Şimdi Ara

Sıfır Araç Yıkamadan Sonra Boyası Attı ssli (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
7.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 208 lerin sadece nemli bezle sakince silinmesi gerekiyor. veya 40 cm den sadece kompressorlu hava ile temizlemelisiniz. basınclı su vurursanız bunun olması cok normal.

    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Celonfix kullanıcısına yanıt
    Hem dediğin konuda mesajımı alıntılamışsın, hem de yoksun diyorsun sevgili Celonfix.

    Pejo arabaya tek kat boya atmış işte lami cimi yok. Bizim badanacı Hasan usta bile iki kat vuruyor duvara

    Bir de su tutmayın, milrofiber nemli bezle silin sadece hatta bırakın dağınık kalsın diyor mu acaba kullanıcı el kitabında da :) Yağmurda pejolaro dışarı çıkarmayalım, şeker gibi araba erir filan :)


    Neyse marka fanatikliğine gerek yok. Mal dandikse dandik diyebilmeli. Biraz objektif otomotiv otoritelerini takip etmeli.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    2017 1.4 d4-d touch Corolla
  • Sorun filan yok, sarf malzeme değişimi sorun değildir.

    Baskı balata bitmesi arıza değildir, lastik aşınması arıza değildir, belli periyotlarda yağ filtresi değişimi arıza değildir…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    2017 1.4 d4-d touch Corolla
  • seramik kaplamanın tazyikli suda nasıl bir koruma sağlayacağını düşünüyorsunuz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 23 Şubat 2022; 8:3:11 >
    _____________________________
    Notebook: Lenovo Ideapad S400 | Dell Latitude 3410 | Mouse: Logitech M171
    Tablet: Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 SM-T320
    Mobil: Xiaomi Mi9 SE | iPhone 11 64gb | Kulaklık: Haylou GT6
    Otomobil: 2020 Peugeot 3008 1.5 BlueHDi EAT6 Allure Selection | 2020 Renault Megane 1.5 DCi EDC Touch | Bebek Koltuğu: Britax Römer Advansafix IV R
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Çok doğru üstad sadece kaporta/karoser değil hatta estetik bile yok japonlarda mesela benim kullanıcısı olduğum corolloda cam açma düğmeleri tam dede işi.

    Uzağı göremeyenler için yapılmış fontlara sahip.

    Sıfır Araç Yıkamadan Sonra Boyası Attı ssli

    Kendimi kötü hissedip göz doktoruna bile gittim şu yüzden. Dinlendirici verdi ama işte her şerde bir hayır misali.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    2017 1.4 d4-d touch Corolla




  • daswagen kullanıcısına yanıt
    Sıfır Araç Yıkamadan Sonra Boyası Attı ssli

    Adamın şanzımanı bozulmuş, sen gelmiş masal anlatıyorsun. Bir de utanmadan sıkılmadan bana objektif ol diyorsun. Senin gibisini cidden hiç görmedim.


    Al görmediysen bu da mesajım. Senin gibi markalara tapmıyorum benSıfır Araç Yıkamadan Sonra Boyası Attı ssli 

    Sıfır Araç Yıkamadan Sonra Boyası Attı ssli

    Sıfır Araç Yıkamadan Sonra Boyası Attı ssli 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 22 Şubat 2022; 11:9:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Hayatında Toyotadan başka araca binmessen hepsini öyle sanarsın tabi, gel sana bi tur vereyim aracımı Sıfır Araç Yıkamadan Sonra Boyası Attı ssli 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • mithrandir24 kullanıcısına yanıt

    Yaptığınız yorumla forumun medeniyet ve görgü seviyesini yükselttiğiniz için çok teşekkür ediyorum,



    Konu sahibi akıl akıldan üstündür demiyor BOYASI DÖKÜLEN 208 bu haliyele bile bütün b segmenti araçlardan üstündür diyor.

    Bu yüzden insanlardan düzgün cevap alamıyor sanki.

    _____________________________
  • boya falan basit detaylar


    polo gibi dağın başından şanzıman patlatmasın yeter

    _____________________________
  • Celonfix kullanıcısına yanıt

    Hocam cevap verme Allah'ını seversen şu trolle kendini muhatap alınacak bir şey zannediyor sonra...

    _____________________________
  • daswagen kullanıcısına yanıt
    Nasıl ki Japonlar için sorunsuzluk namus meselesi ise almanlar için de kaporta boya kalitesi öyledir.

    Alman mühendisleri için adeta fetişizm seviyesinde bir husustur bu durum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    *HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.

    W220 S500L V8 Automat. (Satıldı)
  • yakpinar1222 Y kullanıcısına yanıt

    İlk yağıştan sonra oradan yürümeye ve akabinde çürümeye başlayınca basit detay olmayacak ama.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Bişey olmaz altinda astar var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    *HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.

    W220 S500L V8 Automat. (Satıldı)
  • Her şeyden önce uyanık olun gidin servise kayıt açtırın elinizde bu hatayı beyan ettiğinize dair bir servis kaydı olsun. Pejo babanızın fabrikasımı yada ortaklığınız mı var olaya duygusal bakmayın. Bu araçların boya kaportası ile ilgili ciddi problemler var. 2008 lerde mesela civatalarda paslanma ve akan paslı suyun hem boyayı kaldırma hem metali aşındırma sorunu var ben bizatihi gördüm bu sorunu. Bunun gibi bir çok sorun söyleniyor. Bu problem ileride başınıza bir iş açarsa elinizde bir belge olsun. Unutmayın sizin markayı savunduğunuz kadar marka sizi savunmaz.

    _____________________________
    AO
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Boyanın tutunamadığı astarın uygulama veya kalitesinde sorun olabilir. 0 araba almak da dert, şu hale bak. Zaten alım gücü yerlerde bir de böyle problemler çok can sıkıcı. Tabi önemli olan sorun yaşandıktan sonra markanın tutumu ama pejo Türkiye değişik bi oluşum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Canlı canlı örnek vereyim. 10 yıllık nissan juke ta boya hala kaporta ile taş gibi. Bekliyorum ne zaman dökülecek banamısın demiyor. Lakin 5 yıllık 3008 de boya nedense aşırı kalitesiz. Bir kaç ufak olayda bunu net gördük. Psa boya konusunda artı kaporta konusunda çok zayıf.

    Tr üretimi japonlar nasıldır bilemem ancak hondanın boya ve kaportasını hiç beğenmedim. Hatta pederbey aşırı yadırgayıp direk eledi civic almayı. Ancak crv, hrv lrr böylemidir bilemem.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Aynı araçtan bende de vardı. Sağ kapıda aynı büyüklükte bir boya atması oluştu ki araç seramikli ve ben kendim yıkarım. Taş işi dedik geçtik.

    Yeni 208 çok güzel araç ama bazı kusurları da yok değil. Yine de konu sahibi gibi ben de manuel el frenli, DSG li Polo'ya tercih ederim.

    _____________________________
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt

    boyanın altındaki beyaz astar gitmemiş furkan bey çürüme vs olmaz

    _____________________________
  • bu forum iyice hasta tiplerle doldu gerçekten. adam gelmiş başına geleni anlatmış çözüm istemiş arabasına demediğinizi bırakmamışsınız. sanki konu sahibi bilmiyor boya sorunun ne olduğunu.


    yapılacak belli servise gideceksin dosya açtıracaksın, aynı zamanda genel merkeze de açtır. Rötuş ile bu noktaları hallettir. Sonra aracı takip et yine benzer sorunlar olursa hukuki haklarını kullanırsın. Eğer bununla kalırsa şanslısın.


    Benim görüşüm ya tabancayı vurdun, ya da aşırı tazyikli su kullanıp çok yaklaştırdın. Nokta leke vs. çıkarmak için çok yaklaştırırsan boyayı da söküp atabilir.

    _____________________________

    Rüzgar ve Güneş başta olmak üzere yenilenebilir enerji sorularınızı sorabilirsiniz.


    Kardeş kardeşi öldürmedikçe savaş yoktur.
  • Celonfix kullanıcısına yanıt
    Hocam diyelim ki her satilan vag otomobilin %10u ilk hafta sanziman arizasi veriyor, kavramayi yiyor olsun…

    Her satilan psa otomobilin de %10 unun boyasi atiyor olsun…

    Oranlar sacma sekilde yuksek verildi ama olsun, hani sanzimani bozulan araba b-klaniyor, boyasi atilan daha duzgunmus gibi konusuluyor ya…


    O dsg de sikinti olan aracin satis degerinde ‘gram’ azalma olmayacak, garantiden ucretsiz degisimi yapilacak….

    O boyasinda sorun olan aracin garantiden ucretsiz boyamasi yapilsa bile… Tavani boyali, kapisi boyali, kaputu boyali vs. olan o aracin degerindeki dususu siz tahmin edin…

    Yani 2016 oncesi sikintili durumda olan(2013 oncesi ise rezalet durumda olan, her turlu az km fazla km den bagimsiz mekatronik-kart-kavrama vs. arizasi cikan), simdilerde de kavramasi (sarf malzemesi) beklenenden erken veya cok erken (ilk 3-5-10k da kavrama yiyenleri de duyuyoruz) bitme ihtimali olan sanziman mi dert, boyasi atip on binlerce lira deger kaybeden arac mi dert…

    Eger avrupada yasiyor olsaydik elbette boya atmasi cok problem olarak gorulmeyebilirdi…

    Ama turkiyede o pejo sizi aldiginiza bin pisman edecek… Hem 2. elde markasal satis deger kaybindan, hem de boya vs. durumundan illallah ettirecek…

    Sanmayin ki bu ulkede cogu vatandas ayilip bayildigindan vag, renault, toyota aliyor… Kim nerede 2. elde degerini koruyan arac varsa olabildigince ona yonelmeye calisiyor…

    Vw kullananin da bir cogu aracinin bir cok noktasindan rahatsizlik duyuyor, dsg sinden dolayi korkarak biniyor aracina vs. ama gunun sonunda ceyrek altin passatim var diyor ve binmeye-yenileyince yine ayni markaya devam ediyor…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Love is 4 letters with 4 rings




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.