır Opel Astra Clasic III alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
2
Favori
1.144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir yakınımızda var, lpg de yok aracında, şehir içi tüketimi görünce araçta bir sorun olduğunu düşünmüştüm
  • simdiye dek kullandigim arsclar icinde en kötüsü bu. Konfor yok, sanziman kronik sorunlu. Alternatiflere yönel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: limosthanatos

    1-Ortada görünen gri göğsün rengini seçme imkanımız varmı?
    2-Ortada ki göğüste bulunan klima petekleri düz mü sağa sola dönmez mi yani...
    3-Direksiyonu sert diyenler olmuş.Bu Doğrumudur
    4-Bagaj genişliği beni tatmin edermi Dört kişilik bir aileyiz.
    5-Lpg'ye uyumlu bir araçmıdır,takıldığı takdirde performansında bir düşme söz konusu olabilirmi.

    1- Bildiğim kadarıyla yok.
    2- Döner tabi altında döndürebileceğiniz tekerlek gibi şeyleri ittiriyorsunuz.
    3- Elektroservo direksiyonlar gibi değil tabi sadece hidrolik. Genel olarak park ederken sert oluyor biraz manevra yaparken zorluk çıkartıyor. Punto'da bulunan City motoru yüzünden Astra bana Toros direksiyonu gibi gelmişti.
    4- Pikniğe gidecekseniz yeter. Biz arkaya 2 plaj sandalyesi giyicek içicek buzluk falan koyuyoruz sığıyor. Genel anlamda sığar yani.
    5- LPG'ye %100 uyumlu değil. Performans konusunda bir bilgim yok ama belli bir kilometreden sonra magnezyum alaşımlı subaplarda sorun çıkıyor. Onların LPG'ye uyumlusuyla değiştiriyorsunuz. Yani yaklaşık 50-60 bin kilometre sonra da çıkabilir 100 bin kilometre sonra da net bilgim yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    bir yakınımızda var, lpg de yok aracında, şehir içi tüketimi görünce araçta bir sorun olduğunu düşünmüştüm

    nasıl yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: limosthanatos

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    bir yakınımızda var, lpg de yok aracında, şehir içi tüketimi görünce araçta bir sorun olduğunu düşünmüştüm

    nasıl yani

    10,8 lt'ydi beni aldığında, evden çıkmış, yaklaşık 10 dk'da 5 km yol gelmişti, eve de gidene kadar hiç 10'un altına düşmedi, ben daha ekonomik kullanırım kullanım onun şekline göre ama ne kadar düşer onu bilemem, şehir içinde çok çok fazla yakıyordu aracı
  • Kendisi mevcut aracım olur:) Bu fiyata B segmenti otomobil satıyorlar hocam düşünmeye gerek bile yok, 2. el konusunda da bir çok 0 araçtan daha az değer kaybı olacağı kesin. Aracın sert olduğu doğrudur ancak alışınca hiçbir sıkıntısı kalmıyor. Ancak şunu unutmayın, araç yakıt konusunda cimri değildir:) Herşeye rağmen bu fiyata alacağınız en iyi otomobildir bence.
  • Arkadaşlar fiyatlar ne zaman düşer yılbaşında düşer mi düşerse ne kadar düşer...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: limosthanatos

    Arkadaşlar fiyatlar ne zaman düşer yılbaşında düşer mi düşerse ne kadar düşer...

    arkadaşlar sorumu cevaplayacak yokmu..
  • Arkadaşlar bu yazdıklarınız daha çok kafamı karıştırdı konu ilk başta güzel gidiyordu sonra yok direksiyon sert ,yok çok yakıyor ,yok süspansiyon serttir,yok o arabaya tek kuruş verilmezmiş, ben anlamadım ki ben kafamdaki soru işaretlerini yok etmeye geldim tam tersi sorularım daha da çoğaldı.Bu yazdıklarım olumsuz yorumda aşırıya gidenler içindir diğer arkadaşlar gayet aydınlatıcıydı.
  • Selamlar
    Bahse konu aracın 2011 Astra H Sedan Easytronic Enjoy Plus modelini kullanıyorum. Genel hatları ile araçtan memnunum. Açılır tavan hariç donanım olarak hemen herşey mevcut. Aracı almayı düşünürseniz otomatiğini tavsiye ederim.
    Gerekçelerine gelirsek;
    Biliyorsunuz ki hükümetimiz kolayı seçerek bütçeyi denklemek için gözünü araç sahiplerine dikti. İnsafsızca ceza yazmalar, akaryakıtın fahiş fiyatı vs. Yani manüel alsanız aracı gönlünüzce süremeyecek, hıza dikkat etmeniz gerekecek ve şehir içindeki sıkışık trafikteki durkalklarda sol ayağınıza kramplar girecek.
    Diğer bir husus ne kadar dikkat ederseniz edin 9 Lt civarı yakıt tüketiminiz olacak. Hele klima açıksa 1-1,5 Lt daha ilave edin.
    Peki easytronic alırsanız ne olacak. Fırsat buldukça Hız Sabitleyiciyi kullandığınızda ortalamanız 8 Lt civarında seyredecek. Trafik müsait oldukça daha da düşecek
    Uzun yollarda radarlara girme oranınız azalacak, içinizdeki trafik canavarı bir nebze dizginlenecek. Sağ ayağınıza ise bir süre sonra kramp girmeyecek.
    ESP ve yokuş kalkış desteğine sahip olacaksınız.
    Diğer yandan merak ettiğiniz bazı hususlara gelince;
    Aracın süspansiyonu biraz serttir. Çok bozuk ve kasisli yollar hariç bu durum rahatsızlık vermez. Yol tutuşu sınıfında en iyilerdendir.
    Direksiyonu elektrik destekli olanlara nazaran biraz daha serttir ama hislidir. Güven verir.
    Araçta saklama gözü sıkıntısı mevcuttur. Torpido, radyo altında ufak bir alan, bardak gözü ve kolçak altında gözü vardır. Eski aracım lacetti de bunlara ek olarak gözlük koyma kabı, solda para gözü ve koltuk altında çekmece mevcuttu. Bazen lacettidekilerin eksikliğini hissederim.
    Bagaja gelirsek, çok derin bagajı var. Yeterki koyacağınız malzemeler yükleme ağzından sığsın. Arka koltukları da yattığından ekstra yük taşımak için yeterli alanınız oluyor. Şu ana kadar keşke steyşın model alsaymışım diye düşünmedim.
    Bunun dışında araç genel olarak LPG uyumlu değil. Bir süre sonra sübap sorunu baş gösteriyor. Gerçi yağlamalı sistem uygulayanlar da oluyor ama ne kadar randımanlı veya f/p oranı ne kadar iyi. Buna değer mi tartışılır. Ben genelde 8 lt civarı tüketimde ve aylık 800-900 km civarı kullandığım için LPG düşünmedim.
    Aracı almanızı tavsiye ederim. Easytronic almanızı deha çok tavsiye ederim. Bu araca vereceğiniz paradan dolayı pişman olacağınızı da düşünmüyorum.
    Opel marka araç alacağınızdan dolayı tek handikapı servislerinin parayı biraz sevmesi olacaktır.

    Edit; Kelime hataları....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OzeNHocA -- 21 Ağustos 2013; 4:16:01 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzeNHocA

    Selamlar
    Bahse konu aracın 2011 Astra H Sedan Easytronic Enjoy Plus modelini kullanıyorum. Genel hatları ile araçtan memnunum. Açılır tavan hariç donanım olarak hemen herşey mevcut. Aracı almayı düşünürseniz otomatiğini tavsiye ederim.
    Gerekçelerine gelirsek;
    Biliyorsunuz ki hükümetimiz kolayı seçerek bütçeyi denklemek için gözünü araç sahiplerine dikti. İnsafsızca ceza yazmalar, akaryakıtın fahiş fiyatı vs. Yani manüel alsanız aracı gönlünüzce süremeyecek, hıza dikkat etmeniz gerekecek ve şehir içindeki sıkışık trafikteki durkalklarda sol ayağınıza kramplar girecek.
    Diğer bir husus ne kadar dikkat ederseniz edin 9 Lt civarı yakıt tüketiminiz olacak. Hele klima açıksa 1-1,5 Lt daha ilave edin.
    Peki easytronic alırsanız ne olacak. Fırsat buldukça Hız Sabitleyiciyi kullandığınızda ortalamanız 8 Lt civarında seyredecek. Trafik müsait oldukça daha da düşecek
    Uzun yollarda radarlara girme oranınız azalacak, içinizdeki trafik canavarı bir nebze dizginlenecek. Sağ ayağınıza ise bir süre sonra kramp girmeyecek.
    ESP ve yokuş kalkış desteğine sahip olacaksınız.
    Diğer yandan merak ettiğiniz bazı hususlara gelince;
    Aracın süspansiyonu biraz serttir. Çok bozuk ve kasisli yollar hariç bu durum rahatsızlık vermez. Yol tutuşu sınıfında en iyilerdendir.
    Direksiyonu elektrik destekli olanlara nazaran biraz daha serttir ama hislidir. Güven verir.
    Araçta saklama gözü sıkıntısı mevcuttur. Torpido, radyo altında ufak bir alan, bardak gözü ve kolçak altında gözü vardır. Eski aracım lacetti de bunlara ek olarak gözlük koyma kabı, solda para gözü ve koltuk altında çekmece mevcuttu. Bazen lacettidekilerin eksikliğini hissederim.
    Bagaja gelirsek, çok derin bagajı var. Yeterki koyacağınız malzemeler yükleme ağzından sığsın. Arka koltukları da yattığından ekstra yük taşımak için yeterli alanınız oluyor. Şu ana kadar keşke steyşın model alsaymışım diye düşünmedim.
    Bunun dışında araç genel olarak LPG uyumlu değil. Bir süre sonra sübap sorunu baş gösteriyor. Gerçi yağlamalı sistem uygulayanlar da oluyor ama ne kadar randımanlı veya f/p oranı ne kadar iyi. Buna değer mi tartışılır. Ben genelde 8 lt civarı tüketimde ve aylık 800-900 km civarı kullandığım için LPG düşünmedim.
    Aracı almanızı tavsiye ederim. Easytronic almanızı deha çok tavsiye ederim. Bu araca vereceğiniz paradan dolayı pişman olacağınızı da düşünmüyorum.
    Opel marka araç alacağınızdan dolayı tek handikapı servislerinin parayı biraz sevmesi olacaktır.

    Edit; Kelime hataları....

    Çok teşekkür ederim hocam..




  • 35 bin liraya neredeyse B sınıfı araç kalmadı. C sınıfı araçlar 70 binlerde. Bence gayet güzel. Tek sıkıntısı yakıtı onu da tüple halledebilirsiniz sanırım.
  • Oha bu araci hala satiyorlar mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bu aracın LPG uyumuna laf edenler, kandini bilmeyen tavuk sotelerdir.

    Araç LPG uyumlu bir motora sahip, yol tutuş olarak sınıfında referans olmaya aday, direksiyonu ve süspansiyonu sert içi hb bir araca göre gayet yeterli, tam bir f/p canavarı bir araçtır.

    Yakıt olarak ş.içi 8,8-9 litre ş.dışı 6 litre yakıyor bilginize.

    Tasarım göreceli ama ben beğeniyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Oha bu araci hala satiyorlar mi?

    evet
  • Ben sahsen kesinlikle almazdim. 10 sene diyoruz yahu. Demesi kolay. Az zaman degil.
    Zaten araclarin kullanim omru bile 10 sene olarak geciyor cogu zaman. Bu zaman icerisinde tasarim olarak H Astra'ya gore kat be kat daha guzel olan J kasa Astra makyaj bile gordu.
    Goz gore gore bu kadar eski bir model araci 0 km almak bana biraz garip geliyor. Resmen yeni arac aliyorsunuz ama aslinda eski model. Ne kadar zevk verir bu bilmem.


    Bence Opel'in bu modele "Astra Classic" degil de "Astra Nostaljik" demesi gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yasakpınar -- 21 Ağustos 2013; 9:38:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son derece iyi bi araç sağlam kemikli bi yapısı var yalnız kapıları çok ağır nereyde 4 kapı + bagaj bütün ağırlığa sebeb olan etmen

    yanlız sahın dogan kadar astra classıc var her yer doldu tastı dahada dolacak 2014 e kadar.
    Guzel bı renk + cam fılmı +vizor + ufaktan spoiler ile gayet güzel oluyor ön göğüsün rengi değişiyor bilgi ekranı orjinal multimedya takılabiliyor üst ışıkların olduğu yerede ayrı yeten ekran takılabiliyor mp3 de değiştirilebiliyor 2 tane multimedia yerleştirme yeri var 35 e bu arabaı verip paran olduğunda kişileştirebilme imkann olursa iyiiki bu arabayı almışım dersin yalnız yakıt biraz fazla dizeli bile fazla yakıyo ortalama tüketimim 6.3 1.3 dizel olmasına rağmen.
  • sokaklar astra classic doldu taştı.. kasası eski olmasına rağmen şuanda satılan yeni model birçok araçtan daha şık duruyor... Corsa ' da aynı şekilde kendi sınfında çok güçlü bir duruşu var diğer marka ve modellere göre...
  • Fiyatına göre her araç alınır. 35-36 bin tl C sınıfı sıfır bir araç TR piyasa şartlarında makul bir rakam.
    - Direksiyon eletro hidrolik direksiyondur. Hidrolik basınç elektrik motoruyla sağlanır. Güncel modellerdeki EPS sistemine göre biraz daha serttir. Binlerce tüy siklet bayan kullanıyor bu aracı, bu sertliği sorun yapan bir erkek almak istemezse kendi bilir. Kaldı ki, direksiyon tepkileri ve sürüş hissi olarak EPS ve EHPS tartışılır hangisi daha keyifli diye.

    - Süspansiyonlar serttir, ama öyle böbrek taşı düşertecek kadar değil, sesli çalışır. Yalnız arkadaşların yazdığı gibi, yol tutuşda çizgisini kolay kolay bırakmaz. Benim açımdan tek eksi yönü arka süspansiyon sisteminin burulma çubuklu olması.

    - Performans olarak muadil 1.6 atmosferik motorlardan ne eksiği ne fazlası var. Tüketim ve çalışma rejimi olarak başarılı bir motor.
    - LPG için yüzlerce şey duyacaksınız bu motorla ilgili. Çok takılmayın, gerek duyarsanız iyi bir firmada başarılı bir montajla sorunsuz kullanırsınız.

    2004 yılında çıkmış, etrafta bolca olsa ve yüzü eskidi dense de, ortalama bir kullanıcının ihtiyaçlarını halen rahatlıkla karşılayabilecek standart bir aile otomobili.

    Aracı KESİNLİKLE ve KESİNLİKLE bayiye gidip görmeden, test sürüşü yapmadan, bagajına, diz mesafesine, boyunuza uyup uymadığına iyice bakmadan almayın. Başkası için önemli olmayan bir husus, sizin için çok önemli olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: limosthanatos

    Arkadaşlar bu yazdıklarınız daha çok kafamı karıştırdı konu ilk başta güzel gidiyordu sonra yok direksiyon sert ,yok çok yakıyor ,yok süspansiyon serttir,yok o arabaya tek kuruş verilmezmiş, ben anlamadım ki ben kafamdaki soru işaretlerini yok etmeye geldim tam tersi sorularım daha da çoğaldı.Bu yazdıklarım olumsuz yorumda aşırıya gidenler içindir diğer arkadaşlar gayet aydınlatıcıydı.

    Araç gayet güzeldir. Tavsiye ederim. Güzel olmasa ve fiyat/performans uygun olmasa piyasada bu kadar astra olmazdı.

    Kafandaki sorulara gelince:

    Araç serttir görüşü : Tamam biraz serttir ama daha sert arabalar da vardır. Astra o kadar sert değil virajlarda güven veriyor.

    LPG Sorunu : 115 beygirlik motoru magnezyum subaptır (euro5 standartında) bu tip motorlara LPG takılınca subaplarda erimeler oluyor bu sadece astrada değil her markanın euro5 motorunda bu böyledir neden ısrarla dönüp astrada lpg sorunu var deniyor anlamıyorum her markanın euro5 motorunda bu sorun olabilir. Garantili bir şekilde LPG montajı yapan yerler var. 105 beygirlik motorları (sanırım 2007 öncesi) euro4 motordur ve çelik subaptır.

    Yakıt : Şehir içi orta kullanımda 8.5 litre yakar. Bütün atmosferik 1.6 motorlar aşağı yukarı böyle yakar diğer marka modellere göre bir fazlalık yok. Neye göre fazla yakar dizele göre yeni çıkan turbo motorlara göre. LPG ile şehir içi 25 Krş gibi birşey yakar.

    Çıtalar : Elegance modellerinde ahşap, enjoy da gri idi ama artık sadece essentia modeli var onda da sanırım gri renkli bu çıtaları kaplayabilirsiniz.

    Ses : Araç gayet sessiz, LPG de çalışınca biraz sesli, Motor sesini çok almaz içeriye, kemikli bir yapısı var vites geçişleri hissedilir direksiyon hissedilir şekildedir. Bu sürüş zevki meselesidir, bana göre elektro servo direksiyonlar iyi değil. Bir başkasına göre iyi olabilir tabi bir şey diyemem.

    35bin olan versiyonu essentia sanırım tamamen boş bir modeldir, bir çok özellik mevcut değil. özellik aramıyorsan iyidir ancak konfor paketli essentia al derim oda 40bin civarındadır.

    Burda şöyle bir sorun çıkıyor : 40bin verince yeni kasa olanıda 42den başlıyor zaten? Baya ikilemde kalırsın.

    Temiz ikinci el cosmo ya da elegance serisi bulursan al ve gönül rahatlığıyla bin.

    Öğrenmek istediğin bir şey olursa cevaplarım:




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.