Şimdi Ara

Philips Smart TV Sorunları ve Çözümleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
72.895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • SMART TV’YE BAĞLANAMAMA DURUMUNDA KONTROL EDİLECEK ADIMLAR:

    1. Bilgisayar/telefon/tablet ile aynı internete bağlanabiliyor musunuz? Hayır ise, internet bağlantınız ile ilgili bir sorun mevcut olup servis sağlayıcısı ile temasa geçiniz.

    2.http://www.supportforum.philips.com/en/forumdisplay.php?5-Net-TV-Forum adresine gidiniz. Philips sunucusu devre dışıysa, kırmızı renkte, mutsuz bir yüz simgesi göreceksiniz. Bu durumda TV Smart TV’ye girmez. Sunucunun tekrar devreye girmiş ve çalışır durumda olup olmadığını görmek için daha sonra tekrar deneyiniz. Sunucu devrede ve çalışır durumdaysa, yeşil renkte, gülümseyen bir yüz simgesi göreceksiniz.

    3. Ev ağı ve TV arasındaki bağlantının problemsiz olup olmadığını kontrol ediniz. Kablousuz bağlantıda sorun yaşanıyorsa kablo ile de bağlantı denenmelidir. Modem tekrar kapatılıp-açıldıktan (reset) sonra tekrar denenmelidir.

    4. Modem şifreleme yöntemi ile TV arasında bir uyumsuzluk olup olmadığını kontrol etmek için modem şifrenizi kaldırarak şifresiz olarak tekrar bağlanmayı deneyiniz.

    5. TV’nizde en son yazılımın kurulu olduğuna emin olunuz. En son TV Yazılım Güncellemesini bulmak içinwww.p4c.philips.com ürün destek sayfasına bakınız.

    6. TV “Philips server not found” (Philips sunucusu bulunamadı) hata mesajını Net TV portalına erişemediği için görüntüler. Bunun en olası nedeni router (veya Modem) cihazınızdaki bir güvenlik duvarı ayarıdır. Güvenlik duvarı ayarı TV’nin internete serbestçe erişimine izin vermemektedir. Modeminizdeki güvenlik duvarı ayarlarını kontrol ediniz ve TV’nin internete bağlanıp bağlanamayacağını görmek için güvenlik duvarını kapatınız. Router cihazında TV’nizin IP adreslerini serbestçe geçecek şekilde ayarlayınız. Port 80 ve port 443 TV tarafından erişilebilir durumda olmalıdır.

    7. TV’nizi normal bir kanala getiriniz, ardından uzaktan kumandada 123654’e basınız. Müşteri Servis Menüsünü (CSM) göreceksiniz. Burada TV’nizin model, seri numarasının, Options 1 ve 2 numaralarının görünüp görünmediğini kontrol ediniz. TV, bu bilgi olmadan internete erişemeyecektir.


    8. TV’nizi açtığınızda, Smart TV’ye hemen erişmeye çalışmayınız. Öncelikle, TV’nin açılma işlemini tamamlamasını bekleyiniz ve Smart TV’ye TV açıldıktan 1-2 dakika sonra erişiniz.

    9. TV’nizde saklanan tüm internet çerezlerini siliniz. TV menüsü; [Setup] (Ayarlar) > [Network settings] (Ağ ayarları)veya [Installation] (Kurulum) > [Clear Net TV memory] (Net TV belleğini sil) veya [Clear Apps memory]’ye(uygulama belleğini sil) gidiniz. Alternatif olarak TV menüsündeki [Reinstall TV] (TV’yi yeniden kur) seçeneğini kullanarak TV’nizi yeniden yükleyebilirsiniz. Bu seçenek portaldaki tüm ayarları silecektir.

    10. TV saat ayarını otomatikten manual’e alıp doğu tarih-saat ayarını yapmanızı rica ederiz. Bunun için TV ana menüsünden Ayarlar (veya Kurulum) > Genel Ayarlar (veya Tercihler) > Saat > Otomatik saat modu > El ile (veya Manual) durumuna getirilmelidir. Bu ayardan sonra yine aynı menünün altındaki Tarih ve saat bölümü akif olacaktır. Bu menülerden güncel tarih ve saat ayarının olup olmadığını kontrol ediniz. Eğer yanlış tarih-saat bilgisi görürseniz tarih ve saati güncel duruma getiriniz.

    11. Superonline internet servis sağlayıcıdan hizmet alıyor ve Huwaii marka modem kullanıyorsanız, lütfen bu internet sağlayıcı ile irtibata geçip modem modelinizi de belirterek modeminiz için gerekli yazılım güncellemesinin yapılmasını sağlayınız.

    12. TTNet internet servis sağlayıcıdan hizmet alıyor ve Airties marka modem kullanıyorsanız: Modemin 192.168.2.1 IP adresi arayüzüne girerek ADSL veya internet menüsündeki ayarlar kısmından MTU değerini 1300 yapıp kaydediniz. Bu ayarı kaydettikten sonra tekrar deneyiniz. Sorun hala devam ederse modem port yönlendirmesi için lütfen ekteki “Port_Yonlendirme.pdf” dokümanındaki işlemleri gerçekleştiriniz.
    Buradaki “TCP portları” ve ”UDP portları” kısmına 80808080 değerlerini giriniz.

    13. Farklı bir modem veya internet ile TV’nin Smart TV’ye girip girmediğini kontol ediniz. Eğer akıllı telefonunuz var ve onda mobil internet kullanıyorsanız, telefonunuzdan internet paylaşımı yaparak farklı bir modem ve internet deneme imkanınız olur. Bu konuda detaylı bilgi için ekteki “Akıllı Telefondan İnternet Paylaşımı.pdf” dokümanını inceleyiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pdrem -- 11 Mayıs 2013; 17:22:12 >







  • Bunu herhalde size müşteri hizmetleri gönderdi :) Ya da sizin Philips müşteri hizmetleri ile bir ilişkiniz var ve bu sorular çok sorulunca burada paylaşıp dertten kurtulmak istediniz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tvefsanesi

    Bunu herhalde size müşteri hizmetleri gönderdi :) Ya da sizin Philips müşteri hizmetleri ile bir ilişkiniz var ve bu sorular çok sorulunca burada paylaşıp dertten kurtulmak istediniz :)


    evet müşteri hizmetleri gönderdi forum üyeleri faydalansın istedim zira bu konuda çok problem yaşanıyor, bu kesin çözüm mü hayır ama bazen problemi çözebiliyor :)
  • PHİLİPS SMART YOUTUBE SORUNUNU ÇÖZDÜM.

    PHİLİPS SERVİSİ ARADIM ÇÖZEMEDİ, TTNET ARADIM,
    EN SONUNDA MODEM SRVİSİNİ ARADIM. BİLGİSAYAR BAŞINDA


    DNS AYARLARINI DEĞİŞTİRDİ VE MTU AYARINI 1300 YAPTIM SORUN ÇÖZÜLDÜ.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackorca

    PHİLİPS SMART YOUTUBE SORUNUNU ÇÖZDÜM.

    PHİLİPS SERVİSİ ARADIM ÇÖZEMEDİ, TTNET ARADIM,
    EN SONUNDA MODEM SRVİSİNİ ARADIM. BİLGİSAYAR BAŞINDA


    DNS AYARLARINI DEĞİŞTİRDİ VE MTU AYARINI 1300 YAPTIM SORUN ÇÖZÜLDÜ.



    yukarıda çözümler arasında var yazdıkların demek işe yarıyor :)
  • quote:

    TTNet internet servis sağlayıcıdan hizmet alıyor ve Airties marka modem kullanıyorsanız: Modemin 192.168.2.1 IP adresi arayüzüne girerek ADSL veya internet menüsündeki ayarlar kısmından MTU değerini 1300 yapıp kaydediniz. Bu ayarı kaydettikten sonra tekrar deneyiniz. Sorun hala devam ederse modem port yönlendirmesi için lütfen ekteki “Port_Yonlendirme.pdf” dokümanındaki işlemleri gerçekleştiriniz.
    Buradaki “TCP portları” ve ”UDP portları” kısmına 80808080 değerlerini giriniz.


    80808080 şeklinde bir port kabul etmiyor. Bu 80 ve 80 mi yoksa 8080 ve 8080 mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: born2bemad

    quote:

    TTNet internet servis sağlayıcıdan hizmet alıyor ve Airties marka modem kullanıyorsanız: Modemin 192.168.2.1 IP adresi arayüzüne girerek ADSL veya internet menüsündeki ayarlar kısmından MTU değerini 1300 yapıp kaydediniz. Bu ayarı kaydettikten sonra tekrar deneyiniz. Sorun hala devam ederse modem port yönlendirmesi için lütfen ekteki “Port_Yonlendirme.pdf” dokümanındaki işlemleri gerçekleştiriniz.
    Buradaki “TCP portları” ve ”UDP portları” kısmına 80808080 değerlerini giriniz.


    80808080 şeklinde bir port kabul etmiyor. Bu 80 ve 80 mi yoksa 8080 ve 8080 mi?

    8080 olmalı.

    80808080 diye bir port yoktur sanırım.




  • hiç kimseye kesinlikle tavsiye etmiyorum

    ürünü Kadirli teknosa dan aldım
    ama bin pişmanım
    alalı bir kaç hafta olmadan TV kilitlenmeye başladı kanal geçişleri çok aşırı yavaş
    teknik servis dedim ücretli gelirmiş dediler
    iyiki sıfır tv aldım ve garantisi var dedim.
    velhasılı bin pişmanım sakın yakşalmayım Philips marka ne varsa almayın derim ...
    Smart tv zaten söylemeye gerek yok
    kimse giremiyor...
  • youtube smart tv sorunu ;

    normal saatlerde fazla sorun yok gibi

    ama burası TR olunca akşam üzeri youtube den 2 şeye bakmak baya sorun oluyor

    ama asıl sorun şu ki ! smart tv lerdeki youtube uygulaması 1080p video ya ayarlanmış ! :(

    günün heran gibi bir saati 1080p olmayan videoları sorunsuz takılmadan izleniyor

    1080p olmasında 720p olsa sorun yok ama bu sorunun aşılması için youtube

    bu seçeneği ne zaman aktif edecek !?

     Philips Smart TV Sorunları ve Çözümleri


     Philips Smart TV Sorunları ve Çözümleri


     Philips Smart TV Sorunları ve Çözümleri


    youtube ye bu sorunu geri bildirimle hep beraber bildirelim ki

    isteyen istediği çözünürlükte takılmadan youtube izleye bilsindimi

    ben tek başıma geri bildirim yaptım ama sistem tek bir geri bildirimleri fazla dikkate almıyor

    onun için herkesin yardımı lazım arkadaşlar !




  • Philips55PUK.. Tv aldım. Digiturk kutusundan start ile tv ye bağlıyım. Tv izlerken kendiliğinden ana menüye dönüp duruyor. Sürekli tv tușuna basmak zorunda kalıyorum. Lütfen bilen varsa yardımlarınızı bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sunucu bulunamadı yada bağlanılamadı hatasını çözmek için televizyonunuz ayarlarını fabrika ayarlarına geitirip tekrar kurulum yapın.
  • 49pus6561 model android tv kullanıyorum. Tv ile modem arasında mesafe olduğundan wifi sinyalini iyi alamıyorum. Tv yi internete bağlamak için accespoint yada repaerter özellikli asus re-n12 cihazımı kullanabilirmiyim. Ben biraz uğraştım fakat bağlantıyı kuramadım. Bu şekilde tv ye internet bağlayan oldu mu?
  • Philips TV'nin ayarlar menüsüne giremiyorum. Kısayol var mı format için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8602 65" philips tvm var çift band wifi de 5ghz ağı hiç görmüyor, ne zararı var diyenlere netflix kalitesi düşük kalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matetech -- 12 Mayıs 2019; 10:42:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matetech

    8602 65" philips tvm var çift band wifi de 5ghz ağı hiç görmüyor, ne zararı var diyenlere netflix kalitesi düşük kalıyor.
    Hocam aynı sorunu ben de yaşıyorum, sen çözebildin mi ? Modem 1.5 metre yanda ama görmüyor. 2.4 olanı görüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bir sorunum var :49pus7002 televizyonda televizyonu kapatıp açtığımda ,bazen görüntü var ama ses olmuyor. Televizyonu yeniden başlatırsam normale dönüyor.Servis iki sefer anakartı değişti ama çözüm olmadı. Değişim kararı verildi. Bu olayın çözümü var mı ? Çünkü yeni alacağım televizyon aynı marka olacak. İlgilenecek arkadaşa şimdiden teşekkür ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sorunu yaşayan kişiler 5GHz kablosuz ağının kanalını modem/router arayüzünden 36, 40, 44 veya 48 olarak değiştirirse sorun çözülecektir.


    @saameet_06 @matetech


    Aradan 2 yıl geçse de Google aramalarında hala çıkıyor.



     Philips Smart TV Sorunları ve Çözümleri
  • holyjohn kullanıcısına yanıt
    Allah senden razi olsun hocam. 40 yapinca 5ghz gordu televizyon ama hiz olarak cok yavas kaliyor yine.

    1000 mbit turknet var evde. Tv 100mbit i gecmiyor hiz testinde.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.