Şimdi Ara

SIFIR ARAÇ ALANLAR ,SIFIR ARAÇ TEKLİFİ ALANLAR BURAYA (1229. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
27.570
Cevap
663
Favori
3.257.167
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
42 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12271228122912301231
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 130bin butceyle benzinli otomatik ne alalim sizce suv olmaycak sedan yada hatchback.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karti K kullanıcısına yanıt
    Audi A3 sedan 1.0 tfsi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekiraz

    Audi A3 sedan 1.0 tfsi

    Bizde onu dusunuyoruz ama bayilerde yok diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karti K kullanıcısına yanıt
    Galerilerden alabilirsiniz beklememek için epey stok yaptılar tabi sağlam bir yer bulabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an galerilerde sıfırdan farkı olmayan ( 1000km altı yani ) ikinci el araçlar bulabilirsiniz. Astra Sedan 2017 model 1.6 benzinli manuel 68-70 bin TL aralığında bulabilirsiniz. Hatta şu an arkadaş satıyor böyle bir araç.

    İlla sıfır derseniz Toyota Corolla 1.33 motor benzinli manuel vites sıfır 69 bin TL, performanslı araç sürmüyorsanız yeterli bu motor.

    Tam marka,model karar verin kısacası illa bir araç bulunur. 60 bin km de 2011 model 2.0 dizel otomatik Captiva bile var arkadaşta örneğin sıfırdan farksız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferman1987


    quote:

    Orijinalden alıntı: unnamedist


    quote:

    Orijinalden alıntı: ferman1987

    Sadece muayene olsa iyi. Hız sınırı çok az bölünmüş yol 85 otoyolda 95le yolmu biter? Radar cezasından devlet aradaki farkı tahsil eder. İstanbulda 1. Köprüden geçemezsin. En konforlusu caddy. Onda bile ön koltuklar sandalye gibi arkada zaten konfor sıfır. Uzun yol yapmayıp küçük bir ilde yada ilçede kullanıcaksa ancak alınır

    Bunlar farklı konular. Maddi konulardaki dezavantajı kalmadı.

    Hız sınırlarının güncel haline aşağıdaki linkten bakabilirsiniz. 5-10 km fark var azami hızda. Otoyolda 110, bölünmüş yolda 100.
    http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/SiteTr/Trafik/HizSinirlari.aspx

    Türkiye de herkes İstanbul da yaşamıyor. Sürekli iki yaka arasında gidip gelen ve 1. köprüyü kullanmak zorunda kalanlar için problem olur o konuda haklısınız.

    Konfor olayı ise tabi ki tercih meselesi. Ama şu var bu tür araçlar vergi avantajı nedeniyle eskisi kadar konforsuz yapılmıyor. Aynı marka olduğu ve kullandığım için örnek vereyim. Linesa 2014 1.6 mjet urban donanım Linea var şirkette. Ayrıca 2016-2017 1.3 mjet koltuklu Doblo lar var. Doblo kullanım ve konfor olarak daha iyi. İnanın bizde çok şaşırdık Doblolar gelince. Gerçi Linea ne kadar konforlu olabilir ama sonuçta binek araç ve aynı marka altındaki panelvandan daha iyi olması beklenir.

    Sonuç olarak tercih meselesi sıfır araç alacak olan arkadaşlara tavsiyem bütçe kısıtlıysa ve dizel araç istiyorlarsa mutlaka hafif ticari araçları bakıp araştırsınlar.


    Kgm linkini atmışsınız ama yanlış bakmışsınız. Bu araçlar ruhsatta kamyonet olarak geçer. Kamyonet hız sınırlarına bakarsanız haklı olduğumu görürsünüz

    Şirkette 60-70 taneye yakın doblo, courier benzeri araba var ondan dolayı biliyorum bu konu biraz farklı hocam.

    Arkası koltuklu ve camlıysa N1 (panelvan) sınıfına giriyor.
    Arkada koltuk ve cam yoksa N1- N1-G (kamyonet) sınıfına giriyor.

    Tavsiye ettiğim araçlar Panelvan sınıfına girenler. Yani koltuklu ve camlı olanlar. Bundan dolayı hız sınırları dediğim şekilde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tolunay35


    quote:

    Orijinalden alıntı: unnamedist


    quote:

    Orijinalden alıntı: ferman1987

    Sadece muayene olsa iyi. Hız sınırı çok az bölünmüş yol 85 otoyolda 95le yolmu biter? Radar cezasından devlet aradaki farkı tahsil eder. İstanbulda 1. Köprüden geçemezsin. En konforlusu caddy. Onda bile ön koltuklar sandalye gibi arkada zaten konfor sıfır. Uzun yol yapmayıp küçük bir ilde yada ilçede kullanıcaksa ancak alınır

    Bunlar farklı konular. Maddi konulardaki dezavantajı kalmadı.

    Hız sınırlarının güncel haline aşağıdaki linkten bakabilirsiniz. 5-10 km fark var azami hızda. Otoyolda 110, bölünmüş yolda 100.
    http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/SiteTr/Trafik/HizSinirlari.aspx

    Türkiye de herkes İstanbul da yaşamıyor. Sürekli iki yaka arasında gidip gelen ve 1. köprüyü kullanmak zorunda kalanlar için problem olur o konuda haklısınız.

    Konfor olayı ise tabi ki tercih meselesi. Ama şu var bu tür araçlar vergi avantajı nedeniyle eskisi kadar konforsuz yapılmıyor. Aynı marka olduğu ve kullandığım için örnek vereyim. Linesa 2014 1.6 mjet urban donanım Linea var şirkette. Ayrıca 2016-2017 1.3 mjet koltuklu Doblo lar var. Doblo kullanım ve konfor olarak daha iyi. İnanın bizde çok şaşırdık Doblolar gelince. Gerçi Linea ne kadar konforlu olabilir ama sonuçta binek araç ve aynı marka altındaki panelvandan daha iyi olması beklenir.

    Sonuç olarak tercih meselesi sıfır araç alacak olan arkadaşlara tavsiyem bütçe kısıtlıysa ve dizel araç istiyorlarsa mutlaka hafif ticari araçları bakıp araştırsınlar.


    Mantıklı. Hafif ticari araçları hiç düşünmemiştim. Hafif ticari araçta öneriniz nedir? Örneğin Ford courier nasıl? Yoksa bu kategoride bir numara belli mi?

    Hocam ben bu tip araçlardan eski kasa Ford Connect, Fiorino, Doblo ve Ford Courier'ı kullandım. En güçlü kullanımı otomobile yakın olan olanı eski connect ti. Ama yakıt tüketimi çok. Sıralama yapacak olursam;

    Konfor
    Connect>Doblo>Courier>Fiorino

    Tabi tercih sizin daha bir çok marka var tercih edebileceğiniz. Otomatik vites seçeneğinden tutunda, cam tavana kadar tercihler var. Özellikle yeni model koltuklu ticari araçlarda çok konforlu araçlar var.

    52-53'e malum sitede dizel sıfır Fiorinolar var. İllaki sıfır araba almak isteyenler için güzel tercih.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drtufan


    quote:

    Orijinalden alıntı: EUS


    quote:

    Orijinalden alıntı: -globetrotter-

    Bayiden aldığım bilgiye göre 2017 model Mini Countryman 4X2 Türkiye paketi olarak gelen model, 2018’de Salt modeli olarak satılılacak. Bu yılki türkiye paketi ise bazı özelliklerin traşlandığı bir model olmuş(sis farı aydınlatma paketi vs). Sizin 117.000 civarı gördüğünüz model 2018 türkiye paketi oluyor. Ellerinde hiç bu araçtan yok. Mart civarı 2018 modelleri gelecekmiş ve fiyatları belli değilmiş.

    Yani kısacası olmayan bir aracın fiyatı listeye eklenmiş. Hevesle bayileri aradığınızda opsiyonlarına bağlı olarak 130.000-135.000 arasında salt (bir hafta önceki türkiye paketi) paketi satmaya çalışacaklardır.

    2.eli cok sıkinti mininin.

    Malum sitedeki 2.el ilanlarına bakınca gayet yüksek rakamlar konuşuluyor nasıl sıkıntı

    Favorilere atin ilan tarihinide not alin tarihten dolayi yayindan kalkarsa diye bakin bakalim ne kadar zamanda ilandan kalkicak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karti


    quote:

    Orijinalden alıntı: ekiraz

    Audi A3 sedan 1.0 tfsi

    Bizde onu dusunuyoruz ama bayilerde yok diyorlar.

    Malum site de bi yigin sifir arac var onlara bakin.Galerilerden ziyade ilk tercihiniz biresysel al sat yapanlara bakin cok daha guvenilir seffaf oluyorlar ya da benim galerici onyargimdan dolayi oyle geliyor bilemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EUS -- 15 Ocak 2018; 2:38:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  SIFIR ARAÇ ALANLAR ,SIFIR ARAÇ TEKLİFİ ALANLAR BURAYA

    Corolla 1.33 Life 2018 Model Fiyatı : 75.000 TL Yazılmış.
  • Corolla 1.33 benzinli performans istemeyenler için 2017 model için f/p aracı oldu. Ayrıca biliyorsunuz LPG ile de uyumlu ve takılırsa araç toptan garantiden çıkmıyor. 2017 model almayı düşünen varsa yardımcı olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iCrusade

    Dün D-4D M/M 2017 Corolla Advance paket dün 114.500TL'ye satın aldım. Platin Gri,İçi bej çoğu şubede beyaz rengi vardı birinde platin gri bulup aldım. Dandik bi boya koruma yedek paspas,trafik seti ve park sensörü hediye etti sözde :D 1000km bakımındada bagaj havuzu hediye alacağım.

    Hayırlı olsun, CC gerçekten büyük eksiklik, bunun dışında çok avantajı olan bir araç. Babamın corolla (2016 dizel m/m) 10bin bakımından 500 küsüre çıktı, benim dizel manuel Qashqai bakımına 900 diyorlar. Vites geçişinde sarsıntı var ancak alışınca geçişlerde hafiften gaz kesiyorsunuz, çözülüyor. Dsg gibi patlar mı korkusu yaşamaktansa kolay bozulmasın, bozulursa onarım maliyeti uygun olsun diyerek tercih ettik. İç hacim vs. çok iyi. CC eksikliği olmasa (sürekli uzun yol yapıyorum) kendime de corolla alacaktım.




  • Dizeline harici olarak hız sabitleme takılıyor aslında ama maliyetli biraz 2 bin TL civarıydı sanırım. Otomatik vites şart değil ise 1.33'lük versiyonunu alıp hız sabitleyici taktırmak ki çok ucuz daha mantıklı.Hatta ben bir de LPG taktırırdım ekonomi eğer amaç ise. Tabi LPG herkese göre değil fikir vermesi açısında söyledim.

    Ama ben bunlarla uğraşmam derseniz o fiyat bandında 100 bin TL yani Auris Hybrit Otomatik var,hız sabitleyici standart. Şehir içi tüketimi olarak hibritin tüketimlerine dizeller zaten ulaşamaz. Ben olsam Toyota gamında hibritleri düşünürdüm artık eğer şehir içi araç çoğunlukla kullanılıyor ise.

    Açıkçası ben yeni nesil dizel araçlara eğer sürekli uzun yol yapmıyorsam almam. Partikül filtresidir,emisyon azaltma diğer parçalarıdır derken çok zırıltılılar bir de pahalılar tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Dizeline harici olarak hız sabitleme takılıyor aslında ama maliyetli biraz 2 bin TL civarıydı sanırım. Otomatik vites şart değil ise 1.33'lük versiyonunu alıp hız sabitleyici taktırmak ki çok ucuz daha mantıklı.Hatta ben bir de LPG taktırırdım ekonomi eğer amaç ise. Tabi LPG herkese göre değil fikir vermesi açısında söyledim.

    Ama ben bunlarla uğraşmam derseniz o fiyat bandında 100 bin TL yani Auris Hybrit Otomatik var,hız sabitleyici standart. Şehir içi tüketimi olarak hibritin tüketimlerine dizeller zaten ulaşamaz. Ben olsam Toyota gamında hibritleri düşünürdüm artık eğer şehir içi araç çoğunlukla kullanılıyor ise.

    Açıkçası ben yeni nesil dizel araçlara eğer sürekli uzun yol yapmıyorsam almam. Partikül filtresidir,emisyon azaltma diğer parçalarıdır derken çok zırıltılılar bir de pahalılar tabi.

    Günlük 100 km yol yapıyorum, aldığım aracı da 10 sene kullanayım mantığıyla alıyorum. Aslında nissan aracı sevdim de servisleri çok uçuk rakamlarla çalışıyor ve parça temini çok uzun sürüyor.




  • aresGTi kullanıcısına yanıt
    öncelikle hayırlı olsun ALLAH kaza bela vermesin engelli raporuyla alınabilecek bence en mantıklı aracı almışsınız
  • Bence hibrite bakın derim o zaman, 100 km ciddi mesafe. Nissan kendini bir üst konumda konumlandırıyor,servis fiyatları dediğiniz pahalı. Fakat Nissan alt yapısını kullanan araç düşünürseniz Renault'un SUV'larına da bakabilirsiniz. Alt yapı olarak birebir aynılar. Diğer parçaların çoğu da Nissan ile ortak.

    Ben Toyota'dayım ama Renault'a da bakıyorum. Eğer bilgi almak istediğiniz konu varsa yardımcı olurum. Diğer markalar hakkında da tecrübem vardır. Önemli olan doğru aracı almak yoksa Toyota olmuş Nissan olmuş sonuçta hepsi aynı işlevi yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Bence hibrite bakın derim o zaman, 100 km ciddi mesafe. Nissan kendini bir üst konumda konumlandırıyor,servis fiyatları dediğiniz pahalı. Fakat Nissan alt yapısını kullanan araç düşünürseniz Renault'un SUV'larına da bakabilirsiniz. Alt yapı olarak birebir aynılar. Diğer parçaların çoğu da Nissan ile ortak.

    Ben Toyota'dayım ama Renault'a da bakıyorum. Eğer bilgi almak istediğiniz konu varsa yardımcı olurum. Diğer markalar hakkında da tecrübem vardır. Önemli olan doğru aracı almak yoksa Toyota olmuş Nissan olmuş sonuçta hepsi aynı işlevi yapıyor.

    Araç daha 3 aylık, araba bakma düşüncem yok. Corolla alan arkadaşa bilgi maksadıyla yazdım. Renaultta düşündüm ancak aynı altyapılı kadjar baz paket+ muson paketi 108-110 binken ben piyasası daha hareketli olan yeni QQ visiayı lansmandan 100 bine aldım. İkisi de dizel manuel fiyatları. Garanti sonrası bakım maliyetleri aynı olacak, satarken de aynı durumdaki kadjara göre QQ 3-5 bin daha fazla edecek.

    Hibrit sistemi de benim bildiğim 50 km/ saat altı yoğun kullanımda işe yarıyor, benim güzergahta hız yapmadığım halde (100ü geçmiyorum) ortalama hız 60-70 oluyor.




  • Eğer güzergah sabit ise örneğin İzmir-Çeşme otoban gibi hibrit sistem çok az işe yarar. Ama güzergah sabit hızlı değil dur kalk fazla yapılıyor ise otoban değil örneğin aynı güzergah devlet yolunda yapılıyorsa her dur kalkda hibrit avantaj sağlar,artık kaç defa yapılırsa. Ama diyelim ki Konak-Karşıyaka iyice şehir içine girildi avanraj yarı yarıya oluyor bu sefer çünkü çok dur kalk var. Diyelim ki hibrit olmayan araç 8 lt tüketti, hibrit 4-5 lt arası tüketiyor.

    Hibrit motorun avantajı dur kalk da oluşuyor.Aracı sadece elektrik motoru belirli bir hıza çıkardığı için,elektrik motorunun da çok ciddi tork avantajı olduğundan benzinli motora yük binmiyor.Hem elekrik motorunun avantajını kullanıyor hem benzinlinin. Şehir içi ekonomi kullanımı olarak %100 elektrikli araçlara geçinceye kadar zaten tek alternatif de bu yöntem. Hibritin işe yaraması için 50km hızdan ziyade dur kalk oranı önemli aracın toparlarsak.

    QQ fiyatını iyi almışsınız. QQ değerini daha iyi koruyor doğru.




  • karti K kullanıcısına yanıt
    superb 1.4tsi style dsg

    bayileri bir gezin dolaşın pazarlık yapın
  • 1.4 benzinli enjoy paket opel corsa 2017 otomatik vites kırmızı renk arabaya 70.000 tl fiyat verdiler sizce piyasaya göre iyi bir fiyat mı bütçeylede uyuşuyor altarnetif bu fiyatlarda sıfır bulmam mümkünmü otomatik vites birde bu arabaya gaz taktırırsam garantiden çıkıyormu



    Pek bir bilgim yok yardımcı olursanız mutlu olurum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12271228122912301231
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.