Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (205. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
307.100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 203204205206207
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bafbaf B kullanıcısına yanıt
    bafbaf merhaba,

    Dış ortam access point modellerimizi inceleyebilirsiniz. CPE210, CPE510, CPE520 modellerimizi kontrol edebilirsiniz. Karşılıklı 2 adet cihaz kullanmanız daha sağlıklı olacaktır.
  • drvimu kullanıcısına yanıt
    drvimu merhaba,

    WBS210 model numaralı ürünü sadece harici antenler ile kullanabilirsiniz. Dahili anteni yoktur. CPE210'da ise dahili anten mevcuttur. WBS serisi ürünler şuan Türkiye'de satılmamaktadır. CPE210 model numaralı ürün ile karşılıklı olarak 2 adet kullanıp 2KM mesafede önünde herhangi bir engel olmadan internet paylaşımı yapabilirsiniz.
  • Ruxy R kullanıcısına yanıt
    Ruxy merhaba,

    Ürün Türk Telekom/TTNET logolu olan model midir ?
  • optimistic1983 merhaba,

    TL-W8960N model numaralı ürünün altında ki donanım versiyonunu iletebilir misiniz ?
  • scofield_prizma S kullanıcısına yanıt
    scofield_prizma merhaba,

    Soft AP özelliği sayesinde bu işlemi yapabilirsiniz. Soft AP özelliğini kullanabileceğiniz cihazlarımız TL-WN822N, TL-WN8200ND, TL-WN823N gibi modellerimizdir.
  • mert1907 kullanıcısına yanıt
    mert1907 merhaba,

    Ürün Türk Telekom/TTNET logolu olan model midir ?
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Evet. Destek hattını aradım yönergelere göre port açtım ancak hala sorun devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Cpt. MacMillan merhaba,

    Güncelleme işlemi sırasında ne gibi bir hata alıyorsunuz ?

    Yarıda firmware yüklenemedi diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba , benim tp-w9970 modemim var. Sorunum ise ; AKK aşmama rağmen download hızım çok düşük.Sn de 30-40 kb.Müşteri hizmetlerini aradığımda , bizde sorun yok diyor.İnternet hız test sonucu 7-8 mbps alıyorum . İnternet hızımın iyi olmasına rağmen neden böyle bir sorunla karşı karşıyayım?

    Ürünüm Türk Telekom logoludur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanjayra -- 13 Aralık 2016; 17:46:59 >
  • Merhaba,
    TD-W8961N Modemim var, kablosuz kullanıcıları gruplandırıp, ilave kablosuz ağ yaratıp;
    1.kablosuz gruba 2mbit hız,
    2.kablosuz gruba 6mbit hız, gibi seçenekler yapılabiliyormu?
    Yapılıyorsa kablosuzlar için bir video yada anlatım yazısı,
    yok yapılamıyorsa yapabilen bir VDSL modem tavsiyesi*tavsiyeleri yaparmısınız?
    *airtieste gördüm yapıyorlar Qos ile banada lazım bu özellik, teşekkürler.
  • Merhabalar;
    TP-LINK Archer D7 modem ile turkcell superonline fiber internetimi ve turkcell tv mi sorunsuzca kullanabilir miyim ? iptv desteği var mı ?
  • Merhaba,

    TD-854W, TD-864W, TD-W8901G, TD-W8101G, TD-W9970 v3 model numaralı modem router'lar kampanya dahilinde taahhütlü olarak verilmekte olup bu cihaz ile ilgili her türlü yazılımsal ve donanımsal
    sorunlarınız veya talepleriniz ile ilgili 0850 209 40 40 numaralı telefonu arayınız veya modemdestek@sentim.com.tr, modem_destek@sentim.com.tr e-mail adreslerinden teknik destek ile iletişime geçiniz.
  • rueta R kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Archer D7 model numaralı ürünü direkt olarak fiber hatta takarak kullanamazsınız. Fiber hatta takılı olan bir modem üzerinden köprüleme özelliği sayesinde Archer D7'yi kullanarak hattı sonlandırabilirsiniz. Mutlaka hatta fiber uyumlu bir modem kullanmanız gerekiyor.

    Archer D7 model numaralı ürünün IPTV özelliği bulunmaktadır.
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Merhabalar
    Cevap için teşekkürler, ama superonline sağolsun anlamsız bir şekilde cihazınıza gireceğim, kendi aboneliğime ait internet şifresini vermediği için alamıyorum cihazınızı.. kendi paramla iyi bir cihaz alıp kullanmak istiyorum, aldığım internetin faturasını ödüyorum parasını veriyorum ama istediğim cihazı değil bana verilen dandik modemi kullanmak zorunda bırakılıyorum.. inanılmaz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rueta -- 14 Aralık 2016; 17:11:22 >
  • mert1907 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    TD-854W, TD-864W, TD-W8901G, TD-W8101G, TD-W9970 model numaralı modem router’lar kampanya dahilinde taahhütlü olarak verilmekte olup bu cihaz ile ilgili her türlü yazılımsal ve donanımsal sorunlarınız veya talepleriniz ile ilgili 0850 209 40 40 numaralı telefonu arayınız veya modemdestek@sentim.com.tr, modem_destek@sentim.com.tr e-mail adreslerinden teknik destek ile iletişime geçiniz bu ürünlere biz destek vermiyoruz.
  • Cpt. MacMillan kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bu durumda cihazı resetleyip tekrar ürünü kurmadan önce yazılım güncellemesini bir daha deneyebilirsiniz.Ayrıca doğru yazılım yüklediğinizden emin olup yazılım güncellemesi yaparken bilgisayardan modeme kablolu bağlanın. Buna rağmen hata veriyorsa cihaz tarafında yapılabilecek bir şey bulunmuyor.
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Onları aradım onlar da topu TT'ye atıyorlar. Her neyse zaten TT bizi sanal ip ye geçirdiği için açılmıyor sanırım.
  • Ben apartta kalan bir öğrenciyim. Aparta Serik Online diye bir internet bağlattık. Modemimiz tplink. Modelide WR840N. / WR840ND. Bu internete biz reset attık düğmesine basıp. Şu an internete bağlı gözüküyor ama ünlem işareti var baglanmıyor internete. İnternet sağlayıcısı sahibi resete bastık diye ayarlar sıfırlandı yapılması 50 tl diyor. Sadece reset tuşuna bastık. Nasıl kendimiz düzeltebiliriz ayarlarını. İlla 50 tl mi ödeyeceğiz. Kurulum videoları izleyerek yapıyoruz ama gene de olmuyor. Lütfen yardımcı olun. Mesajımı alıntı ile cevaplarsanız sevinirim saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vanhelsing1 -- 14 Aralık 2016; 22:25:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhaba,

    Bu durumda cihazı resetleyip tekrar ürünü kurmadan önce yazılım güncellemesini bir daha deneyebilirsiniz.Ayrıca doğru yazılım yüklediğinizden emin olup yazılım güncellemesi yaparken bilgisayardan modeme kablolu bağlanın. Buna rağmen hata veriyorsa cihaz tarafında yapılabilecek bir şey bulunmuyor.

    dediğiniz gibi yapıldı her şey. Neyse yine sağol. kaput oldu modem yenisini almak şart.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. MacMillan -- 14 Aralık 2016; 22:59:50 >
  • İki adet tl wa7210n ap yi karşılıklı konumlandırdım. Aradaki mesafe 380~400 m sokak arası , arada birkaç ev var. İnternet bağlantım aürekli kopuyor. Verici tlwa7210 ap modunda evimdeki cilent modunda. Verici yada alıcıya tlant2415d 15dbi anten taksam verim alırmıyım? Bu anteni verici olarakmı yoksa alıcı olarakmı kullanayım?
  • 
Sayfa: önceki 203204205206207
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.