Bildirim
DELTA Servis (54. sayfa)
PHILIPS DLP9017 Hızlı 15W Qi Wireless Şarj Cihazı : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CKF6NLK4
3 ay önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
Hocam tekrar geçmiş olsun, maalesef ülkemizde kanunlar tüketiciyi korumuyor.. mevcut durumda hak iddia edebileceğiniz kanısında değilim.
bu acı tecrübeden çıkartacağınız dersler ilerde daha büyük zararlara uğramanızın önüne geçecektir... maalesef yaşaya yaşaya öğreniliyor bazı şeyler. -
quote:
Orijinalden alıntı: dranas
Hocam tekrar geçmiş olsun, maalesef ülkemizde kanunlar tüketiciyi korumuyor.. mevcut durumda hak iddia edebileceğiniz kanısında değilim.
bu acı tecrübeden çıkartacağınız dersler ilerde daha büyük zararlara uğramanızın önüne geçecektir... maalesef yaşaya yaşaya öğreniliyor bazı şeyler.
haklısın teşekkür ederim.sence bu noktadan sonra ne yapmalıyım delta telefonun arkadasında harfler çıkmıştı onların bile fotograflayıp koymuş.sanırım onları da kullanııcı hatası olarak görüyor. onlara yapın desem ileride yine bir sorun bulup kullanıcı hatası diyecekler. dışarda yaptırsam 250 tl garanti bozuluyor kararsız kaldım bu konuda. -
Delta Teknik Servis 15 gün önce kendilerine yolladığım telefonu köşesinde ezik olduğu ve var olan soruna bağlı olmamasına rağmen telefonu garanti dışı bıraktı.
03.04.2015 tarihinde Yurtiçi Kargo ile delta servise "ekran sararması, kasa çatlağı, donma, kendiliğinden kapanma, şebeke sorunu, bataryanın erken bitmesi" ve benzeri sorunlardan dolayı garantiye gönderdiğim LG g3 32gb telefonum 15 günlük incelemenin ardından en büyük problem olan ekran ve kasa çatlağının telefonun plastik ve bir o kadarda kötü malzemeden imal edilen köşelerinin düşmeden dolayı ezilmesinden dolayı garanti kapsamında yapılmayacağını belirtti. Ekran sararması ve kronik kasa çatlağı kesinlikle düşmeye bağlı değildir. internette benzer sorunlar çok var ekran sorunu için 600 tl istediler ancak servis kronik sorunu düşmeyle örtbas etmeye çalışıyor. dediğim gibi düşmeye bağlı olan sorunlar değil bunlar.
-
quote:
Orijinalden alıntı: serhat_silvan
Delta Teknik Servis 15 gün önce kendilerine yolladığım telefonu köşesinde ezik olduğu ve var olan soruna bağlı olmamasına rağmen telefonu garanti dışı bıraktı.
03.04.2015 tarihinde Yurtiçi Kargo ile delta servise "ekran sararması, kasa çatlağı, donma, kendiliğinden kapanma, şebeke sorunu, bataryanın erken bitmesi" ve benzeri sorunlardan dolayı garantiye gönderdiğim LG g3 32gb telefonum 15 günlük incelemenin ardından en büyük problem olan ekran ve kasa çatlağının telefonun plastik ve bir o kadarda kötü malzemeden imal edilen köşelerinin düşmeden dolayı ezilmesinden dolayı garanti kapsamında yapılmayacağını belirtti. Ekran sararması ve kronik kasa çatlağı kesinlikle düşmeye bağlı değildir. internette benzer sorunlar çok var ekran sorunu için 600 tl istediler ancak servis kronik sorunu düşmeyle örtbas etmeye çalışıyor. dediğim gibi düşmeye bağlı olan sorunlar değil bunlar.
geçmiş olsun arkadaşım.delta herkese bu taktigi uyguluyor.ben çok inceledim şikayet var sitesinde. gelen telefonu didik didik inceliyorlar.en ufak bir hata buluncada affetmiyorlar.sorun gidermek yerine kar elde etmeyi amaçlıyor firma bunu ilke edinmiş.ben de geçen gün aradım 450 tl istediler ekran degişimi için senden neden 600 tl istediler yoksa zam mı yaptılar ona da dolar artıyor diye.
-
quote:
Orijinalden alıntı: türkçeci ömer
quote:
Orijinalden alıntı: serhat_silvan
Delta Teknik Servis 15 gün önce kendilerine yolladığım telefonu köşesinde ezik olduğu ve var olan soruna bağlı olmamasına rağmen telefonu garanti dışı bıraktı.
03.04.2015 tarihinde Yurtiçi Kargo ile delta servise "ekran sararması, kasa çatlağı, donma, kendiliğinden kapanma, şebeke sorunu, bataryanın erken bitmesi" ve benzeri sorunlardan dolayı garantiye gönderdiğim LG g3 32gb telefonum 15 günlük incelemenin ardından en büyük problem olan ekran ve kasa çatlağının telefonun plastik ve bir o kadarda kötü malzemeden imal edilen köşelerinin düşmeden dolayı ezilmesinden dolayı garanti kapsamında yapılmayacağını belirtti. Ekran sararması ve kronik kasa çatlağı kesinlikle düşmeye bağlı değildir. internette benzer sorunlar çok var ekran sorunu için 600 tl istediler ancak servis kronik sorunu düşmeyle örtbas etmeye çalışıyor. dediğim gibi düşmeye bağlı olan sorunlar değil bunlar.
geçmiş olsun arkadaşım.delta herkese bu taktigi uyguluyor.ben çok inceledim şikayet var sitesinde. gelen telefonu didik didik inceliyorlar.en ufak bir hata buluncada affetmiyorlar.sorun gidermek yerine kar elde etmeyi amaçlıyor firma bunu ilke edinmiş.ben de geçen gün aradım 450 tl istediler ekran degişimi için senden neden 600 tl istediler yoksa zam mı yaptılar ona da dolar artıyor diye.
Tüketici hakları mahkemesine başvuracam dediğin gibi bende araştırma yaptım herkese aynı oyunu oynuyorlar. Kimsede ses etmeyince sürdürüyorlar bu oyunu. Sanirim zam yapmışlar 600 istediler bende telefonu olduğu gibi geri gönderin dedim. Eger telefon bana 20 is gününden sonra ulaşırsa dahada guzel olacak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Dedigin gibiyse ben de telefonu yollamalarını isteyecegim.garantisi bozulursa bozulsun zaten bir işe yaramıycak anlaşıldı garantileri. -
quote:
Orijinalden alıntı: türkçeci ömer
Dedigin gibiyse ben de telefonu yollamalarını isteyecegim.garantisi bozulursa bozulsun zaten bir işe yaramıycak anlaşıldı garantileri.
Aynen oyle kardes. Şikayet var gibi sitelerin hepsinede yazacağım bakalım sonuç ne olacak
Çünkü bahane ettikleri yer ile o kronik sorunların birbiriyle bağlantısı yok. Adamlar sadece mağdur etmek için çaba sarf ediyorlar. Ve sen madem boyle uydurma birsey diyeceksin neden 15 gun telefonu yanina bekletirsin ki?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kırık Xperia Z1 Compact ekran değişimi için 450TL istiyorlar, bugün konuştum. Suya dayanıklılık konusunu sordum temsilcinin cevabı: "%80 koruyorsa %60 korur" suya dayanıklılık garantisi vermiyoruz dediler.
Dışarda yaptırmayı düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba.LG G3 almayı düşünüyorum ve gittigidiyor'da satış yapan iki firma var.Fiyatları arasında 20 TL fark var.Cihazlardan birisi Delta Servis diğeri ise İntellicell tarafından getirtilmiş.Delta'yı araştırmamla bu konuyu görmem bir oldu ve açıkçası firma beni şüpheye düşürdü.Sizce hangisini almalıyım?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YnSSdKgL -- 4 Mayıs 2015; 15:23:51 > -
quote:
Orijinalden alıntı: YnSSdKgL
Merhaba.LG G3 almayı düşünüyorum ve gittigidiyor'da satış yapan iki firma var.Fiyatları arasında 20 TL fark var.Cihazlardan birisi Delta Servis diğeri ise İntellicell tarafından getirtilmiş.Delta'yı araştırmamla bu konuyu görmem bir oldu ve açıkçası firma beni şüpheye düşürdü.Sizce hangisini almalıyım?
kardeş 100-200 lira daha fazla ver orijinal garanti al kafan rahat olsun :)
yoksa deltadır şudur budur küçük bir çizikle veya küçük bir düşme iziyle telefonunun yarısını garanti dışı bırakırlar :) -
Teknoexper midir nedir oraya bulaşmayında nerden alırsanız alın. DeltaServis i bu arada takdir ediyorum.
Selamlar -
delta garantili g2 sahibiyim sesim karşıya iyi gitmediği, anlaşılamayacak kadar bozuk gittiği ya da hiç gitmediği şikayetiyle telefonu gönderdim... telefonda bi şey yok ama yine de güncelleme yapıp gönderdik dediler telefon daha 10 günlüktü sorun devam ediyor yine göndericem haftaya çözülene kadar göndericem bu arada telefona zarar gelmemiş çizilme falan yok o konuda sıkıntı yok ama sorunumu çözmediler... -
DELTA SERVİS PİŞMANLIKTIR.
Bundan 1 yıl önce piyasa değeri neyse o fiyata 5s sıfır aldım.Telefonun parmak izi okuyucusu bozulunca apple a göndermek istedim.Bana bu cihaza bakamadıklarını bu telefonun abd den geldiğini söylediler.Telefonu aldığım yer bana bi sıkıntı olursa ben varım ayağı cekiyordu.Neyse orası uzun mesele hiç girmeyecem.Şubat 3 gibi telefonu delta servise gönderdim.Martta tamirat yapıldı diye gönderdiler.Sorun devam ediyordu.Tekrar gönderdim.Marttan mayısa kadar haftaya haftaya diyip durdular.Telefonu değişim yapacaz demişlerdi.Mayın 22 de telefon geldi.Değişim yapılmamıştı.5s in anakartını değiştirmişler.Parmak izi okuyucusu adam akıllı olmamış yine.Neyse bunada şükür dedim.Akşam yatmadan önce telefonu %100 şarj ettim.Sabaha kalktığımda %45 civarında şarjı vardı.Arka plandı hiç bir uygulama acık değil.Bu gün aynı ayarları(konum servisi,arka plan yenilemesi,parlaklık,vb) yaptığım başka bi 5s le karşılaştırdım.İkisininde şarjını fulledim.Benimki biterken diğerinin %50 ye yakın şarjı vardı.2 dk lık video da %1 şarj yiyor :D
Arkadaşlar uzun lafın kısası siz siz olun bu firmayla hiçbir alışverişe girmeyin pişman olursunuz.Ben mağdur oldum bunu dile getirmek istedim.
Yarın sabah uyanır uyanmaz telefonu aldığım yeri arıyorum ona bu telefonu gönderip sıfır gempa garantili alıyorum.
-
ben de delta servis mağduruyum ve evet Delta servis pişmanlıktır.
Bu konuda sesimizi daha iyi duyurmak adına ekşi sözlükte başlık açsam katılabilecek kullanıcı var mıdır? -
Ne sorun yaşadığınızı yazarsanız daha etkili olabilir. -
Ben de bu konuyu görünce delta garantili lg g4 almaktan vazgeçtim.
Rezillik ve kepazelik diz boyu.. -
7 ay önce delta servis garantili note 3 neo cihazını satın aldım.Cihazda tarayıcıya bulaşan virüs sebebiyle formatlayayım dedim sonra aklıma samsung kies programıyla tekrar yazılımı yüklersem daha güzel olur diye düşünüp yazılımı yükledim.Telefonum kapandı ve yeniden açılmaya başladı ama sadece başladı :) samsung logoda takılı kaldı ve birdaha açamadım.Ne yapacağımı da bilemedim acaba hatalı falan mı yükledi birdaha yükleyeyim deyip aynı işlemi tekrarladım ama sonuç aynı oldu.08.07.15 tarihinde firmanın kargoyu aldıgını ve arıza takip sayfasında hala onarım işlemi devam ediyor yazısının olduğunu görüyorum.Umarım cihazımı yapıp sagsaglim tekrar yollarlar ki eger gelen diğer yorumları da dikkate alarsam telefonumda değişecek bir parça veya donanımsal bir hata olmadığı için sorun çıkarabileceklerini pek düşünmüyorum.Araya bayram tatili girdiği için çok geç dönecek diye tahmin ediyorum ama bayram tatiline kadar da yapılabilirdi.Sonucu bekleyip göreceğim artık :)
-
Ha delta servisi ha dalton kardesler ayni sey. Üçkagitcilik rezillik sahtekarlik hep bunlarin isi.
Nokta kadar bile lekesi olmayan adeta sifir denecek lg g2 cihaz ekrani cizgi cizgi oldu renkler birbirine girdi verdik tamire .
Cevap ekran kirik 450 lira masrafi var.
Neresi kirik sorusuna
Cevap icinden filmin bi katmanindan biyerinde kirik var.
Eee benim hatam degil diyorum. Darbe yok sivi temas yok. Uretim hatasi
Kirik parca garanti kapsamiyor diyor metin denen teknik servis .
Geri verin sizi dava edecem dedim.
Simdi korkuyorum cihazin pilini falan çalar lar kamerasini falan hatta anakarti bile bozarlar sagini solunu cizip öyle verirler diye.
Okudugum yorumlar hep bu sekilde.
Keske mahalledeki tamirciye verseydim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X