Şimdi Ara

EN İYİ YOL TUTUS KİMDE???????

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADASLAR...

    BILIYORUM BU KONUDA COK KONUSULDU AMA FANATIK BI SEKILDE DEGIL AMA OBJEKTİF Bİ SEKİLDE SİZCE AŞAGIDAKI OTOMOBILLER ARASINDA EN İYİ YOL TUTUS HANGISINDEDIR? VE YİNE SİZCE NEDEN?
    ISTEYENLER ILK 3 DE YAPABILIR...



    ALFA ROMEO 147

    AUDI A3

    BMW 1.16 veya 3.16

    CHEVROLET LACETTİ

    CITROEN C4

    FIAT STILO

    FORD FOCUS

    HONDA CIVIC

    HYUNDAI ACCENT

    KIA CERATO

    MAZDA 3

    MITSUBISHI LANCER

    NISSAN PRIMERA

    OPEL ASTRA

    PEUGEOT 307

    RENAULT MEGANE

    ROVER 45

    SEAT LEON

    SKODA OCTAVIA

    TOYOTA COROLLA

    VW GOLF

    VOLVO S40


    GENELDE BUTUN MARKALARIN ORTA SEGMENT ARABALARINI ALMAYA ÇALISTIM

    BAZI MARKALARI EKLEYEMEDIM CUNKU YA ORTA SEGMENT ARABASI YOK YADA OLSADA FIYAT FARKI COK OLDUGU ICIN ADIL OLMAYACAGI ICIN EKLEMEDIM ( ORN : SAAB 9-3 39.000 EURO )

    NEYSE DAHA FAZLA UZATMAYAYIM .. HERKESE SIMDIDEN TESEKKURLER ..



    _____________________________
    The Power of Dreams Honda





  • ford focus ve BMW 1.16 veya 3.16
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selamcom

    ford focus ve BMW 1.16 veya 3.16
    C4--LANCER-S40
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selamcom

    ford focus ve BMW 1.16 veya 3.16
    BMV 1,16

    alfa 147

    ford focus
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: name159

    BMV 1,16

    alfa 147

    ford focus

    Alıntıları Göster
    güzel konu

    konuya lafım yokta merak ediyorum acaba aramızdan kaç tane insan arabasının sınırlarını zorlayarak virajlara giriyo ve diyebiliyor ki işte sınır bu bundan daha fazla dönersem taklaya sararız diye

    bence bu tarz karşılaştırmalara girerken cok detaylı incelemeler yapmak lazım

    konuyla tam ilişkili olamasada,
    sizce esp si olan bir GP viraj da daha ii dir yoksa esp siz Focus mu?
    _____________________________
    nikon d7100 18-105 VR + 35mm 1.8g + 55-300 VR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salula

    güzel konu

    konuya lafım yokta merak ediyorum acaba aramızdan kaç tane insan arabasının sınırlarını zorlayarak virajlara giriyo ve diyebiliyor ki işte sınır bu bundan daha fazla dönersem taklaya sararız diye

    bence bu tarz karşılaştırmalara girerken cok detaylı incelemeler yapmak lazım

    konuyla tam ilişkili olamasada,
    sizce esp si olan bir GP viraj da daha ii dir yoksa esp siz Focus mu?

    Alıntıları Göster
    bence tam gruplaştirma tam oturmamiş.yani bir lacetti ile 3.16 ayni grupta.
    zaten sıralamaya bakildiin da direkt ele alinacak araçlar belli eliyor.
    focus,a3,147,1.16,3.16,golf,astra,s40 gibi.
    ancak burda da tam bir uyuşturma sozkunusu olmaaz bence.
    sedan ve hb gruplara ayırmak gerekirdi.
    hb denirse tabi kide 1.16 başta gelir.bu testlerle kanitlanmiş bişey.1 serisi sınıfında ki en ii yol tutusuna sahip.
    sedan deyince tabii ki burada da 3.16 var.ancak s40 ve octaiva nın da yol tutuşlari bayaa iyi.
    madem 3.16 var bu grupta a4 un falan da olmasi lazimdi.
    ancak ben tum bu araçlar içinde bmw ler diyorum.
    1.16 ve 3.16
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyrmann

    bence tam gruplaştirma tam oturmamiş.yani bir lacetti ile 3.16 ayni grupta.
    zaten sıralamaya bakildiin da direkt ele alinacak araçlar belli eliyor.
    focus,a3,147,1.16,3.16,golf,astra,s40 gibi.
    ancak burda da tam bir uyuşturma sozkunusu olmaaz bence.
    sedan ve hb gruplara ayırmak gerekirdi.
    hb denirse tabi kide 1.16 başta gelir.bu testlerle kanitlanmiş bişey.1 serisi sınıfında ki en ii yol tutusuna sahip.
    sedan deyince tabii ki burada da 3.16 var.ancak s40 ve octaiva nın da yol tutuşlari bayaa iyi.
    madem 3.16 var bu grupta a4 un falan da olmasi lazimdi.
    ancak ben tum bu araçlar içinde bmw ler diyorum.
    1.16 ve 3.16

    Alıntıları Göster
    bu karşılaştırmayı yapabilmek için yukarıda yazılan tüm modelleri kullanmış ve limitlerinde viraj kabiliyetini test etmiş kişi söyleyebilir.


    O da otomobil dergilerinde test pilotluğu yapan biri olabilir.

    Şimdi herkes kendi kullandığı yada sempati duyduğu otomobilin ismini yazacak ,
    onlara karşılıkta dergilerden okuduğu bilgiler ışığındaki izlenimleri sonucu öğrendikleri ile kendini otomobil konusunda deha zanneden başka birileri ahkam kesecek.

    Yani sonuç elde var kocaman "0"
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shuma II

    bu karşılaştırmayı yapabilmek için yukarıda yazılan tüm modelleri kullanmış ve limitlerinde viraj kabiliyetini test etmiş kişi söyleyebilir.


    O da otomobil dergilerinde test pilotluğu yapan biri olabilir.

    Şimdi herkes kendi kullandığı yada sempati duyduğu otomobilin ismini yazacak ,
    onlara karşılıkta dergilerden okuduğu bilgiler ışığındaki izlenimleri sonucu öğrendikleri ile kendini otomobil konusunda deha zanneden başka birileri ahkam kesecek.

    Yani sonuç elde var kocaman "0"

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: shuma II

    bu karşılaştırmayı yapabilmek için yukarıda yazılan tüm modelleri kullanmış ve limitlerinde viraj kabiliyetini test etmiş kişi söyleyebilir.


    O da otomobil dergilerinde test pilotluğu yapan biri olabilir.

    Şimdi herkes kendi kullandığı yada sempati duyduğu otomobilin ismini yazacak ,
    onlara karşılıkta dergilerden okuduğu bilgiler ışığındaki izlenimleri sonucu öğrendikleri ile kendini otomobil konusunda deha zanneden başka birileri ahkam kesecek.

    Yani sonuç elde var kocaman "0"


    aslında cok haklısın ama dedıgın test pilotu bile tam olarak objektif olamayacagı ıcın o dedıgınde bile tam olarak cevap alınamaz..aslında amacta tam bi cvp almak deil..yani mesela şöyle diyebilirsin..bmw 1.16 kullandım herkes cok iyi diyor ama bence yol tutusu o kdrda iyi deil...su hızla soyle girdim araba zorlandı..veya focusun ii oldugunu duymustum daha sonra focus aldım cidden cok iyimis..bu nedenlerle cok ii...böyle bi sekılde tartısabılırız dıye dusundum
    _____________________________
    The Power of Dreams Honda





  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapezoid

    quote:

    Orjinalden alıntı: shuma II

    bu karşılaştırmayı yapabilmek için yukarıda yazılan tüm modelleri kullanmış ve limitlerinde viraj kabiliyetini test etmiş kişi söyleyebilir.


    O da otomobil dergilerinde test pilotluğu yapan biri olabilir.

    Şimdi herkes kendi kullandığı yada sempati duyduğu otomobilin ismini yazacak ,
    onlara karşılıkta dergilerden okuduğu bilgiler ışığındaki izlenimleri sonucu öğrendikleri ile kendini otomobil konusunda deha zanneden başka birileri ahkam kesecek.

    Yani sonuç elde var kocaman "0"


    aslında cok haklısın ama dedıgın test pilotu bile tam olarak objektif olamayacagı ıcın o dedıgınde bile tam olarak cevap alınamaz..aslında amacta tam bi cvp almak deil..yani mesela şöyle diyebilirsin..bmw 1.16 kullandım herkes cok iyi diyor ama bence yol tutusu o kdrda iyi deil...su hızla soyle girdim araba zorlandı..veya focusun ii oldugunu duymustum daha sonra focus aldım cidden cok iyimis..bu nedenlerle cok ii...böyle bi sekılde tartısabılırız dıye dusundum

    Alıntıları Göster
    walla bende Tek kapi stilo var!!! ASR,ESP gibi fren sistemlerinden mi yoksa arabanin agirligindan mi(1250kg sinifina gore bayagi agir) yol tutusu mukemmel otesi!!! tabi bu arabalardan hangisi derseniz 307,accent ve lacetti cope at, digerleri iyi sayilir!!
    yanliz stilo yu da yabana atmamak lazim!! sinifina gore bayagi iyi bi yol tutusu var!!!
    _____________________________
    imza mimza yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salula

    güzel konu

    konuya lafım yokta merak ediyorum acaba aramızdan kaç tane insan arabasının sınırlarını zorlayarak virajlara giriyo ve diyebiliyor ki işte sınır bu bundan daha fazla dönersem taklaya sararız diye

    bence bu tarz karşılaştırmalara girerken cok detaylı incelemeler yapmak lazım

    konuyla tam ilişkili olamasada,
    sizce esp si olan bir GP viraj da daha ii dir yoksa esp siz Focus mu?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: salula


    konuyla tam ilişkili olamasada,
    sizce esp si olan bir GP viraj da daha ii dir yoksa esp siz Focus mu?


    o zaman bu konu üzerinde konusalım
    ne diyorsunuz?
    _____________________________
    nikon d7100 18-105 VR + 35mm 1.8g + 55-300 VR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salula

    quote:

    Orjinalden alıntı: salula


    konuyla tam ilişkili olamasada,
    sizce esp si olan bir GP viraj da daha ii dir yoksa esp siz Focus mu?


    o zaman bu konu üzerinde konusalım
    ne diyorsunuz?

    Alıntıları Göster
    kişisel deneyimlerim:corolla berbat civic yetersiz golf çok iyi......dergilerden aldığım bilgiler ve kullanıcı yorumları vs pek çokşeyi harmanlayarak bende bulunan fikirde şöyle....bu konuda bmw,focus,golf,alfa 147 ve mazda 3 liderler....
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salula

    quote:

    Orjinalden alıntı: salula


    konuyla tam ilişkili olamasada,
    sizce esp si olan bir GP viraj da daha ii dir yoksa esp siz Focus mu?


    o zaman bu konu üzerinde konusalım
    ne diyorsunuz?

    Alıntıları Göster
    Tabiki ESP'li olan. Normal kullanım koşullarında etkisini görmezsin ama kaygan ve tozlu zeminde özellikle kullanılan araç torku yüksek olan dizelse faydasını çok görürsün.Yada kuru asfaltta virajda arabayı zorlayıp understeer (aracın izinden sapıp virajın dışına doğru savrulması)oluşturursan.
    quote:

    Orjinalden alıntı: salula



    quote:

    Orjinalden alıntı: salula


    konuyla tam ilişkili olamasada,
    sizce esp si olan bir GP viraj da daha ii dir yoksa esp siz Focus mu?


    o zaman bu konu üzerinde konusalım
    ne diyorsunuz?

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: allforone

    Tabiki ESP'li olan. Normal kullanım koşullarında etkisini görmezsin ama kaygan ve tozlu zeminde özellikle kullanılan araç torku yüksek olan dizelse faydasını çok görürsün.Yada kuru asfaltta virajda arabayı zorlayıp understeer (aracın izinden sapıp virajın dışına doğru savrulması)oluşturursan.
    quote:

    Orjinalden alıntı: salula



    quote:

    Orjinalden alıntı: salula


    konuyla tam ilişkili olamasada,
    sizce esp si olan bir GP viraj da daha ii dir yoksa esp siz Focus mu?


    o zaman bu konu üzerinde konusalım
    ne diyorsunuz?



    Alıntıları Göster
    Ben a3 kullaniorum yol tutusu konusunda mukemmel diyebilirim ama kıyaslama yapabilmem icin diger aracları da kullanmıs olmam gerekir :) O yusden bise diemiorum..
    _____________________________




  • keske bi test pilotu gelsede noktayı koysa süreyya izgi fln mesela
    _____________________________
    The Power of Dreams Honda

  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapezoid

    keske bi test pilotu gelsede noktayı koysa süreyya izgi fln mesela
    en iyisi...............

    1---golf IV
    2---eski kasa focus



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkes -- 11 Nisan 2006; 23:39:29 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkes

    en iyisi...............

    1---golf IV
    2---eski kasa focus


    Alıntıları Göster
    Özellikle yol tutuşun daha öne çıktığı spor modellerde bahsi geçen "test pilotları" zaten aracı pisti en kısa sürede tamamlamak için bütün limitleri zorlayarak ve farklı teknikler kullanarak döndükleri için esp yi devre dışı bırakıyorlar. Mesela bmw z4, porche boxer S ve alfa spider karşılaştırmasında z4 ün esp devre dışı bırakılamayan bir modeli kullanıldığı için hem geride kalmış hem de puan kaybetmişti... Aynı testte kullanılan porche de ise esp ye üretici gerek bile görmemişti, yani esp yoktu.

    Diğer yandan, bizim gibi normal sürücüler için emin olun lastiklerinizin durumu aracınızda esp olup olmamasından çok daha fazla önem kazanacaktır diye düşünüyorum. Örnek olarak "milli asfaltta" (yani yağmurun çok az yağıp asfaltın üzerindeki toz tabakasını sadece ıslatıp bıraktığı -daha fazla yağmayarak temizlemediği- asfaltta) normal sürücü üzerinde iyi ve yeni yağmur lastikleri takılı esp siz bir accent ile eskimeye yüz tutmuş yaz lastikleri olan esp li bir bmw 3 serisinden daha güvenli yol alacaktır. Bu benim düşüncem, bu konudaki yorumlarınızı yazarsanız sevinirim. Selamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenkx -- 11 Nisan 2006; 17:51:44 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenkx

    Özellikle yol tutuşun daha öne çıktığı spor modellerde bahsi geçen "test pilotları" zaten aracı pisti en kısa sürede tamamlamak için bütün limitleri zorlayarak ve farklı teknikler kullanarak döndükleri için esp yi devre dışı bırakıyorlar. Mesela bmw z4, porche boxer S ve alfa spider karşılaştırmasında z4 ün esp devre dışı bırakılamayan bir modeli kullanıldığı için hem geride kalmış hem de puan kaybetmişti... Aynı testte kullanılan porche de ise esp ye üretici gerek bile görmemişti, yani esp yoktu.

    Diğer yandan, bizim gibi normal sürücüler için emin olun lastiklerinizin durumu aracınızda esp olup olmamasından çok daha fazla önem kazanacaktır diye düşünüyorum. Örnek olarak "milli asfaltta" (yani yağmurun çok az yağıp asfaltın üzerindeki toz tabakasını sadece ıslatıp bıraktığı -daha fazla yağmayarak temizlemediği- asfaltta) normal sürücü üzerinde iyi ve yeni yağmur lastikleri takılı esp siz bir accent ile eskimeye yüz tutmuş yaz lastikleri olan esp li bir bmw 3 serisinden daha güvenli yol alacaktır. Bu benim düşüncem, bu konudaki yorumlarınızı yazarsanız sevinirim. Selamlar

    Alıntıları Göster
    BMW
    FOCUS
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmRSrL

    BMW
    FOCUS

    Alıntıları Göster
    CHEVROLET LACETTİ bu diil de hepsi
    _____________________________
    konyalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: konyalı alli

    CHEVROLET LACETTİ bu diil de hepsi

    Alıntıları Göster
    Sizce corolla hb, ve C4bu sıralamada nerede ?
    _____________________________
    -------------------------------
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drak

    Sizce corolla hb, ve C4bu sıralamada nerede ?

    Alıntıları Göster
    yol tutuş demek focus demek
    focus demek yol tutuş demek
    focusun yol tutuşunu tartışmayın artık diğerlerini sıralayın.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.