Şimdi Ara

Fluence Z.E. İnceleme ve Test Sürüşü (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
1
Favori
4.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Biri de demiyor ki o arabaların içindeki eşşşşşşşşşşşşşşşek kadar piller zaten daha aracın üretimi esnasında çevreye normal araçlardan kat kat daha fazla pislik saçıyor...

    Bir pilin üretimi için hammaddelerin kaç kıtaya uğradığını bir araştırın allah rızası için. Elektrikli otomobiller çevreye pislikten başka bir şey salmıyorlar. Bazı çakallar ise sıfır emisyon diye insanları ayakta öpme derdindeler. Petrol azalıyor, fakat şirketlerin kazanç elde etmeleri şart. Ne yapacaklar? Elektrikli otomobil teranesini ortaya atacaklar tabii ki. Ali Ağaoğlu gibi geçmişte çürük binalar yaptığını ulu orta söyleyebilen insanlar alsınlar ki yaptıklarını unuttursunlar, havalarına hava katsınlar. Emniyete verilsin ki çevreci desinler. Boş beleş işler hepsi. Otomobil üreticileri de bu saçmalığı bir gün itiraf etmek zorunda kalacaklar.

    Umarım en kısa zamanda bu elektrikli sapkınlığa bir son verilir de, insanlar her şeyden önce uçkurlarına sahip çıkıp dünyayı yaşanır hale getirmeyi akıl ederler. Nüfus 7 milyarı geçmiş, elektrikli otomobil gibi abukluklara bel bağlamış insanlar. Yazık vallahi.

    Ayrıca bu ülkede elektriğin nasıl elde edildiğini bir insan evladı şuraya yazarsa, işin komik boyutu da ortaya çıkacak. Lan fosil yakıtlardan elde edilen elektriği o sözde çevreci araçlarda kullanıp hepten yerin dibine giriyorlar!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinardicli

    quote:

    Orijinalden alıntı: yunusssss

    menzil sorunu çözüldü bence sadece reno insanları kazıklıyor bu araç ülkemize gelse ne şarj sorun olur nede menzil nede perfonmans.

    http://www.teslamotors.com/models/features#/battery

    Menzil sorunu! araç içindeki batarya miktarı ile alakalı birşey.
    Reno bu araçta sadece 22 kWh lik batarya kullanıyor, örnek verdiğiniz Tesla ise 40 tan 90 kWh 'a kadar çıkıyor.
    Buda araç için ekstra yük ve hacim demektir.

    Ha derseniz çok paramız var (firma olarak) gidip Laminated Lithium-ion batarya sipariş edersiniz sorun çözülür.
    Ama o zamanda o bataryalar için aylık 83 euro değil 183 euro kira bedeli istersiniz...


    aslında olaya şöyle bakmak lazım örnek verdiğim araç 40 kw batarya ile 160 mil yani 260 km yol yapıyor.tabi bu aracın beygir gücünü hızlanmasını ve son hızını ele alarak konuşuyorum renonun elektriklisinden en az iki kat daha güçlü olduğu kesin bu gibi şeyler kısıtlanır ise reno ile kafa kafaya bir fiyat elde edilebilir.

    yani reno batarya ve vergilerle beraber 80 bin tl olur.
    tesla ise 50 bin dolar vergi felan eklersek tr bence 65 bin dolar olur. oda 115 bin tl gibi bir şey olur. menzili yüksek daha hızlı şarj olabilen bir çok spor aracı tokatlıyabilecek.çok daha lüksbir araç.tabi tasarımıda çok çok daha güzel.şahsen bmw ye vereceyim parayı bu arabaya veririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusssss
    aslında olaya şöyle bakmak lazım örnek verdiğim araç 40 kw batarya ile 160 mil yani 260 km yol yapıyor.tabi bu aracın beygir gücünü hızlanmasını ve son hızını ele alarak konuşuyorum renonun elektriklisinden en az iki kat daha güçlü olduğu kesin bu gibi şeyler kısıtlanır ise reno ile kafa kafaya bir fiyat elde edilebilir.

    Tesla spor araç olarak şekillendirilmiş bir elektrikli araba.

    Fluence Z.E. ise aile aracı olarak şekillendirilmiş.

    Bu durum Tesla lehine iki ciddi fark yaratıyor. Daha iyi aerodinami ve daha hafif gövde.

    Bu nedenle menzilinin Fluence Z.E'ye oranla daha fazla olması normal.

    Fluence Z.E.'nin menzili, Nissan LEaf'ten de, Mitsubishi i-Miev'den de fazla.
  • ölü yatırım.
  • ben de bu gün test sürüşü yaptım. araç çok sessiz çalışıyor. ivmelenmesi de yeterli bence. ben sipariş ettim kullanırken izlenimlerimi aktarırım size.
  • Şöyle bi yorumlara baktim da herkes aylık 83 euro demiş,kimse yıl hesabina vurmamiş,ya da vurmuşsa da kendine saklamış ayylık 83 euro kira,yıllıkk 1000 euro'ya denk gelir nerdeyse ki bu yaklaşik yıllık 2500 lira kira masrafı demektir,benim yıllık yakit masrafim o kadar degil ki arkadaş ayvaz kasap hep bir hesap,ben de hakkaten bişi var sandim ya gelecek bunlarda eyvallah ama bence henüz zamani degil daha var bu arabayi almak ilk çıktığında Nokia 8310 almak gibi bişey,niye 8310 ? işte tam o kırılma dönemi bu araba için de geçerli,bundan sonrasi kopar artik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeLmIrA -- 8 Mayıs 2012; 18:59:44 >




  • Elektrik değilde esas mesele nükleer yakıtta bitiyor. İyice sarıp sarmalanmış izole edilmiş ufak kaza anında bile tehlike yaratmıyacak bi reaktör sistemi ile 1-1,5 yıl yakıt doldurmadan gezilebilir.
  • Kankalar panik yapmayin ya bi sakin

    Onemli olan bu aracin elle tutulur gozle gorulur sekilde satisa cikmasi ben soktayim bu kadar erken beklemiyodum

    Uretim muhendisiyim calistigim firmaya yalvar yakar elektrikli forklift aldirdim gavur gibi bisi ben kullanmaya bayiliyorum ya acayip guzel bisi

    BATARYA KİRASİ FİLAN DA YOK

    Olsa nolacak zaten basit bi sistem ainstain olmaya gerek yok

    Buyuk bi kutu var icine 20tane araba akusu varya ondan dizmisler sarj ediyosun takiyosun oldu bitti

    Batarya kirasi ciks arkadaslar varya maslakta is kulelerinde falan istinye parkta zibil gibi oralarda gorursunuz onlar icin

    Forllifte yok arkadaslar merak etmeyin kira falan tatava onlar
  • olmamış bu. şöyle 1000 km menzil olsa birde batarya kirası olmasa alırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeLmIrA

    Şöyle bi yorumlara baktim da herkes aylık 83 euro demiş,kimse yıl hesabina vurmamiş,ya da vurmuşsa da kendine saklamış ayylık 83 euro kira,yıllıkk 1000 euro'ya denk gelir nerdeyse ki bu yaklaşik yıllık 2500 lira kira masrafı demektir,benim yıllık yakit masrafim o kadar degil ki arkadaş ayvaz kasap hep bir hesap,ben de hakkaten bişi var sandim ya gelecek bunlarda eyvallah ama bence henüz zamani degil daha var bu arabayi almak ilk çıktığında Nokia 8310 almak gibi bişey,niye 8310 ? işte tam o kırılma dönemi bu araba için de geçerli,bundan sonrasi kopar artik

    iyide kardeşim 10,000 km/yıllık sınır koymuşlar. Sen onu atlamışsın.

    Şayet bu sınır aşılırsa bataryalar garanti dışı kalıyor(muş)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi met.nar -- 10 Mayıs 2012; 22:12:30 >




  • Bu aracin tutmasi icin fiyatinin 30 bin falan olmasi gerekir. Vergi yok batarya yok 60 bin. ayrica ne karli ne de pratik.
  • araç bu gün kampanyalı fiat il4 42.000 tl idi. bursa kar oto
  • Maksimum hiz kac acaba ? Bide trafik kazalarinda alev almaz bu carpisma aninda elektrikli sonucta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tesla videosu cok sahane imiş arac.
    artıları genis bagaj spor gorunum kalıtelı ıscılık
    onde bıle cok genis bagaj var.
    hosuma gitti paylasayım dedim :D
  • aracın fiyatını düşürmüşler

    http://www.renaultelektrikliaraclar.com/page.aspx?id=2082

    46binden başlıyor pazarlıkla daha ucuzada alınır bence. zaten arabada teknolojisi fosil yakıtlı motorlardan bile eskiye dayanan bir dc motor şansıman yok soğutma yok maliyet desen bataryayı çıkar bişey kalmıyo ki onuda kiralıyosun bence bu arabanın maliyeti 13-15 arası bişeydir belki yoktur bile vergide %3+%18 gi avrupa devletlerine nazaran hala çok.... yani baya bi kar marjı var heralde ilk mühendislik maliyetini bindiryorlar. nissan leaf bile 30bin $ 5binini devlet verio akü kirasıda yok ...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.