Şimdi Ara

Sifir dacia sandero almak icin tek bir mantikli sebep var mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
1
Favori
1.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Egea Sandero'dan iyidir ama C sınıfı değil, eğriye eğri doğruya doğru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu fiyata egea alınır ama sanderonun motoru çok daha iyi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yok
  • Tofaş düşük hacimli turbo benzinli motorlar ve bunlara uyumlu otomatik vitesler konusunda çok geç kaldı. Sıkıntısı orada. Diger tüm konularda Dacia dan üstün. Bu eksiklik te makyaj ile giderilecek gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autoshow A kullanıcısına yanıt
    Egeada makyajla 1.0 120 Bg ve 1.3 150 Bg firefly motorlar gelebilir. Umarım gelir. Turbo motora gerçekten ihtiyaç var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sakın alma kardeş. Ben yandım sen yanma. Servis ücreti audi mercedes'lerle yarışıyor. Bu arabadan anlayan usta bulman da çok zor. Orjinal yedek parçaları bile muadil kalitesi de.

    Yani yazık etme kendine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • predator93 kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam tam halk arabasi sadece 3 asgari ucret... diyebilsem keske



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unforgiven1127 -- 22 Haziran 2020; 1:58:55 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    Egea Sandero'dan iyidir ama C sınıfı değil, eğriye eğri doğruya doğru.
    Neye göre değil mesela

    5 yıldır 47 ülkede c segmentte satılan arabaya bizim forum segment bulamadı...
  • selam otomatik ve turbo motor dışında egea tabi önde ama bu ikisi çok etkili otomatik alacağım için mecbur sandare alırdım ha bu arada egea niçin benzinli otomatiği kaldırdı???
  • turgut reis T kullanıcısına yanıt
    emisyon kurallarına uymaması nedeniyle hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    konfor ve yalıtım olarak değil mesela, aynı uzun yolu iki araçlada yapınca aradaki fark hissediliyor hocam özellikle yalıtım farkı (megane 4 - Egea). segment demek sadece kasa ölçüsü demek değil, ha Egea'ya C derseniz megane-golf vs. için D demeniz lazım o zaman. Egea Linea'nin çok üzerine koymuş B+ ara segment bi araçtır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 22 Haziran 2020; 9:5:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    Egea Easy ölçüleri hariç C sınıfı sayılmaz. Fiat donanımla sınıflaştıran bi marka. Yani Easy Egea B sınıfı donanımında en azından kullanıcı gözüyle öyle. Urban olsa kesinlikle haklısın. Ayrıca 1.4 atmosferik motor yağ yakmasıyla ünlendi riskli bi motor. 0.9 Turbo üstelik bi de otomatik yakıt tüketimi konusunda gayet başarılı, vergisi ucuz, büyük şehirlerde küçük hacimle daha kullanışlı, çekişi ve gücü atmosferik 1.6 motor ayarlarında. Zaten yeni trend turbo benzinli ve otomatik arabalar. Bi Fiat kullanıcısı olarak şuan bu iki araba arasında kalsam Sandero alırım net. Sundukları Egea Easyden fazla. Sadece otomatik olması bile yeterli.
    O motor bir hatadan ötürü yağ yakmıyor üretici tarafından bilinçli olarak yaktırılıyor. Doğru yağ kullanımında böyle bir sorun hiç yaşanmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Ben benzinli kullanmadım, bu kadar gelişmiş turbolanmış küçük hacimli daha performanslı motorlar varken de kullanmam. Motorun sıfır haliyle bile yap yaktığını ispatlayan bi dünya paylaşım var. Sonra motora kalın yağ koyarak hatayı sadece gizlersiniz, hata yok diyemezsiniz. Bakın ben Fiata düşman değilim, aksine severim ve hala daha kullanıyorum. Teknolojinin gerisinden geliyo fiatın tek sorunu bu. Albeada kullanılan benzinli motora bi kaç küçük modifiyeyle devam edilmez. 20 yıl oldu neredeyse fire motor çıkalı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cileli_sofor C kullanıcısına yanıt
    Kalın yağ değil, istenen specleri karşılayan yağları kullanırsanız problem olmuyor. Taksici esnafı en ucuz varil yağı kullanıp sonra böyle söylentiler çıkarttı, fiat sevmem ama hakkı yeniyor bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Egea Facebook sayfasını kısa süreli bi taramanızı tavsiye ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt
    Konfor ve yalıtım egea'nın en iddialı olduğu alanlar, easy paket hariç. Db rakamları mevcut sitelerde bakılabilir. Konfor da gayet yerinde.

    Otomotiv sektöründe b+ diye bi segment yok aslında. Segment boyuta göre belirlenir, egea da c segmenti bi araç. Fiyatına göre malzeme kalitesi gibi eksikleri var o da normal, ne kadar ekmek kadar köfte yani. Golf 60 bin lira daha pahalı bi araç, doğal olarak daha iyi olmalı zaten, olmazsa sıkıntı. Bu segmenti belirleyen birşey değil.

    Polo da b segment sandero da mesela.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    Egea Facebook sayfasını kısa süreli bi taramanızı tavsiye ederim
    Ben biliyorum zaten, siz o motorun neden yağ eksilttiğini ve uygun specleri karşılayan yağ kullanımında eksiltmediğini (veya eser miktarda eksilttiğini) görmeniz lazım. Facebooku filan geç, dayı amca mekanı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sandero alacak adam şu niyetle almalı; yerden yüksek, crossover görünüm.

    eğer bu benim için önemli değil diyorsanız 1.0 fabrikasyon lpg sandero yerine 1.3 multijet egea alırdım
  • Yaklaşık 400km Sandero kullandım, geçen yaz

    Arabaya motor yalıtımı, davlumbaz ve rüzgar yalıtımı için malzeme koymayı unutmuşlar herhalde dedim.Mıcırlığı yola girince camlar açık-kapalı fark etmiyor aynı ses geliyor.Gerçi arabanın maliyeti de ortada max 7-8bin dolardır.Hatta daha aşağı bile olabilir İngiltere fiyatlarına bakmak gerek

    Bizim ülkeye girip bi selamün aleyküm diyen her araba 100bini geçiyor zaten

    Yüksekliği ve dizel motoru dışında gram artısı olmayan bi araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt
    Aracın segmentleri boyutları ile alakalıdır.

    Sizin dediğiniz kalite farkıdır.

    Biri b biri c olamaz. Ikisi de c segmentidir egea ile megane veya golf.

    Luks c segmenti dersiniz, premium c segmenti dersiniz anlarım ama segment farkı olmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.