Bildirim
Motor hacmi düştükçe Prestij de düşermi?


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
Öyle olsa 1.0 Mondeo direk çöp.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ferrari 1.6- 1.8 motor çıkartırsa ben "ama " demem. Ağır söverim. -
bu şekilde karar vermezlerse olacağı o. ne prestij ne de marka kalır.
aslında işin ilginç tarafı ileriyi görmek. bunu da uzak doğu otomotiv sektörü iyi kestiriyor. şu şekilde açıklarsak "motorları küçültmek nereye kadar çözüm..."
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atmosferik 8000rpm -- 11 Ekim 2012; 20:40:32 > -
quote:
Orijinalden alıntı: sserkaan
Sizce Motor hacmi küçüldükçe üreten firma Prestij kaybedermi?
Mesela Mercedes yeni 1.6 motor ile piyasaya çıkıyor veya bir Ferrari 1.6 , 1.8 motor ile görücüye çıksa,insanlar ' ama ' der mi?
Motor teknolojileri gelişte motor hacimleri küçülecek zaten, küçük hacimde performans kaybı yaşatmadan olursa, prestij kaybı değil artısı olur -
Benim aklıma şu geldi,
Bu ülkedeki (sanırım dünya üzerinde de böyle) bazı kesim sırf gösteriş olsun veya kendini ön plana çıkarabilmek adına gösterişli,kalantor araçları satın alıyor.Demek istediğim Lüx ama 1.000 CC bir araç ilede bu mümkünmü? -
Lüks araçlarda en azından elektrikliye geçene kadar büyük motor trendi devam eder bence.Bu maalesef prestij göstergesi. -
Cayenne var 3.0 TDI, Cayenne var GTS 4.500CC Benzinli.
Aradaki prestij farki size kalmis. -
Ferrari görünümlü Hyundai Coupe vardı . Şakası bir yana devir tasarruf devri. Motor hacmi yüksekte olsa emisyon değeri ve yakıt tüketim değeri düşük olması lazım yani esas olay hacimde değil. Bildiğim kadarıyla sadece motor hacminden vergi alınması ülkemize ait bir güzellik.
-
Arabanın arkasında motor hacmi yazmıyorsa sıkıntı yok :) Ama bence prestijdir, karizmadır. -
seste sıkıntı yapmasın, basınca da gitsin isterse 100 cc olsun... -
Benzer bişey daha öncede tartışılmıştı bi arkadaş
Önceden 2000cc motordan 160hp güç elde edilirken şimdi bunu 1400cc motorlarda yapabiliyor, bence sıkıntı olmaz (yada buna benzer bişi) demişti.
Benimde aklıma yatmıştı.Mantıklı bence. -
daha düşüğü ile aynı başarıyı yakaladıktan sonra mesele yok -
Dediğiniz gibi Performans & Hacim artık doğru orantılı değil ama şu diyalog aklıma geliyor hep ;
Araç Ferrari ,
- Abi kaç Cc bu?
- 1.8
- Ee Şahin ler de de 1.6 var ?Ne ayak?
- Bizimle değilsin o zaman : ) -
Düşük hacimle aynı güç alınıyorsa ne gerek var -
düşük hacimli motor daha düşük performans demek, daha düşük performans prestijin sarsılması demek.. normal bir orantı -
Bu saatten sonra presij Tesla S tir kardeşim... -
Artık o arantı değişiyor,baksanıza Opel 1.6 Cc de 203 Hp diyor,şaka gibi?
Nereye varacak bunun sanu merak ediyorum. -
F Segmenti Jaguar XJ'de 2 litrelik motor mevcut
Sence düşmüş mü prestiji
-
Bence 2.0 alt limit
2.0 altına düşse yan gözle bakarlar valla.: )
Benzer içerikler
- en iyi motor yağı
- toyota rav4 yorum
- eat6 şanzıman tam otomatik mi
- lpg li araçlarda benzin filtresi değişimi
- airbag kontrolü nasıl yapılır
- togg kampanya
- phev araçlar
- opel mokka-e fiyat
- toyota corolla 2023 fiyat listesi
- telegram indirim kanalları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X