Şimdi Ara

şaft tüneli (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
14.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • guzel bilgiler geldi.yalniz burda su kesin bir sekilde ortaya cikiyor. insanlar onden cekisli araclarda saft tunelinden rahatsiz. bende bundan sonra alacagim araclarda bu konuya dikkat edecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence otomobil alırken çok önemli bir kıstas olmamalı.. 5 kişilik bir aile ise evet belki olabilir ki zaten daha uygun mpv araçların çoğunda bu çıkıntı da yok.
  • kaza esnasında drenci arttırmak amaçlı kullanılıyor olmalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    kaza esnasında drenci arttırmak amaçlı kullanılıyor olmalı

    Öyle bir amacı yok.
  • evet araç seçerken bir kriter daha, offf off kriterler öyle arttıki 2 senedir araba alamadım.
  • Bence araç seçiminde çok önemli bir kriter.Uzun yolda farkı görüyorsunuz.
  • Gelenek galiba. Motorlu taşıt geleneği

     şaft tüneli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Gelenek galiba. Motorlu taşıt geleneği

     şaft tüneli








  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Gelenek galiba. Motorlu taşıt geleneği

     şaft tüneli




    bundaki şase tüneli şaftla alakası yok bunlar kayışlı zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    RWD olan araçlarda şaft tüneli denilen kısımdan şaft geçer. Fakat FWD yani önden çekişli araçlarda bu tünelde şaft yoktur. Egzos sistemi yer alır. Eğer ki, bu egzoz sistemini bir şekilde farklı bir bölgeden geçirebilirlerse o tünele gerek kalmaz. Ergonomik açıdan zaten arka tarafın tam düz olması gerekmektedir.

    Bazı araçlarda bu tünelin olup olmaması egzoz sisteminin yerleşimine ve şaft olup olmamasına bağlıdır.

     şaft tüneli


     şaft tüneli


    Konularda noktayı koyan kişilerin mesajı konu uzasında yorum yapalım diye dikkate alınmıyor mu acaba???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni Octavia başlığında bir iki kişinin bahsetmesi yüzünden kafama takılmıştı son günlerde...Konu açacaktım. Hazır açılmışı varmış.

    Belki de dört çeker versiyonu olan modellerde vardır bu durum. Nitekim Octavia'nın böyle modelleri var. Ama Corolla ve Civic'de yok.
  • Ben japon otolarda görmedim bu gereksiz ayrıntıyı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Yeni Octavia başlığında bir iki kişinin bahsetmesi yüzünden kafama takılmıştı son günlerde...Konu açacaktım. Hazır açılmışı varmış.

    Belki de dört çeker versiyonu olan modellerde vardır bu durum. Nitekim Octavia'nın böyle modelleri var. Ama Corolla ve Civic'de yok.


    evet civic ve corolla da yok . onlara binince rahatlık hemen fark ediliyor. bir dezavantajı da küçük çocuklar sürekli oraya dikiliyor.
  • Tünelin üstündeki paspasta kayınca mahfoluyor orası bende buna takıntılıyım
  • megane 2'de bir şaft tüneli var arkadaş sanırsın araç arkadan tahrikli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    biz bu şaft tünelini kullanarak arabayı 4 çeker yapabilirmiyizki

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    megane 2'de bir şaft tüneli var arkadaş sanırsın araç arkadan tahrikli.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengiz4335

    quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Yeni Octavia başlığında bir iki kişinin bahsetmesi yüzünden kafama takılmıştı son günlerde...Konu açacaktım. Hazır açılmışı varmış.

    Belki de dört çeker versiyonu olan modellerde vardır bu durum. Nitekim Octavia'nın böyle modelleri var. Ama Corolla ve Civic'de yok.


    evet civic ve corolla da yok . onlara binince rahatlık hemen fark ediliyor. bir dezavantajı da küçük çocuklar sürekli oraya dikiliyor.

    Imzamdaki Corolla'da var, hem de Bolu Tüneli gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • megane 2 sedan da saft tüneli çoğu araca göre düşük sayılır örneğin vw grubu araçlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanal Bellek

    Konu sahibinin bahsettiği araç olan Octavia'da 4x4 seçeneği var. Araç önden çekişli olsa bile üretim maliyetlerini düşürmek için üreticiler mümkün olduğunca ortak parça kullanmaya çalışıyorlar. Bu sebeple aracınız önden çekişli olsa bile 4x4 seçeneği var ise şaft tüneli mevcut oluyor. Farklı markalar ortak platform kullanmaya başlamışken, aynı modelin farklı versiyonlarında her versiyona farklı üretim bandı koymak maliyetleri arttıracaktır.

    Hocam megane 2 nin 4 çeker versiyonu var mı biliyor musunuz
    Adamlar bir şaft tüneli koymuş tünel değil mübarek aski borusu gibi
    Not: hb modelde daha yukarda sanırım sedandan hiçbir şekilde sığamıyorum orta koltuğa
    Edit: konu 3 yıllıkmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gukama -- 22 Aralık 2015; 21:49:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.