Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (223. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6.309
Cevap
39
Favori
910.357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 221222223224225
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • güzel konu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByWRX


    quote:

    Orijinalden alıntı: emsdmr

    Selamün Aleyküm Değerli Forum Üyeleri
    Yakın Zaman da Büyük bir Heves ile Volvo S40 1.9 T4 Otomatik Şanzıman 2001 Modelini 120 000Km.de Aldım Yaptırmam Gereken bakımların çokluğuna göre yinede memnunum arabamdan. en Son Periyodik Bakımını yaptırdım ve Ateşleme Bobinlerini değiştirdim. Sormak İstediğim birkaç şey var Volvonun Oldukça Acemisiyim.
    1-)Şanzıman Yağını Kaç Kmde bir değiştirmeli (Zira Arabam Geri vitese Takarken Bazen sert bazen yumuşak vuruyor)

    2-)Kısa Zaman Önce Bir Yakınım da benimkiyle aynı modelde Volvo aldı araçları karşılaştırdık ve biraz şaşırdık (İki aracında Sol Sileceği Kaput açılınca sileceğe aynı yerden deyiyor ve boyayı aşındırıyor Kaputların ikiside daha önce değişmedi, Sinyal kolu ve silecek kolunun kesiştiği direksiyon altında ki göbek gevşekbir vida varmışcasına sağa sola oynuyor fakat iki aractada tam anlamıyla aynı miktarda oynama var
    bu sorunlar orjinalmi acaba )

    3-) üçüncü bir volvoda karşılaştırma yaptık ve aynı problemleri gördük Acaba Bu problemler orjinalden gelme olabilirmi.

    4-) Aracımın benzin pompasında bir problem olduğu ortaya çıkmıştı fakat internetten yaptığım araştırmalarda bir temin noktası ve fiyat karşılaştırması yapabileceğim bir site bulamadım fiyat ve temin noktası ile ilgili bilgilerinizirica ediyorum

    Affınıza sığınarak bu basit soruların cevabını almak istiyorum.
    Şimdiden teşekkür ederim

    Aleykum selam. Bahsettiğiniz sürtmenin olmadığı bir S40 Classic kasa görmedim benim şu anki aracım 2004 model S40 1.6 ve daha önce sattığım 2000 model S40 1.8 de dahil. Bu araçları satın alana kadar bir çok s40 inceledim tümünde aynı problem var. Ayrıca aramızda Banana tipi silecek kullananlar var mı bu silecek kullanıldığında bu sorun çözülür mü bilen, kullanan varsa yazarsa sevinirim.

    Evet Benim Aracımda Banana silecek var ama sürtünmede var. Peki silecek kollarının göbeğinde bir gevşeklik daha önce farketmişmiydiniz sayın ByWRX




  • benim aracım 2000 model s40 .. benim aracımda kaput açıldığında cam sileceğine deymiyor... yalmız ben alt takımları değiştirdim tümeklere geldiği zaman tak diye ses geliyo neden acaba ?
  • http://www.jdpower.com/autos/ratings/quality-ratings-by-category/entry-premium-car

    JDPower kalite sıralamasında 2010 volvo s40 in yeri
    (En çok dikkatimi çeken Powertrain yürüyen aksama
    5 yıldız vermiş)
    bakmak isteyen olursa
  • ford focus da kendi sınıfında birinci seçilmiş
    http://www.jdpower.com/autos/ratings/quality-ratings-by-category/compact-car

    JDPower ne kadar güvenilir bilemeyiz ama
    kullanilan platform o kadarda kötü değil gibi
  • Arkadaşlar merhaba,

    Benimde 2001 s40 1.8'im var. Cok memnunum herşeyinden.yalnız iç döşeme eskidi doğal olarak. İstanbulda tavsiye edeceğiniz, dandik olmayan, arabamın kalitesine yakışacak ürün yapan bir yer varmıdır? Birde 2001 modellerde kasetçalar var, cd çalar alan varmı, şu 7 inç olanlardan taktıran? her 7 inç olurmu bizim araçlara? Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arellanoo


    Arkadaşlar merhaba,

    Benimde 2001 s40 1.8'im var. Cok memnunum herşeyinden.yalnız iç döşeme eskidi doğal olarak. İstanbulda tavsiye edeceğiniz, dandik olmayan, arabamın kalitesine yakışacak ürün yapan bir yer varmıdır? Birde 2001 modellerde kasetçalar var, cd çalar alan varmı, şu 7 inç olanlardan taktıran? her 7 inç olurmu bizim araçlara? Teşekkürler.


    Bu forumdada baya bi takipcisi olan bi arkadaş vardı hakikaten fabrikasyon hatta daha güzel yapıyordu artcardı sanırım araştırırsan bulabilirsin süper işciliği var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emsdmr


    quote:

    Orijinalden alıntı: ByWRX


    quote:

    Orijinalden alıntı: emsdmr

    Selamün Aleyküm Değerli Forum Üyeleri
    Yakın Zaman da Büyük bir Heves ile Volvo S40 1.9 T4 Otomatik Şanzıman 2001 Modelini 120 000Km.de Aldım Yaptırmam Gereken bakımların çokluğuna göre yinede memnunum arabamdan. en Son Periyodik Bakımını yaptırdım ve Ateşleme Bobinlerini değiştirdim. Sormak İstediğim birkaç şey var Volvonun Oldukça Acemisiyim.
    1-)Şanzıman Yağını Kaç Kmde bir değiştirmeli (Zira Arabam Geri vitese Takarken Bazen sert bazen yumuşak vuruyor)

    2-)Kısa Zaman Önce Bir Yakınım da benimkiyle aynı modelde Volvo aldı araçları karşılaştırdık ve biraz şaşırdık (İki aracında Sol Sileceği Kaput açılınca sileceğe aynı yerden deyiyor ve boyayı aşındırıyor Kaputların ikiside daha önce değişmedi, Sinyal kolu ve silecek kolunun kesiştiği direksiyon altında ki göbek gevşekbir vida varmışcasına sağa sola oynuyor fakat iki aractada tam anlamıyla aynı miktarda oynama var
    bu sorunlar orjinalmi acaba )

    3-) üçüncü bir volvoda karşılaştırma yaptık ve aynı problemleri gördük Acaba Bu problemler orjinalden gelme olabilirmi.

    4-) Aracımın benzin pompasında bir problem olduğu ortaya çıkmıştı fakat internetten yaptığım araştırmalarda bir temin noktası ve fiyat karşılaştırması yapabileceğim bir site bulamadım fiyat ve temin noktası ile ilgili bilgilerinizirica ediyorum

    Affınıza sığınarak bu basit soruların cevabını almak istiyorum.
    Şimdiden teşekkür ederim

    Aleykum selam. Bahsettiğiniz sürtmenin olmadığı bir S40 Classic kasa görmedim benim şu anki aracım 2004 model S40 1.6 ve daha önce sattığım 2000 model S40 1.8 de dahil. Bu araçları satın alana kadar bir çok s40 inceledim tümünde aynı problem var. Ayrıca aramızda Banana tipi silecek kullananlar var mı bu silecek kullanıldığında bu sorun çözülür mü bilen, kullanan varsa yazarsa sevinirim.

    Evet Benim Aracımda Banana silecek var ama sürtünmede var. Peki silecek kollarının göbeğinde bir gevşeklik daha önce farketmişmiydiniz sayın ByWRX

    Farletmemiştim siz yazdıktan sonra inceledim. Nasıl daha önce farketmedim ilginç aynı sorun var. Gevşek sağa sola sallanıyor. Aracın bana sunduğu güzellikler yanında böyle ufak tefek sorun bile sayılamayacak şeyler benim umurumda değil ki sizin aracınızın size verdiği çok daha fazla şey var en başta 1900cc 4 silindirli Turbo beslemeli 200hp üreten DOHC motor, sunroof ve deri hatta belki elektrikli hafızalı koltuklar var. Sürüş zevki desen paha biçilemez. Böyle şeylere takılmayın T4 ünüzle keyfinize bakın Bu arada hayırlı olsun demeyi unutmuşum. Hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanırsınız inşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fixx

    Arkadaşlar, göz zevkinizi bozmak istemem ancak, şöyle bir kaza geçirdik:
     [DH]   V O L V O    for   L I F E [DH]   V O L V O    for   L I F E

    4 kişiydik arabada, hiç birimizde en ufak bir şey yok, zaten öyle çok darbeli bir kaza olmadı. Aracı Ankara Grup Volvo'ya çektirdik(yetkili servis), 20.000TL civarı hasar çıkartmışlar. Kasko şu an hesaplamaları yapıyordur perte mi çıksın tamir mi edilsin diye, ancak tam sınırda olduğundan bize de sorabilirler ne istediğimizi.

    Servis eğer tamir edilirse hiç bir sorun olmayacağını, eskisi gibi olacağını söylüyor(inanmak güç tabi). Ancak değeri oldukça düşük bir araç elimizde kalacak diye tahmin ediyorum, sadece kozmetik olsa bile değişeni çok olacak.

    Diğer yandan perte çıkarsa, ele geçen parayla üstüne az daha ekleyip ikinci el otomobil alabiliriz, eski model S60, 320, 520 veya Insignia düşünürüm.

    Araç 2007 Temmuz çıkışlı, 18.000KM'de idi, 1.6 Premium.

    Eğer seçimi bize bırakırlarsa diye bir akıl istiyorum sizden. Şimdiden teşekkürler.


    Arkadaşlar, sigorta şirketi pert durumunda 32.000TL veriyor. Netteki ilanlara baktığımda düşük bir değer görünüyor bu, ancak firma(Fiba Sigorta) herhangi bir artış yapmıyor. Yasal itiraz, mahkeme... vs yollara bu miktarı asıl değerine çekebilir miyiz? Süreç çok mu uzar? Ne yapmamı önerirsiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByWRX


    quote:

    Orijinalden alıntı: emsdmr


    quote:

    Orijinalden alıntı: ByWRX


    quote:

    Orijinalden alıntı: emsdmr

    Selamün Aleyküm Değerli Forum Üyeleri
    Yakın Zaman da Büyük bir Heves ile Volvo S40 1.9 T4 Otomatik Şanzıman 2001 Modelini 120 000Km.de Aldım Yaptırmam Gereken bakımların çokluğuna göre yinede memnunum arabamdan. en Son Periyodik Bakımını yaptırdım ve Ateşleme Bobinlerini değiştirdim. Sormak İstediğim birkaç şey var Volvonun Oldukça Acemisiyim.
    1-)Şanzıman Yağını Kaç Kmde bir değiştirmeli (Zira Arabam Geri vitese Takarken Bazen sert bazen yumuşak vuruyor)

    2-)Kısa Zaman Önce Bir Yakınım da benimkiyle aynı modelde Volvo aldı araçları karşılaştırdık ve biraz şaşırdık (İki aracında Sol Sileceği Kaput açılınca sileceğe aynı yerden deyiyor ve boyayı aşındırıyor Kaputların ikiside daha önce değişmedi, Sinyal kolu ve silecek kolunun kesiştiği direksiyon altında ki göbek gevşekbir vida varmışcasına sağa sola oynuyor fakat iki aractada tam anlamıyla aynı miktarda oynama var
    bu sorunlar orjinalmi acaba )

    3-) üçüncü bir volvoda karşılaştırma yaptık ve aynı problemleri gördük Acaba Bu problemler orjinalden gelme olabilirmi.

    4-) Aracımın benzin pompasında bir problem olduğu ortaya çıkmıştı fakat internetten yaptığım araştırmalarda bir temin noktası ve fiyat karşılaştırması yapabileceğim bir site bulamadım fiyat ve temin noktası ile ilgili bilgilerinizirica ediyorum

    Affınıza sığınarak bu basit soruların cevabını almak istiyorum.
    Şimdiden teşekkür ederim

    Aleykum selam. Bahsettiğiniz sürtmenin olmadığı bir S40 Classic kasa görmedim benim şu anki aracım 2004 model S40 1.6 ve daha önce sattığım 2000 model S40 1.8 de dahil. Bu araçları satın alana kadar bir çok s40 inceledim tümünde aynı problem var. Ayrıca aramızda Banana tipi silecek kullananlar var mı bu silecek kullanıldığında bu sorun çözülür mü bilen, kullanan varsa yazarsa sevinirim.

    Evet Benim Aracımda Banana silecek var ama sürtünmede var. Peki silecek kollarının göbeğinde bir gevşeklik daha önce farketmişmiydiniz sayın ByWRX

    Farletmemiştim siz yazdıktan sonra inceledim. Nasıl daha önce farketmedim ilginç aynı sorun var. Gevşek sağa sola sallanıyor. Aracın bana sunduğu güzellikler yanında böyle ufak tefek sorun bile sayılamayacak şeyler benim umurumda değil ki sizin aracınızın size verdiği çok daha fazla şey var en başta 1900cc 4 silindirli Turbo beslemeli 200hp üreten DOHC motor, sunroof ve deri hatta belki elektrikli hafızalı koltuklar var. Sürüş zevki desen paha biçilemez. Böyle şeylere takılmayın T4 ünüzle keyfinize bakın Bu arada hayırlı olsun demeyi unutmuşum. Hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanırsınız inşallah.


    Sayın ByWRX
    İlgi ve Alakanıza teşekkür eder Bütün Araçsahipleri ve Şoferlere Kazasız Yolculuklar dilerim.
    Bunlar Çok fazla kafama Taktığım şeyler değil Sadece Böylesine Bahsettiğiniz gibi Konforu başta olmak üzere üstün bir aracın orjinalden gelen bukadar basit hataların var oluşuna inandırmak istemedim kendimi. Aracımın Kusuru Olduğunu Sandığım şeylerin birer kusur olmadığını ilginiz sayesinde anladım Tekrar teşekkür ederim Size ve Foruma

    ARACIMDAN MEMNUNUM




  • Sayın Forum Üyeleri

    Aracımın benzin pompasında bir problem olduğu ortaya çıkmıştı fakat internetten yaptığım araştırmalarda bir temin noktası ve fiyat karşılaştırması yapabileceğim bir site bulamadım fiyat ve temin noktası ile ilgili bilgilerinizi rica ediyorum

    Ayrıca Şanzıman Yağını Ne Sıklıkta Değiştirmem Gerekiyor

    2001 S40 1.9 T4 124000KM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fixx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fixx

    Arkadaşlar, göz zevkinizi bozmak istemem ancak, şöyle bir kaza geçirdik:
     [DH]   V O L V O    for   L I F E [DH]   V O L V O    for   L I F E

    4 kişiydik arabada, hiç birimizde en ufak bir şey yok, zaten öyle çok darbeli bir kaza olmadı. Aracı Ankara Grup Volvo'ya çektirdik(yetkili servis), 20.000TL civarı hasar çıkartmışlar. Kasko şu an hesaplamaları yapıyordur perte mi çıksın tamir mi edilsin diye, ancak tam sınırda olduğundan bize de sorabilirler ne istediğimizi.

    Servis eğer tamir edilirse hiç bir sorun olmayacağını, eskisi gibi olacağını söylüyor(inanmak güç tabi). Ancak değeri oldukça düşük bir araç elimizde kalacak diye tahmin ediyorum, sadece kozmetik olsa bile değişeni çok olacak.

    Diğer yandan perte çıkarsa, ele geçen parayla üstüne az daha ekleyip ikinci el otomobil alabiliriz, eski model S60, 320, 520 veya Insignia düşünürüm.

    Araç 2007 Temmuz çıkışlı, 18.000KM'de idi, 1.6 Premium.

    Eğer seçimi bize bırakırlarsa diye bir akıl istiyorum sizden. Şimdiden teşekkürler.


    Arkadaşlar, sigorta şirketi pert durumunda 32.000TL veriyor. Netteki ilanlara baktığımda düşük bir değer görünüyor bu, ancak firma(Fiba Sigorta) herhangi bir artış yapmıyor. Yasal itiraz, mahkeme... vs yollara bu miktarı asıl değerine çekebilir miyiz? Süreç çok mu uzar? Ne yapmamı önerirsiniz?


    İtirazlarınızdan birşey çıkacağını zannetmiyorum çünkü sigorta şirketi o fiyatı kafasına göre belirlemiyor yani yasal dayanakları var eğer hakikaten verilen parayı kabul etmeyecekseniz şöyle bir yol izleyin tanıdık birkaç galeriden 2007 model 18,000 km Volvo S40 şu paradır şeklinde imzalı,kaşeli kağıt alın sonra sigorta şirketine gönderin eğer hala bir fiyat artısışı yoksa parayı kabul etmeyeceğinizi bildirip yetkili serviste aracın toplanması isteyin.




  • Merhaba Arkadaşlar benimde Volvo 2003 model V-40'ım var ancak suan radiosunda sorun yaşıyorum tuşları karışıyor ekrandaki yazılar karısıyor modeli HU-605 bu konuda bana yarımcı olurmusunuz ? Araba cok guzel ama bazı sorunlar canımı sıkıyor ayrıca klimada on camdan cok az uflüyor başka hiçbir sorunu yok :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black Rain

    Merhaba Arkadaşlar benimde Volvo 2003 model V-40'ım var ancak suan radiosunda sorun yaşıyorum tuşları karışıyor ekrandaki yazılar karısıyor modeli HU-605 bu konuda bana yarımcı olurmusunuz ? Araba cok guzel ama bazı sorunlar canımı sıkıyor ayrıca klimada on camdan cok az uflüyor başka hiçbir sorunu yok :)


    Elektronikten çok anlamam ama radyonun arkadaki devrelerinde sorunu olabilir.

    Klimanız eğer otomatik ise ve otomatik konumda bunu yapıyor ise bir de klimanın ayarını manuel olarak sadece ön cama getirip deneyebilirsiniz. Genelde otomatik modda iken üfleme konumunu ve hızını duruma göre ayarlıyor.
    Klimanın gazı azalmış olabilir.
    Hava üfleme kanallarında tıkanıklık olabilir.
  • Bende Radiosunu anlayamadım bakıyorum bulamıyorum nerede satılır yada nerede tamir ettirebilirim ondada yardımcı olursanız cok sevinirim. Klima manuel kanalların tıkanıklıgını nasıl acacagım obur kanallardan iyi geliyor ama on kanallardan cok az geliyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black Rain

    Bende Radiosunu anlayamadım bakıyorum bulamıyorum nerede satılır yada nerede tamir ettirebilirim ondada yardımcı olursanız cok sevinirim. Klima manuel kanalların tıkanıklıgını nasıl acacagım obur kanallardan iyi geliyor ama on kanallardan cok az geliyor ?


    Forumda S40 radyosu ile ilgili yazışmalar hatırlıyorum. Bir search yaparsanız ulaşabilirsiniz. Sanırım Ankara'da bazı adresler verilmişti.
  • Tamam bakacagım cok teşekkür ederim aklınızda bulunsun satacak yada fikir verecekler ben İstanbulda yaşıyorum
  • Arkadaşlar ben de yeni bir Volvo s40T4 kullanıcısıyım.. Aracım 2500 km de yaklaşık olarak 1 litre yağ eksiltiyor. Bu normal midir? Şimdiden herkese teşekkür ederim. İyi forumlar...
  • HERKEZE MERHABA

    ARKADAŞLAR BEN BİR VOLVO S40 ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM 99-2003 MODELLER ARASI...
    GÜCÜM ONA YETEBİLİR ŞUANDA :)

    FAKAT DİĞER YANDANDA AKLIMDA FIAT STILO VAR.VOLVO İLE TABİ KIYASLANMAZ AMA 2005 MODEL BİR STİLO DİĞER YANDANDA 2000 MODEL BİR S40 VE AYNI FİYAT ORTALAMALARINA SAHİPLER SADECE BİRİ DAHA AZ GÜVEN VEREN EKONOMİK SPORTİF BİR ARAÇ GİBİ GÖRÜNÜYOR...

    ŞAHSEN BEN VOLVODAN YANAYIM AMA ALACAĞIM ZAMAN TEMİZ BİR VOLVO S40 1.9 T4 DÜŞÜNÜYORUM.

    SONUÇ OLARAK BANA ÖNERECEĞİNİZ BELİRTTİĞİM MODELLERDE VOLVOLAR YADA DİKKAT ETMEM GEREKEN NELER VAR?İKİ ARACI KIYASLAR VE BANA VOLVOLAR HAKKINDA BİRAZ BİLGİ VERİRSENİZ DİKKAT ETMEM GEREKEN HUSUSLAR HAKKINDA SEVİNİRİM.

    ALACAĞIM BİR VOLVO 100 BİN KM DEN AŞAĞI TAHMİNİ OLARAK OLMAYACAKTIR.ACABA PROBLEM YARATIRMI BUNDAN ÇEKİNİYORUM

    TEŞEKKÜRLER ŞİMDİDEN...
  • Merhaba Arkadaşlar bundan 3-4 ay kadar önce bende volvocu oldum sonunda

    2000 model s40 aldık 2.0 düz atmosferik motor. manuel vites

    Aracım aldığımda 168 bindeydi. triger baskı balata ve volant dişlisi değiştirildi. yağı filtreleri buji ve kabloları vs. tüm bakımları yapıldı.
    Lpg yoktu araştırdık omvl marka sıralı sistem lpg kiti takıldı. Sorunsuz uyum sağladı. kmde şehir içinde Ankarada lpgnin litresi 1.78'ken ölçtüğümde araç tam 20 krş yakıyor. uzun yolda bu 16 kuruşa kadar düşüyor. bu konuda hiç bir sıkıntım yok
    fakat araç şuan 171.954 kmde ilk aldığımız günden beri şöyle bişey hissediyorum daha önce volvo kullanmadığım için sizlere danışmak istiyorum.

    Sabah motoru çalıştırdıktan sonra motor normal derecesine gelene kadar performansı gayet iyi basınca gaza koltuğa yapıştırdığını hissediyorum. Ama araç ısındıktan sonra bu performanstan eser kalmıyor çok hantal olduğunu düşünmeye başlıyorum.
    otobanda düz yolda gaza sonuna kadar basmama rağmen 140-150den sonra çok yavaş hızlanıyor. rampalarda özellikle uzun yolda dağ çıkarken çok çok düşüyor hızım yanımdan 1.6 motorlu araçlar hiç zorlanmadan geçiyor.

    Çok titiz bir kullanıcıyım. bu sonunun neden olduğunu bilemiyorum. Sorun olup olmadığınıda bilemiyorum siz aracınızda böyle bir durum yaşıyormusunuz yaşamıyorsanız bu arızanın sebebi ne olabilir yardımcı olursanız gerçekten çok sevinirim.



    Aracın kendi orjinal jantları üzerindeyken aldım. Şuan üzerinde resimdeki jantlar var.

     [DH]   V O L V O    for   L I F E




  • 
Sayfa: önceki 221222223224225
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.