Şimdi Ara

SIFIR ARAÇ - FİYAT PERFORMANS - ÖNERİ - SOHBET KONUSU 2025 (18061. sayfa)

5 sn
361.940
Cevap
6.167
Favori
62.842.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1238 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
5. Sırada  bugün en iyi #1
Giriş
Mesaj
  • Byd'nin gözümde vergi kaçıran esnaftan farkı yok. Vergi veren 100 liraya satıyor ürünü, vergi kaçıran 80'e. Oradan gidip alan da değirmene su taşıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mgora kullanıcısına yanıt
    Ben halen T cross un Taigo'dan pahalı olmasını anlayamıyorum. Tam tersi olması gerekli.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Toyota bile kol çıkarmaya başladıysa....


    Facebook

  • memocan2468 kullanıcısına yanıt

    Neden böyle düşünüyorsunuz acaba? Taigo'nun iç mekanı Polo ile neredeyse birebir aynı ve T-cross'tan daha az SUV gibi hissettiriyor. Tek artısı bagaj hacmi.

  • bende345 kullanıcısına yanıt

    Ben olsam hiç vakit kaybetmeden BYD gibi teknoloji üreten büyük Cinli bir firmayla ortaklık kurmaya çalışırdım. Hazırda yıllık 100 bin civarı boşta üretim kapasitesi var. Sırf bundan bile Togg başına işçilik maliyeti 1-3 bin dolar düşebilir. Ortak üretim araç, parça maliyeti gibi avantajlarıda olurdu. Bu fırsatta çok uzun sürmeyecek, 1-2 yıla Çinliler avrupada üretim hatlarını oturtacak, bu ihtiyacları kalmayacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tureta12 T kullanıcısına yanıt
    Yani biri diğerinden pahalı veya ucuz olmamalı, ikisi de artı eksi olarak yakınlar birbirlerine.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • golf için fiyat alan var mı yeni yakın, sizce fiyatlar düşer mi ?

  • memocan2468 kullanıcısına yanıt
    Zaten ikisi aynı hocam fiyat olarak, geçen ay tcrossta kampanya yaptılar o ucuzdu, bu ay taigoda kampanya yaptılar. Normalde aynı fiyata satılıyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 3qzotix 3 kullanıcısına yanıt
    Uğramaz. Byd fiyatı togg a endeksli. Çin de bedvaa dagitsa tr de olmaz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • FinalVerdict93 kullanıcısına yanıt

    Hocam Selamlar. Megan e-tech yorumlarınızı alabilir miyim? günlerdir epey elektrikli araç karşılaştırması yaptım. megan da takılmamın sebebi 22kW ac desteği olması aslında. ben evde ve iş yerinde wallbox ile şarj etmeyi düşünüyorum ve 22kW benim için çok işe yarayacak. donanım olarak da bir çok araçla eşdeğer seviyede. Diğer araçlarla en büyük farkı ısı pompası olmaması. Bu sizin için bir sorun oldu mu? genel kullanım yorumunuz nedir? kışın menzil ortalama kaç km dersiniz? teşekkürler şimdiden.

  • ALBAY kullanıcısına yanıt
    Toyota’nın 1,5 motorlarında yatak sarma olayıda varmış. Sorunsuz değil.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • acquiles A kullanıcısına yanıt

    Bencede, yanlış bilmiyorsam fabrikadan önce ek vergisiz satabileceği araç limiti var. İndirim yapıp limiti doldurup aylarca yok çekmek istemezler. Anca satışlar çok düşerse indirim yapabilirler ama onada BYD yi premium sananlar izin vermeyebilir 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3qzotix 3 kullanıcısına yanıt
    Premium kimsenin sandigini sanmam . Malzeme kalitesi b sinifi araçlardan kotu . :) sadece batarya performansi ile ön planda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironwrist34 -- 26 Mayıs 2025; 14:42:50 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • AasitT kullanıcısına yanıt

    Slm, megane etech oldukça ufak bir araç. Tek başınıza kullanıyorsanız ideal. Aile için çok uygun olmayabilir.


    Bununla beraber oldukça fazla kronik problemi olan bir araç. Servisler bu araçla ilgili yetersiz. Yıllık periyodik bakım ücreti yüksek.


    Şu an ki koşullarda tavsiye etmem. Çünkü Togg ve Tesla gibi yakın fiyatlarda çok daha güçlü alternatifleri var.


    22kw ac olayına çok takılmayın. İlla da 22kw ac olsun diyorsanız da Togg alın. Togg muhtemelen toplamda daha sorunsuz bir araçtır Megane etech e göre.


    E tech de yaşamış olduğum problemleri aşağıda listeliyorum. Bunlar kronik arızlardır. Tüm megane larda vardır. Yoksa da zamanla olacaktır. Benim aracım sattığımda 50 bin km deydi. Alan arkadaşa bu sorunları söyleyerek sattım. Kendisi benden sonra bir kısmını serviste halledebilmiş, bir kısmı devam ediyor demişti en son.


    Megane E-Tech Kronik Problemleri ;


    *Fren veya ani kalkışlarda ön takımdan TAK sesi gelmesi (Serviste çözülüyor)

    *Arka amortisörlerden lokurtu sesi gelmesi (Serviste amortisör takozları değiştirilerek çözülüyor)

    *Emniyet kemerlerinde trim sesi (Çözüm yok)

    *Saatin kapalı garajda geri kalması (Çözüm yok)

    *90-110km/s arasında zaman zaman uğultu sesi (Çözüm yok)

    *Camların inceliği sebebiyle araç içinde yüksek hızlarda rüzgar gürültüsü problemi (Servis camları değiştiriyor. Daha kalın camlar sipariş edilerek ama her servis yapmıyor bunu. Servisi konuyla ilgili ikna edebilmeniz lazım)

    *Ayna kapakları sebebiyle rüzgar gürültüsü problemi (Servisde güncellenmiş kapaklarla değiştirilerek çözülüyor)

    *Gaz pedalındaki tıkırtı sesi problemi (Çözüm yok)

    *Klima çevrimi açıldığında kışın camların içeriden buğu yapması (Çözüm yok)

    *Sürücü ve ön yolcu koltuğunda zamanla oluşan gevişemeye bağlı trim sesleri (Çözüm yok)

    *Direksiyondaki krom parçalardaki boyanın zamanla korozyona uğrayarak boyanın atması problemi (Direksiyon değişiyor)

    *Kapı menteşesi problemi (Servisde değişimle çözülüyor)



    Kışın çok uzun yol yapıyorsanız ısı pompası olmaması bir dezavantaj. Ancak ısı pompası var ya da yok konusunu kaliteli ısı pompası olan araçlarla (örn tesla) ile kıyaslayarak değerlendirin. Örneğin peronun da araçlarında ısı pompası var ama patates. Olmasa da olur bi ısı pompası yani..


    Ama şöyle bir örnek üzerinden gidersek ; Tesla Model Y SR 57.5kw LFP bataryaya sahip olması ve megane dan 350kg daha ağır olmasına rağmen teslanın kaliteli ısı pompası sayesinde kışın 50km daha fazla menzil sunabiliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 26 Mayıs 2025; 14:44:9 >




  • FinalVerdict93 kullanıcısına yanıt
    Guzel inceleme bu traz toggla ilgili yorumunuzfa varmi v2 uzun menzil

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • FinalVerdict93 kullanıcısına yanıt
    Hepsine eyvallah da saatin geri kalması nedir yaa

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ALBAY kullanıcısına yanıt

    Kapalı garajda GPS sinyali alamıyor. Çok aptal bi araba.

  • ironwrist34 kullanıcısına yanıt
    Atto ya bir şey diyemem de, seal dmi u alanlar Tamamen "premium suv" aldım diye düşüyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 26 Mayıs 2025; 14:52:15 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • FinalVerdict93 kullanıcısına yanıt

    detaylı cevabınızı için teşekkürler. eve ikinci araç olarak alacağım. hali hazırda 520i aracım var. işe git gel yapacağım bir elektrikli aracım olsun istiyorum. kimle konuşsak Tesla diyor:) bu araç ya gerçekten iyi yada rakipleri kötü.

  • ironwrist34 kullanıcısına yanıt

    Hocam yeni sürümlerde 1.5 ve 1.6 baya bi sorun giderilmiş. Ufak tefek şeylere de göz yumulup, binilebilecek bir araç bence. Yabana atılmayacak seviyede ödeme kampanyaları var çünkü.


    Şuanki piyasada alım gücü Model Y Sr Juniper a yetmeyen herkes için 2. alternatif önceki kasa Model Y SR dır. 3. alternatif ise Togg T10x V2 dir. Bence 4. bir alternatif yok bile.

  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.