Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (279. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.309
Cevap
39
Favori
910.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 277278279280281
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bana yardımcı olabilecek arkadaşlar yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: verom

    arkadaşlar aracım 2006 model s40 ve ben aracıma iphone bağlayıp müzik dinleyebilmek istiyorum. acaba bu iş için uygun cihaz ve montaj konularını nası halledebilirim? önerileriniz nelerdir.

    http://www.youtube.com/watch?v=UJX86A8FVIY linkindeki gibi harici bir aparat ile yapabilirsiniz.Orjinal olarak böyle bir cihaz istemiyorsanız servise başvurunuz.Orjinal kitler varmış servislerde.Maliyetinin yüksek olacağından şüphem yok...
  • teşekkür ederim bilgi için. volvo s 40 almak istiyorum ama hız sabitleyici olması lazım , bundan dolayı fiyatını sordum hız sabitleyici olmayan arabaya 1500 civarı fiyat eklemek lazım demek ki.
  • arkadaşlar dizelciler ve özellikle dizel s40 cılara sorum...

    araç uzun zamandır park ederken örneğin ayağı gazdan çekince yani gaz vermeyi kesince sesi kesildikten sonra ekstradan bir dalgalanma yapıyordu, kelebeklenme gibi.

    bugun servise uğramıştım şans eseri o sesi duydu servis ve direkt olarak turbon bitiyor dedi... turbo hortumunun da etrafında yağ vardı...

    direkt olarak bu ses turbodan diyebilir miyiz?

    turbo hortumunun etrafındaki yağlanma kötü yağdan olabilir mi? ya da neden olabilir... bu iki soruya cevap veren bilenlere çok teşekkür ederim şimdiden..
  • Slm.ARkadaşlar size ( tecrubeli volvo kullanıcılarına )birşey danışmak istiyorum.1 aydır araştırıyorum, bu forumu yenı keşfettim.2006 model VOLVO S60 2,0 T 186 HP Otomatik şanzıman araç almayı dusunuyorum.Mümkünse öerilerinizi alabilirmiyim ? Sizce bu aracı almalımıyım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ortofoto

    arkadaşlar dizelciler ve özellikle dizel s40 cılara sorum...

    araç uzun zamandır park ederken örneğin ayağı gazdan çekince yani gaz vermeyi kesince sesi kesildikten sonra ekstradan bir dalgalanma yapıyordu, kelebeklenme gibi.

    bugun servise uğramıştım şans eseri o sesi duydu servis ve direkt olarak turbon bitiyor dedi... turbo hortumunun da etrafında yağ vardı...

    direkt olarak bu ses turbodan diyebilir miyiz?

    turbo hortumunun etrafındaki yağlanma kötü yağdan olabilir mi? ya da neden olabilir... bu iki soruya cevap veren bilenlere çok teşekkür ederim şimdiden..

    Hortumun etrafında yağ varsa hortumda kaçaklar mevcuttur.Servisler para kazanmak için turbo değişmesi lazım diyebilir.Dikkat edin boşuna para vermeyin turboya.Hortumlardaki ufak bir kaçaktan dolayı ciddi performans kaybına,dalgalanmalara mağruz kalabilirsiniz.

    Hortumlardan yağ kaçağı olması kötü yağ kullanıldığı anlamına gelmez.Hortumda ufak bir kaçak varsa o bölgeden yağ kaçırması normaldir.Bayiden sıfır olarak alınan aracada patlak hortum takılsa hortumdan yağ gelmesi mümkündür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ortofoto

    arkadaşlar dizelciler ve özellikle dizel s40 cılara sorum...

    araç uzun zamandır park ederken örneğin ayağı gazdan çekince yani gaz vermeyi kesince sesi kesildikten sonra ekstradan bir dalgalanma yapıyordu, kelebeklenme gibi.

    bugun servise uğramıştım şans eseri o sesi duydu servis ve direkt olarak turbon bitiyor dedi... turbo hortumunun da etrafında yağ vardı...

    direkt olarak bu ses turbodan diyebilir miyiz?

    turbo hortumunun etrafındaki yağlanma kötü yağdan olabilir mi? ya da neden olabilir... bu iki soruya cevap veren bilenlere çok teşekkür ederim şimdiden..

    Hortumun etrafında yağ varsa hortumda kaçaklar mevcuttur.Servisler para kazanmak için turbo değişmesi lazım diyebilir.Dikkat edin boşuna para vermeyin turboya.Hortumlardaki ufak bir kaçaktan dolayı ciddi performans kaybına,dalgalanmalara mağruz kalabilirsiniz.

    Hortumlardan yağ kaçağı olması kötü yağ kullanıldığı anlamına gelmez.Hortumda ufak bir kaçak varsa o bölgeden yağ kaçırması normaldir.Bayiden sıfır olarak alınan aracada patlak hortum takılsa hortumdan yağ gelmesi mümkündür.

    hortumu muhtemelen değiştireceğim zaten de ayağımı gazdan çekince motor rolantiye geçince park halindeyken özellikle şıkırtı tırıltı gibi bir dalgalanma yapıyor benim kafayı taktığım bu sesin nereden geldiği... cidden çıldırmak üzereyim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Unuturmuyum dostum Bu ara, aracını satıyordun, ne oldu vaz mı geçtin, yoksa satılık mı hala?

    quote:

    Orjinalden alıntı: decsan
    hesheit bizi unutma
    2000 s40 1.8 otomatik metalik gri Ankara


    ...........
    Forumdaki Volvo kullanıcıları:
    colega............ : 2006, S40 1.6D, titanyum gri, Eskişehir
    montsegur...... : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İzmir
    giriş?.............. : 2006, S40 1.6, metalik gümüş,
    ertert............. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, Ankara
    sahin_k12345. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İstanbul
    VolvoS40........ : 2006, S40 1.6D, metalik kül gri, Denizli
    venividivici..... : 2005, S60 2.4D, siyah, Würzburg
    hesheit........... : 2004, S40 Classic 1.6, siyah, İstanbul
    evinc19.......... : 2002, V40, 1.6, gri, Bursa
    Wartox........... : 2001, T4 2.0, gri, Ankara
    decsan........... : 2000, S40, 1.8, metalik gri, Ankara
    volvo850GLT... : 1996, 850GLT 2.0, Bordo, İstanbul


    hesheit ustam bu listeye beni de ekleyebilirsiniz
    2001s40 otm sarı kırıkkale




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Unuturmuyum dostum Bu ara, aracını satıyordun, ne oldu vaz mı geçtin, yoksa satılık mı hala?

    quote:

    Orjinalden alıntı: decsan
    hesheit bizi unutma
    2000 s40 1.8 otomatik metalik gri Ankara


    ...........
    Forumdaki Volvo kullanıcıları:
    colega............ : 2006, S40 1.6D, titanyum gri, Eskişehir
    montsegur...... : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İzmir
    giriş?.............. : 2006, S40 1.6, metalik gümüş,
    ertert............. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, Ankara
    sahin_k12345. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İstanbul
    VolvoS40........ : 2006, S40 1.6D, metalik kül gri, Denizli
    venividivici..... : 2005, S60 2.4D, siyah, Würzburg
    hesheit........... : 2004, S40 Classic 1.6, siyah, İstanbul
    evinc19.......... : 2002, V40, 1.6, gri, Bursa
    Wartox........... : 2001, T4 2.0, gri, Ankara
    decsan........... : 2000, S40, 1.8, metalik gri, Ankara
    volvo850GLT... : 1996, 850GLT 2.0, Bordo, İstanbul


    hesheit ustam bu listeye beni de ekleyebilirsiniz
    2001s40 otm sarı kırıkkale

    Bir VOLVO kullanıcısı(VOLVOist)birisi olarak bu listede olmadığıma alındım doğrusu.VOLVO S40 2001 1.8 beyaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLVoiST

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Unuturmuyum dostum Bu ara, aracını satıyordun, ne oldu vaz mı geçtin, yoksa satılık mı hala?

    quote:

    Orjinalden alıntı: decsan
    hesheit bizi unutma
    2000 s40 1.8 otomatik metalik gri Ankara


    ...........
    Forumdaki Volvo kullanıcıları:
    colega............ : 2006, S40 1.6D, titanyum gri, Eskişehir
    montsegur...... : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İzmir
    giriş?.............. : 2006, S40 1.6, metalik gümüş,
    ertert............. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, Ankara
    sahin_k12345. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İstanbul
    VolvoS40........ : 2006, S40 1.6D, metalik kül gri, Denizli
    venividivici..... : 2005, S60 2.4D, siyah, Würzburg
    hesheit........... : 2004, S40 Classic 1.6, siyah, İstanbul
    evinc19.......... : 2002, V40, 1.6, gri, Bursa
    Wartox........... : 2001, T4 2.0, gri, Ankara
    decsan........... : 2000, S40, 1.8, metalik gri, Ankara
    volvo850GLT... : 1996, 850GLT 2.0, Bordo, İstanbul


    hesheit ustam bu listeye beni de ekleyebilirsiniz
    2001s40 otm sarı kırıkkale

    Bir VOLVO kullanıcısı(VOLVOist)birisi olarak bu listede olmadığıma alındım doğrusu.VOLVO S40 2001 1.8 beyaz

    Benide alın :) 2009 v50 1.6dizel Dynamic Safir Siyah Antalya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU -- 10 Ağustos 2012; 13:25:25 >




  • benide ekleyebilirsiniz 2010 s40 1.6d beyaz burdur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: LIMIT78

    winniesertan hocam bir de şoyle bir durum var
    aracın deposunu tam doldurunca 1200 km kalan yazardı.
    şimdi doldurdum 700 km kalan yazıyor.
    anlamadım. neden degişti bu kadar. belki yine aynı km yi yapacaktır. ama bilgisayarında 700 km yazması enteresan geldi.

    Orda yazan menzil kısmına takılmayın.O son 100 kmdeki ortalama tüketime göre belirleniyor.Şimdi aracınız tamirde yani olduğu yerde çalıştırıyorlar,aracı deniyorlar ortalama yükseliyor.Dolayısıyla menzilde düşüyor.Biraz gezin turbonuz alışsın.Hem bunun etkisiyle hemde ortalamanız düşeceği için eskilere nazaran daha fazla menziliniz bile olabilir.Çünkü yeni turbo taktırdınız ve motorun verimi arttı eski turbosuna göre.Muhakkak farlılıklar olacaktır.

    winniesertan hocam
    bneim araç s40 1.6 d 2005
    araç 4000 devre yaklaşınca (sanki gazlı araçlardaki gaz bitince tekleme yapması gibi) tekliyor.
    (bu durumun adı dizellerde belki tekleme degildir. ben tarif icin bu ismi veriyorum.) mazot filtresini ve hava filtresini kucuk bir sanayide degiştirdik muhtemelen onlardan olur dediler. fakat onlardan degilmiş tekleme devam etti.
    sonra özel servise gittim. her zamanki ustama
    usta baktı bi sensör arıza gösterdi dedi bilgisayarda. degişti 100 tl sadece parça parası alıyorum dedi. galiba mazot miktarını ayarlıyor demişti.

    işte iki hafta önce de bu sensör degişti.

    nyse iki hafta gecti dun yine yaptı. sensör degiştikten sonra duzeldi gibiydi.
    dizel araçlar böyle bişeyi neden yapar?

    özellikle tek şeritli yollarda sollama sırasında çok sorun oluyor/olacak.
    (bir ay kadar önce krank kasnagı arıza yaptı degişmişti. ve bu tekleme o gun başlamıştı.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LIMIT78

    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: LIMIT78

    winniesertan hocam bir de şoyle bir durum var
    aracın deposunu tam doldurunca 1200 km kalan yazardı.
    şimdi doldurdum 700 km kalan yazıyor.
    anlamadım. neden degişti bu kadar. belki yine aynı km yi yapacaktır. ama bilgisayarında 700 km yazması enteresan geldi.

    Orda yazan menzil kısmına takılmayın.O son 100 kmdeki ortalama tüketime göre belirleniyor.Şimdi aracınız tamirde yani olduğu yerde çalıştırıyorlar,aracı deniyorlar ortalama yükseliyor.Dolayısıyla menzilde düşüyor.Biraz gezin turbonuz alışsın.Hem bunun etkisiyle hemde ortalamanız düşeceği için eskilere nazaran daha fazla menziliniz bile olabilir.Çünkü yeni turbo taktırdınız ve motorun verimi arttı eski turbosuna göre.Muhakkak farlılıklar olacaktır.

    winniesertan hocam
    bneim araç s40 1.6 d 2005
    araç 4000 devre yaklaşınca (sanki gazlı araçlardaki gaz bitince tekleme yapması gibi) tekliyor.
    (bu durumun adı dizellerde belki tekleme degildir. ben tarif icin bu ismi veriyorum.) mazot filtresini ve hava filtresini kucuk bir sanayide degiştirdik muhtemelen onlardan olur dediler. fakat onlardan degilmiş tekleme devam etti.
    sonra özel servise gittim. her zamanki ustama
    usta baktı bi sensör arıza gösterdi dedi bilgisayarda. degişti 100 tl sadece parça parası alıyorum dedi. galiba mazot miktarını ayarlıyor demişti.

    işte iki hafta önce de bu sensör degişti.

    nyse iki hafta gecti dun yine yaptı. sensör degiştikten sonra duzeldi gibiydi.
    dizel araçlar böyle bişeyi neden yapar?

    özellikle tek şeritli yollarda sollama sırasında çok sorun oluyor/olacak.
    (bir ay kadar önce krank kasnagı arıza yaptı degişmişti. ve bu tekleme o gun başlamıştı.)


    Merhabalar.Araca vida makinesiyle baktırmanız lazım.Yüksek devirde tekleme,gaz kesmenin onlarca sebebi olabilir.Turbo hortumları kontrol edilmeli kaçak testi yapılmalı.Araçlarda o kadar çok sensör varki bir tanesinin ufak bir yanlış okumasından dolayı hatalı iletmesinden dolayı bu tür sorunlarla hatta daha ciddi sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Turbosu değişmişti hatırladığım kadarıyla sıfır orjinal turbo takmıştınız.Bu yüzden turbonun arızalı olma durumu pek yok.Özel volvo servisine veya yetkili volvo servisine götürmenizi tavsiye ederim.Vida programı ile aracınıza bakılması şart...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: LIMIT78

    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: LIMIT78

    winniesertan hocam bir de şoyle bir durum var
    aracın deposunu tam doldurunca 1200 km kalan yazardı.
    şimdi doldurdum 700 km kalan yazıyor.
    anlamadım. neden degişti bu kadar. belki yine aynı km yi yapacaktır. ama bilgisayarında 700 km yazması enteresan geldi.

    Orda yazan menzil kısmına takılmayın.O son 100 kmdeki ortalama tüketime göre belirleniyor.Şimdi aracınız tamirde yani olduğu yerde çalıştırıyorlar,aracı deniyorlar ortalama yükseliyor.Dolayısıyla menzilde düşüyor.Biraz gezin turbonuz alışsın.Hem bunun etkisiyle hemde ortalamanız düşeceği için eskilere nazaran daha fazla menziliniz bile olabilir.Çünkü yeni turbo taktırdınız ve motorun verimi arttı eski turbosuna göre.Muhakkak farlılıklar olacaktır.

    winniesertan hocam
    bneim araç s40 1.6 d 2005
    araç 4000 devre yaklaşınca (sanki gazlı araçlardaki gaz bitince tekleme yapması gibi) tekliyor.
    (bu durumun adı dizellerde belki tekleme degildir. ben tarif icin bu ismi veriyorum.) mazot filtresini ve hava filtresini kucuk bir sanayide degiştirdik muhtemelen onlardan olur dediler. fakat onlardan degilmiş tekleme devam etti.
    sonra özel servise gittim. her zamanki ustama
    usta baktı bi sensör arıza gösterdi dedi bilgisayarda. degişti 100 tl sadece parça parası alıyorum dedi. galiba mazot miktarını ayarlıyor demişti.

    işte iki hafta önce de bu sensör degişti.

    nyse iki hafta gecti dun yine yaptı. sensör degiştikten sonra duzeldi gibiydi.
    dizel araçlar böyle bişeyi neden yapar?

    özellikle tek şeritli yollarda sollama sırasında çok sorun oluyor/olacak.
    (bir ay kadar önce krank kasnagı arıza yaptı degişmişti. ve bu tekleme o gun başlamıştı.)


    Merhabalar.Araca vida makinesiyle baktırmanız lazım.Yüksek devirde tekleme,gaz kesmenin onlarca sebebi olabilir.Turbo hortumları kontrol edilmeli kaçak testi yapılmalı.Araçlarda o kadar çok sensör varki bir tanesinin ufak bir yanlış okumasından dolayı hatalı iletmesinden dolayı bu tür sorunlarla hatta daha ciddi sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Turbosu değişmişti hatırladığım kadarıyla sıfır orjinal turbo takmıştınız.Bu yüzden turbonun arızalı olma durumu pek yok.Özel volvo servisine veya yetkili volvo servisine götürmenizi tavsiye ederim.Vida programı ile aracınıza bakılması şart...

    evet turbo degişti sıfır takılmıştı. ve yine kontrol edilmişti ve bir sorun yoktu. muhtemel sebep turbodan degil. konyaya gidecegim. birde orada baktırayım. senin soyledigin vida programını yazdım aklıma. sorarım ustaya. ama muhtemel sebep olarak sensör arızası diye tahmin ediyorsun.
    saolasın hocam. vakit ayırman bile çok önemli benim icin.
    teşekkur ediyorum.
    enjektor olabilir dediler kafamı karıştırdılar. en iyisi başka bir servise gitmek olacak. zaten konya ya gitme zamanın gelmesini bekliyorum hep. 1 hafta kaldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LIMIT78
    evet turbo degişti sıfır takılmıştı. ve yine kontrol edilmişti ve bir sorun yoktu. muhtemel sebep turbodan degil. konyaya gidecegim. birde orada baktırayım. senin soyledigin vida programını yazdım aklıma. sorarım ustaya. ama muhtemel sebep olarak sensör arızası diye tahmin ediyorsun.
    saolasın hocam. vakit ayırman bile çok önemli benim icin.
    teşekkur ediyorum.
    enjektor olabilir dediler kafamı karıştırdılar. en iyisi başka bir servise gitmek olacak. zaten konya ya gitme zamanın gelmesini bekliyorum hep. 1 hafta kaldı.


    Bildiğim kadarını aktarmaktan kesinlikle yorulmam,sıkılmam.
    İşin aslına baktığınız zaman herşeyden olabilir.Baskı balata volan üçgeninin balansı bozulmuşsa ondan bile belirli devirlerde titreme yapabilir.Ama durduk yere,bir yere vurmadıktan sonra,normal kullandıktan neden balansı bozulsun ki ? Veya motor kulakları yağlı bunların.Yağ kaçmıştır o yüzden yüksek devirdeki çalışmayı size titreşimli verebilir yani titreşimi ememez motor kulağı.Ama durduk yere motor kulağı niye bozulsun ki :D

    Birçok sebepten olabilir bu tekleme. Vida yazılımı volvonun kendi ürettiği yazılımdır.Dice cihazıyla bilgisayar ile araç arasında bağlantı kurulur vida yazılımından araçtaki arızalara bakılır,araca eklenen orjinal donanımlar aktif edilir,arızalar silinir vs vs.. Sanayideki universal obd den bağladıkları cihazlar detaya,hata koduna inemiyor.En güzeli maharetli özel volvo servisi veya yetkili volvo servisidir.Bağlarlar orjinal aparatları aracınıza.Hata beyin tarafından tespit edilebiliyorsa tespit edilir.Edilemiyorsa muhtemel arızalar üstüne gidilir.Örneğin turbo hortumlarıda kaçak var mı? Egr düzgün açılıp kapanıyor mu? manifoldlar mı doldu? enjektörlerde sorun mu var? herşey değerlendilir.Mazot filtresi ve hava filtresini değiştiğiniz halde hala daha devam ediyorsa,Konyaya gittiğinizde onları değişmesine müsade etmeyin.Yeni değiştirdim çözülmedi sorun demekten geri kalmayın.Milletin kafasında yer edinmiş iyi çekmiyorsa araç hava filtresi mazot filtresi diye :D

    Takılan turbo sıfır dediniz ama piyasada öyle işler dönüyorki.Bitik turboyu revize ettirip güzelce parlatıp sıfır gibi gösterip,ambalajlayıp orjinal kutusundan satıyorlar.Alanın ruhu bile duymuyor.Piyasada çakal mı yok.1000-2000 veya 10.000 km güzelce kullanıyorsunuz sonra ses yapmaya başlıyor,yağ kaçırıyor vs vs..
    Söktürüp garantiye götürdüğünüzde satıcı adam pişkin pişkin hiç utanmadan '' zorlamışsındır bozmuşsundur ne garantisi'' gibi laflar eder utanmadan.

    Bana sorun sıfır turbo olduğunu nasıl alnıycas diye bende cevap veremem.Yetkili servislere veya ithalatçı firmalara güvenimle alabilirim.Çok gördüm bitik debriyaj balatasını alıp,balatacıda balata çaktırıp tinerle silip,parlatıp luk kutusuna koyanı...Yetkili servislerde bu işler sadece orda çalışan elemanın kendisine,müşteriye ve firmasına yaptığı hainlikle olur.Fatura almayın daha ucuza veririm der alır gidersiniz balatayı oysaki kullanılmış balatayı almışsınızdır.Faturasızda aldığınız için ispatı çok zordur.Anca kamera kaydı gibi somut delillerle yetkili servisin müdürüne açıklarınısız.Ama bu işlemi sanayideki esnafın yapma ihtimali %20 ise,yetkili servisteki çalışanın yapma ihtimali % 0,5 tir...

    Konyada yetkili Volvo servisi olarak Otokoç var bildiğim.Orda Adanalı Volkan Bey var Volvo şube müdürü.Sorarsanız gösteririler.İyi niyetli,müşteri koruyan,dürüst bir abimdir.Fiyat konusunda da,yapılan işlemler konusunda da elinden geldiği kadar yardımcı olacağına eminim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU -- 13 Ağustos 2012; 3:31:18 >




  • Merhabalar. 2000 Model S40T-lpgli- sahibiyim. Aracima yeniden motor yaptirmak zorunda kaldim. Guzelce yaptilar fakat araci kullanamaya basladiktan sonra klimayi actigim zaman arabanin devri rolantideyken 1000 devirin altina dusmeye basladi. Ayrica yolda giderken gaz pedalina ayaginizi hizli basip cektiginiz zaman araba turboya gecer ya artik gecmiyor. Birde antipatinaj lambasi (DSA) surekli yaniyor. Motoru yapan arkadaslar bir turlu o isigi sonduremediler. Onun yanmasi benzin yada gaz sarfiyatini etkiler mi ?

    Sorularima cevap verecek arkadaslara simdiden tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lithos

    Merhabalar. 2000 Model S40T-lpgli- sahibiyim. Aracima yeniden motor yaptirmak zorunda kaldim. Guzelce yaptilar fakat araci kullanamaya basladiktan sonra klimayi actigim zaman arabanin devri rolantideyken 1000 devirin altina dusmeye basladi. Ayrica yolda giderken gaz pedalina ayaginizi hizli basip cektiginiz zaman araba turboya gecer ya artik gecmiyor. Birde antipatinaj lambasi (DSA) surekli yaniyor. Motoru yapan arkadaslar bir turlu o isigi sonduremediler. Onun yanmasi benzin yada gaz sarfiyatini etkiler mi ?

    Sorularima cevap verecek arkadaslara simdiden tesekkurler.

    Antipatinaj sisteminin lambasının yanması birçok sebepten olabilir.Vida cihazı ile arıza tesbiti yaptırın.

    Klimayı çalıştırdığınızda rölantinin biraz düşmesi normal.Klima kapalıyken rölantiniz 1000 devirin üstündeyse sorun var demektir zaten.800-900 devir aralığında olmalıdır.Klima açılınca bir anlık 700 lere düşüp sonra yeniden normale gelmelidir.




  • merhaba volvo milleti :)

    benim aracımdan (c30 1.6D, 2010) dünden beri motoru kapatırken sanki kedi miyavlaması gibi veya bir ıslık sesi gibi tiz bir ötme sesi geliyor.

    bu ne ola ki ? bir fikri olan ?

    herkese hayırlı bayramlar şimdiden ayrıca ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NevNiyaz

    merhaba volvo milleti :)

    benim aracımdan (c30 1.6D, 2010) dünden beri motoru kapatırken sanki kedi miyavlaması gibi veya bir ıslık sesi gibi tiz bir ötme sesi geliyor.

    bu ne ola ki ? bir fikri olan ?

    herkese hayırlı bayramlar şimdiden ayrıca ;)

    Çekişte düşüklük,yüksek devirde gaz yememe,tekleme gibi sorunlar var mı? aracınızın kmsi kaçta ? Klima açık
    stop edince mi yapıyor yoksa her durumda mı ? Motorunuzda daha önceden olmayan titreme vibrasyon var mı? Son olarak stop ederken ayağınız debiyajda mı oluyor :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: NevNiyaz

    merhaba volvo milleti :)

    benim aracımdan (c30 1.6D, 2010) dünden beri motoru kapatırken sanki kedi miyavlaması gibi veya bir ıslık sesi gibi tiz bir ötme sesi geliyor.

    bu ne ola ki ? bir fikri olan ?

    herkese hayırlı bayramlar şimdiden ayrıca ;)

    Çekişte düşüklük,yüksek devirde gaz yememe,tekleme gibi sorunlar var mı? aracınızın kmsi kaçta ? Klima açık
    stop edince mi yapıyor yoksa her durumda mı ? Motorunuzda daha önceden olmayan titreme vibrasyon var mı? Son olarak stop ederken ayağınız debiyajda mı oluyor :D

    merhabalar,

    o saydıklarınız için teyakkuzdayım aslında ancak bereket henüz hiçbiri gelmedi başıma (inşallah da yaptırana kadar gelmez)
    stres oldum, durdu durdu bayram aralığı çıkarttı turbol elektrovana mı elektrovalf mı ne zıkkımsa =)
    samsunda yaşıyorum, burda citroen bakıyor onlara teslim etmektense ankaraya kadar gideyim yarın grup volvoya göstereyim diyoerum ama bunlar tabi hep teorik
    yarın bakıcam artık neler yapabileceğime

    bugün citroendeki (samsun volvo yetkili servisi) ustaya götürdüm şaşırtıcı/beklenmedik birşey söylemedi turbo arızası büyük ihtimalle diyor.




  • 
Sayfa: önceki 277278279280281
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.