Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.309
Cevap
39
Favori
910.586
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Konuyu açan turusan arkadaşa, başlığı Volvo modellerinin tümüne yönelik değiştirdiği için teşekkür ediyoruz. Kendisine bugünün anlam ve önemini belirten hediye olarak ilk Volvo'nun resimlerini gönderiyorum.

     [DH]   V O L V O    for   L I F E

     [DH]   V O L V O    for   L I F E

     [DH]   V O L V O    for   L I F E


    Model: ÖV4 Jakob
    Variants: ÖV4 TV (Pick up)
    ÖV4 Chassis
    Produced: 1927 -1929
    Volume: 275 (of which 205 delivered with open tourer body).
    Body: Open tourer, or as a chassis.
    Engine: In-line 4 cylinder with side valves; 1,944 cc; 75x110 mm; 28 bhp at 2000 rpm

    The first series-produced Volvo car left the Lundby factory on April 14th 1927. ÖV4 was the designation for this old-fashioned open car with 4 cylinders. The body was built on an ash and beech frame, covered with sheet metal and was only available in one colour combination, dark blue with black wings. The ÖV4 was often nicknamed "Jakob".

    A small number of the ÖV4 cars were delivered as small vans or as bare chassis suitable for small commercial vehicles, vans, pick ups etc.The first series-produced Volvo car left the Lundby factory on April 14th 1927. ÖV4 was the designation for this old-fashioned open car with 4 cylinders. The body was built on an ash and beech frame, covered with sheet metal and was only available in one colour combination, dark blue with black wings. The ÖV4 was often nicknamed "Jakob".

    Alıntıları Göster
    Model: PV651
    Variants: PV652
    PV650 Chassis
    650 Special
    Produced: 1929 -1933
    Volume: 2382
    Body: Saloon or convertible.
    Engine: In-line, 6-cylinder with side valves; 3,010 cc; 76.2x110 mm; 55 bhp at 3,000 rpm.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turusan -- 15 Ağustos 2006; 20:57:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    Model: PV651
    Variants: PV652
    PV650 Chassis
    650 Special
    Produced: 1929 -1933
    Volume: 2382
    Body: Saloon or convertible.
    Engine: In-line, 6-cylinder with side valves; 3,010 cc; 76.2x110 mm; 55 bhp at 3,000 rpm.



    Alıntıları Göster
    Model: TR671-9
    Variants: TR 671 (TRS = City cab with glass division )
    TR 672 (TRL = Provincial cab without glass division )
    TR 673 (with glass division )
    TR 674 (without glass division )
    TR 675 Chassis
    TR 676 (City cab with glass division , high roof)
    TR 677 Chassis
    TR 678 (Provincial cab with glass division , low roof)
    TR 679 (Provincial cab without glass division , low roof)
    Produced: 1930 -1935
    Volume: 845
    Body: Taxicab, ambulance or chassis intended for special bodies.
    Engine: In-line 6-cyl side valves; 3,010 cc; 76.2x110 mm; 55 bhp at 3,000 rpm or 3,266 cc, 79.4x110 mm; 65hp at 3,200 rpm.
    Transmission: 3-speed manual, floor mounted lever.
    Brakes: Hydraulic on all wheels.
    Dimensions: Wheelbase 3,100 or 3,250 mm.
    Misc






  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    Model: PV651
    Variants: PV652
    PV650 Chassis
    650 Special
    Produced: 1929 -1933
    Volume: 2382
    Body: Saloon or convertible.
    Engine: In-line, 6-cylinder with side valves; 3,010 cc; 76.2x110 mm; 55 bhp at 3,000 rpm.



    Alıntıları Göster
    abiler çok şükür sattım bizim hyundai yi

    çok hızlı oldu verdik ilan gününde geldi arkadaş 2.gün sattık. biniciye sattım içim rahat.galeri ile ugraşmak zor yaw. çok ısrarcı oluyorlar
    artık temiz kelepir s40 yada s70 bakma modundayım.hemen almak gayem yok.biraz kendime geleyim ..


    aranıza yeni bir volvo tutkunu katılacak ( fiili olarak yani) yakında inşallah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BMW 528 -- 16 Ağustos 2006; 17:14:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW 528

    abiler çok şükür sattım bizim hyundai yi

    çok hızlı oldu verdik ilan gününde geldi arkadaş 2.gün sattık. biniciye sattım içim rahat.galeri ile ugraşmak zor yaw. çok ısrarcı oluyorlar
    artık temiz kelepir s40 yada s70 bakma modundayım.hemen almak gayem yok.biraz kendime geleyim ..


    aranıza yeni bir volvo tutkunu katılacak ( fiili olarak yani) yakında inşallah

    Alıntıları Göster
    BMW 528,
    Hadi hayırlı olsun, dilerim kısa sürede Volvona kavuşursun.
    Yukarıdaki TR 671'i de incele derim; O da bir Volvo. Ben çok beğendim, zaman geçtikçe para eder




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    BMW 528,
    Hadi hayırlı olsun, dilerim kısa sürede Volvona kavuşursun.
    Yukarıdaki TR 671'i de incele derim; O da bir Volvo. Ben çok beğendim, zaman geçtikçe para eder

    Alıntıları Göster
    eyvallah....
  • ben bir yildir volvo s40 dizel kullaniyorum. su an 60.000 km civarinda. oldukca memnun oldugumu söyleyebilirim. ufak defek donanımsal problemler çıkarıyor ama önemli degil. motoru biraz zayıf. turbo sayesinde biraz kurtarıyor. klima çalışırken yüksek devirde kullanmak gerekiyor...yoksa yokuşta arabayı kaldırmak çok zor oluyor. stop edip duruyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cruise75

    ben bir yildir volvo s40 dizel kullaniyorum. su an 60.000 km civarinda. oldukca memnun oldugumu söyleyebilirim. ufak defek donanımsal problemler çıkarıyor ama önemli degil. motoru biraz zayıf. turbo sayesinde biraz kurtarıyor. klima çalışırken yüksek devirde kullanmak gerekiyor...yoksa yokuşta arabayı kaldırmak çok zor oluyor. stop edip duruyor...
    Model: PV653-9
    Variants: PV 653 Standard
    PV 654 Luxury
    PV 655 Chassis, variant of PV 653/654
    PV 656 Chassis
    PV 657 Standard
    PV 658 Luxury
    PV 659 with glass division
    Produced: PV653-5: 1933, PV656-9: 1935 -PV653-5: 1935, PV656-9: 1937
    Volume: PV653-5: 653 PV656-9: 542
    Body: Saloon
    Engine: 653-5: In-line, 6-cyl, side valves; 3,266 cc; 79.4x110 mm; 65 bhp at 3,200 rpm. 658-659: In-line 6-cyl, side valves; 3,670 cc; 84.14x110 mm; 8084 bhp at 3,300 rpm.
    Transmission: 3-speed with free wheel, floor lever.
    Brakes: Hydraulic on all wheels.
    Dimensions: Wheelbase 2,950 or 3,550 mm.
    Misc: 230 PV653s and 361 PV654s were built between 1933 and 1935.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    Model: PV653-9
    Variants: PV 653 Standard
    PV 654 Luxury
    PV 655 Chassis, variant of PV 653/654
    PV 656 Chassis
    PV 657 Standard
    PV 658 Luxury
    PV 659 with glass division
    Produced: PV653-5: 1933, PV656-9: 1935 -PV653-5: 1935, PV656-9: 1937
    Volume: PV653-5: 653 PV656-9: 542
    Body: Saloon
    Engine: 653-5: In-line, 6-cyl, side valves; 3,266 cc; 79.4x110 mm; 65 bhp at 3,200 rpm. 658-659: In-line 6-cyl, side valves; 3,670 cc; 84.14x110 mm; 8084 bhp at 3,300 rpm.
    Transmission: 3-speed with free wheel, floor lever.
    Brakes: Hydraulic on all wheels.
    Dimensions: Wheelbase 2,950 or 3,550 mm.
    Misc: 230 PV653s and 361 PV654s were built between 1933 and 1935.





    Alıntıları Göster
    Model: TR701-4
    Variants: TR 701 (with glass division )
    TR 702 Chassis
    TR 703 (with glass division )
    TR 704 (without glass division )
    Produced: 1935 -1937
    Volume: 936
    Body:
    Engine: In-line, 6-cyl, side valves; 3,670 cc; 84.14x110 mm; 8084 bhp at 3,300 rpm.
    Transmission: 3-speed, floor lever.
    Brakes: Hydraulic.
    Dimensions: Wheelbase 3,100 or 3,250 mm.
    Misc:






  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    Model: TR701-4
    Variants: TR 701 (with glass division )
    TR 702 Chassis
    TR 703 (with glass division )
    TR 704 (without glass division )
    Produced: 1935 -1937
    Volume: 936
    Body:
    Engine: In-line, 6-cyl, side valves; 3,670 cc; 84.14x110 mm; 8084 bhp at 3,300 rpm.
    Transmission: 3-speed, floor lever.
    Brakes: Hydraulic.
    Dimensions: Wheelbase 3,100 or 3,250 mm.
    Misc:




    Alıntıları Göster
    Model: PV36
    Variants: PV 36 Chassis
    Produced: 1935 -1938
    Volume: 501
    Body: 6-seater saloon, chassis.
    Engine: In-line, 6-cylinder, side valves; 3,670 cc; 84.14x110 mm; 80 bhp at 3,300 rpm.
    Transmission: 3-speed with floor lever.
    Brakes: Hydraulic on all wheels.
    Dimensions: Wheelbase 2,950 mm.
    Misc: Silent, smooth, expensive and slightly controversial, only 500 "Cariocas" saloons and one cabriolet were built and sold. Max. speed was 120 kph.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: turusan

    Model: PV36
    Variants: PV 36 Chassis
    Produced: 1935 -1938
    Volume: 501
    Body: 6-seater saloon, chassis.
    Engine: In-line, 6-cylinder, side valves; 3,670 cc; 84.14x110 mm; 80 bhp at 3,300 rpm.
    Transmission: 3-speed with floor lever.
    Brakes: Hydraulic on all wheels.
    Dimensions: Wheelbase 2,950 mm.
    Misc: Silent, smooth, expensive and slightly controversial, only 500 "Cariocas" saloons and one cabriolet were built and sold. Max. speed was 120 kph.





    Alıntıları Göster
    bunlarda klima varmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW 528

    bunlarda klima varmı

    Alıntıları Göster
    Var. Fotoğraflardan anlaşıldığı üzere anavatanları İsveç'te kullanılmışlar hep. O yüzden doğal klimalı hepsi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Var. Fotoğraflardan anlaşıldığı üzere anavatanları İsveç'te kullanılmışlar hep. O yüzden doğal klimalı hepsi.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar benim bir sorum olacak: Geçen hafta İzmir'deydim. Bu ilde her sokakta bir Volvo gördüm. Üstelik bunların tümü de eski kasa S40 idi. Her renkte, farklı motorlarlarda S40lar. Elbette 35 plakalı diğer Volvo modelleri de vardır. Ben sadece bir tane S80 gördüm kentte, üniversitenin rektörlüğünün önünde, o da yeşil plakalı idi. Ben İstanbul trafiğinde günde üç tane Volvo ancak görüyorum. İzmir'deki bu Volvo (eski S40) merakı beni şaşırttı. Sebebini bilen var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Arkadaşlar benim bir sorum olacak: Geçen hafta İzmir'deydim. Bu ilde her sokakta bir Volvo gördüm. Üstelik bunların tümü de eski kasa S40 idi. Her renkte, farklı motorlarlarda S40lar. Elbette 35 plakalı diğer Volvo modelleri de vardır. Ben sadece bir tane S80 gördüm kentte, üniversitenin rektörlüğünün önünde, o da yeşil plakalı idi. Ben İstanbul trafiğinde günde üç tane Volvo ancak görüyorum. İzmir'deki bu Volvo (eski S40) merakı beni şaşırttı. Sebebini bilen var mı?

    Alıntıları Göster
    şimdi sen yazınca hatırladım ben üniversite ikende dikkat etmiştim volvo çok fazla vardı 850 felanlar

    abi bu izmirliler işi biliyorlar klima özellikle önemli onlar için ..

    zevk sahibi adamlar..alacagı arabayı biliyor.

    yaw ne kadar unutkanım benim kaldıgım pansiyon sahibinin karşımızda evi vardı onun kızındada s40 vardı bordo renk

    o zamandan hasta olmuşum demekki bilinçaltı bende diyorum nerden kaldı volvo hastalıgı bende

    ama kızın hakkını vermeliyim deli gibi kullanıyordu ara sokaklarda .....

    ahh izmir ahh



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BMW 528 -- 18 Ağustos 2006; 15:20:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW 528

    şimdi sen yazınca hatırladım ben üniversite ikende dikkat etmiştim volvo çok fazla vardı 850 felanlar

    abi bu izmirliler işi biliyorlar klima özellikle önemli onlar için ..

    zevk sahibi adamlar..alacagı arabayı biliyor.

    yaw ne kadar unutkanım benim kaldıgım pansiyon sahibinin karşımızda evi vardı onun kızındada s40 vardı bordo renk

    o zamandan hasta olmuşum demekki bilinçaltı bende diyorum nerden kaldı volvo hastalıgı bende

    ama kızın hakkını vermeliyim deli gibi kullanıyordu ara sokaklarda .....

    ahh izmir ahh

    Alıntıları Göster
    Hatta Ege sahilindeki turistik bölgelerde gördüğüm Volvoların da çoğu 35 plaka.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW 528

    şimdi sen yazınca hatırladım ben üniversite ikende dikkat etmiştim volvo çok fazla vardı 850 felanlar

    abi bu izmirliler işi biliyorlar klima özellikle önemli onlar için ..

    zevk sahibi adamlar..alacagı arabayı biliyor.

    yaw ne kadar unutkanım benim kaldıgım pansiyon sahibinin karşımızda evi vardı onun kızındada s40 vardı bordo renk

    o zamandan hasta olmuşum demekki bilinçaltı bende diyorum nerden kaldı volvo hastalıgı bende

    ama kızın hakkını vermeliyim deli gibi kullanıyordu ara sokaklarda .....

    ahh izmir ahh

    Alıntıları Göster
    Evet genelde 1.6, 1.8 motorluları bayanlar, T4leri beyler kullanıyor.
    Volvoyu alınca sen de İzmir'e gidersin
    Şimdi aklıma geldi: Geçen İstanbul tarifiğinde altın renk bir S40 ile baya bir arka arkaya gittik. Sonra trafik ışığında yan yana geldik. Baktım sürücü bayan, birazdan önüme geçti plaka 35.

    quote:

    Orjinalden alıntı: BMW 528
    yaw ne kadar unutkanım benim kaldıgım pansiyon sahibinin karşımızda evi vardı onun kızındada s40 vardı bordo renk
    o zamandan hasta olmuşum demekki bilinçaltı bende diyorum nerden kaldı volvo hastalıgı bende
    ama kızın hakkını vermeliyim deli gibi kullanıyordu ara sokaklarda .....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Evet genelde 1.6, 1.8 motorluları bayanlar, T4leri beyler kullanıyor.
    Volvoyu alınca sen de İzmir'e gidersin
    Şimdi aklıma geldi: Geçen İstanbul tarifiğinde altın renk bir S40 ile baya bir arka arkaya gittik. Sonra trafik ışığında yan yana geldik. Baktım sürücü bayan, birazdan önüme geçti plaka 35.

    quote:

    Orjinalden alıntı: BMW 528
    yaw ne kadar unutkanım benim kaldıgım pansiyon sahibinin karşımızda evi vardı onun kızındada s40 vardı bordo renk
    o zamandan hasta olmuşum demekki bilinçaltı bende diyorum nerden kaldı volvo hastalıgı bende
    ama kızın hakkını vermeliyim deli gibi kullanıyordu ara sokaklarda .....


    Alıntıları Göster
    yav bu s40 eski kasaların 97-00 klimaları nasıl? ben camı açık giden volvo pek görmedim ama

    geçen galerici 1,6 motor az dedi s40 için sen 1,8 den aşagıyı alma dediler


    ne dersiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW 528

    yav bu s40 eski kasaların 97-00 klimaları nasıl? ben camı açık giden volvo pek görmedim ama

    geçen galerici 1,6 motor az dedi s40 için sen 1,8 den aşagıyı alma dediler


    ne dersiniz

    Alıntıları Göster
    Klimadan şikayet eden birini duymadım.
    1.6 ve hatta 1.8 de çoğunluk görüşüne göre az diyebilirim. Yukarıda yazmıştım 1.6 kalkışlarda ağır. Ama uzun yolda gayet iyi. Diğerlerinin sollayıp da benim sollamaya çıkamadığım bir yer olmadı. Sollamanın yasak olduğu yerde de sollarım ve tepenin arkasından biri çıkmadan kaçmak isterim dersen o zaman T4. Ancak 1.6 ve 1.8'den yüksek performans almak için devirli kullanman gerekiyor, bu da yakıt tüketimini artırıyor. Ama hiçbir zaman 2.0 veya T4 kadar da yakmıyorsun.
    Volvoların dayanıklılığı konusunda bir şüphen olmasın. Parça değişsen de değiştirdiğin parça ömürlük olur. Özel Volvo servislerinde, bildiğin iyi yerlerde veya Bosch servislerde daha uygun fiyatlara bakım ve tamiratınıı yaptırabilirsin. O yüzden Volvo yekili servislerinin pahalılığı seni daha düşük kalite markalara doğru itmesin, derim ben ama yine de sen bilirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Klimadan şikayet eden birini duymadım.
    1.6 ve hatta 1.8 de çoğunluk görüşüne göre az diyebilirim. Yukarıda yazmıştım 1.6 kalkışlarda ağır. Ama uzun yolda gayet iyi. Diğerlerinin sollayıp da benim sollamaya çıkamadığım bir yer olmadı. Sollamanın yasak olduğu yerde de sollarım ve tepenin arkasından biri çıkmadan kaçmak isterim dersen o zaman T4. Ancak 1.6 ve 1.8'den yüksek performans almak için devirli kullanman gerekiyor, bu da yakıt tüketimini artırıyor. Ama hiçbir zaman 2.0 veya T4 kadar da yakmıyorsun.
    Volvoların dayanıklılığı konusunda bir şüphen olmasın. Parça değişsen de değiştirdiğin parça ömürlük olur. Özel Volvo servislerinde, bildiğin iyi yerlerde veya Bosch servislerde daha uygun fiyatlara bakım ve tamiratınıı yaptırabilirsin. O yüzden Volvo yekili servislerinin pahalılığı seni daha düşük kalite markalara doğru itmesin, derim ben ama yine de sen bilirsin

    Alıntıları Göster
    AKLIMDA İLK SIRADA VOLVO VAR HERZAMAN ..

    ŞİMDİLİK ARAŞTIRMA AŞAMASINDAYIM UYGUN FİYATLI DÜRÜST SATICI BULDUGUMDA ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM

    İNSANLARIN BİR KISMINDA SAHTEKARLIK KANINA İŞLEMİŞ SANKİ. DÜRÜSTLÜK ERDEMİ AZ SAYIDA İNSANDA KALDI..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BMW 528

    AKLIMDA İLK SIRADA VOLVO VAR HERZAMAN ..

    ŞİMDİLİK ARAŞTIRMA AŞAMASINDAYIM UYGUN FİYATLI DÜRÜST SATICI BULDUGUMDA ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM

    İNSANLARIN BİR KISMINDA SAHTEKARLIK KANINA İŞLEMİŞ SANKİ. DÜRÜSTLÜK ERDEMİ AZ SAYIDA İNSANDA KALDI..

    Alıntıları Göster
    Bu yazdıklarına katılmamak elde değil. Ben de ikinci el bakarken muhatap olduğum kişiler yüzünden neredeyse vazgeçiyordum. Ama sonunda gerçekten dürüst bir kişiye rastladım. Volvo Çırağan'da (Zeytinburnu) Kamil Bey var, ikinci ele bakıyor. Kendisi 15 yıldır Volvo'da çalışıyor. Çok dürüst bir insan. Bence ilkin bir tel aç, rendevüleş, git ve tanış. Baktığın araçları söyle. Kendisinin çok dürüst olarak bilindiğine dair iltifat et. Sana baktığın modeller hakkında istediğin bilgileri verecektir. Ama etrafında başkaları varsa masası başında değil de dışarıda ikinci eldeki satılık arabaların başında filan sor. Sonra da nasıl bir şey istediğini bildir ve ellerine istediğin özelliklere sahip araç geldiğinde seni bilgilendirmelerini iste.

    Ek: benim Volvo tavsiyelerimi de henüz Volvo aracının başına birşey gelmemiş birinin tavsiyeleri olarak almanı tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Bu yazdıklarına katılmamak elde değil. Ben de ikinci el bakarken muhatap olduğum kişiler yüzünden neredeyse vazgeçiyordum. Ama sonunda gerçekten dürüst bir kişiye rastladım. Volvo Çırağan'da (Zeytinburnu) Kamil Bey var, ikinci ele bakıyor. Kendisi 15 yıldır Volvo'da çalışıyor. Çok dürüst bir insan. Bence ilkin bir tel aç, rendevüleş, git ve tanış. Baktığın araçları söyle. Kendisinin çok dürüst olarak bilindiğine dair iltifat et. Sana baktığın modeller hakkında istediğin bilgileri verecektir. Ama etrafında başkaları varsa masası başında değil de dışarıda ikinci eldeki satılık arabaların başında filan sor. Sonra da nasıl bir şey istediğini bildir ve ellerine istediğin özelliklere sahip araç geldiğinde seni bilgilendirmelerini iste.

    Ek: benim Volvo tavsiyelerimi de henüz Volvo aracının başına birşey gelmemiş birinin tavsiyeleri olarak almanı tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    tavsiyelerin aklımdadır .teşekkürler...

    dikkat edecegim .bir ara tel açıp hafta sonu ziyaret edebilirim. hafta sonları bakırköye geçiyorum bir ara bakarım.




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.