Şimdi Ara

Smile ADSL (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
173
Cevap
0
Favori
65.529
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayır arkadaslar ben abone oldum 10gun oldu cok ta memnunum hızıda ıyı parasıda kopukluk falanda yok ayrıca kablosuz degıl benım kablolu cokta memnunum tavsıye ederım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: THEOTTOMAN

    hayır arkadaslar ben abone oldum 10gun oldu cok ta memnunum hızıda ıyı parasıda kopukluk falanda yok ayrıca kablosuz degıl benım kablolu cokta memnunum tavsıye ederım
    KARDES ABONELİĞİN VATANA MİLLETE HAYIRLI OLSUN,,,,,
    EGER GERCEKTEN ABONEYSEN BU SMILE IN ACISINI İŞALLAH YAŞAMAZSIN,
    BU FİRMA TAMAMEN TEHLİKELİ Bİ FİRMA,
    KOTALI 4 CG BLIK KULALNIMI KULLANAMAYAN ARKADASA HER AY 60 -70 YTL ÖDETTİLER
    ABONELİĞİ İPTAL ETTİREN ARKLADASA 1 AY SONRA EVRAK ULAŞMADI DİYE FATURA YOLLADILAR
    +++++
    ABONELİĞİ İPTAL ETTİĞİ İÇİN BAŞTA SÖZLEŞMEDE BAHSETMEDİKLERİ YAPTIKLARI İNDİRİMİ GERİ İSTİYOLAR HER AY İÇİN YAKLAŞIK 10 YTL
    YOK MU BUNLARI DENETLEYEN VATANDAŞIN HAKKINI ARAYAN
    HANGİ BİRİMİZ MAHKEMEYLE UGRASACAZ İŞİMİZİ GÜCÜMÜZÜ BIRAKIP, YOK KAYMAKAMLIKTA TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ VARMIŞ ....
    ÜSTELİK BU SMİLE FİRMASI ARKADASTAN FATURA KESMEDEN ÜCRETİ İSTEMİŞ ÜCRET ONLARA ULAŞINCA KESECEKLERMİŞ ŞİRKET PRENSİPLERİYMİŞ,

    TABİ BURASI MUZ CUMHURİYETİ VATANDAŞIN BAŞINDA DEVLET YOKKİ HAKKIMIZI ARASIN
    _____________________________
    Güncel = 2015 1.5 titanyum mondeo + 2012Mondeo 2012 1,6tdci Titanyum
    Eski araçlar, 2011 civic elegance , 2011 jetta comfortline, 2011 fluance
    2008 linea, 2006 punto, 2012 peugeot partner tepe, 2010 peugeot bipper, 2008 407, 2008 bmw x3




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakansol

    KARDES ABONELİĞİN VATANA MİLLETE HAYIRLI OLSUN,,,,,
    EGER GERCEKTEN ABONEYSEN BU SMILE IN ACISINI İŞALLAH YAŞAMAZSIN,
    BU FİRMA TAMAMEN TEHLİKELİ Bİ FİRMA,
    KOTALI 4 CG BLIK KULALNIMI KULLANAMAYAN ARKADASA HER AY 60 -70 YTL ÖDETTİLER
    ABONELİĞİ İPTAL ETTİREN ARKLADASA 1 AY SONRA EVRAK ULAŞMADI DİYE FATURA YOLLADILAR
    +++++
    ABONELİĞİ İPTAL ETTİĞİ İÇİN BAŞTA SÖZLEŞMEDE BAHSETMEDİKLERİ YAPTIKLARI İNDİRİMİ GERİ İSTİYOLAR HER AY İÇİN YAKLAŞIK 10 YTL
    YOK MU BUNLARI DENETLEYEN VATANDAŞIN HAKKINI ARAYAN
    HANGİ BİRİMİZ MAHKEMEYLE UGRASACAZ İŞİMİZİ GÜCÜMÜZÜ BIRAKIP, YOK KAYMAKAMLIKTA TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ VARMIŞ ....
    ÜSTELİK BU SMİLE FİRMASI ARKADASTAN FATURA KESMEDEN ÜCRETİ İSTEMİŞ ÜCRET ONLARA ULAŞINCA KESECEKLERMİŞ ŞİRKET PRENSİPLERİYMİŞ,

    TABİ BURASI MUZ CUMHURİYETİ VATANDAŞIN BAŞINDA DEVLET YOKKİ HAKKIMIZI ARASIN

    Alıntıları Göster
    Allah'a şükür ki böyle bir forumumuz var.
    Ama bu bilgilere ulaşmak için bazı arkadaşlarımızın canının yanmış olması üzücü...
    Ben memnun kalanları okumak istemiştim.Acele etmek için sebep aramıştım ama en iyisi telekomun kucağında kalmakmış.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OturanBOGA

    Allah'a şükür ki böyle bir forumumuz var.
    Ama bu bilgilere ulaşmak için bazı arkadaşlarımızın canının yanmış olması üzücü...
    Ben memnun kalanları okumak istemiştim.Acele etmek için sebep aramıştım ama en iyisi telekomun kucağında kalmakmış.

    Alıntıları Göster
    ben memnunum arkadaslar 3 aydır kulanıyorum ne baglantı kopuyor, ne de hızı yavas. sadece faturura ilk ay biraz gecikti. bende mail yolladım hemen telefonla bana ulasdılar. ve ilk ay icin ödemedeki gecikmeden faiz filanda almadılar...
    _____________________________
    İçin temiz olmadıktan sonra
    Hacı hoca olmuşsun, kaç para!
    Hırka, tespih, post, güzel ama ;
    Yaradan kanar mı bunlara?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evvela

    ben memnunum arkadaslar 3 aydır kulanıyorum ne baglantı kopuyor, ne de hızı yavas. sadece faturura ilk ay biraz gecikti. bende mail yolladım hemen telefonla bana ulasdılar. ve ilk ay icin ödemedeki gecikmeden faiz filanda almadılar...

    Alıntıları Göster
    valla arkadaşlar 2haftadır kullanıyorum, henüz hiç kopmadı. yavaşlama sorunu falan da pek yok. online oyun oynuyorum, sadece haftasonları biraz yoğunluk oluyo ama o zaten türkiye klasiği. telekomda da aynı sorunu fazlasıyla yaşıyordum.

    kotalı tarifedeyim, ay sonu kotadan bindirirlerse o zaman bakıcaz işte çaresine. şuan kota sorgulama sayfaları çalışmıyor. bunun dışında herşey yolunda...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Helcaraxe

    valla arkadaşlar 2haftadır kullanıyorum, henüz hiç kopmadı. yavaşlama sorunu falan da pek yok. online oyun oynuyorum, sadece haftasonları biraz yoğunluk oluyo ama o zaten türkiye klasiği. telekomda da aynı sorunu fazlasıyla yaşıyordum.

    kotalı tarifedeyim, ay sonu kotadan bindirirlerse o zaman bakıcaz işte çaresine. şuan kota sorgulama sayfaları çalışmıyor. bunun dışında herşey yolunda...

    Alıntıları Göster
    Ben kotamı nasıl takip edebilirim? http://www.smileabone.com adresinden girdiğimde bana null diye bir hata mesajı veriyor. Yardımcı olursanız sevinirim.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merol77

    Ben kotamı nasıl takip edebilirim? http://www.smileabone.com adresinden girdiğimde bana null diye bir hata mesajı veriyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

    Alıntıları Göster
    şu anda gayet güzel çalışıyor smileabone.com ve bende oradan takip ediyorum yanlış bi yere bakmayasın?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozamanolur

    şu anda gayet güzel çalışıyor smileabone.com ve bende oradan takip ediyorum yanlış bi yere bakmayasın?

    Alıntıları Göster
    Yaklaşık 8 aydır smile kullanıyorum. İnternet açıldığında Keysmart marka bi modem kullanıyordum. Eve gelen teknik eleman modem ayarlarını yapamadı. Online yardım hattını aradım oradan çeşitli ayarlar önerdiler olmadı. Sonunda kurcalaya kurcalaya yarım saatte ayarladım modemi.
    İlk bağlantı hariç sorunum yok sınırsız bağlantı için 39 ytl ödüyorum. Türk telekoma gitmesin param böylesi daha iyi. Bilmiyorum olası iptal durumunda problem yaşarmıyım, ama dikkatli davranıcam sayenizde. Dediğim gibi memnunum şimdilik. Telekomla problem yaşayan kullanıcı sayısıda az değil karar sizin.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen

    Yaklaşık 8 aydır smile kullanıyorum. İnternet açıldığında Keysmart marka bi modem kullanıyordum. Eve gelen teknik eleman modem ayarlarını yapamadı. Online yardım hattını aradım oradan çeşitli ayarlar önerdiler olmadı. Sonunda kurcalaya kurcalaya yarım saatte ayarladım modemi.
    İlk bağlantı hariç sorunum yok sınırsız bağlantı için 39 ytl ödüyorum. Türk telekoma gitmesin param böylesi daha iyi. Bilmiyorum olası iptal durumunda problem yaşarmıyım, ama dikkatli davranıcam sayenizde. Dediğim gibi memnunum şimdilik. Telekomla problem yaşayan kullanıcı sayısıda az değil karar sizin.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ben 2 seneye yakın süredir superonline kullanıyorum. Dört dörtlük hizmet aldım ve aldım alalı bir kez "genel" bağlantı sorunu meydana geldi yarım saat sonra düzelttiler. Gayet memnunum.Müşteri hizmetlerinde türkiye standartlarını aşmışlar... Bence bu devirde önemli olan hizmet.
    _____________________________
    Onur KOç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurkoc1985

    Arkadaşlar ben 2 seneye yakın süredir superonline kullanıyorum. Dört dörtlük hizmet aldım ve aldım alalı bir kez "genel" bağlantı sorunu meydana geldi yarım saat sonra düzelttiler. Gayet memnunum.Müşteri hizmetlerinde türkiye standartlarını aşmışlar... Bence bu devirde önemli olan hizmet.

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar,
    2 senedir evimde ttnet adsl 1 mb limitli 6gb olanı kullanıyorum. bir an reklamları görünce smile adsl ye geçmeyi düşünüyordum. ama sağolasınız hepinizin yorumlarını okuyunca yerimde kalmayı uygun buldum. şu an her ay 27,25ytl fatura ödüyorum. 2 yıllık sözleşme imzaladım.
    hepinize teşekkür ederim.
    herkese iyi forumlar dilerim.
    _____________________________
     MacBook Air 13" Mid 2013 1.7Ghz i7 8GB 512SSD l  27" Thunderbolt Display l  iPad Air 2 Wifi LTE 64GB Space Gray l  iPhone 6 16GB Space Gray l  TV 3rd Gen l LG 47LB670V l LG NB5540A l Hyundai i20 Troy 1.2 DOHC Team Gri 2012




  • quote:

    Orijinalden alıntı: febahadir

    merhaba arkadaşlar,
    2 senedir evimde ttnet adsl 1 mb limitli 6gb olanı kullanıyorum. bir an reklamları görünce smile adsl ye geçmeyi düşünüyordum. ama sağolasınız hepinizin yorumlarını okuyunca yerimde kalmayı uygun buldum. şu an her ay 27,25ytl fatura ödüyorum. 2 yıllık sözleşme imzaladım.
    hepinize teşekkür ederim.
    herkese iyi forumlar dilerim.

    Alıntıları Göster
    çok kişi sorun yaşamış ilk önce banada cazip geldi ama boşver ugraşmaya degmez,şimdilik ttnet yeter bize,en azından muhattap olcak yetkililer var.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fergat15

    çok kişi sorun yaşamış ilk önce banada cazip geldi ama boşver ugraşmaya degmez,şimdilik ttnet yeter bize,en azından muhattap olcak yetkililer var.

    Alıntıları Göster
    Smile adsl icin 50 kere bastan dusunun derim.

    Kendi Smile Adsl Deneyimim
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enalbant

    Smile adsl icin 50 kere bastan dusunun derim.

    Kendi Smile Adsl Deneyimim

    Alıntıları Göster
    bende bişeyi merak ediyorum smile adsl abonesi olalı 2 gün oldu yalnız smile adsl türktelekom tabanlı çalışıyor smile de sorun olursa ttnet de de olması gereklidir ben böyle düşünüyorum...

    benim tek sorunum 2 gün oldu ne zaman açılır bunu merak ediyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rapperist

    smile adsl de bugunlerde müşteri hizmetleri bazında belirgin bi iyileşme var yada son 2-3 konuşmamda bana iyileri denk geldi.uzun uzun uğraşlardan sonra bize 256 sınırsız yerine 1mb bağlama problemini kendileri çözmüşler gibi gözüküyo.çünkü bana faturamın 49 ytl olduğunu ve en yakın zaman da geleceğini söylediler.bide eskisi gibi 1 soru sor 5 dakika bekle devride bitmiş gibi gözüküyo peşpeşe 4-5 soru sormama rağmen hemen cevap vermesi bi an şaşırtsada beni yukarıdaki hürriyetin heberini okuduktan sonra iyileştirmelerin olduğunu fark ettim.tabi yeniden kötüleşmezler umarım.

    Alıntıları Göster
    Smile Adsl'ye geçmek istiyordum ipod shuffle veriyolarmış ama 1 gb çeldirdi beni biraz
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geexer

    Smile Adsl'ye geçmek istiyordum ipod shuffle veriyolarmış ama 1 gb çeldirdi beni biraz

    Alıntıları Göster
    ben almadım sadece 5 aylık 15 tl olana başvurdum dün sabah saat 10 da başvuru bulundum merkezinden bana bir gün içinde açılır dediler bana bildireceklermi bildirmicekler mi bilgim yok açıldığını nasıl anlıcam bakalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enver_volkan

    ben almadım sadece 5 aylık 15 tl olana başvurdum dün sabah saat 10 da başvuru bulundum merkezinden bana bir gün içinde açılır dediler bana bildireceklermi bildirmicekler mi bilgim yok açıldığını nasıl anlıcam bakalım

    Alıntıları Göster
    Ne internet ama

    Kimilerini güldürüyor,kimilerini ağlatıyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grimser

    Ne internet ama

    Kimilerini güldürüyor,kimilerini ağlatıyor.

    Alıntıları Göster
    yukarı yazdığım yorumu arkadaşların bir çoğu okumuştur..başıma gelen daha doğrusu bir teyzenin başından geçen olay şöyle:

    adana bir avea satış burosuna uğraıdığımda orada bir yaşlı teyzenin yakınmasını gördüm.smile 1 mb 4 gb kota üyelik yapmış.torunu için ayda 15 tl geleceğine her ay 59 tl para geliyormuş.bende merak edip faturasını inceledim kota aşığımı yada modem alımı gibi bişey yok.müşteri hizmetilerini oradan aradığımızda şöyle bir konuşma geçti aramızda. bana o borcu ödemesi gerektiğini ekstraların yalnış basıldığını sonra ki aylarda düşüleceğini söyledi çok şaşırdım peki dedim daha fazla tutar gelse ne olacak olabilir beyfendi gereken yapılırdı dedi ve kapattılar...

    bende bir sorun yok ama sorun yaşayan birsiini gördüm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enver_volkan

    yukarı yazdığım yorumu arkadaşların bir çoğu okumuştur..başıma gelen daha doğrusu bir teyzenin başından geçen olay şöyle:

    adana bir avea satış burosuna uğraıdığımda orada bir yaşlı teyzenin yakınmasını gördüm.smile 1 mb 4 gb kota üyelik yapmış.torunu için ayda 15 tl geleceğine her ay 59 tl para geliyormuş.bende merak edip faturasını inceledim kota aşığımı yada modem alımı gibi bişey yok.müşteri hizmetilerini oradan aradığımızda şöyle bir konuşma geçti aramızda. bana o borcu ödemesi gerektiğini ekstraların yalnış basıldığını sonra ki aylarda düşüleceğini söyledi çok şaşırdım peki dedim daha fazla tutar gelse ne olacak olabilir beyfendi gereken yapılırdı dedi ve kapattılar...

    bende bir sorun yok ama sorun yaşayan birsiini gördüm

    Alıntıları Göster
    Biri'yemi geçsek ne yapsak .
    _____________________________




  • Aralık 2007' de smile Adsl ile olan tüm ilişkimi bitirdim. Ayrıca kayıt altına alınan konuşmalarda müşteri yetkilisine ödemem gereken miktarı sordum. söylediği miktar yani kullanma ücretim 1 ay sonra fatura olarak bana yansıtıldı. Şubat ve Mart 2008 aylarında 2 farklı smile Adsl bayisine giderek şirkete herhangi bir borcum olup olmadığını sordum ancak; verilen cevap herhangi bir borcum olmadığı yönündeydi.
    10 Ekim 2008 smile adsl kapatma ücreti 15.00Ytl borcum olduğum dair evime fatura gelince ne yapcağımı şaşırdım. Derhal müşteri hizmetlerini aradım ve bunun ne anlama geldiğini bunu ödemek zorunda olmadığımı söyledim. Ayrıca bunu Smile Adsl bayilerine sorduğumu ve kapatmak için müşteri hizmetleri ile yaptığım telefon konuşmalarında böyle bir ücretin bana bildirilmediğini de belirttim. Ancak aldığım cevap bunu ödemek zorunda olduğum yönündeydi. Ben de yasal dayanaklarını bana göndermek zorunda olduklarını söyledim. En kısa zamanda yasal dayanakları elime geçecek ve işin sırrını size bir HUKUKÇU GÖZÜYLE anlatacağım. Eğer ben haklıysam size de böyle bifatura gelirse ödemeyin! Yasal dayanağı görünce haklı olduğuma inanırsam buradan herkese cep numaramı vereceğim ve tüm yasal işlemlerle bir hukukçu olarak uğraşacağıma söz veriyorum!
    Ancak ne olursa olsun müşterisine 1 aydır daha uzun sürede internet bağlayan, sözleşmesini internette şikayetini yazdıktan sonra iptal eden(1ay gibi bir sürede), her aradığınızda telefonda asgari 5 dakika bekleten (aradığınızda mutlaka abone olmak istiyorum deyin 1 dakikada bağlanırsınız) ve en önemlisi size abonelik iptal olduktan 10 AY SONRA fatura gönderen bir şirkete KESİNLİKLE AMA KESİNLİKLE ABONE OLMAYIN!!!

    LÜTFEN BU MESAJIMI DİKKATE ALINIZ! HERHANGİ BİR YALAN YADA YANLIŞ OLMADIĞINI TÜM KALBİMLE SİZE TAAHHÜT EDERİM!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcndnn -- 24 Ekim 2008; 11:07:17 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcndnn

    Aralık 2007' de smile Adsl ile olan tüm ilişkimi bitirdim. Ayrıca kayıt altına alınan konuşmalarda müşteri yetkilisine ödemem gereken miktarı sordum. söylediği miktar yani kullanma ücretim 1 ay sonra fatura olarak bana yansıtıldı. Şubat ve Mart 2008 aylarında 2 farklı smile Adsl bayisine giderek şirkete herhangi bir borcum olup olmadığını sordum ancak; verilen cevap herhangi bir borcum olmadığı yönündeydi.
    10 Ekim 2008 smile adsl kapatma ücreti 15.00Ytl borcum olduğum dair evime fatura gelince ne yapcağımı şaşırdım. Derhal müşteri hizmetlerini aradım ve bunun ne anlama geldiğini bunu ödemek zorunda olmadığımı söyledim. Ayrıca bunu Smile Adsl bayilerine sorduğumu ve kapatmak için müşteri hizmetleri ile yaptığım telefon konuşmalarında böyle bir ücretin bana bildirilmediğini de belirttim. Ancak aldığım cevap bunu ödemek zorunda olduğum yönündeydi. Ben de yasal dayanaklarını bana göndermek zorunda olduklarını söyledim. En kısa zamanda yasal dayanakları elime geçecek ve işin sırrını size bir HUKUKÇU GÖZÜYLE anlatacağım. Eğer ben haklıysam size de böyle bifatura gelirse ödemeyin! Yasal dayanağı görünce haklı olduğuma inanırsam buradan herkese cep numaramı vereceğim ve tüm yasal işlemlerle bir hukukçu olarak uğraşacağıma söz veriyorum!
    Ancak ne olursa olsun müşterisine 1 aydır daha uzun sürede internet bağlayan, sözleşmesini internette şikayetini yazdıktan sonra iptal eden(1ay gibi bir sürede), her aradığınızda telefonda asgari 5 dakika bekleten (aradığınızda mutlaka abone olmak istiyorum deyin 1 dakikada bağlanırsınız) ve en önemlisi size abonelik iptal olduktan 10 AY SONRA fatura gönderen bir şirkete KESİNLİKLE AMA KESİNLİKLE ABONE OLMAYIN!!!

    LÜTFEN BU MESAJIMI DİKKATE ALINIZ! HERHANGİ BİR YALAN YADA YANLIŞ OLMADIĞINI TÜM KALBİMLE SİZE TAAHHÜT EDERİM!!
    Arkadaşlar bu akşam aradılar ve haklı olduğumu, bu faturayı ödemek zorunda olmadığımı bildirdiler! Ancak haklı olmamımnen önemli sebebi hattımı iptal ettirirken Müşteri Yetkilisine "TÜM ÖDEMEM GEREKEN MİKTARI VE AYRINTILARINI SORUP, SÖYLEDİĞİNDEN BAŞKA BİR BORCUM OLMADIĞINI MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNE KABUL ETTİRMEMDEN İLERİ GELMEKTEDİR!" Bu sebepten dolayı mutlaka bu işlemi sizde yaptırın! Ayrıca aboneliğimin çok kısa sürmüş olması da bu ücreti almamalarında etkiliymiş! Yani uzun süreli kullanıcılara bir çeşit kötü haber gibi olacak ama Smile Adsl hattınızı iptal ettirirken bir ücret ödemek zorunda kalabilirsiniz! Bunların dışında benim abonelik iptelinden 2 ay sonra Smile Bayilerine gidip borcumu sormam da etkili olmuş.
    İşte tüm bu sebeplerden dolayı Smile benden bu faturayı almaktan vazgeçti!
    Eğer bu tip bir konuda yardım almak isterseniz her zaman özel mesaj atabilirsiniz. Saygılarımla herkese duyurulur!!
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.