Şimdi Ara

Reklam tuzaklarına kanmayın.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  Reklam tuzaklarına kanmayın.


    Nette video plus 5454 yazdığınızda şikayetvar.com vb. siteleri görüyorsunuz ama cep telefonunda gördüğünüz
    bu siteleri göremiyorsunuz ya da google da arattığınız da çıkmamasını nedeni tamamen wap. üzerinde hizmet vermeleridir.
    Yoksa Wifi-3g bildiğimiz netten bu işlemi yapamazlar yani en azından Operatör şu müşterim onayladı diyebilmesi lazım bu yüzden wap kullanıyorlar.

    http://wap.melofonik.com/Membership


    Bugün 3G ile internette gezinirken pop-up reklam çıktı çıkan reklama " nasıl olsa cep no isteyecek" bilmiş havalarında tıkladım
    ve anın da Video plus 5454 adlı siteye haftalık 14 ₺karşılığında üye oldunuz mesajı geldi.
    Operatörümün müşteri hizmetlerini aradım derdimi anlttım bana üyelik yapmışssınız bu faturaya yansıyacak dedi.
    Ben de kendilerine hiçbir şekilde tarafıma mesaj gelmediği gibi bende göndermedim cep no mu bile vermedim.
    Ardından 2GB internet paketim ve aylık 25₺ lik paket kullanırken aylık 56₺ lik video servisine üye olmamı izah edin dedim.

    Birşey yapamayız biz sizin işlem detaylarınızı göremiyoruz sonuçta siz oraya üye olmuşsunuz dedi ardından ilginçtir iptal mesajı geldi.
    Dedim ücret yansıyacak mı evet bu 14₺ yansır dedi.

    Yani göz göre göre kendi müşterilerini dolandırılmasına yardım ve yataklı yapıyorlar.

    Şimdi bunu nasıl yaptıklarına gelelim.

    Anladığım kadarı ile 3g edge açıkken bu onayı alamıyorlar.
    onay işlemi yanı TIKLAMA TUZAĞI " wap" ile başlayan sitelerde oluyor.

    Bana inanmıyorsanız "sadece tıklayacağım ve faturama benden izinsiz ücret yansıyacak hadi lennn " diye düşünüyorsanız siz siz olun
    o bağlantılara tıklamayın

    WAP.
    Ya da
    Http://wap.

    http://wap.melofonik.com/Membership

    ile başlayan sayfaları asla açmayın.
    Ve özellikle fazla bilgisi olmayan dostlarınıza haber veriniz.

    https://www.google.com.tr/search?q=%C5%9Fikayetvar+5454&oq=%C5%9Fikayetvar+5454&aqs=chrome..69i57j69i61.3383j0j4&sourceid=chrome&es_sm=0&ie=UTF-8

     Reklam tuzaklarına kanmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1080p -- 8 Eylül 2014; 20:39:26 >







  • O yazıyı okuduktan sonra "Onaylıyorum"u işaretleyip "Tamam" mı dediniz?
  • Aynen öyle. Nasılsa hemen arkasından cep no ,mail kişisel bilgi ister diye düşünerek tıkladım.
    Sonuçta Wifi-3g den gezinirken ve ben hiç bir kişisel bilgi vermiyorum diyerek tıkladım.

    İnternette her onaylıyorum yazısına tıklamakla olmaz derdim ama oluyormuş ve operatörler buna çanak tutuyor.
    Benim başıma geldi kimsenin başına gelmemesi için
    özellikle mesajlar da linklerde yazan ve tarayıcı da wap. yadahttp://wap. la başlayan siteleri açmamanızı tavsiye ederim.

    Aylık 25₺ lik fatura ödeyip 56₺ lik komedi-video-klip servisine kimse üye olmak istemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1080p -- 8 Eylül 2014; 20:28:55 >
  • Kanmıyoruz, kanmayız.

    O değil de böyle yerler numaralarımızı nerden buluyorlar lan
  • mrsmrc kullanıcısına yanıt
    Wap ayarları üstünden operatör kendi müşterilerini peşkeş çekiyor ve anında sorgusuz sualsiz üyelik başlatılıyor faturalandırılıyor.
    Wap sisteminden yararlanıyorlar.
  • 1080p kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun.Bilgilendirme için teşekkürler diyeyim.
  • mobil odeme servisini kapattirirsaniz boyle birsey olmaz musteri hizmetlerinden yada online islemlerden kapatabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi speedyrazor -- 8 Eylül 2014; 20:38:25 >
  • speedyrazor kullanıcısına yanıt
    Ave* MH. lerini aradığım da bana bizim servisimiz değil deyip çamura yatıyor.
    En iyisi birbirimizi bilinçlendirmek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1080p

    Ave* MH. lerini aradığım da bana bizim servisimiz değil deyip çamura yatıyor.
    En iyisi birbirimizi bilinçlendirmek.

    zaten o servisler gsm sirketinin degil
    edit:bu servis kapali olunca herhangi bir ucret karsiliginda bir servise uye olmamasi lazim ama tam emin degilim
     Reklam tuzaklarına kanmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi speedyrazor -- 8 Eylül 2014; 20:47:13 >




  • speedyrazor kullanıcısına yanıt
    Sanırım bu Mobil ödeme farklı Turkcell de de var bu ayrı wap. üzerinden yapılan işlemler geçerli.
    Çünkü üstteki ödeme sisteminde üyelik, onay vb. şeyler gerekli, ama wap üzerinden sadece bir tık yeterli oluyor dolandırılmak için.

    Sadece benim gibi kaşınanlar değil
    zırt pırt açılan pop-up pencereler aynı reklam çıkmasın diye tıklayanlarda var.

    "İsteğiniz ve iradeniz dışı yapılan aboneliğinizle ilgili konuda;
    6502 sayılı TKHK'un 52.Md'si;
    "MADDE 52 – (1) Abonelik sözleşmesi, tüketicinin, belirli bir mal veya hizmeti sürekli veya düzenli aralıklarla edinmesini sağlayan sözleşmelerdir.
    (2) Yazılı veya mesafeli olarak kurulan bu sözleşmelerin bir nüshasının kâğıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile tüketiciye verilmesi zorunludur.
    (3) Belirli süreli abonelik sözleşmelerine sözleşmenin belirlenen süre kadar uzayacağına ilişkin hükümler konulamaz; ancak abonelik sözleşmesinin kurulmasından sonra, sözleşmenin sona ereceği tarihe kadar tüketicinin talepte bulunması veya onay vermesi hâlinde abonelik sözleşmesi uzatılabilir.
    (4) Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir. Süresi bir yıldan az olan belirli süreli abonelik sözleşmesinde satıcı veya sağlayıcı tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılması hâlinde de tüketici sözleşmeyi feshedebilir. Fesih bildiriminin kâğıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren bir yöntem belirleyemez.
    (5) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin aboneliğe son verme isteğini yönetmelikle belirlenen süreler içinde yerine getirmekle yükümlüdür. Aboneliğin belirlenen süreler içinde sona erdirilmediği durumlarda, bu sürelerin bitiminden itibaren mal veya hizmetten yararlanılmış olsa dahi, tüketiciden herhangi bir bedel talep edilemez. Satıcı veya sağlayıcı, fesih bildiriminin hüküm ifade etmesinden itibaren on beş gün içinde tüketici tarafından ödenmiş olan ücretin geri kalan kısmını kesinti yapmaksızın iade etmekle yükümlüdür.
    (6) Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshedilmesi ile ilgili bildirim ve taleplere ilişkin işlemleri yerine getirmek üzere gerekli tedbirleri almak ve gerektiğinde uygun bir sistem kurup bu sistemi kesintisiz olarak açık tutmakla yükümlüdür." şeklinde düzenlenmiştir.
    Bu bilgiler dahilinde, satıcı/sağlayıcı firmaya iadeli taahhütlü mektup/aps yoluyla yazılı bildirimde (dilekçe/ihtarname) bulunabilirsiniz. 10 gün içinde sonuç alamazsanız, ikamet adresinizdeki veya mal/hizmet satın aldığınız yer Kaymakamlık binalarında bulunan “Tüketici Hakem Heyetlerine” dilekçenizle ve evraklarla başvurabilirsiniz. 2.000 TL’ye kadar olan uyuşmazlıklarda kararları mahkeme kararları niteliğindedir ve işlemler ücretsizdir.
    Diğer konudaki şikayetinizi aşağıda iletişim bilgileri yer alan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu Başkanlığına yazılı dilekçe şeklinde ve iadeli taahhütlü mektup/aps yoluyla veya online olarak iletebilirsiniz.
    Bilgi Teknolojileri Ve İletişim Kurumu
    Adres: Yeşilırmak Sok. No:16 06430 Demirtepe/Ankara
    Telefon: 0312 294 72 00
    Online Şikayet:https://tuketici.btk.gov.tr/"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1080p -- 8 Eylül 2014; 20:56:44 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.