Şimdi Ara

Siemens Servis Ücreti Tüketici Hakem Heyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    SIEMENS HB301E4T ANKASTRE FIRIN

    Fırınımızda dün akşam siyah dumanlar çıkıyordu. Fırını hemen kapattık. Servis bugün geldi, ürünün rezidanslarında sorun olmadığını yemek kalıntılarının yanabileceğini söyledi. 45TL servis ücreti aldı.

    Sonrasında müşteri hizmetleriyle yaptığımız görüşmede servis ücreti ürün garantili bile olsa üründe arıza yoksa alınır dediler.Bende ürünün yanması mı gerekiyor,ben teknik eleman değilim arızanın nereden neden kaynaklandığını nereden bilicem dedim.
    Bizim yapacak birşeyimiz yok gibi konuştu.
    İadeyi yapmadılar.Parayı alan arkadaş makbuz da vermedi.

    Kısaca, servis çağırmak için ürünün yanması gerekiyor sanırım.Müşteri hizmetlerinin diretmesi de hiç hoşuma gitmedi.

    Miktar çok az ama Siemens'in haksız kazancı için hakem heyetine şikayet etsem kazanır mıyım ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ghost_41 -- 7 Kasım 2017; 18:46:36 >



  • Paylamışımın üzerinden ortalama 2 ay geçmiş ama bilgilendirme için yazmak isterim. Teknik servisler arıza üzerinden oluşturdukları formlar ile servis ücretlerini üretici firma yada markanın türkiye sorumlusu firmalardan tahsil ederler. Yalnız tespit edilen herhangi bir arıza yok ise garanti dahilinde üretici yada sorumlu firmadan ücret alamayacakları için tüketiciden tahsilat yapılır.Bazı servisler yapmaması gerektiği halde tüketiciden para almamak için servis formuna basit arızalar yazarak yine servis ücreti alırlar ama bunu uygulayan fazla servis yoktur ve hemde etik değildir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.