Şimdi Ara

A-CLASS (64. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.124
Cevap
54
Favori
355.928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52


    quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    Aracı sipariş vermeye 1 aydan az kaldı...

    Heyecan dorukta benim için.

    Kafamdaki herşeyin netleşmesi açısından Exclusive paketi satın alan ve aracını alan değerli arkadaşlar var mı acaba? Varsa 1-2 resimle iç bölgenin görselini paylaşabilirler mi?

    Ben aracı satmak için almıyorum. Allah nasip ederse çok uzun yıllar kullanacağım. Bu sebeple içime sinen birşey olmasını istiyorum. Eğer bu donanımı satın alırsam 95.000 TL bandını aşmamak için 1-2 donanımdan vaz gececeğim.

    Yardımlarınız için teşekkürler.

    Sevgiler.

    Exclusive aldım ama araç daha gelmedi , hala vidin de gelince paylaşırım

    Abi,

    Senin aracı sen ve çevren dışında 4 gözle bekleyen birisi daha oldu. Ben :)

    Sorunsuz ve sıkıntısız alırsın aracı umarım. Senden ricam araç geldiğinde koca bir nazar boncuğu ile iç bölüm resimlerini paylaşman, eğer zahmet olmazsa.

    Sevgiler,

    B.D.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: natbolad

    merhaba,
    öncelikle kendimi tanıtayım,

    1-otomotiv sektöründe de çalışmış bir elektrik mühendisiyim.

    2-Şu an o bahsettiğim 1.5 dci'a sahip clio grand tour yani at arabasıyla termal ve elektrik gücü 2600 kw-3500 beygirlik gaz motoru kurulumu için şehir dışındayım. 10000 kw motorlarla, o tek silindiri yerince rahatsız olduğunuz 1.5 dci olan canavarlarla iç içeyim.
    otomotiv ve motorlara uzak biri olma yaftası bana pek uymuyor sanki.

    3-önceki yazılarıma bakabilirsiniz a serisini beğenen, lansmanına giderek Türkiye'de ilk defa görmüş, ciddi ciddi acentelerle pazarlığa oturmuş biriyim.

    4-lafım kompressör teknolojisi ya da yeni turbo motorlarıyla mercedes'e değil, maliyet düşürmek için yaptığı pazarlama stratejisinedir. bunu en son yapacak marka mercedes olmalıdır.

    bu konuda ne yazsam boş, tepkileri biliyorum;
    1- parçalar değişik
    2-kedi ciğer muhabbeti
    3-yıldızı yeter vs.

    sadece ve sadece 1461'lik 1.5 dci motor bloğununun önemli bir parça olduğunu, sıkıştırma oranı, turbo değişikliği, yazılım ve aşırı besleme gibi makyajlarla performansa olumlu etki geleceği ama bunun motor sağlımlığına kesinlikle olumlu etkisi olmayacağı, ortak arge ile alt segment markasından motor almanın farklı şeyler olduğu ve verilen mc pherson örneğinin gerçekten çok ve çok alakasız olduğunu belirtmeliyim.

    Bu arada Allah aracınızla kazasız belasız sürüşler nasip etsin, bu olayı es geçmeyelim.

    Saygılar,

    BK

    Çöp.

    Ben, XX bilmemnenin XX'siyim. X olarak herşeyi bilirim. Çekilin yoldan X geliyor. X çok yaşa...

    Merso hiç istediği şekilde olamadığı bir sınıfa, o sınıfın en güçlü ekonomik motoru üreticisi ile anlaşarak, teknolojisini öğrenerek ve teknolojisinin öğreterek dahil oldu. Ve bana göre, akıllı bir iş yaptılar. Alıp almamak tüketiciye kalmış.
    Ben sizin gibi XX sim, şöyleyim bölyeyim demeden, bir HİÇ olarak bu arabayı alıp uzun yıllar bineceğim, Allah nasip ederse...

    Derdimde zaten herkesin alıp binmesi değil. XX'ler almasın bu aracı, bu aracı benim gibi görenler alsın...
    Yolda gördüğümde alanlara selam vereyim ben, onlara yakın olayım. XX lerde öyle geçsin yanımdan.

    Sevgiler,

    B.D.

    Alıntıları Göster
    2 gün önce trabzon foruma A 180 serisini getirmişler, bende bugün inceleme fırsatı buldum. Dikkatimi çeken bir nokta var aracın arka görüş neredeyse sıfır ! ( arka koltuk başları kalkıktı)
    Bu durum bu tarz kısa araçlarda normal mi ? ( örneğin bmw1 serisine göre ?)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: major24

    2 gün önce trabzon foruma A 180 serisini getirmişler, bende bugün inceleme fırsatı buldum. Dikkatimi çeken bir nokta var aracın arka görüş neredeyse sıfır ! ( arka koltuk başları kalkıktı)
    Bu durum bu tarz kısa araçlarda normal mi ? ( örneğin bmw1 serisine göre ?)

    Major24,

    İyi geceler öncelikle. Çeşitli platformlarda araın değerlendirmesi var. Hatta bizzat tasarım mühendisleri yorumluyor aracı. Onları izlediğimde, arka tasarımın bilhassa böyle yapıldığını ve sportif bir görüntü yakalanma amacında olduklarını söylediler.

    Zaten sadece arka cam değil. Arka yoluu koltuklarına oturduğuzda, cam cizgisinin aşağıdan gelmesi özellikle uzun boylu kişilerde sıkıntı oluşturabiliyor. Bunun için mutlaka aracı Panoromik tavanda tercih edin diyenler bile oldu.

    Her araçta olduğu gibi bu aracın yumuşak karınları bunlar. Ancak bu yumuşak karınlar, sınıfında hiçbir arçata standart olmayan bir özelliğin standart olmasını sağlamış. Film gibi bir geri kamerası...

    Arka görüş çok dar ve kör noktaları bol olduğundan dolayı baz modelde bile kamera standart dikkat ederseniz...

    Ben tasarım olarak aracı beğendiğimden dolayı bu durumu kendim için kötü görmüyorum. Derdim ferahlık, açıklık olsa düşünmem, orada yeni Golf parlıyor :)

    Sevgiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: major24

    2 gün önce trabzon foruma A 180 serisini getirmişler, bende bugün inceleme fırsatı buldum. Dikkatimi çeken bir nokta var aracın arka görüş neredeyse sıfır ! ( arka koltuk başları kalkıktı)
    Bu durum bu tarz kısa araçlarda normal mi ? ( örneğin bmw1 serisine göre ?)

    Major24,

    İyi geceler öncelikle. Çeşitli platformlarda araın değerlendirmesi var. Hatta bizzat tasarım mühendisleri yorumluyor aracı. Onları izlediğimde, arka tasarımın bilhassa böyle yapıldığını ve sportif bir görüntü yakalanma amacında olduklarını söylediler.

    Zaten sadece arka cam değil. Arka yoluu koltuklarına oturduğuzda, cam cizgisinin aşağıdan gelmesi özellikle uzun boylu kişilerde sıkıntı oluşturabiliyor. Bunun için mutlaka aracı Panoromik tavanda tercih edin diyenler bile oldu.

    Her araçta olduğu gibi bu aracın yumuşak karınları bunlar. Ancak bu yumuşak karınlar, sınıfında hiçbir arçata standart olmayan bir özelliğin standart olmasını sağlamış. Film gibi bir geri kamerası...

    Arka görüş çok dar ve kör noktaları bol olduğundan dolayı baz modelde bile kamera standart dikkat ederseniz...

    Ben tasarım olarak aracı beğendiğimden dolayı bu durumu kendim için kötü görmüyorum. Derdim ferahlık, açıklık olsa düşünmem, orada yeni Golf parlıyor :)

    Sevgiler.

    Alıntıları Göster
    Hayallarimdeki kombinasyon...

    Beyaz(Kırmızı konusunda kararsızım.) - Panoromik Siyah Tavan - Gece Paketli AMG - Bi-Xenon

    A-CLASS

    Baktıkça aşık oluyorum :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: major24

    2 gün önce trabzon foruma A 180 serisini getirmişler, bende bugün inceleme fırsatı buldum. Dikkatimi çeken bir nokta var aracın arka görüş neredeyse sıfır ! ( arka koltuk başları kalkıktı)
    Bu durum bu tarz kısa araçlarda normal mi ? ( örneğin bmw1 serisine göre ?)

    Major24,

    İyi geceler öncelikle. Çeşitli platformlarda araın değerlendirmesi var. Hatta bizzat tasarım mühendisleri yorumluyor aracı. Onları izlediğimde, arka tasarımın bilhassa böyle yapıldığını ve sportif bir görüntü yakalanma amacında olduklarını söylediler.

    Zaten sadece arka cam değil. Arka yoluu koltuklarına oturduğuzda, cam cizgisinin aşağıdan gelmesi özellikle uzun boylu kişilerde sıkıntı oluşturabiliyor. Bunun için mutlaka aracı Panoromik tavanda tercih edin diyenler bile oldu.

    Her araçta olduğu gibi bu aracın yumuşak karınları bunlar. Ancak bu yumuşak karınlar, sınıfında hiçbir arçata standart olmayan bir özelliğin standart olmasını sağlamış. Film gibi bir geri kamerası...

    Arka görüş çok dar ve kör noktaları bol olduğundan dolayı baz modelde bile kamera standart dikkat ederseniz...

    Ben tasarım olarak aracı beğendiğimden dolayı bu durumu kendim için kötü görmüyorum. Derdim ferahlık, açıklık olsa düşünmem, orada yeni Golf parlıyor :)

    Sevgiler.

    Yorumunuz için teşekkürler. istediği kadar ferah , 2. eli kuvvetli olsun 70 bine golf almam. Bu benim ilk arabam olacak ve 2-3 yılda bir araç değiştirecek biri değilim. 2. eli benim için önemli değil.
    A serisinin arkası küçük olabilir ama benim için önemli olan 3lü kokpit , performans ve dış görünüş. Her ne kadar yeni kasası da çıksa , rakipleri ortalığı kızıştırsa da aracıma baktığımda gözüm başkasını görmesin isterim :D
    Aracı gerçekten beğendim ama arka görüşün bu kadar kötü olması beni bir an için ondan soğuttu. bu soğukluk beni bmw1 serisine iteliyor ( tabi onun arka görüş iyiyse )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: natbolad

    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    Bu mesaja sadece he he oldu derim , bende az önce 10000 kw lik b&w main engine kurulumu yaptım eve donüyorum ama gelde bunu mercedes ve 1.5 bağla şimdi . Güzel kardeşlerim DH ego tatmininde bir numara forumdur ama iste ne desekte olmuyor. 1.5 almazsan adam 1.8 dizel yapmış onu alır oturur pasa pasa sürersin .

    Bence mercedes en güzelini yapmış almış ve bunun sayesinde insanlar daha az para harcayarak mercedes konforuna ulaşıyor . Yahu adamlar bir araba yaptı TR hariç hiç bir yerde bu motor reno motoru ben bu arabaya yakıştırmıyorum diye yazı yazan yok. Ya bu almanlar ısı bilmiyerek yıllardır arabaları üretmişler yada biz isi bilerek araba üretmemişiz. Sonuc nedir biliyorumusun sayın BK bosuna yazıyorsun ne sen bu sekilde yazdın diye mercedes mercedesligini yeterecek nede araba satışı düşecek kapiş


    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    Bu arada 10000 kw gucundeki bir cihaza motor değil makine denir mühendislik jargonunda , yaptınız isi küçültünüz en azından bizde makine diyorlar sayın BK. Hatırlatmak istedim .

    Saygılar
    Başta ''he he oldu'' yorumunu okuduğumda dünyam başıma yıkıldı ama mesajın yine kapişle bittiğini görünce keyfim yerine geldi.

    Konu motorlar ve otomobilse ego tatmini yapmaya en az ihtiyaç duyacağım yerde olduğumu belirteyim.
    Mercedes'in mercedes'liğini yitirmek ya da araba satışlarını düşürmesini istemek ?!! gibi bir amacım olsa komik olurdu zaten.
    Tekrar ediyorum, Mercedes'in renault'un vasat motorunu modifiye ederek kullanması pazarlama hatası olduğunu düşünüyorum, kendilerince geniş kitleye hitap istediler ama prestij satan kurumlarda bu tavır benim hoşuma gitmez.
    Kardeşim Allah rızası için yine Almanlar düşünemedi de sen mi hata diyorsun deme, bir sonraki kısır döngü leveli bu çünkü.

    Ve sonu gas engines diye biten firmamın Amerika ve Avusturya ayağına ismin gas machines olarak değiştirilmesini talep edeceğim.
    Mesajınızı alıntıladığımda içinde bulundukları dalaleti farkedeceklerdir.

    Bu saçma laf anlatış gerçekten canımı sıktı ve burada da son noktayı kendim adıma koyuyorum.
    Herkese keyifli sürüşler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL
    Çöp.

    Ben, XX bilmemnenin XX'siyim. X olarak herşeyi bilirim. Çekilin yoldan X geliyor. X çok yaşa...

    Merso hiç istediği şekilde olamadığı bir sınıfa, o sınıfın en güçlü ekonomik motoru üreticisi ile anlaşarak, teknolojisini öğrenerek ve teknolojisinin öğreterek dahil oldu. Ve bana göre, akıllı bir iş yaptılar. Alıp almamak tüketiciye kalmış.
    Ben sizin gibi XX sim, şöyleyim bölyeyim demeden, bir HİÇ olarak bu arabayı alıp uzun yıllar bineceğim, Allah nasip ederse...

    Derdimde zaten herkesin alıp binmesi değil. XX'ler almasın bu aracı, bu aracı benim gibi görenler alsın...
    Yolda gördüğümde alanlara selam vereyim ben, onlara yakın olayım. XX lerde öyle geçsin yanımdan.

    Sevgiler,

    B.D.


    Hayırlı olsun kardeşim, ne diyeyim bu kadar lafa.

    Anlar onlar sen söyle benden selam söylemeyi unutma.

    Bu arada Almanlara mail atacam bu efsane yazınızı sizi mercedese motor mühendisi yapsınlar ne olacak onların düşunemediklerini düşünebilen ama daha kendine ait tek bir otomobili olmayan bu ülkenin cok bilmiş ukala mühendislerine ihtiyac içindedirler . O amerika menşeli şirketinize ait motorları (sizin tabir ile) inşallah bir gün biz üretirizde sizin gibi mühendislerimize eleştiri hakkı çıkar .

    Bu arada Muhendis kimliğinizle eleştirdiğinizden bunu yaZiyorum yoksa sadece he he oldu der, sonrasında kalite cok kötü size bir doğan S verelim binin kapiş der bitirirdim. A sanırım öyle bitirmişim kapiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    Hayallarimdeki kombinasyon...

    Beyaz(Kırmızı konusunda kararsızım.) - Panoromik Siyah Tavan - Gece Paketli AMG - Bi-Xenon

    A-CLASS

    Baktıkça aşık oluyorum :(

    Bu benim araba vidin de çekmişler galiba aynı bu olacak inşallah . Verdiginiz kombinasyon arkaya dönüp dönüp baktirir o kadar yani. Gerisi boş :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: natbolad

    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    Bu mesaja sadece he he oldu derim , bende az önce 10000 kw lik b&w main engine kurulumu yaptım eve donüyorum ama gelde bunu mercedes ve 1.5 bağla şimdi . Güzel kardeşlerim DH ego tatmininde bir numara forumdur ama iste ne desekte olmuyor. 1.5 almazsan adam 1.8 dizel yapmış onu alır oturur pasa pasa sürersin .

    Bence mercedes en güzelini yapmış almış ve bunun sayesinde insanlar daha az para harcayarak mercedes konforuna ulaşıyor . Yahu adamlar bir araba yaptı TR hariç hiç bir yerde bu motor reno motoru ben bu arabaya yakıştırmıyorum diye yazı yazan yok. Ya bu almanlar ısı bilmiyerek yıllardır arabaları üretmişler yada biz isi bilerek araba üretmemişiz. Sonuc nedir biliyorumusun sayın BK bosuna yazıyorsun ne sen bu sekilde yazdın diye mercedes mercedesligini yeterecek nede araba satışı düşecek kapiş


    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    Bu arada 10000 kw gucundeki bir cihaza motor değil makine denir mühendislik jargonunda , yaptınız isi küçültünüz en azından bizde makine diyorlar sayın BK. Hatırlatmak istedim .

    Saygılar
    Başta ''he he oldu'' yorumunu okuduğumda dünyam başıma yıkıldı ama mesajın yine kapişle bittiğini görünce keyfim yerine geldi.

    Konu motorlar ve otomobilse ego tatmini yapmaya en az ihtiyaç duyacağım yerde olduğumu belirteyim.
    Mercedes'in mercedes'liğini yitirmek ya da araba satışlarını düşürmesini istemek ?!! gibi bir amacım olsa komik olurdu zaten.
    Tekrar ediyorum, Mercedes'in renault'un vasat motorunu modifiye ederek kullanması pazarlama hatası olduğunu düşünüyorum, kendilerince geniş kitleye hitap istediler ama prestij satan kurumlarda bu tavır benim hoşuma gitmez.
    Kardeşim Allah rızası için yine Almanlar düşünemedi de sen mi hata diyorsun deme, bir sonraki kısır döngü leveli bu çünkü.

    Ve sonu gas engines diye biten firmamın Amerika ve Avusturya ayağına ismin gas machines olarak değiştirilmesini talep edeceğim.
    Mesajınızı alıntıladığımda içinde bulundukları dalaleti farkedeceklerdir.

    Bu saçma laf anlatış gerçekten canımı sıktı ve burada da son noktayı kendim adıma koyuyorum.
    Herkese keyifli sürüşler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL
    Çöp.

    Ben, XX bilmemnenin XX'siyim. X olarak herşeyi bilirim. Çekilin yoldan X geliyor. X çok yaşa...

    Merso hiç istediği şekilde olamadığı bir sınıfa, o sınıfın en güçlü ekonomik motoru üreticisi ile anlaşarak, teknolojisini öğrenerek ve teknolojisinin öğreterek dahil oldu. Ve bana göre, akıllı bir iş yaptılar. Alıp almamak tüketiciye kalmış.
    Ben sizin gibi XX sim, şöyleyim bölyeyim demeden, bir HİÇ olarak bu arabayı alıp uzun yıllar bineceğim, Allah nasip ederse...

    Derdimde zaten herkesin alıp binmesi değil. XX'ler almasın bu aracı, bu aracı benim gibi görenler alsın...
    Yolda gördüğümde alanlara selam vereyim ben, onlara yakın olayım. XX lerde öyle geçsin yanımdan.

    Sevgiler,

    B.D.


    Hayırlı olsun kardeşim, ne diyeyim bu kadar lafa.

    Başta yapıcı eleştiriler yapıyorsunuz gibi geliyordu ama bana göre ben şuyum bu işi şu kadar bilirim, ayrıca buyum bundan çok anlarım, Amerikalı firmanın 1 numaralı mühendisi benim ve Mercedes bu motoru seçmek ile ticari çok büyük bir hata yapmış dediğinizde orada durun derim, derler, diyeceklerdir. (1 numara ile abartmış olabilirim ben ekledim siz kaçıncı olduğunuzu yazarsınız).

    Kısaca buradaki herkes sizin geyik yazılarınıza hep geyik ile cevap vermiş. Kendinizde itiraf etmişsiniz Mercedesin Mercedesliğini alamayacaksanız, satışları etkileyemeyecekseniz, bu gereksiz yorumlardaki sebep nedir ? Ben anlam veremiyorum, bize akıl vermekse maalesef yanlış yerdesiniz, bize doğruyu göstermekse 10000kw lık motorlar yeterli değil en az 25 bin kw olması lazım ki size inanayım, yoksa inanmam mühendisliğiniz küçük kalır bu konuda.

    Yine Burak beyin yorumundaki gibi ben HİÇ olarak, bu arabayı çok sevdim ve alıyorum. Sizede tavsiyem bu kadar takıldıysanız 1.8 olan var onu alın, yada benzinliler var onu alın. Çok enteresan bir şey bu otomobil olayı şimdi size BMW nin tek kavramalı 8 ileri şanzımanı BMW değil ZF desem konumuzla ne alaksı var diyeceksiniz. Aynı ZF nin OPEL e parça tedarik ettiğini, Renault a parça tedarik ettiğini yazsam ne olacak acaba. BMW daha az mı kaliteli oldu şimdi Renault ile çalışan bir firmadan parça alınca yada dizel araçların çoğunda enjektörler Bosch şimdi hepsi aynı pompa ve enjektörleri kullanınca hepside kalitesiz mi oluyor, allah aşkına alakasız demeyin bal gibi alakalı işte. Günümüz ekonomik sistemi bunu zorunlu kıldı ortak üretimler var, sayıları giderek artacakda,

    BMW-Toyata dizel motor ortaklığı
    BMW-Hyundai motor ortaklığı
    Fiat-Opel
    Fiat-Saab
    Volvo-Ford (PSA Group)
    Alfa-Fiat
    Mercedes - Reno/Nissan

    gibi ortaklıklar var hatta TATA motorlu Range Rover a binecek millet yakında o zaman ne yorumlar yapar bizim sanayi ustası ağızlı milletimiz hep beraber göreceğiz.

    Kısaca arkadaşların tii ye alan mesajlarını haklı buldum ve aynen katılıyorum, boş, gereksiz ve ÇÖP olmaya aday bir yorumunuz var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsirugi -- 3 Mart 2013; 4:46:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52


    quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    Aracı sipariş vermeye 1 aydan az kaldı...

    Heyecan dorukta benim için.

    Kafamdaki herşeyin netleşmesi açısından Exclusive paketi satın alan ve aracını alan değerli arkadaşlar var mı acaba? Varsa 1-2 resimle iç bölgenin görselini paylaşabilirler mi?

    Ben aracı satmak için almıyorum. Allah nasip ederse çok uzun yıllar kullanacağım. Bu sebeple içime sinen birşey olmasını istiyorum. Eğer bu donanımı satın alırsam 95.000 TL bandını aşmamak için 1-2 donanımdan vaz gececeğim.

    Yardımlarınız için teşekkürler.

    Sevgiler.

    Exclusive aldım ama araç daha gelmedi , hala vidin de gelince paylaşırım

    Abi,

    Senin aracı sen ve çevren dışında 4 gözle bekleyen birisi daha oldu. Ben :)

    Sorunsuz ve sıkıntısız alırsın aracı umarım. Senden ricam araç geldiğinde koca bir nazar boncuğu ile iç bölüm resimlerini paylaşman, eğer zahmet olmazsa.

    Sevgiler,

    B.D.

    Gelince detaylı resimleri atarım hem buradan hem daha detaylı pm ile np.

    Nazar boncuğumuz hazır suan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsirugi

    quote:

    Orijinalden alıntı: natbolad

    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    Bu mesaja sadece he he oldu derim , bende az önce 10000 kw lik b&w main engine kurulumu yaptım eve donüyorum ama gelde bunu mercedes ve 1.5 bağla şimdi . Güzel kardeşlerim DH ego tatmininde bir numara forumdur ama iste ne desekte olmuyor. 1.5 almazsan adam 1.8 dizel yapmış onu alır oturur pasa pasa sürersin .

    Bence mercedes en güzelini yapmış almış ve bunun sayesinde insanlar daha az para harcayarak mercedes konforuna ulaşıyor . Yahu adamlar bir araba yaptı TR hariç hiç bir yerde bu motor reno motoru ben bu arabaya yakıştırmıyorum diye yazı yazan yok. Ya bu almanlar ısı bilmiyerek yıllardır arabaları üretmişler yada biz isi bilerek araba üretmemişiz. Sonuc nedir biliyorumusun sayın BK bosuna yazıyorsun ne sen bu sekilde yazdın diye mercedes mercedesligini yeterecek nede araba satışı düşecek kapiş


    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    Bu arada 10000 kw gucundeki bir cihaza motor değil makine denir mühendislik jargonunda , yaptınız isi küçültünüz en azından bizde makine diyorlar sayın BK. Hatırlatmak istedim .

    Saygılar
    Başta ''he he oldu'' yorumunu okuduğumda dünyam başıma yıkıldı ama mesajın yine kapişle bittiğini görünce keyfim yerine geldi.

    Konu motorlar ve otomobilse ego tatmini yapmaya en az ihtiyaç duyacağım yerde olduğumu belirteyim.
    Mercedes'in mercedes'liğini yitirmek ya da araba satışlarını düşürmesini istemek ?!! gibi bir amacım olsa komik olurdu zaten.
    Tekrar ediyorum, Mercedes'in renault'un vasat motorunu modifiye ederek kullanması pazarlama hatası olduğunu düşünüyorum, kendilerince geniş kitleye hitap istediler ama prestij satan kurumlarda bu tavır benim hoşuma gitmez.
    Kardeşim Allah rızası için yine Almanlar düşünemedi de sen mi hata diyorsun deme, bir sonraki kısır döngü leveli bu çünkü.

    Ve sonu gas engines diye biten firmamın Amerika ve Avusturya ayağına ismin gas machines olarak değiştirilmesini talep edeceğim.
    Mesajınızı alıntıladığımda içinde bulundukları dalaleti farkedeceklerdir.

    Bu saçma laf anlatış gerçekten canımı sıktı ve burada da son noktayı kendim adıma koyuyorum.
    Herkese keyifli sürüşler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL
    Çöp.

    Ben, XX bilmemnenin XX'siyim. X olarak herşeyi bilirim. Çekilin yoldan X geliyor. X çok yaşa...

    Merso hiç istediği şekilde olamadığı bir sınıfa, o sınıfın en güçlü ekonomik motoru üreticisi ile anlaşarak, teknolojisini öğrenerek ve teknolojisinin öğreterek dahil oldu. Ve bana göre, akıllı bir iş yaptılar. Alıp almamak tüketiciye kalmış.
    Ben sizin gibi XX sim, şöyleyim bölyeyim demeden, bir HİÇ olarak bu arabayı alıp uzun yıllar bineceğim, Allah nasip ederse...

    Derdimde zaten herkesin alıp binmesi değil. XX'ler almasın bu aracı, bu aracı benim gibi görenler alsın...
    Yolda gördüğümde alanlara selam vereyim ben, onlara yakın olayım. XX lerde öyle geçsin yanımdan.

    Sevgiler,

    B.D.


    Hayırlı olsun kardeşim, ne diyeyim bu kadar lafa.

    Başta yapıcı eleştiriler yapıyorsunuz gibi geliyordu ama bana göre ben şuyum bu işi şu kadar bilirim, ayrıca buyum bundan çok anlarım, Amerikalı firmanın 1 numaralı mühendisi benim ve Mercedes bu motoru seçmek ile ticari çok büyük bir hata yapmış dediğinizde orada durun derim, derler, diyeceklerdir. (1 numara ile abartmış olabilirim ben ekledim siz kaçıncı olduğunuzu yazarsınız).

    Kısaca buradaki herkes sizin geyik yazılarınıza hep geyik ile cevap vermiş. Kendinizde itiraf etmişsiniz Mercedesin Mercedesliğini alamayacaksanız, satışları etkileyemeyecekseniz, bu gereksiz yorumlardaki sebep nedir ? Ben anlam veremiyorum, bize akıl vermekse maalesef yanlış yerdesiniz, bize doğruyu göstermekse 10000kw lık motorlar yeterli değil en az 25 bin kw olması lazım ki size inanayım, yoksa inanmam mühendisliğiniz küçük kalır bu konuda.

    Yine Burak beyin yorumundaki gibi ben HİÇ olarak, bu arabayı çok sevdim ve alıyorum. Sizede tavsiyem bu kadar takıldıysanız 1.8 olan var onu alın, yada benzinliler var onu alın. Çok enteresan bir şey bu otomobil olayı şimdi size BMW nin tek kavramalı 8 ileri şanzımanı BMW değil ZF desem konumuzla ne alaksı var diyeceksiniz. Aynı ZF nin OPEL e parça tedarik ettiğini, Renault a parça tedarik ettiğini yazsam ne olacak acaba. BMW daha az mı kaliteli oldu şimdi Renault ile çalışan bir firmadan parça alınca yada dizel araçların çoğunda enjektörler Bosch şimdi hepsi aynı pompa ve enjektörleri kullanınca hepside kalitesiz mi oluyor, allah aşkına alakasız demeyin bal gibi alakalı işte. Günümüz ekonomik sistemi bunu zorunlu kıldı ortak üretimler var, sayıları giderek artacakda,

    BMW-Toyata dizel motor ortaklığı
    BMW-Hyundai motor ortaklığı
    Fiat-Opel
    Fiat-Saab
    Volvo-Ford (PSA Group)
    Alfa-Fiat
    Mercedes - Reno/Nissan

    gibi ortaklıklar var hatta TATA motorlu Range Rover a binecek millet yakında o zaman ne yorumlar yapar bizim sanayi ustası ağızlı milletimiz hep beraber göreceğiz.

    Kısaca arkadaşların tii ye alan mesajlarını haklı buldum ve aynen katılıyorum, boş, gereksiz ve ÇÖP olmaya aday bir yorumunuz var.



    +1907

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    quote:

    Orijinalden alıntı: sidiklipakize

    A180 test sürüşü:http://ismailterzi.com/2013/02/04/mercedes-benz-a180-amg/


    Güzel test okumuştum, ancak ESP yi kapatamıyorsunuz dediği kısımda hatalı , menüden kapatmak mümkün , bakınız:

    Yani konsoldaki bir düğme ile değil ama menüden işlem yaparak kapatmak mümkün... Ben bu şekilde test yapan arkadaşlardan ağdalı cümlelerden çok teknik bilgi isterim. Ben daha aracı almadan bunları biliyorsam ve şahıs oraya TR de tek diye çıkıyorsa daha ilgili ve bilgili olunmasını beklerim.

    Kapatılmıyordan kasıt tamamen kapatılmıyor olabilir genelde testlerde o şekilde belirtiyorlar, siz esp kapatsanız bile belirli bir noktadan sonra kendisi devreye giriyor diye biliyorum.

    Bu arada kendisi bana mail ile ulaştı, ilk e-mail inde aracın Assit Menüsünden bir haber olduğunu gördüm. Servis menüsü olarak bir menüden kapatıldığını ve kullanıcılar tarafından ESP kapatmanın mümkün olmadığını yazdı. Sonra resim ispatlarım ile çark etti ve 50km/h hızdan sonra devreye girdiğini yazdı. Burada da hatalı kendisi A-Klas ta ESP hız sınırı ile değil acil bir frenleme yaparsanız kontrolü ele alıyor bunların hepsini Kullanıcı Kılavuzunu okuyarak öğrenebilirdi.

    Ayrıca arkadaşıın testlerde objektif olmadığı kanısına vardım. Şöyleki A180 testi içerisinde BMW nin resimlerine yer vermiş, toplam 6 paragraflık testin 2 paragrafında BMW den bahsetmiş. Daha önceki testlerinde buna benzer bir uygulama görmedim. Kısaca ön yargılı, basit ve eksik bir değerlendirme olmuş.

    Örnekler vereyim mesela.

    1.18 BMW ile A180 sürüş stili karşılaştırıyor, bu bile tek başına yeterli. Ayrıca arkadaş bunu diğer hiç bir testinde uygulamamış. MEsela 1.18 in tesitini yaparken oraya bir A3 karşılaştırması koymamış yada GOLF testi yaparken yanında bir adet Astra yada i30 vb yok. Kısaca A180 testinde nedense bir BMW övgüsü var. Zaten BMW ve GOLF testindeki yazıları arkadaşın araçlara bakış açısını ortaya koymuş.

    Her zaman diyorum bilmiyorsan yazmayacaksın

    0-100 kalkış ESP OFF izleyebilirsiniz. Sukru52 olaya son noktayı koymuş ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=wmd_2ztkooc




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsirugi

    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52

    quote:

    Orijinalden alıntı: sidiklipakize

    A180 test sürüşü:http://ismailterzi.com/2013/02/04/mercedes-benz-a180-amg/


    Güzel test okumuştum, ancak ESP yi kapatamıyorsunuz dediği kısımda hatalı , menüden kapatmak mümkün , bakınız:

    Yani konsoldaki bir düğme ile değil ama menüden işlem yaparak kapatmak mümkün... Ben bu şekilde test yapan arkadaşlardan ağdalı cümlelerden çok teknik bilgi isterim. Ben daha aracı almadan bunları biliyorsam ve şahıs oraya TR de tek diye çıkıyorsa daha ilgili ve bilgili olunmasını beklerim.

    Kapatılmıyordan kasıt tamamen kapatılmıyor olabilir genelde testlerde o şekilde belirtiyorlar, siz esp kapatsanız bile belirli bir noktadan sonra kendisi devreye giriyor diye biliyorum.

    Bu arada kendisi bana mail ile ulaştı, ilk e-mail inde aracın Assit Menüsünden bir haber olduğunu gördüm. Servis menüsü olarak bir menüden kapatıldığını ve kullanıcılar tarafından ESP kapatmanın mümkün olmadığını yazdı. Sonra resim ispatlarım ile çark etti ve 50km/h hızdan sonra devreye girdiğini yazdı. Burada da hatalı kendisi A-Klas ta ESP hız sınırı ile değil acil bir frenleme yaparsanız kontrolü ele alıyor bunların hepsini Kullanıcı Kılavuzunu okuyarak öğrenebilirdi.

    Ayrıca arkadaşıın testlerde objektif olmadığı kanısına vardım. Şöyleki A180 testi içerisinde BMW nin resimlerine yer vermiş, toplam 6 paragraflık testin 2 paragrafında BMW den bahsetmiş. Daha önceki testlerinde buna benzer bir uygulama görmedim. Kısaca ön yargılı, basit ve eksik bir değerlendirme olmuş.

    Örnekler vereyim mesela.

    1.18 BMW ile A180 sürüş stili karşılaştırıyor, bu bile tek başına yeterli. Ayrıca arkadaş bunu diğer hiç bir testinde uygulamamış. MEsela 1.18 in tesitini yaparken oraya bir A3 karşılaştırması koymamış yada GOLF testi yaparken yanında bir adet Astra yada i30 vb yok. Kısaca A180 testinde nedense bir BMW övgüsü var. Zaten BMW ve GOLF testindeki yazıları arkadaşın araçlara bakış açısını ortaya koymuş.

    Her zaman diyorum bilmiyorsan yazmayacaksın

    0-100 kalkış ESP OFF izleyebilirsiniz. Sukru52 olaya son noktayı koymuş ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=wmd_2ztkooc

    Sanırım Kapak kelimesi bu konu için oluşturulmuş bir tabir , 50 km ve ESP Off hala sagolun tisurigi bey, tam aradığımız şey :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52


    quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    Hayallarimdeki kombinasyon...

    Beyaz(Kırmızı konusunda kararsızım.) - Panoromik Siyah Tavan - Gece Paketli AMG - Bi-Xenon

    A-CLASS

    Baktıkça aşık oluyorum :(

    Bu benim araba vidin de çekmişler galiba aynı bu olacak inşallah . Verdiginiz kombinasyon arkaya dönüp dönüp baktirir o kadar yani. Gerisi boş :)

    Abi,

    Senin için 1 tane daha ekleyeyim o halde. Sana gelsin :)

    Samimiyetle söylüyorum: Kırmızı ile Beyaz arasındayım şuan. Kırmızı çok dikkat çeker diye ve en önemlisi ilanlara baktığımda beyazın 2 katı fazla olduğunu görünce biraz soğudum. Çünkü dikkat çekme ve o aracın çok fazla kişide olması beni biraz farklı hislere götürüyor.

    Bu sebeple beyaza yakınım. Lakin içerdeki kırmızı dikişler kombinasyonu bozduğundan illaki Exclusive paket alacağım gibi duruyor Beyaz için.

    Neyse daha son kararı vermedim :)

    A-CLASS




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52


    quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    Hayallarimdeki kombinasyon...

    Beyaz(Kırmızı konusunda kararsızım.) - Panoromik Siyah Tavan - Gece Paketli AMG - Bi-Xenon

    A-CLASS

    Baktıkça aşık oluyorum :(

    Bu benim araba vidin de çekmişler galiba aynı bu olacak inşallah . Verdiginiz kombinasyon arkaya dönüp dönüp baktirir o kadar yani. Gerisi boş :)

    Abi,

    Senin için 1 tane daha ekleyeyim o halde. Sana gelsin :)

    Samimiyetle söylüyorum: Kırmızı ile Beyaz arasındayım şuan. Kırmızı çok dikkat çeker diye ve en önemlisi ilanlara baktığımda beyazın 2 katı fazla olduğunu görünce biraz soğudum. Çünkü dikkat çekme ve o aracın çok fazla kişide olması beni biraz farklı hislere götürüyor.

    Bu sebeple beyaza yakınım. Lakin içerdeki kırmızı dikişler kombinasyonu bozduğundan illaki Exclusive paket alacağım gibi duruyor Beyaz için.

    Neyse daha son kararı vermedim :)

    A-CLASS

    Alıntıları Göster
    Düz Amg ile Amg Exc. Paketleri arasında ki farkı görmek isteyenler yolcu airbag yazısının çevresine bakarsa 4000 liralık farkın ne olduğunu görür ;) Kalite kötü diye beyan edenler madem kalite istiyorlar parası yetene yüksek kalite var buyurun resimde bile açık ve net ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsirugi -- 3 Mart 2013; 18:33:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: sukru52


    quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    Hayallarimdeki kombinasyon...

    Beyaz(Kırmızı konusunda kararsızım.) - Panoromik Siyah Tavan - Gece Paketli AMG - Bi-Xenon

    A-CLASS

    Baktıkça aşık oluyorum :(

    Bu benim araba vidin de çekmişler galiba aynı bu olacak inşallah . Verdiginiz kombinasyon arkaya dönüp dönüp baktirir o kadar yani. Gerisi boş :)

    Abi,

    Senin için 1 tane daha ekleyeyim o halde. Sana gelsin :)

    Samimiyetle söylüyorum: Kırmızı ile Beyaz arasındayım şuan. Kırmızı çok dikkat çeker diye ve en önemlisi ilanlara baktığımda beyazın 2 katı fazla olduğunu görünce biraz soğudum. Çünkü dikkat çekme ve o aracın çok fazla kişide olması beni biraz farklı hislere götürüyor.

    Bu sebeple beyaza yakınım. Lakin içerdeki kırmızı dikişler kombinasyonu bozduğundan illaki Exclusive paket alacağım gibi duruyor Beyaz için.

    Neyse daha son kararı vermedim :)

    A-CLASS

    Alıntıları Göster
    ben de kırmızı seçtiim için çok dikkat çeker ciyak olur ibi endişelere sahiptim ama araç gelince (3gündür) iyi ki seçmişim dedim. kesinlikle çok güzel bir ton ve bu araca çok yakışıyor. beyaz çok klasik kanımca.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsirugi

    Düz Amg ile Amg Exc. Paketleri arasında ki farkı görmek isteyenler yolcu airbag yazısının çevresine bakarsa 4000 liralık farkın ne olduğunu görür ;) Kalite kötü diye beyan edenler madem kalite istiyorlar parası yetene yüksek kalite var buyurun resimde bile açık ve net ;)

    Alıntıları Göster
    Arkadaslar arabanın manuelini indirebileceğimiz bir adres bilen var mı? İngilizce olsada olur. Mercedesin bazı sitelerinde var ama parca parca web sitesinden gosteriyor tamamını indiremedim.
  • Sinifinin en iyi araci. Daha ne olsun. Fiyatida uygun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evren7

    Sinifinin en iyi araci. Daha ne olsun. Fiyatida uygun.
    Bu arada arkadaslar bende asgıdaki ilandaki aracı aldım, c180 ile takas imkanı olunca sat sipariş bekle falan ugrasamadım aldım geldim aracı.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-ss-motors-dan-2012-mercedes-a-200-amg-cam-tavanli-dolu-arac-116730168/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mkelleci -- 3 Mart 2013; 22:07:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    Arkadaslar arabanın manuelini indirebileceğimiz bir adres bilen var mı? İngilizce olsada olur. Mercedesin bazı sitelerinde var ama parca parca web sitesinden gosteriyor tamamını indiremedim.

    Android yada İphone varsa, mercedes guide uygulaması var indirdiğinizde tüm mercedes modellerinin kullanma kılavuzları icinde . Başka PDF olarak ben bulamadım .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    Bu arada arkadaslar bende asgıdaki ilandaki aracı aldım, c180 ile takas imkanı olunca sat sipariş bekle falan ugrasamadım aldım geldim aracı.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-ss-motors-dan-2012-mercedes-a-200-amg-cam-tavanli-dolu-arac-116730168/detay

    Aracınız hayırlı olsun, siyahta gayet şık olmuş. Kazasız belasız iyi günlerde binersiniz inşallah.




  • 
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.